abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128807140
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:50 schreef firefly3 het volgende:
Zelfs als je zegt dat ze elke dag moeten mediteren komen de smoesjes al.
En dan versta jij je dat in helemaal nergens aan denken?

Prima hoor, kan ik wel.
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:16:55 #277
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128807141
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:11 schreef Cue_ het volgende:
Maar zijn die aanrakingen.zo nieuw voor je pope?
Dat kan maar zo, het is mij ook nog nooit overkomen en ik zal heus de enige niet zijn. :P
pi_128807149
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ikzelf vind t gewoon jammer, doet afbreuk aan het verhaal en ervaringen. Dat ia gewoon mijn mening. Maak me er niet druk over, maar zeg er gewoon wat van :)
Ok :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128807180
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En dan versta jij je dat in helemaal nergens aan denken?

Prima hoor, kan ik wel.
Ok, elke dag 20 minuten een maand lang. Gooo :Y
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_128807217
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ok, elke dag 20 minuten een maand lang. Gooo :Y
Nog een bepaald tijdstip? Of gelegenheid?
Dat ik depressieve gevoelens heb en het dan structureel doe oid? Of gewoon voor het slapen gaan?
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:19:27 #281
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128807221
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:16 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Dat kan maar zo, het is mij ook nog nooit overkomen en ik zal heus de enige niet zijn. :P
Kan idd.. daarom vraag ik t ook. Omdat hij soms dingen beschrijft die ik niet als noemenswaardig zou vinden, als ik ze al onthouden zou hebben.
pi_128807273
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nog een bepaald tijdstip? Of gelegenheid?
Dat ik depressieve gevoelens heb en het dan structureel doe oid? Of gewoon voor het slapen gaan?
Dat mag je zelf bepalen, als je het maar 20 minuten doet. (in slaap vallen tijdens het mediteren telt niet, je moet wel geheel wakker zijn).
  woensdag 10 juli 2013 @ 19:22:01 #283
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_128807317
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kan idd.. daarom vraag ik t ook. Omdat hij soms dingen beschrijft die ik niet als noemenswaardig zou vinden, als ik ze al onthouden zou hebben.
Het komt wel vaker voor onder mensen die net met PUA dingen beginnen. De kino term daar houd gewoon aanraking in, komt uit de fysiotherapie geloof ik. Heb me er ooit eens in verdiept toen ik dacht dat het me misschien kon helpen, maar vond het zelf te geforceerd en iets te fake allemaal. Al hebben ze wel een paar goede kern punten.

Er zitten veel mensen in de PUA groepen voor wie vrouwen een nauwelijks of zelfs niet begonnen terrein is, en dan is een aanraking, om het even welke, al heel wat. Zelfs een slap in de face. ;)
pi_128807328
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat mag je zelf bepalen, als je het maar 20 minuten doet. (in slaap vallen tijdens het mediteren telt niet, je moet wel geheel wakker zijn).
Sgoe, doe het wel als ik vanavond thuiskom.

Weetje... Ik doe eigenlijk veel meer buiten dan dat jullie denken..
Jullie verwarren dat ik zeg dat dingen doen geen oplossing is met dat ik niks doe, ik doe wel degelijk dingen maar ze lossen niks op.
Rustig aan.
pi_128807410
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:22 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Sgoe, doe het wel als ik vanavond thuiskom.

Weetje... Ik doe eigenlijk veel meer buiten dan dat jullie denken..
Jullie verwarren dat ik zeg dat dingen doen geen oplossing is met dat ik niks doe, ik doe wel degelijk dingen maar ze lossen niks op.
Alle beetjes helpen, al voel je het niet, het had nog veel erger gekund zonder dat je het door hebt :)
pi_128807560
Sorry hoor Pope, maar je klinkt echt als een autist op een treinenbeurs.
pi_128807566
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Alle beetjes helpen, al voel je het niet, het had nog veel erger gekund zonder dat je het door hebt :)
En dat maakt dat verhaal hier rond dat ik niks aan een psychiater heb, ik doe in wezen niks verkeerd maar word er moedeloos van om steeds over een of andere psychische grens van geen zin hebben in dingen te moeten om dingen te doen.
Rustig aan.
pi_128807683
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:28 schreef Mystikvm het volgende:
Gvd. _O-
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_128807756
Is Mystik ook een KLB'er?
Rustig aan.
pi_128807863
quote:
Holy guacamole :') _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_128807968
Dat simpele gedrag hier verder moet even opbokken ben ik wel van mening, tief even allemaal op.

Ter illustratie een aantal quotes die van mij mogen oprotten:

quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gvd. _O-
quote:
Rustig aan.
pi_128808357
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:39 schreef kingtoppie het volgende:
Dat simpele gedrag hier verder moet even opbokken ben ik wel van mening, tief even allemaal op.

Ter illustratie een aantal quotes die van mij mogen oprotten:

[..]

[..]

[..]

Maak een TR of bok zelf een eind op :{w Ik heb het niet op die PUA uitdrukkingen of methodes, simpelweg omdat het een hedonistische versie is van dehumanisatie. Daar mag imho best commentaar op gegeven worden in dit topic, vooral omdat er al een PUA topic is.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_128808414
quote:
16s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:51 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maak een TR of bok zelf een eind op :{w Ik heb het niet op die PUA uitdrukkingen of methodes, simpelweg omdat het een hedonistische versie is van dehumanisatie. Daar mag imho best commentaar op gegeven worden in dit topic, vooral omdat er al een PUA topic is.
Nou dat is dan fijn voor je, dat negatieve gezeik en nietspraat mag van mij gewoon opbokken, je kunt best iets duidelijk maken aan iemand maar doe dat dan begrijpelijk en constructief i.p.v. mensen belachelijk zitten maken.

Dat treurige KLB gedrag uit je maar in KLB.
Rustig aan.
pi_128808434
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:31 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gvd. _O-
quote:
10s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het bovenstaande is eerder autistisch. Van die semi grappige uitspraken op het internet doen en dan met z'n allen er weer achteraan huppelen om er een positieve emotie vanaf te tappen.

Niets autistisch aan zijn verhaal, verre van zelfs.
pi_128808742
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:53 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Het bovenstaande is eerder autistisch. Van die semi grappige uitspraken op het internet doen en dan met z'n allen er weer achteraan huppelen om er een positieve emotie vanaf te tappen.

Niets autistisch aan zijn verhaal, verre van zelfs.
Ogen dicht aan niks denken?
Koffie drinken onder niks denken?

Ogen open?

Whaa? UItleg?
Rustig aan.
pi_128808767
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ogen open?

Whaa? UItleg?
Google mediteren :P
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:03:21 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128808776
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ogen open?

Whaa? UItleg?
Dan hoort dit ook niet thuis in t topic he...
pi_128809192
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 19:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou dat is dan fijn voor je, dat negatieve gezeik en nietspraat mag van mij gewoon opbokken, je kunt best iets duidelijk maken aan iemand maar doe dat dan begrijpelijk en constructief i.p.v. mensen belachelijk zitten maken.

Dat treurige KLB gedrag uit je maar in KLB.
Ik denk eerder dat dat PUA gezeik een negatieve invloed gaat hebben op de mensen die hier posten omdat ze niet zo makkelijk iemand kunnen versieren. En niet alleen voor hen, maar ook de mensen waarmee ze in aanraking komen. Fijn dat er over 'sets' en 'approaching' wordt gesproken, maar het komt slechts neer op zoveel mogelijk meiden krijgen, maakt niet uit hoe men het zelf noemt. Dat treurige mensen tot object van het vergroten van je ego maken doe je maar in het PUA topic, samen met FF die bijna een religieus fanaticus is hierin.
pi_128809795
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:14 schreef Barbusse het volgende:
t. Dat treurige mensen tot object van het vergroten van je ego maken doe je maar in het PUA topic, samen met FF die bijna een religieus fanaticus is hierin.
Nou opzicht vind ik het wel fijn om te lezen dat iemand gewoon wel een beetje constructief bezig is.
De enige die hier iets doet wordt keihard afgekraakt, terwijl hij in wezen een super leuke avond heeft gehad en dat iedereen hier zou moeten motiveren hetzelfde te doen, maar op je eigen manier uiteraard.
Rustig aan.
  woensdag 10 juli 2013 @ 20:32:18 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128809937
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 20:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou opzicht vind ik het wel fijn om te lezen dat iemand gewoon wel een beetje constructief bezig is.
De enige die hier iets doet wordt keihard afgekraakt, terwijl hij in wezen een super leuke avond heeft gehad en dat iedereen hier zou moeten motiveren hetzelfde te doen, maar op je eigen manier uiteraard.
Iedereen vind t tof voor m. Enige wat we vragenzijn andere bewoordingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')