abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128801557
Nou het lijkt mij dat als je dergelijke categorieën er uitfiltert, er nog steeds een verre van homogene groep overblijft, qua interesses enzo.
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:47:45 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128801637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:45 schreef Modus het volgende:
Nou het lijkt mij dat als je dergelijke categorieën er uitfiltert, er nog steeds een verre van homogene groep overblijft, qua interesses enzo.
Om dus mee te socializen ja. Niet om poging tot versieren te doen.
pi_128801714
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 14:43 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Een set is een interactie. Dat klinkt alleen zo serieus ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:

Omdat het erg lang duurde hebben we nog een aantal sets aangesproken in de rij.

We hebben een aantal interacties aangesproken in de rij? :?

Waar heb je dat woord überhaupt vandaan? Klinkt naast debiel ook nog eens respectloos.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128802723
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Puur socializen is wat anders ja. Maar je ziet dat Pod wel vooral voor de leukere meiden gaat. En een meisje links laat liggen als er een knappere bij komt. Dat komt op mij niet over alsof ie het enkel doet om te socializen. Ook aangezien hij aangaf "er waren geen leuke meiden meer, dus ben weggegaan" (of iets in die trant)
Ik heb even teruggelezen, hij heeft het over 'leuker'. Dat kan inderdaad knapper/aantrekkelijker zijn, maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat zij gezelliger/socialer/meer open is dan een andere.

Door zijn PUA-aanpak, en het feit dat het een bewuste challenge is, zoekt hij de dingen op die het verst buiten z'n comfort zone liggen. En dan ga je je al snel (bewust of onbewust) focussen op het versieren en de mooie meisjes.

quote:
[..]

een club/disco van paar honderd is natuurlijk weer anders dan een kroeg met max 100 man. Tja weet niet, ik heb zelden dat ik meer dan 5 echt leuke mensen zie waarvan ik denk "daar zoek ik contact mee" Enkel voor socializen, dan wss wel. Maar leuk genoeg om mee te zoenen en alles en dan echt zelf initiatief te willen nemen. Dan vallen de aantallen zeker tegen.
Maar jij bent ook niet met een challenge bezig ;).
Ik kan me voorstellen dat er dan ineens een stuk meer mensen opvallen maar je wel simpelweg even een babbeltje mee wilt maken
pi_128802818
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:49 schreef Fascination het volgende:

[..]

[..]

We hebben een aantal interacties aangesproken in de rij? :?

Waar heb je dat woord überhaupt vandaan? Klinkt naast debiel ook nog eens respectloos.
Een set is volgens mij niets anders dan een groepje mensen. A set of people. Lijkt me een redelijk gebruikelijk woord in het Engels. En aangezien al die PUA termen in het Engels zijn (zie ook al die termen waar firefly mee smijt), zal het daar wel vandaan komen.
  woensdag 10 juli 2013 @ 17:19:11 #256
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128803053
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:13 schreef Hammet het volgende:
En dan ga je je al snel (bewust of onbewust) focussen op het versieren en de mooie meisjes.
Kan je een punt hebben. Ligt beetje aan z'n insteek.
quote:
Maar jij bent ook niet met een challenge bezig ;).
Ik kan me voorstellen dat er dan ineens een stuk meer mensen opvallen maar je wel simpelweg even een babbeltje mee wilt maken
Er zijn sowieso wel veel mensen waarmee ik een babbeltje zou willen maken. Maar zoals ik al eerder zei. Het ligt aan de insteek. Qua versieren ben ik gewoon kieskeurig(er). En of ik nu wel of niet met PUA bezig ben, dat aantal zal niet ineens meer worden. Want dat zou betekenen dat ik mijn wensen/eisen/voorkeuren zou moeten aanpassen.
Voor een babbeltje maakt dat natuurlijk allemaal minder/niet uit.
pi_128803897
quote:
7s.gif Op woensdag 10 juli 2013 17:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan je een punt hebben. Ligt beetje aan z'n insteek.

[..]

Er zijn sowieso wel veel mensen waarmee ik een babbeltje zou willen maken. Maar zoals ik al eerder zei. Het ligt aan de insteek. Qua versieren ben ik gewoon kieskeurig(er). En of ik nu wel of niet met PUA bezig ben, dat aantal zal niet ineens meer worden. Want dat zou betekenen dat ik mijn wensen/eisen/voorkeuren zou moeten aanpassen.
Voor een babbeltje maakt dat natuurlijk allemaal minder/niet uit.
Ja, het ligt aan de insteek. Ik weet ook niet of POD met alle vijftien wilde zoenen, of dat het soms gewoon mensen waren die toevallig naast hem stonden.

Sowieso, ik heb ook wel meegemaakt dat iemand pas na een paar minuten praten aantrekkelijk werd. En dat heeft me wel geleerd dat ik een stuk minder waarde moet hechten aan die eerste indruk / oordelen die direct door mijn hoofd schieten (die tot op heden zeker niet minder zijn geworden, maar oke :P )
pi_128803927
Je moet ook op plekken zijn waar veel mensen bij elkaar komen waar je op valt uiteraard. Als je op een drukke strand komt met duizenden mensen moeten er wel honderden voorbij lopen die leuk zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128804443
Eerst actie, daarna filteren. Ook dicht tegen vrouwen aan staan waar je niet eens op valt. Daarmee zet je mooie vrouwen niet op een voetstuk. Je moet de lat voor flirten dus omlaag zetten. Je ziet de meeste mensen toch nooit van je leven meer. Zodra je wel een super leuke meid tegen komt, ben je nog precies hetzelfde ipv dat je haar een speciale versier behandeling geeft.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:08:25 #260
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128804967
Wow, ik zie nu pas hoeveel mensen er reageren. Als ik na krachttraining zometeen nog tijd heb ga ik ze proberen te beantwoorden. De verhalen worden langer, maar ik maak ook veel meer dingen mee :)

Dag 4: WAUW, is hoe ik deze avond het beste kan omschrijven. Dinsdag had ik eigenlijk weinig ideeen voor plekken om uit te gaan. Een maat stelde voor naar de skihut te gaan in Rotterdam. Nooit van gehoord eigenlijk, en wist om eerlijk te zijn niet echt wat ik er van moest verwachten. Uiteindelijk ging een andere gast ook nog mee, top. In de trein voelde ik me moe en koortsig, dus ik was benieuwd hoe deze avond zou gaan lopen. Vanaf het moment dat ik de tent binnenkwam voelde ik me al een stuk beter. Al was de muziek niet om over haar huis te schrijven, er liepen wel veel leuke meisjes/vrouwen rond.

Toen we de jassen opgehangen hadden gelijk het eerste meisje wat langsliep aangesproken. Dit liep een beetje vreemd, Maat van me sprak haar later ook aan en zei tegen me dat ze erg verlegen was, zou kunnen ;). Het zijn er deze avond teveel geweest om allemaal apart op te noemen. Het ging in ieder geval vrij snel goed. De hele tijd simpel openen met ''Hey ik vond dat je er leuk/cool/whatever uitzag'' Ik merkte dat ik het elke keer ook echt meende, en het niet deed om iets van haar terug te verwachten. ''Outcome independent'' i guess. Een paar afwijzingen boeiden me daardoor erg weinig.

Na een aantal sets die nergens heengingen besloten we naar de Beurs te gaan, die op loopafstand lag. Op dit moment voelde ik me al erg goed. Na even rustig een kwartiertje een drankje te doen bij de bar, gingen we verder. Als ik een meisje zag kwam er iets in m'n hoofd op en zei ik het gelijk tegen haar, het voelde allemaal zo spontaan en natuurlijk. Ik had het gevoel meer grip te krijgen over de interacties die ik had. Vreemde reacties hadden geen invloed meer op me, ik bleef rustig en mezelf. Op een geven moment raakte ik in gesprek met lief uitziend, beetje verlegen Duits meisje. Ze moest glimlachen om vrijwel alles wat ik zei (ik had het erover dat ik Duitsers toffe mensen vond, maar de taal zo hard vond klinken, zij was het er niet mee eens, vond dat nederlanders blabla.....) Eigenlijk een beetje sparren op een speelse vrolijke manier. Toen ik voorstelde om bij de bar een drankje te doen zei ze dat ze er nog eentje had (in haar hand, lol). ''But maybe later'', met een lieve glimlach.

Toen we met z'n 3en vrijwel de hele beurs hadden aangesproken (het was niet erg druk), besloten we weer naar naar de skihut te bouncen. Omdat er al veel meisjes rondliepen die we al aangesproken hadden kakte ik hier een klein beetje in. Al had ik nog steeds het stille stemmetje in m'n hoofd dat ik het kon (zelfvertrouwen I guess). Op een gegeven moment zag ik tussen 2 tafels, waar mensen op stonden te dansen, een meisje staan. Ik liep er op af zoals ik op elk ander meisje afgestapt was die avond. Haar voorkomen was prachtig, maar het intimideerde me niet. M'n mindset was nog steeds ''ik geef en we zien wel hoe het loopt''. Toen ik een meter bij haar vandaan stond viel er opeens een meisje van een van de tafels af, vlak voor haar langs. Op dat moment merkte ze me op en stond ik al vlakbij haar. Ik speelde er op in: ''Wow, dit is echt de meest ongemakkelijke approach ooit'' Ze bleef vragend naar me kijken. ''Ik wilde zeggen dat je er leuk uitzag en dan valt er opeens een random chick van een tafel af'' (terwijl ik haar licht boven haar elleboog vastpakte, leermomentje dag 3) Ze moest lachen. Ik vroeg of ze haar kende, maar kon haar slecht verstaan. We begrepen elkaar helemaal verkeerd, en praatten een minuut langs elkaar heen, waardoor het een beetje ongemakkelijk werd. Dit had ik door. ''Ok, laten we dit even opnieuw doen: Hoi, ik ben Pope''. Ze glimlachte en stelde zichzelf ook voor. Ik vroeg of ze het naar haar zin had. Terwijl ze reageerde legde ze m'n hand een goede 2 seconden in m'n nek. Ik snapte eigenlijk niet hoe ik dit in godsnaam recht getrokken had, maar genoot er mateloos van. Ik speelde er direct op in door haar dichter naar me toe te trekken. De spanning voelde bekend, en een stuk natuurlijker. Rustig inleunen, en rustig naar haar lippen toe. Ze draaide haar hoofd al een beetje, dus ik wist dat het ging lukken. Vlak er voor stopte ik, ze glimlachte, wachtte nog even, en zoende me op een hele sensuele manier. Dit had ik nog nooit meegemaakt. Ze was niet dronken, superknap, echt alles klopte. Dingen als aan haar nek ruiken, langs haar arm strelen, spanning opbouwen, het was allemaal nieuw voor me. Ze genoot er echt van, en we zijn een half uur lang helemaal in elkaars realiteit opgegaan. Zij en ik, de rest bestaat niet. Echt een ongelofelijk gevoel. Dit was het eerste moment ooit dat ik dacht dat pullen een logische optie was. Ik zei dat ik het warm had en stelde voor om buiten even te gaan zitten. Ze hadden er een aantal banken met kussens, waar we rustig gingen zitten(dit was ook een first voor me). Ik besefte me dat ik eigenlijk niks van haar wist, en we praatten wat. De hele tijd strak oogcontact, de spanning was er nog steeds. Ze vertelde over dat ze in de mode zat. Toen ik vroeg of ze ook wel eens model gestaan had, lachte ze een tikje verlegen. Ik begon te vragen naar logistiek. Het bleek dat ze bij een paar vriendinnen bleef slapen. Zelf woonde ze aan de andere kant van de stad, en ze had geen fiets bij zich. Ik stelde voor deze week een keer in Rotterdam af te spreken, zodat ze me de stad kon laten zien. Dit leek haar leuk, en we wisselden nummers uit. Een vriendin kwam naar ons toegelopen, en zei dat ze weggingen en of ze meeging. Ze stemde in (wat ik volkomen snapte), we zoenden nog wat, en namen afscheid.

Geen pull, maar wat een ervaring zeg. Zoveel heeft geklikt deze avond. Emotioneel niet laten beinvloeden door reacties, jezelf blijven, geven zonder reactie te verwachten, kino, seksuele spanning, de interactie voorzetten na het zoenen, voor het eerst gedacht aan pullen, en nog veel meer. Wauw. Echt Wauw.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_128805618
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:08 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Terwijl ze reageerde legde ze m'n hand een goede 2 seconden in m'n nek.
Ze deed wat? :?

Leuk verslag weer, hoewel er steeds meer PUA rommel doorheen schijnt :P

-edit- trouwens, De Beurs en de Skihut? Ik weet niet waar je vandaan komt, maar die staan tot in de wijde omtrek van Rotterdam bekend als de tenten voor 16-jarige onzekere meisjes :P. Maar als dat je doel is... ;)
pi_128805641
Kap eens met die debiele termen, Pope-of-Dope.

En wat is kino? Ik neem aan dat je niet het Duitse woord voor bioscoop bedoelt. :')
pi_128805841
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:30 schreef Fascination het volgende:
Kap eens met die debiele termen, Pope-of-Dope.

En wat is kino? Ik neem aan dat je niet het Duitse woord voor bioscoop bedoelt. :')
_O_
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:40:38 #264
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128805914
Eens met Fasci. Leuk om de verhalen te horen en dat t allemaal lukt, maar de pua termen kan je voor t puatopic bewaren.
pi_128805961
Haters gonna hate. Tja, hevig actie ondernemen is de enige manier om hier goed in te worden. Gaaf dat je een super leuke meid hebt ontmoet. Dat heb je wel verdient.
pi_128806043
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:42 schreef firefly3 het volgende:
Haters gonna hate. Tja, hevig actie ondernemen is de enige manier om hier goed in te worden. Gaaf dat je een super leuke meid hebt ontmoet. Dat heb je wel verdient.
Dat ontkent toch ook niemand? Daar wordt ook niet op 'gehaat'.
Het PUA-sausje / -jargon is waarop afgeknapt wordt.
pi_128806350
Oh maar dit klinkt wel een leuk meisje... Tenminste, erg leuk contact.

Wel erg snel gaan zoenen jullie 2? Binnen 5 minuten maak ik op.

quote:
Terwijl ze reageerde legde ze m'n hand een goede 2 seconden in mijn nek
Ik kan me hier eerlijk gezegd geen voorstelling bij maken?
Waarom zou iemand je eigen hand in je eigen nek stoppen? :P

Of bedoel je haar hand in jouw nek? :P
Rustig aan.
pi_128806467
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:45 schreef Hammet het volgende:

[..]

Dat ontkent toch ook niemand? Daar wordt ook niet op 'gehaat'.
Het PUA-sausje / -jargon is waarop afgeknapt wordt.
Slaat nergens op om je daar druk over te maken. Dan zit het probleem eerder bij diegene die om een paar woordjes druk over maakt.
pi_128806579
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Slaat nergens op om je daar druk over te maken. Dan zit het probleem eerder bij diegene die om een paar woordjes druk over maakt.
Ach komop vliegje, het hele pua gebeuren lijkt van vrouwen objecten te maken in dit geval.

Een gesprekje een ''set'' noemen... Je geeft er een soort van werkachtige betekenis aan.

Neemt niet weg dat het wel erg tof klonk dit, hoop dat het wat wordt Pope.
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:02:02 #270
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128806615
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 15:46 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Maar is het doel van die 30-day challenge dan om zoveel mogelijk vrouwen te scoren, of om gewoon jezelf comfortabeler te gaan voelen bij het aanspreken van vrouwen door het gewoon in korte tijd heel veel te doen?

Ik had nl. de indruk van Pope dat het vooral om dat laatste ging...
Je hebt gelijk. M'n doelen zijn zelfvertrouwen opbouwen, sociale vaardigheden opbouwen, en meer keuze hebben in de vrouwen die ik date/ontmoet/waar ik seks mee heb.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:03:14 #271
330295 Purplesparks
Lovercall baby
pi_128806653
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. M'n doelen zijn zelfvertrouwen opbouwen, sociale vaardigheden opbouwen, en meer keuze hebben in de vrouwen die ik date/ontmoet/waar ik seks mee heb.
Niks mis mee toch. ;)
Touching from a distance ~
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:03:56 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128806680
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ikzelf vind t gewoon jammer, doet afbreuk aan het verhaal en ervaringen. Dat ia gewoon mijn mening. Maak me er niet druk over, maar zeg er gewoon wat van :)
pi_128806832
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Illustreert toch weer effetjes dat een man toch wel degelijk ''skills'' nodig heeft mbt versieren en een vrouw eigenlijk nagenoeg niet over het algemeen. :+
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:09:12 #274
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_128806849
Oh, lol, jullie hebt gelijk. Haar hand in mijn nek. Excuus. Bij die lange lappen tekst kan er wel eens een foutje in zitten ;)

16 jarige meisjes interesseren me niet zoveel. Er lopen genoeg volwassen mooie vrouwen rond. Zowel in de beurs als de skihut(wat me aan de hand van de muziek echt verbaasde).
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:11:06 #275
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128806918
Maar zijn die aanrakingen.zo nieuw voor je pope?
pi_128807140
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:50 schreef firefly3 het volgende:
Zelfs als je zegt dat ze elke dag moeten mediteren komen de smoesjes al.
En dan versta jij je dat in helemaal nergens aan denken?

Prima hoor, kan ik wel.
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:16:55 #277
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128807141
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar zijn die aanrakingen.zo nieuw voor je pope?
Dat kan maar zo, het is mij ook nog nooit overkomen en ik zal heus de enige niet zijn. :P
pi_128807149
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ikzelf vind t gewoon jammer, doet afbreuk aan het verhaal en ervaringen. Dat ia gewoon mijn mening. Maak me er niet druk over, maar zeg er gewoon wat van :)
Ok :)
pi_128807180
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En dan versta jij je dat in helemaal nergens aan denken?

Prima hoor, kan ik wel.
Ok, elke dag 20 minuten een maand lang. Gooo :Y
pi_128807217
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ok, elke dag 20 minuten een maand lang. Gooo :Y
Nog een bepaald tijdstip? Of gelegenheid?
Dat ik depressieve gevoelens heb en het dan structureel doe oid? Of gewoon voor het slapen gaan?
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:19:27 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128807221
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Dat kan maar zo, het is mij ook nog nooit overkomen en ik zal heus de enige niet zijn. :P
Kan idd.. daarom vraag ik t ook. Omdat hij soms dingen beschrijft die ik niet als noemenswaardig zou vinden, als ik ze al onthouden zou hebben.
pi_128807273
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nog een bepaald tijdstip? Of gelegenheid?
Dat ik depressieve gevoelens heb en het dan structureel doe oid? Of gewoon voor het slapen gaan?
Dat mag je zelf bepalen, als je het maar 20 minuten doet. (in slaap vallen tijdens het mediteren telt niet, je moet wel geheel wakker zijn).
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:22:01 #283
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128807317
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan idd.. daarom vraag ik t ook. Omdat hij soms dingen beschrijft die ik niet als noemenswaardig zou vinden, als ik ze al onthouden zou hebben.
Het komt wel vaker voor onder mensen die net met PUA dingen beginnen. De kino term daar houd gewoon aanraking in, komt uit de fysiotherapie geloof ik. Heb me er ooit eens in verdiept toen ik dacht dat het me misschien kon helpen, maar vond het zelf te geforceerd en iets te fake allemaal. Al hebben ze wel een paar goede kern punten.

Er zitten veel mensen in de PUA groepen voor wie vrouwen een nauwelijks of zelfs niet begonnen terrein is, en dan is een aanraking, om het even welke, al heel wat. Zelfs een slap in de face. ;)
pi_128807328
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat mag je zelf bepalen, als je het maar 20 minuten doet. (in slaap vallen tijdens het mediteren telt niet, je moet wel geheel wakker zijn).
Sgoe, doe het wel als ik vanavond thuiskom.

Weetje... Ik doe eigenlijk veel meer buiten dan dat jullie denken..
Jullie verwarren dat ik zeg dat dingen doen geen oplossing is met dat ik niks doe, ik doe wel degelijk dingen maar ze lossen niks op.
Rustig aan.
pi_128807410
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sgoe, doe het wel als ik vanavond thuiskom.

Weetje... Ik doe eigenlijk veel meer buiten dan dat jullie denken..
Jullie verwarren dat ik zeg dat dingen doen geen oplossing is met dat ik niks doe, ik doe wel degelijk dingen maar ze lossen niks op.
Alle beetjes helpen, al voel je het niet, het had nog veel erger gekund zonder dat je het door hebt :)
pi_128807560
Sorry hoor Pope, maar je klinkt echt als een autist op een treinenbeurs.
pi_128807566
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alle beetjes helpen, al voel je het niet, het had nog veel erger gekund zonder dat je het door hebt :)
En dat maakt dat verhaal hier rond dat ik niks aan een psychiater heb, ik doe in wezen niks verkeerd maar word er moedeloos van om steeds over een of andere psychische grens van geen zin hebben in dingen te moeten om dingen te doen.
Rustig aan.
pi_128807683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
Gvd. _O-
pi_128807756
Is Mystik ook een KLB'er?
Rustig aan.
pi_128807863
quote:
Holy guacamole :') _O-
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_128807968
Dat simpele gedrag hier verder moet even opbokken ben ik wel van mening, tief even allemaal op.

Ter illustratie een aantal quotes die van mij mogen oprotten:

quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gvd. _O-
quote:
Rustig aan.
pi_128808357
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
Dat simpele gedrag hier verder moet even opbokken ben ik wel van mening, tief even allemaal op.

Ter illustratie een aantal quotes die van mij mogen oprotten:

[..]

[..]

[..]

Maak een TR of bok zelf een eind op :{w Ik heb het niet op die PUA uitdrukkingen of methodes, simpelweg omdat het een hedonistische versie is van dehumanisatie. Daar mag imho best commentaar op gegeven worden in dit topic, vooral omdat er al een PUA topic is.
pi_128808414
quote:
16s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maak een TR of bok zelf een eind op :{w Ik heb het niet op die PUA uitdrukkingen of methodes, simpelweg omdat het een hedonistische versie is van dehumanisatie. Daar mag imho best commentaar op gegeven worden in dit topic, vooral omdat er al een PUA topic is.
Nou dat is dan fijn voor je, dat negatieve gezeik en nietspraat mag van mij gewoon opbokken, je kunt best iets duidelijk maken aan iemand maar doe dat dan begrijpelijk en constructief i.p.v. mensen belachelijk zitten maken.

Dat treurige KLB gedrag uit je maar in KLB.
Rustig aan.
pi_128808434
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gvd. _O-
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het bovenstaande is eerder autistisch. Van die semi grappige uitspraken op het internet doen en dan met z'n allen er weer achteraan huppelen om er een positieve emotie vanaf te tappen.

Niets autistisch aan zijn verhaal, verre van zelfs.
pi_128808742
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het bovenstaande is eerder autistisch. Van die semi grappige uitspraken op het internet doen en dan met z'n allen er weer achteraan huppelen om er een positieve emotie vanaf te tappen.

Niets autistisch aan zijn verhaal, verre van zelfs.
Ogen dicht aan niks denken?
Koffie drinken onder niks denken?

Ogen open?

Whaa? UItleg?
Rustig aan.
pi_128808767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ogen open?

Whaa? UItleg?
Google mediteren :P
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:03:21 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128808776
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ogen open?

Whaa? UItleg?
Dan hoort dit ook niet thuis in t topic he...
pi_128809192
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou dat is dan fijn voor je, dat negatieve gezeik en nietspraat mag van mij gewoon opbokken, je kunt best iets duidelijk maken aan iemand maar doe dat dan begrijpelijk en constructief i.p.v. mensen belachelijk zitten maken.

Dat treurige KLB gedrag uit je maar in KLB.
Ik denk eerder dat dat PUA gezeik een negatieve invloed gaat hebben op de mensen die hier posten omdat ze niet zo makkelijk iemand kunnen versieren. En niet alleen voor hen, maar ook de mensen waarmee ze in aanraking komen. Fijn dat er over 'sets' en 'approaching' wordt gesproken, maar het komt slechts neer op zoveel mogelijk meiden krijgen, maakt niet uit hoe men het zelf noemt. Dat treurige mensen tot object van het vergroten van je ego maken doe je maar in het PUA topic, samen met FF die bijna een religieus fanaticus is hierin.
pi_128809795
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef Barbusse het volgende:
t. Dat treurige mensen tot object van het vergroten van je ego maken doe je maar in het PUA topic, samen met FF die bijna een religieus fanaticus is hierin.
Nou opzicht vind ik het wel fijn om te lezen dat iemand gewoon wel een beetje constructief bezig is.
De enige die hier iets doet wordt keihard afgekraakt, terwijl hij in wezen een super leuke avond heeft gehad en dat iedereen hier zou moeten motiveren hetzelfde te doen, maar op je eigen manier uiteraard.
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:32:18 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128809937
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou opzicht vind ik het wel fijn om te lezen dat iemand gewoon wel een beetje constructief bezig is.
De enige die hier iets doet wordt keihard afgekraakt, terwijl hij in wezen een super leuke avond heeft gehad en dat iedereen hier zou moeten motiveren hetzelfde te doen, maar op je eigen manier uiteraard.
Iedereen vind t tof voor m. Enige wat we vragenzijn andere bewoordingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')