abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juli 2013 @ 13:51:33 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128578510

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep
F means you're fucked
pi_128578633
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Boksen op onze stoere verschillende kicks.
Kicksboksen dus.
Wel pas na de finish he?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_128578666
Wij ekidennen er op los *G*

Een paar schoenen als de kinvarra wil ik ook nog wel eens kopen. Maar eerst maar eens wat snelheid gaan kweken. Als ik ook nog aan techniek en pasfrequentie moet gaan werken, gaat dat allemaal niet lukken vrees ik. Een ding tegelijk :)
pi_128578761
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 10:46 schreef Gogo83 het volgende:
..
Wel lekker gelopen? Jammer van je garmin, maar hopelijk wel lekker gelopen!
..
:*
Ja! en ook best constant als ik het lijntje van pace zo zie :)

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef Levitas het volgende:
..
Aww klinkt vervelend! :*
..
SPOILER: is het ook!
Nooit gedacht dat ik door verdriet en onmacht sportkleren aan zou gaan trekken en 7 kilometer zou gaan hardlopen 8)7
toch een kleine *O*
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:00:37 #5
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128578834
@TT: Strandwandeling op zaterdag!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_128578958
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Die pacer bij de marathon had ik normaal gesproken voor minimaal de eerste 30 km makkelijk bij kunnen houden. Nadat ik die pacer echt met moeite bij kon houden wist ik al dat er iets goed fout zat.
Ik twijfel ook erg of ik dat tempo vol kan houden, maargoed dat dacht ik op de 10k ook en toen ben ik ook blind achter mijn persoonlijke pacer aangelopen en dat ging prima (4:50 gemiddeld). Dat was eind april. Nou is een Halve Marathon natuurlijk meer dan het dubbele en niet te vergelijken, maar ik wil me er toch aan wagen. In het ergste geval moet ik hem laten gaan en kan ik mijn eigen tempo lopen.

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:41 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Welke pacetijd wil je volgen?
De enige pacer in mijn buurt is 1:45, wat erg ambitieus is. Maar op de Cityrun vond ik 50 minuten ook te snel voor mijn gevoel, daar ben ik net onder de 48 gefinisht.

Ik ga gewoon kijken hoe het loopt ( :+ ) op de dag zelf. Als de omstandigheden ideaal zijn, dan ga ik gewoon achter hem aan. Zal zeker in mijn achterhoofd houden dat 1:45 waarschijnlijk te hoog gegrepen is voor me en ik waarschijnlijk moet afzakken, maar ik wil het toch proberen.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_128579071
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:58 schreef Serinde het volgende:

Nooit gedacht dat ik door verdriet en onmacht sportkleren aan zou gaan trekken en 7 kilometer zou gaan hardlopen 8)7
toch een kleine *O*
even lekker alles eruit lopen :)
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:07:16 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128579073
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik twijfel ook erg of ik dat tempo vol kan houden, maargoed dat dacht ik op de 10k ook en toen ben ik ook blind achter mijn persoonlijke pacer aangelopen en dat ging prima (4:50 gemiddeld). Dat was eind april. Nou is een Halve Marathon natuurlijk meer dan het dubbele en niet te vergelijken, maar ik wil me er toch aan wagen. In het ergste geval moet ik hem laten gaan en kan ik mijn eigen tempo lopen.

[..]

De enige pacer in mijn buurt is 1:45, wat erg ambitieus is. Maar op de Cityrun vond ik 50 minuten ook te snel voor mijn gevoel, daar ben ik net onder de 48 gefinisht.

Ik ga gewoon kijken hoe het loopt ( :+ ) op de dag zelf. Als de omstandigheden ideaal zijn, dan ga ik gewoon achter hem aan. Zal zeker in mijn achterhoofd houden dat 1:45 waarschijnlijk te hoog gegrepen is voor me en ik waarschijnlijk moet afzakken, maar ik wil het toch proberen.
1:45 is behoorlijk pittig ja. Dat zou voor mij -in jouw situatie- meteen een reden zijn om niet achter de pacer aan te gaan en een eigen plan te trekken. Aan het einde kun je meer verliezen dan je in het begin zult winnen.
F means you're fucked
pi_128579229
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef YUR het volgende:

[..]

1:45 is behoorlijk pittig ja. Dat zou voor mij -in jouw situatie- meteen een reden zijn om niet achter de pacer aan te gaan en een eigen plan te trekken. Aan het einde kun je meer verliezen dan je in het begin zult winnen.
Wat hij zegt.
pi_128579320
Wat dat betreft zit ik ook nog wel met het tempo in m'n maag voor de vooroeverloop.
Dinsdag gelopen op hartslag (max. 160) en daarmee kwam het tempo op 6:25 per kilometer. Ik voelde me niet vermoeid daarbij en had het gevoel dat ik dat urenlang vol kon houden.
Zit nu ff te denken over wat ik het beste kan gaan lopen op 11 augustus.
Ik denk toch dat ik de hartslag het beste aan kan houden qua graadmeter of ik te hard loop of niet. Zou dan bv. op 170 bpm kunnen lopen oid.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:13:30 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128579359
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:12 schreef Arquero het volgende:
Wat dat betreft zit ik ook nog wel met het tempo in m'n maag voor de vooroeverloop.
Dinsdag gelopen op hartslag (max. 160) en daarmee kwam het tempo op 6:25 per kilometer. Ik voelde me niet vermoeid daarbij en had het gevoel dat ik dat urenlang vol kon houden.
Zit nu ff te denken over wat ik het beste kan gaan lopen op 11 augustus.
Ik denk toch dat ik de hartslag het beste aan kan houden qua graadmeter of ik te hard loop of niet. Zou dan bv. op 170 bpm kunnen lopen oid.
Wat is je streven? Uitlopen?
F means you're fucked
pi_128579382
Ik heb toch weer beurse plek op mijn scheenbeen na de korte loop van gisteren.. wat is dat toch steeds.
Als ik goed kijk zie ik bovenop het scheenbeen een tweetal bultjes zitten, iemand dat wel eens gehad? :')
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_128579481
Ik moet ook nog maar zien wat ik met de Vooroeverloop doe trouwens. Ik begin steeds meer te vrezen dat sub 2 uur niet gaat lukken door gedoe de afgelopen maanden, dus ik ben bang dat mijn doel ook uitlopen gaat worden.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:17:30 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128579526
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet ook nog maar zien wat ik met de Vooroeverloop doe trouwens. Ik begin steeds meer te vrezen dat sub 2 uur niet gaat lukken door gedoe de afgelopen maanden, dus ik ben bang dat mijn doel ook uitlopen gaat worden.
Maar da's toch prima?
F means you're fucked
pi_128579643
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar da's toch prima?
Ja hoor, maar ik baal gewoon van gedoe :P Maar ik moet sowieso wel eerst weer even wat meer gaan genieten en wat minder willen/hoeven presteren. Dat komt dan wel weer vanzelf. Of niet.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:21:03 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128579675
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:20 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja hoor, maar ik baal gewoon van gedoe :P Maar ik moet sowieso wel eerst weer even wat meer gaan genieten en wat minder willen/hoeven presteren. Dat komt dan wel weer vanzelf. Of niet.
Precies waar ik me mee bezig ga houden. Gewoon lekker lopen, ongeacht snelheid en afstand :)
F means you're fucked
pi_128579700
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Onama het volgende:

[..]

[..]

Waarom niet de iets langzamere pacer achterna, en die na een kilometer of 10 versnellen? Gebruik maken van z`n slipstream enzo :P
Of zeg ik nu iets heel doms?
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:22:44 #18
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128579746
Als ik hem loop dan mik ik op 2 uur rond.
Mijn LDL loop ik rond de 6min/km dus dat hou ik dan maar gewoon aan. Kan het altijd meevallen ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_128579764
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:13 schreef YUR het volgende:

[..]

Wat is je streven? Uitlopen?
Heb nu als richttijd 2:10 voor mezelf aangehouden. Dan loop ik er minuutje of 6 af ten opzichte van dinsdag. Dat moet zeker kunnen.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:23:30 #20
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128579777
quote:
Niet teveel willen, gewoon lopen, volgens mij zijn je ontspannen loopjes je betere loopjes geweest..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:24:00 #21
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128579799
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef Arquero het volgende:

[..]

Heb nu als richttijd 2:10 voor mezelf aangehouden. Dan loop ik er minuutje of 6 af ten opzichte van dinsdag. Dat moet zeker kunnen.
Prima hoor :Y Mijn eerste ging in 2.09, en dat had toen echt niet sneller gekund. Zal mn stats er nog eens bij zoeken

Edit: Dit was m:
http://www.endomondo.com/workouts/41725708/2113543
F means you're fucked
pi_128579856
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Niet teveel willen, gewoon lopen, volgens mij zijn je ontspannen loopjes je betere loopjes geweest..
Alleen Wateringse Veld was ontspannen :X
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:27:51 #23
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128579948
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:25 schreef hatsaflats het volgende:
Alleen Wateringse Veld was ontspannen :X
O. Nou, dan.. biertje?
pi_128579998
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:27 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

O. Nou, dan.. biertje?
Hmmmbier O+

Nee, het is de laatste tijd eigenlijk gewoon een beetje kut met peren. Ik ga niet meer met zoveel plezier naar buiten als een paar maanden terug. Eigenlijk heb ik vaak gewoon geen zin en wil ik liever de hele avond bankhangen. Als ik dan geweest ben gaat het wel, behalve als het dan ook nog eens bagger gaat, dan is het nog stommer. Dus.

En nu weer studie -O-
pi_128580008
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:21 schreef Levitas het volgende:

[..]

Waarom niet de iets langzamere pacer achterna, en die na een kilometer of 10 versnellen? Gebruik maken van z`n slipstream enzo :P
Of zeg ik nu iets heel doms?
Omdat de langzamere pacer op 2 uur loopt.
The sun in your Eyes
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:30:43 #26
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128580031
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:29 schreef Onama het volgende:

[..]

Omdat de langzamere pacer op 2 uur loopt.
Dus is het verstandig om je eigen plan te trekken :)
F means you're fucked
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:33:37 #27
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128580124
Misschien ben ik zo'n mafketel, maar ik zou juist niet achter een pacer willen lopen. Heb een bepaald soort drang om prestaties 'alleen' neer te zetten, te kunnen laten zien dat ik het zonder hulp kan.

~:)
pi_128580164
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:33 schreef GotC het volgende:
Misschien ben ik zo'n mafketel, maar ik zou juist niet achter een pacer willen lopen. Heb een bepaald soort drang om prestaties 'alleen' neer te zetten, te kunnen laten zien dat ik het zonder hulp kan.

^^ Dit. ^O^
pi_128580205
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:58 schreef Serinde het volgende:

[..]

Ja! en ook best constant als ik het lijntje van pace zo zie :)

[..]

SPOILER: is het ook!
toch een kleine *O*
*;
pi_128580305
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Dus is het verstandig om je eigen plan te trekken :)
Ik had aanvankelijk 1:50 in gedachte. Als het niet enorm waait langs het strand en het niet te warm is dan heb ik er vertrouwen in dat ik dat kan halen. Ik zou daar opzicht ook voor kunnen gaan en dan laatste kilometers proberen er nog tijd af te snoepen, maar dan moet ik mezelf pacen.

Ik ga het even aanzien, eerst een kijken hoe de training gaat tot volgende week. Kan nog eens een keer 10 kilometer op 5:00 lopen om te kijken hoe dat voelt. Kan er wel lang over blijven twijfelen nu, maar waarschijnlijk denk ik er over een week toch weer anders over.
The sun in your Eyes
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:39:58 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128580378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:38 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik had aanvankelijk 1:50 in gedachte. Als het niet enorm waait langs het strand en het niet te warm is dan heb ik er vertrouwen in dat ik dat kan halen. Ik zou daar opzicht ook voor kunnen gaan en dan laatste kilometers proberen er nog tijd af te snoepen, maar dan moet ik mezelf pacen.

Ik ga het even aanzien, eerst een kijken hoe de training gaat tot volgende week. Kan nog eens een keer 10 kilometer op 5:00 lopen om te kijken hoe dat voelt. Kan er wel lang over blijven twijfelen nu, maar waarschijnlijk denk ik er over een week toch weer anders over.
Je hoeveelste HM is dit? En wat waren je eerdere ervaringen?
F means you're fucked
pi_128580391
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:33 schreef GotC het volgende:

Vandaar dat ik dus om ervaringen vroeg. :)
The sun in your Eyes
pi_128580423
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Je hoeveelste HM is dit? En wat waren je eerdere ervaringen?
Heb regelmatig in training tegen de 18km aangezeten, een keer HM in training gedaan, daar zat ik iets boven de 1:50.
The sun in your Eyes
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:42:48 #34
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128580506
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef Onama het volgende:

[..]

Heb regelmatig in training tegen de 18km aangezeten, een keer HM in training gedaan, daar zat ik iets boven de 1:50.
En hoe voelde dat? Hoe heb je het ervaren? Wat vond je aandachtspunten voor een volgende HM? Richt je daar op. Die tijd komt dat vanzelf wel :Y
F means you're fucked
pi_128580874
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:42 schreef YUR het volgende:

[..]

En hoe voelde dat? Hoe heb je het ervaren? Wat vond je aandachtspunten voor een volgende HM? Richt je daar op. Die tijd komt dat vanzelf wel :Y
Ik kan het inderdaad beter van die kant bekijken. Die HM in training ging best lekker, maar houding verslapte in de laatste kilometers en ik had er achteraf spijt van dat ik geen water bij me had. Daarnaast liep ik toen heel onregelmatig door de grote hoogteverschillen (en het feit dat ik er gewoon niet mee bezig was). De week erna iets minder energie dan normaal, maar niks wat niet te verwachten was en op te lossen was met een tandje terug zetten in training.

Als ik die dingen in mijn achterhoofd hou dan heb ik vertrouwen in volgende week, maar genoeg vertrouwen voor 1:45 is ook nog steeds mijn twijfel. Heb sowieso nog een week (rustige) training voor de boeg en kan nog tot aan de start besluiten waar ik voor ga.

Twee jaar geleden waaide het zo hard dat er een zandstorm langs het strand stond en volgens de verslagen die ik heb gevonden zijn er daar heel wat lopers gaan wandelen omdat het te hard waaide. De omstandigheden op de dag zelf zijn sowieso heel bepalend bij zo'n lange afstand, dus het blijft speculatie wat ik nu doe.
The sun in your Eyes
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:55:07 #36
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128580937
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:53 schreef Onama het volgende:

[..]

Ik kan het inderdaad beter van die kant bekijken. Die HM in training ging best lekker, maar houding verslapte in de laatste kilometers en ik had er achteraf spijt van dat ik geen water bij me had. Daarnaast liep ik toen heel onregelmatig door de grote hoogteverschillen (en het feit dat ik er gewoon niet mee bezig was). De week erna iets minder energie dan normaal, maar niks wat niet te verwachten was en op te lossen was met een tandje terug zetten in training.

Als ik die dingen in mijn achterhoofd hou dan heb ik vertrouwen in volgende week, maar genoeg vertrouwen voor 1:45 is ook nog steeds mijn twijfel. Heb sowieso nog een week (rustige) training voor de boeg en kan nog tot aan de start besluiten waar ik voor ga.

Twee jaar geleden waaide het zo hard dat er een zandstorm langs het strand stond en volgens de verslagen die ik heb gevonden zijn er daar heel wat lopers gaan wandelen omdat het te hard waaide. De omstandigheden op de dag zelf zijn sowieso heel bepalend bij zo'n lange afstand, dus het blijft speculatie wat ik nu doe.
Jij bent sinds Enschede een stuk sneller geworden. _O_
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_128580970
quote:

[..]

Anders hobbel je gewoon met mij mee :P
Dat zal voor jou redelijk langzaam zijn, maar kun je wel meer genieten ;)
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:57:19 #38
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128581017
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:56 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hehe, genieten van jou zeker :P
F means you're fucked
pi_128581076
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef YUR het volgende:

[..]

Hehe, genieten van jou zeker :P
haha, dat bedoelde ik nog niet eens :D
In de zin van dat ze dan gewoon beetje om zich heen kan kijken enzo in plaats van zich een breuk proberen te rennen.
Maar ik vind het wel gezellig hoor, beetje ouwehoeren onderweg :Y
Swets zal toch wel sneller tempo in willen zetten denk ik.
pi_128581100
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:56 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Als ik zie hoe jij en Swets de laatste tijd lopen, doen jullie het een stuk beter dan ik! Ah, well, nog een maand. Ik heb voor maandag of woensdag een LDL bedacht, misschien gaat die wel weer onwijs fijn. Ofzo.
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:03:49 #41
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128581268
Met een tempo van 6:20 lekker een HM lopen, dat lijkt me geweldig!! Als je ziet wat er bij zo'n HM allemaal niet half-dood over de finish komt. Ik vind het meer van getraindheid getuigen als je dat een 1e HM kan :Y

Zo, collega weg, radio Tour de France aan *O*
pi_128581326
ik heb de live stream van werchter aangeslingerd hier, tour gebeurt volgens mij niet veel.
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:06:03 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128581377
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Guard het volgende:
ik heb de live stream van werchter aangeslingerd hier, tour gebeurt volgens mij niet veel.
als ik alleen die Tour toeter even hoor ben ik ook tevreden :P

maar Werchter :9
pi_128581464
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:06 schreef Quoi het volgende:

[..]

maar Werchter :9
:Y
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:07:59 #45
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128581473
Ik heb Tour-wise een slechte dag uitgekozen om thuis te werken :+
F means you're fucked
pi_128581560
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef YUR het volgende:
Die probeer ik inderdaad ook fijn samen te plannen. Volgende week geloof ik wel weer wat moois op de planning toch?
All management is Strategic Management.
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:10:59 #47
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128581621
:r Tour de france.
pi_128581624
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef YUR het volgende:
altijd even checken, bergritten ftw... :)
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:12:06 #49
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128581674
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:09 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Die probeer ik inderdaad ook fijn samen te plannen. Volgende week geloof ik wel weer wat moois op de planning toch?
Niet echt... dit weekend zijn 2 mooie ritten
F means you're fucked
pi_128581707
Ik ga dus voor het allereerst zaterdag een evenement niet in mijn mossel-shirt lopen 8-)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_128581728
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef YUR het volgende:

[..]

Niet echt... dit weekend zijn 2 mooie ritten
Yup, zaterdag die Ekiden, ofzoiets, in Rotterdam en zondag Saint Girons >> Bagnères de Bigorre
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:13:11 #52
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128581730
quote:
99s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga dus voor het allereerst zaterdag een evenement niet in mijn mossel-shirt lopen 8-)
Why? tell me why!
pi_128581884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Why? tell me why!
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:20:44 #54
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128582104
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef Guard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nouhouuuuu, ik had bijna de youtube gepost! 2 zielen 1 gedachte :P
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:21:12 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128582130
quote:
Dan herken ik je toch niet jonguh
F means you're fucked
pi_128582300
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nouhouuuuu, ik had bijna de youtube gepost! 2 zielen 1 gedachte :P
GMTA
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:26:17 #57
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128582362
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:24 schreef Guard het volgende:

[..]

GMTA
IMPD
pi_128582423
YUR, ik ga de vooroeverloop ook niet op mijn VFF rennen, dus je zal wel mee moeten met het harderbos-loopje :P.
Ik wil eerst kijken hoe de VFF bevallen bij een kleine 5 of 10k in de buurt op hogere snelheid. De trails gingen wel lekker, maar daar liep ik niet veel onder de 4'/km. Je zegt zelf al, geen rare dingen proberen voor zo'n wedstrijd.. ;).
De vooroeverloop ga ik trouwens van start om te kijken in hoeverre ik met de kopgroep mee kan. Er doen maar 300 mensen mee, dus als ik heel veel geluk heb en er geen pro's mee doen, heb ik een mini-beetje hoop op een podiumplek :P. Maar is dat niet het geval vind ik dat zeker niet erg!
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:28:58 #59
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128582477
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
YUR, ik ga de vooroeverloop ook niet op mijn VFF rennen, dus je zal wel mee moeten met het harderbos-loopje :P.
Ik wil eerst kijken hoe de VFF bevallen bij een kleine 5 of 10k in de buurt op hogere snelheid. De trails gingen wel lekker, maar daar liep ik niet veel onder de 4'/km. Je zegt zelf al, geen rare dingen proberen voor zo'n wedstrijd.. ;).
De vooroeverloop ga ik trouwens van start om te kijken in hoeverre ik met de kopgroep mee kan. Er doen maar 300 mensen mee, dus als ik heel veel geluk heb en er geen pro's mee doen, heb ik een mini-beetje hoop op een podiumplek :P. Maar is dat niet het geval vind ik dat zeker niet erg!
Het zal wel een sterk lopersveld zijn hoor, met al die internationale deelnemers :D
F means you're fucked
pi_128582634
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Zou inderdaad leuk zijn als je dat lukt
Ik ga voor de poedelprijs ;)
pi_128582715
Het was even zoeken.....

quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:21 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

*O* Goed bezig, staat genoteerd. Afstanden zet ik erbij, maar kan nog geen garanties geven. En met de kids moet het goedkomen, zeker als we zorgen dat jullie niet tegelijk lopen, dan is er altijd 1 ouder bij :Y

[..]

Ervaring doet er niet toe, vorig jaar liepen er 2 mensen in het Fok! team hun eerste wedstrijd bij de Ekiden, als je echt voor een snelle tijd met het team mee wil doen, dan moet je een ander team zoeken, want iedereen loopt hier op zijn eigen niveau, dus dat mag geen excuus zijn :N

[..]

Gewoon op zondag vieren, doe ik ook, ben zelf de 4e jarig :D
Dus MD.....
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:33:48 #62
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128582727
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ik ga voor de lol :)
F means you're fucked
pi_128582742
quote:
:o Hoe komt het?
pi_128582757
Het lijkt erop dat ik aan de Wateringse Veld Loop een fijne blessure aan mijn achillespees heb overgehouden. Na een weekje rust gisteravond tijdens de training nog behoorlijk last ervan.
Ik zal zaterdag dus waarschijnlijk niet zo Fok!ing Fast kunnen gaan -O-
pi_128582775
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef streamnl het volgende:
Het was even zoeken.....

[..]

Dus MD.....
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd MD!!!! *O* *G* *O* *G*
pi_128582907
quote:
Het was even zoeken.....

[..]

Dus MD.....
[ afbeelding ]
Top stream! :D

En gefeliciteerd MD! *O* Lang en snel zal die leven! In de GLORIAAAA! *O* :D
pi_128582943
quote:
Het was even zoeken.....

[..]

Dus MD.....
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd MD! *G*

SPOILER
pi_128582947
Gefeliciteerd MD!!
pi_128583016
quote:
13s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef Mr.B. het volgende:
Het lijkt erop dat ik aan de Wateringse Veld Loop een fijne blessure aan mijn achillespees heb overgehouden. Na een weekje rust gisteravond tijdens de training nog behoorlijk last ervan.
Aah.. dat is wel zonde, had je wel graag op full-speed willen zien gaan! Maar waarschijnlijk hou je sowieso genoeg snelheid over als ik je tijden zo zag ;). En als we maar lol hebben! Dat is toch het belangrijkste! :D
pi_128583019
HB MD w/
pi_128583073
Jero, Als ze a.s. zaterdag om 0900 thuis is, wil ik het ophalen.
En dat ze dan wel meteen dat ding kan afgeven anders ben ik te laat voor muisje.
Anders moet je het toch laten opsturen als dit niet lukt.
pi_128583109
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef streamnl het volgende:
En dat ze dan wel meteen dat ding kan afgeven anders ben ik te laat voor muisje.
K thnx mate! :D Ik zal het even vragen!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juli 2013 @ 15:42:45 #73
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128583150
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef Arquero het volgende:

[..]

Tsss, meneer ik-loop-op-een-dinsdag-avond-een-HM-omdat-het-kan.
pi_128583168
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef streamnl het volgende:
Ik zie mezelf al heel zielig met mijn rugzakje staan wachten... ;)
pi_128583218
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef Muis84 het volgende:

[..]

:N
Jij gaat voor.
Jero kan altijd nog dat ding op laten sturen. Dat gaat zo lastig met jou :P
pi_128583231
quote:
8s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Tsss, meneer ik-loop-op-een-dinsdag-avond-een-HM-omdat-het-kan.
zal het niet meer doen ;(
pi_128583245
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef Muis84 het volgende:

[..]

dat kan niet, want dan moet ik ook lang wachten -O-
En we hebben een strak schema he? :P
pi_128583277
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef streamnl het volgende:

[..]

Jij gaat voor.
Ik mis wat. Welk ding?
pi_128583280
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Haha, sorry sorry in sommige dingen ben ik een autist, ik weet het, ik weet het :@

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik mis wat. Welk ding?
Neuh, je mist eigenlijk niets. Het was als een DM bedoeld. Jero vroeg of ik iets kon ophalen voor hem in Eindhoven. Anders moet ie het laten opsturen. Dus sta ik wel weer een half uurtje eerder op zodat hij zaterdag zijn pakketje heeft.
pi_128583339
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef streamnl het volgende:

[..]

Haha, sorry sorry in sommige dingen ben ik een autist, ik weet het, ik weet het :@
maakt niet uit :P
ik kan het wel waarderen, ben ook niet graag te laat :)
pi_128583360
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat zeker! Maar dat vind ik juist wel fijn. Ik ben ook altijd en overal te vroeg. :@

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef streamnl het volgende:

[..]

Jij gaat voor.
:D
pi_128583434
quote:

[..]

[..]

Neuh, je mist eigenlijk niets. Het was als een DM bedoeld. Jero vroeg of ik iets kon ophalen voor hem in Eindhoven. Anders moet ie het laten opsturen. Dus sta ik wel weer een half uurtje op zodat hij zaterdag zijn pakketje heeft.
Awwww O+ *;
pi_128583543
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:48 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Awwww O+ *;
Ik ben ooit wel sociaal ;)
pi_128583608
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:51 schreef streamnl het volgende:

[..]

Voor een autist wil je wel heel erg met iedereen rekening houden :P
pi_128583675
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:51 schreef streamnl het volgende:

[..]

ooit wel?
Volgens mij best vaak :Y
  ESF Reporter donderdag 4 juli 2013 @ 15:56:23 #86
87554 Cee
Welluk?
pi_128583733
Net een mailtje gehad, mijn GPS horleuuuge is onderweg. *O*
  donderdag 4 juli 2013 @ 15:57:40 #87
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128583776
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:56 schreef Cee het volgende:
Net een mailtje gehad, mijn GPS horleuuuge is onderweg. *O*
Leukleukleuk :s)
F means you're fucked
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:04:22 #88
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128584047
quote:

[..]

[..]

Neuh, je mist eigenlijk niets. Het was als een DM bedoeld. Jero vroeg of ik iets kon ophalen voor hem in Eindhoven. Anders moet ie het laten opsturen. Dus sta ik wel weer een half uurtje eerder op zodat hij zaterdag zijn pakketje heeft.
O+
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:05:20 #89
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128584075
quote:
13s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef Mr.B. het volgende:
Watdoejenou? -O-
F means you're fucked
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:08:01 #90
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128584156
het begint wel te kriebelen voor de ekiden, ookal heb ik afgelopen week nauwelijks gelopen :')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:09:23 #91
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128584205
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef Guard het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
is dat een dildo?
Ecosia
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:11:22 #92
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128584290
3 uur slaap, very productief op werk, dat betekent 1 ding: BIER! (jaja,ik heb m'n one day fix af, voor de lunch al.. )
pi_128584304
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:09 schreef Jumparound het volgende:

[..]

is dat een dildo?
Moet je aan Anita vragen :{
pi_128584442
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:05 schreef YUR het volgende:

[..]

Watdoejenou? -O-
Me alvast indekken ;)
Nee, ik denk overbelasting door die 1500m en 10km van vorige week
pi_128584929
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Why? tell me why!
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan herken ik je toch niet jonguh
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef Muis84 het volgende:

[..]

:o Hoe komt het?
Te heet voor mouwen jonguh!
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:27:37 #96
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128584965
quote:
99s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

[..]

[..]

Te heet voor mouwen jonguh!
Nie mauwe nie
F means you're fucked
pi_128585053
Hmm.. had gehoopt straks in een lekker avondzonnetje te lopen, maar het trekt helemaal dicht. :(
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:34:19 #98
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_128585240
Dank jullie wel allemaal, heel goed onthouden streamnl! _O_

Vandaag ook al toegezongen door de klas van mijn dochter en naar de kinderboerderij en de speeltuin geweest, dus dag kan niet meer stuk :D

Ik zou hardloopschoenen voor mijn verjaardag krijgen, maar ze zijn nog niet binnen, duurt al meer dan 2,5 wk :X
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:54:39 #99
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128586127
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Nie mauwe nie

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:54:52 #100
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128586135
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef MaleDuck het volgende:

Vandaag ook al toegezongen door de klas van mijn dochter en naar de kinderboerderij en de speeltuin geweest, dus dag kan niet meer stuk :D

Ik zou hardloopschoenen voor mijn verjaardag krijgen, maar ze zijn nog niet binnen, duurt al meer dan 2,5 wk :X
Gefeliciteerd man!
  donderdag 4 juli 2013 @ 16:55:39 #101
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_128586176
quote:

Je hebt een eigen Limited Edition laten maken? Meer dan 2,5 week :X
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:15:59 #102
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128587069
Gefeliciteerd MD *O* :*
pi_128587626
Gefeliciteerd MaleDuck
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:30:53 #104
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128587739
MD gefeliciteeeeeerd *O*
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:32:33 #105
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128587824
Gefeliciteerd eend ^O^
F means you're fucked
  donderdag 4 juli 2013 @ 17:40:22 #106
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128588178
Zo ben je hard aan het werk, en zo staat mr Q voor de deur om me op te halen maar eerst een hapje te eten in Leiden O+

hij gaat morgen op vakantie

Dat had niks met hardlopen te maken :@
Dan nog maar ff een fijn plaatje:

Moderator donderdag 4 juli 2013 @ 17:44:07 #107
155227 crew  Guppy
dus
pi_128588299
Gefeliciteerd MD *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juli 2013 @ 17:50:34 #108
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128588496
MD gefeliciteerd!

Straks na het eten een rondje lopen. Als ik de radar moet geloven schijnt dan wél het beloofde zonnetje.
pi_128589736
quote:

Gefeliciteerd!
pi_128589985
Hardloopspullies +2
Paar paar INQ sokken bij Perry.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  donderdag 4 juli 2013 @ 18:47:19 #111
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128590229
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hardloopspullies +2
Paar paar INQ sokken bij Perry.
^O^

* YUR heeft zin om te gaan lopen :D
F means you're fucked
  donderdag 4 juli 2013 @ 18:57:47 #112
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_128590537
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef YUR het volgende:

[..]

*O* ^O^
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_128590541
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef YUR het volgende:

[..]

^O^

Alweer?
  donderdag 4 juli 2013 @ 18:58:41 #114
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128590565
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:57 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Alweer?
Ja.. maf he?
F means you're fucked
pi_128590846
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja.. maf he?
Nou, ja. Maar wel fijn dat het weer beter voelt!
  Moderator donderdag 4 juli 2013 @ 19:08:15 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_128590897
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

+1! :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 4 juli 2013 @ 19:08:48 #117
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128590923
quote:

[..]

Het gaat de goede kant op. Geen druk, geen streeftijden, niet op mn tenen lopen ( :+ ) ...en dat hou ik de rest van dit jaar nog wel ff zo vol denk ik.

Voor volgend jaar staat er in principe 1 datum rood omcirkeld in de agenda: Laatste weekend van mei, de eenmalige Westland Marathon.

Althans, zo lang alles hier thuis goed gaat en ik ook niet word ingeloot voor Londen :)
F means you're fucked
pi_128590961
Ja, nee.... dat zou vervelend zijn, ingeloot worden voor London :+
  donderdag 4 juli 2013 @ 19:10:11 #119
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128590970
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef Guard het volgende:
Ja, nee.... dat zou vervelend zijn, ingeloot worden voor London :+
Neuh, niet echt :D
F means you're fucked
pi_128591167
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:10 schreef YUR het volgende:

[..]

Neuh, niet echt :D
Als ik ooit een marathon ga lopen (en dat ga ik doen, maar wanneer weet ik nog niet), dan heb ik eigenlijk 3 voorkeuren: NYC, London of de Bodensee.
Lijkt me Bodensee eigenlijk de meest waarschijnlijke
  donderdag 4 juli 2013 @ 19:17:13 #121
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128591205
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Als ik ooit een marathon ga lopen (en dat ga ik doen, maar wanneer weet ik nog niet), dan heb ik eigenlijk 3 voorkeuren: NYC, London of de Bodensee.
Zoiets riep ik ook altijd. En toen werd het Rotterdam :D
F means you're fucked
pi_128591225
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Ook prima,maar een mens mag dromen toch? 8-)
  donderdag 4 juli 2013 @ 19:18:34 #123
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128591252
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Ook prima,maar een mens mag dromen toch? 8-)
Uiteraard, ik doe niet anders :P
F means you're fucked
  Moderator donderdag 4 juli 2013 @ 19:20:16 #124
155227 crew  Guppy
dus
pi_128591319
Aaah kak! Twee gaten in m'n fijnste broek }:|
pi_128591360
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Aaah kak! Twee gaten in m'n fijnste broek }:|
Voor ieder been 1, no?
  Moderator donderdag 4 juli 2013 @ 19:21:56 #126
155227 crew  Guppy
dus
pi_128591389
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Guard het volgende:

[..]

Voor ieder been 1, no?
Nee, méér gaten dan dat }:| onbedoeld, zeg maar :')
pi_128591418
-O-
  donderdag 4 juli 2013 @ 19:25:26 #128
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128591521
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee, méér gaten dan dat }:| onbedoeld, zeg maar :')
Is je monster weer bezig geweest? :D
F means you're fucked
  Moderator donderdag 4 juli 2013 @ 19:27:22 #129
155227 crew  Guppy
dus
pi_128591597
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Is je monster weer bezig geweest? :D
Oh nee, niet eens :') Het is gewoon slijt, maar hij is ook zo fijn, die broek O+

Monster heeft gisteren nog wel één van Mr. Guppies goede truien gesloopt. Was op de grond gevallen, niet gezien. Ook al zo fijn, we hadden verdorie nèt een bestelling bij Zalando gedaan }:| Die trouwens vertraagd is, ook nog :(
  donderdag 4 juli 2013 @ 19:44:15 #130
92409 Twinky
Little star.
pi_128592221
Gefeliciteerd MD *O*
  donderdag 4 juli 2013 @ 19:54:01 #131
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128592585
quote:

[..]

Nu jij nog :)
pi_128592636
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Die van Loch Ness lijkt me ook wel heel erg mooi :Y
  FOK!fotograaf donderdag 4 juli 2013 @ 19:56:28 #133
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_128592676
Volgens planning kan ik rond 2 augustus weer gaan lopen. Is het dan verstandig om de vredesloop van 10km te lopen eind september? Ik twijfel heel erg.

Ik heb net voor mijn blessure nog een keer 11km binnen het uur gelopen. Als ik vanaf 2 augustus weer rustig begin en terugwerk naar de 5km. Dan kan ik toch wel een keertje 10km lopen als uitzondering en daarna weer verder gaan met die 5km?
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  donderdag 4 juli 2013 @ 19:56:32 #134
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128592679
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:55 schreef Arquero het volgende:

[..]

Die van Loch Ness lijkt me ook wel heel erg mooi :Y
Daar gaan we over een paar maandjes vast een mooi uitgebreid verslag over krijgen. Met foto's enzo :P
F means you're fucked
  FOK!fotograaf donderdag 4 juli 2013 @ 19:59:59 #135
200114 Mascleta
pi_128592789
Ik kwam op de website van de lokale atletiekvereniging in de agenda de open baanwedstrijden ter promotie van baanatletiek tegen. Gratis en iedereen mag mee doen.

Vooral de 5000m op de baan ben ik wel benieuwd naar. Ten eerste omdat deze afstand exact klopt en ten tweede omdat ik wel benieuwd ben naar mijn tijd op een atletiekbaan.

http://www.av56.nl/wedstrijd/open-baanwedstrijd-2013-08
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  Moderator donderdag 4 juli 2013 @ 20:02:20 #136
155227 crew  Guppy
dus
pi_128592886
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:54 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nu jij nog :)
Ja, hoe gaat t met je Hats? Alweer een beetje beter?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juli 2013 @ 20:27:14 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128593897
Nou... het is lekker weer om te hardlopen. En dat is echt alles wat ik over dit rondje kwijt wil.
pi_128593943

Uitverkoop :9

En nou, ja, loopje van gisteren was nog steeds meh, ik begin wat labielerig te worden door druk en gebrek aan uitlaatklep en ik zie ook eigenlijk best wel op tegen Ekiden, maar alles komt wel weer goed. Ik kan volgende week niet op de baan trainen, want broer krijgt dinsdag z'n diploma en donderdag de sleutel van z'n nieuwe huis, dus kan ik maandag en woensdag een beetje rustig aanpielen. En 50% korting op kleding is O+
  Moderator donderdag 4 juli 2013 @ 20:29:02 #139
155227 crew  Guppy
dus
pi_128593987
Oooh die roze O+ die is superleuk!!
pi_128594271
Die is ook superlicht! Maar die ander is een 2-in-1shirtje, dus er zit een sportbh aan vast. Voor de grotere voorgevend geeft ie nooit genoeg steun, maar voor mij is het prima.
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:35:35 #141
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128594310
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog maar 5 weken tot de vooroeverloop :o
ooooohhhh, dan kan ik me nog wel een weekje rust permiteren...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:39:17 #142
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128594453
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ooooohhhh, dan kan ik me nog wel een weekje rust permiteren...
Nog wel 5 ook :)
F means you're fucked
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:40:41 #143
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128594509
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:39 schreef YUR het volgende:

[..]

Nog wel 5 ook :)
you are pushing it Brother!!
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:41:41 #144
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128594541
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:28 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]

Uitverkoop :9

En nou, ja, loopje van gisteren was nog steeds meh, ik begin wat labielerig te worden door druk en gebrek aan uitlaatklep en ik zie ook eigenlijk best wel op tegen Ekiden, maar alles komt wel weer goed. Ik kan volgende week niet op de baan trainen, want broer krijgt dinsdag z'n diploma en donderdag de sleutel van z'n nieuwe huis, dus kan ik maandag en woensdag een beetje rustig aanpielen. En 50% korting op kleding is O+
Mooie spulleboel :Y Vrouwenkleding is altijd mooier dan de saaie mannenkleding :{
F means you're fucked
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:42:56 #145
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128594577
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Mooie spulleboel :Y Vrouwenkleding is altijd mooier dan de saaie mannenkleding :{
Met jouw moobs kan je vast vrouwenkleding aan.
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:43:50 #146
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128594609
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Ongetwijfeld :)
F means you're fucked
pi_128594636
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Maar inderdaad, erg leuke kleren hats! Vooral die roze! ^O^ Zien we je daarin bij de ekiden?
pi_128594801
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Maar inderdaad, erg leuke kleren hats! Vooral die roze! ^O^ Zien we je daarin bij de ekiden?
:Y denk het wel!

Ik had (verrassing!) nog geen hemdjes en had het toch ook stiekem wel wat warm in een gewoon shirt, dus nu ben ik helemaal klaar voor de zomer :P
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:48:10 #149
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128594821
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef YUR het volgende:

[..]

wat zei John Lennon hier ook al weer niet over? ;)
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:50:57 #150
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128594942
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef YUR het volgende:

[..]

daarom hebben we ook InknBurn.com
pi_128595024
ALS ik ooit een marathon ga lopen, zal ik de eerste wel in Nederland doen. Rotterdam bijvoorbeeld.. Daarna mooi in t buitenland afgaan, want O+ buitenland O+

Maar... Marathons.. Ik mag er nog helemaal niet aan denken!
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:54:53 #152
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128595100
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

daarom hebben we ook InknBurn.com
Dat vind ik niet zo tof :)
F means you're fucked
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:56:12 #153
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128595184
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat vind ik niet zo tof :)
sorry, was vergeten dat het nog 3 weken duurt voordat je je loon krijg
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:56:47 #154
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128595206
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef Levitas het volgende:

sommigen hier doen niet anders
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:56:50 #155
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128595211
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

sorry, was vergeten dat het nog 3 weken duurt voordat je je loon krijg
F means you're fucked
  donderdag 4 juli 2013 @ 20:59:08 #156
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128595313
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

You can say I am a dreamer
But I am not the only one
O+

Mooie kleertjes Hats! Ik ga ook kort en rooooooze (Girlpowerrrr).
Alleen ben ik die met de hand aan het wassen, want de wasmachine is kaputt }:|
pi_128595362
quote:
ALS ik ooit een marathon ga lopen, zal ik de eerste wel in Nederland doen. Rotterdam bijvoorbeeld.. Daarna mooi in t buitenland afgaan, want O+ buitenland O+

Denken niet, dromen wel :)
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:01:26 #158
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128595416
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef Quoi het volgende:

[..]

O+

ik bedoelde eigenlijk... life is what happens when you are busy making other plans ;)
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:03:33 #159
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128595523
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik bedoelde eigenlijk... life is what happens when you are busy making other plans ;)
You're playing these mindgames :P
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:05:16 #160
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128595603
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef Quoi het volgende:

[..]

You're playing these mindgames :P
stop playing the mind guerilla :{w
  FOK!fotograaf donderdag 4 juli 2013 @ 21:07:53 #161
200114 Mascleta
pi_128595730
Ik mag nog niet eens denken aan een rustige 5km op het moment, maar ik droom Ultra Marathons.
-----
-----
  Moderator donderdag 4 juli 2013 @ 21:07:57 #162
155227 crew  Guppy
dus
pi_128595733
quote:

[..]

O+

Horrorrr :(
pi_128595822
quote:
8s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... het is lekker weer om te hardlopen. En dat is echt alles wat ik over dit rondje kwijt wil.
Ging het niet? -O-
pi_128595852
quote:

[..]

O+

Kapotte-wasmachine-boks.
Morgen wordt hier nieuwe bezorgd :P
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juli 2013 @ 21:11:07 #165
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128595883
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Heeft John Lennon wat over Rotterdam gezegd??
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:13:29 #166
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128595970
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Heeft John Lennon wat over Rotterdam gezegd??
haal ik nu John Lennon en Erasmus door elkaar? :@
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juli 2013 @ 21:15:36 #167
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128596078
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

haal ik nu John Lennon en Erasmus door elkaar? :@
Ze lijken wel op elkaar.
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:16:36 #168
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128596125
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:10 schreef Arquero het volgende:

[..]

Kapotte-wasmachine-boks.
Morgen wordt hier nieuwe bezorgd :P
Oeh das fijn. Ik ga mijn pa maar even vragen of hij zondag een biertje komt halen :7 is nogal handig met oa wasmachines
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:16:53 #169
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128596137
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ze lijken wel op elkaar.
Inmiddels wel ja
F means you're fucked
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:17:13 #170
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128596153
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Inmiddels wel ja
_O-
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juli 2013 @ 21:18:29 #171
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128596206
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:16 schreef YUR het volgende:

[..]

Inmiddels wel ja
whehehe.
pi_128596578
Leuk, mijn officiële eindtijd blijkt nog sneller. Mijn nieuwe PR 24:24. Alleen jammer dat ze me bij de junioren B hebben ingedeeld. Het zal mijn jeugdige enthousiasme zijn, al is het raar dat er dan bij staat dat ik uit 1975 ben tussen allemaal kinderen uit 1995 en korter geleden. Ik ben van 1976.

Ik heb ze via FB een berichtje gestuurd en wacht af.
pi_128596691
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:00 schreef Guard het volgende:
Denken niet, dromen wel
Nah, zelfs dromen over marathons is mezelf RUIM overschatten. Eerst maar eens een paar HM's tevreden uitlopen, dan mogen we verder gaan denken :)

En MaleDuck, held, proficiat!! :*
pi_128597055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Levitas het volgende:

[..]

Nah, zelfs dromen over marathons is mezelf RUIM overschatten. Eerst maar eens een paar HM's tevreden uitlopen, dan mogen we verder gaan denken :)

En MaleDuck, held, proficiat!! :*
Dromen mag altijd!

SPOILER
pi_128597549
Jero op slippers! :D
pi_128597712
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Leuk, mijn officiële eindtijd blijkt nog sneller. Mijn nieuwe PR 24:24. Alleen jammer dat ze me bij de junioren B hebben ingedeeld. Het zal mijn jeugdige enthousiasme zijn, al is het raar dat er dan bij staat dat ik uit 1975 ben tussen allemaal kinderen uit 1995 en korter geleden. Ik ben van 1976.

Ik heb ze via FB een berichtje gestuurd en wacht af.
Hoeveelste was je bij de junioren? :P
pi_128597721
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Dromen mag altijd!

SPOILER
Ik duim voor je!
SPOILER
Even een vraagje. Iemand enig idee hoeveel data Endomondo verbruikt tijdens het lopen? Ik wil misschien m`n wedstrijden in Australië live gaan tracken met Endomondo, zodat de mensen thuis me kunnen volgen (misschien ook leuk voor geïnteresseerden hier :P ), maar dan moet het mobiele internet verbruik niet belachelijk hoog zijn..
pi_128597916
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Guard het volgende:

[..]

Hoeveelste was je bij de junioren? :P
5e haha.

En in mijn eigen categorie (M35) zou ik 19e van de 26 zijn geworden. Overall was ik 81e van de 341 geloof ik.
  FOK!fotograaf donderdag 4 juli 2013 @ 21:54:43 #179
200114 Mascleta
pi_128597982
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik duim voor je!
SPOILER
Ach. een klasgenoot van me had een jaar voor zijn stage wereldwijd alle topbedrijven en droomstages aangeschreven. Meer als grap bedoeld in het kader van "je weet maar nooit". Uiteindelijk werkte wij allemaal bij landelijke en regionale bedrijven en zat hij in New York en vloog voor zijn stagebedrijf ook nog eens de wereld rond gedurende zijn stage.

Dus je weet maar nooit!
-----
-----
pi_128598073
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef Mascleta het volgende:

[..]

Ach. een klasgenoot van me had een jaar voor zijn stage wereldwijd alle topbedrijven en droomstages aangeschreven. Meer als grap bedoeld in het kader van "je weet maar nooit". Uiteindelijk werkte wij allemaal bij landelijke en regionale bedrijven en zat hij in New York en vloog voor zijn stagebedrijf ook nog eens de wereld rond gedurende zijn stage.

Dus je weet maar nooit!
Yep, one in a million. Ik zeg ook niet dat je het niet moet proberen, want inderdaad "je weet maar nooit".
  donderdag 4 juli 2013 @ 21:58:47 #181
92409 Twinky
Little star.
pi_128598185
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik duim voor je!
SPOILER
Even een vraagje. Iemand enig idee hoeveel data Endomondo verbruikt tijdens het lopen? Ik wil misschien m`n wedstrijden in Australië live gaan tracken met Endomondo, zodat de mensen thuis me kunnen volgen (misschien ook leuk voor geïnteresseerden hier :P ), maar dan moet het mobiele internet verbruik niet belachelijk hoog zijn..
ik weet dat Sportstracker zonder data kan tracken, en dat je dan op je laptop importeren in endomondo! :D
pi_128598210
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef Arquero het volgende:
Jero op slippers! :D
[ afbeelding ]

Ik zit nu in de kroeg... Aan de cola! ;)
pi_128598238
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Twinky het volgende:

[..]

ik weet dat Sportstracker zonder data kan tracken, en dat je dan op je laptop importeren in endomondo! :D
Het gaat er me juist om dat mensen me live op Endomondo kunnen volgen. Dus als ik start met lopen, komt dat op Endomondo te staan, en elke x seconden wordt dat bijgewerkt.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:01:21 #184
92409 Twinky
Little star.
pi_128598332
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Levitas het volgende:

[..]

Het gaat er me juist om dat mensen me live op Endomondo kunnen volgen. Dus als ik start met lopen, komt dat op Endomondo te staan, en elke x seconden wordt dat bijgewerkt.
ah.
Geen idee :P :D
pi_128598454
Je hebt toch van die apps die je netwerkverkeer bij kunnen houden?
Dan gebruik je die een keer hier tijdens een training/wedstrijd
pi_128598583
Het is ook vooral voor "je weet maar nooit". Maar dit is voor text-to-speech dingen, en gelukkig zijn er niet zoveel informatici die verstand hebben van fonetiek. Ik hoop dat dat voor mij een pré is. Nouja, afwachten en dromen maar, voorlopig.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:16:26 #187
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128599290
quote:

Ik denk eraan, ik droom er van en ik loop er 1 binnen 4 jaar ofzo! Lange termijn doel.
  Moderator donderdag 4 juli 2013 @ 22:17:19 #188
155227 crew  Guppy
dus
pi_128599340
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een Australische simkaart gaat halen toch? In dat geval maakt t niet zo heel veel uit, toch? Gewoon daar een databundeltje nemen en rennen maar!
pi_128599833
Is er trouwens al iets bekend over het buffet bij Ekiden?
pi_128599894
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
Het is ook vooral voor "je weet maar nooit". Maar dit is voor text-to-speech dingen, en gelukkig zijn er niet zoveel informatici die verstand hebben van fonetiek. Ik hoop dat dat voor mij een pré is. Nouja, afwachten en dromen maar, voorlopig.
Dan is de kans best groter dan wat je aangaf, toch?
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:27:00 #191
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128599897
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef hatsaflats het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over het buffet bij Ekiden?
ja, wordt waarschijjnlijk een lopend buffet...
pi_128599935
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ja, wordt waarschijjnlijk een lopend buffet...
:P
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:32:13 #193
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128600189
En vreemd genoeg maakt niemand zich druk over het drinken :o

Just in case of heb ik alvast iets lekkers voor op MDs bbq
pi_128600199
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Guard het volgende:

[..]

Dan is de kans best groter dan wat je aangaf, toch?
Ik hoop het, want het lijkt me erg tof!

@RD :')
pi_128600427
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Quoi het volgende:

Er is een kantine! Mossel zei dat ie niet lang hoefde te wachten op bier, dus ik maak me daar idd niet zo druk om :D

Ik kijk morgenmiddag wel even hoe ik in m'n energie zit, of ik 's avonds nog wat over heb om iets te eten te knutselen. Ik heb eindelijk iets bedacht wat ik eventueel mee zou kunnen nemen. En anders hobbel ik wel mee naar de Appie.
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:40:42 #196
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128600654
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Er is een kantine! Mossel zei dat ie niet lang hoefde te wachten op bier, dus ik maak me daar idd niet zo druk om :D

Ik kijk morgenmiddag wel even hoe ik in m'n energie zit, of ik 's avonds nog wat over heb om iets te eten te knutselen. Ik heb eindelijk iets bedacht wat ik eventueel mee zou kunnen nemen. En anders hobbel ik wel mee naar de Appie.
Juustem. En daarom zullen we ook niet omkomen van de honger ;) Dus: mensen die wat mee willen nemen doen dit en verder komt het vanzelf recht :Y
  donderdag 4 juli 2013 @ 22:43:20 #197
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_128600802
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Quoi het volgende:

ik heb alvast een wegwerp-BBQ gekocht :) Morgen even flessen water in de vriezer leggen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_128600836
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Juustem. En daarom zullen we ook niet omkomen van de honger ;) Dus: mensen die wat mee willen nemen doen dit en verder komt het vanzelf recht :Y
Mijn eetlust is de afgelopen tijd net zo beroerd als de rest :X

Hoi, ik ben hatsaflats en als ik niet kan lopen stort alles in.
pi_128600890
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik neem aan dat je een Australische simkaart gaat halen toch? In dat geval maakt t niet zo heel veel uit, toch? Gewoon daar een databundeltje nemen en rennen maar!
Ja, die simkaart komt er inderdaad. Alleen is het niet echt goedkoop om pre-paid te pakken (en weer niet rendabel om een abonnement), waardoor een bundeltje van 200 MB zo`n ¤35 kost.

Nu weet ik niet of live tracking met Endomondo in de tientallen MB's loopt, of meer in de 100+
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juli 2013 @ 22:45:30 #200
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128600946
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ja, die simkaart komt er inderdaad. Alleen is het niet echt goedkoop om pre-paid te pakken (en weer niet rendabel om een abonnement), waardoor een bundeltje van 200 MB zo`n ¤35 kost.

Nu weet ik niet of live tracking met Endomondo in de tientallen MB's loopt, of meer in de 100+
Paar KB eerder.
pi_128601032
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Paar KB eerder.
Really? 1,5 uur live tracken een aantal KB? Dan zou het echt helemaaaaaal geen probleem zijn :D
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 juli 2013 @ 22:47:58 #202
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128601090
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:47 schreef Levitas het volgende:

[..]

Really? 1,5 uur live tracken een aantal KB? Dan zou het echt helemaaaaaal geen probleem zijn :D
Ja hij moet alleen wat coordinaten doorspugen. Geen plaatjes ofzo.
pi_128601257
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:47 schreef Levitas het volgende:

[..]

Als je een android hebt kun je zo zien hoeveel data er wordt verbruikt.
The sun in your Eyes
  donderdag 4 juli 2013 @ 23:46:27 #204
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_128604515
Weer rondje gelopen vandaag. Eindelijk een ander stukje verkend. Had op google maps een mooi rondje gevonden, grotendeel onverhard. En met een hele grote loods waar de route omheen trok, dus ook weinig kans op verdwalen.

Rustig aan gedaan vandaag. Was ook nog best warm en benauwd. Snelheid lag dan ook wel net iets lager dan de vorige keer. Maar dat had ook wel wat met de route te maken.

Er zat een stuk in van allemaal grove stenen/gruis, en dan liep die weg ook nog eens heel "ribbelig" omhoog en omlaag. In "golven" van een meter of 6 lang telkens 30cm omhoog, 30cm omlaag, etc etc. Volstrekt onmogelijk om daar in een ritme te komen. Bovendien maakten de stenen het niet makkelijker, want dat duw je dan net als los zand telkens onder je voeten weg.

En verder ook nog een soort trap af, twee hekken over en een paar paarden ontwijken.

Zwaar, maar het gaf wel voldoening!

Tevens was dit de eerste keer met m'n nieuwe Garmin Forerunner 301. En die deed ook aan voorgeprogrammeerde intervaltrainingen. Dit keer 3 minuten warm gelopen en daarna 4 keer 7,5 minuten gerend. En op het eind nog een goede minuut een bult op gestampt achter de geplande training aan.

http://www.endomondo.com/workouts/211853481/10882483
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  vrijdag 5 juli 2013 @ 00:03:32 #205
92409 Twinky
Little star.
pi_128605371
YES YES YES ik heb 5+7+7+5 (week 5) van Evy gedaan *O*
ik hoorde van mijn hardloopbuddy's die mij (nog) net voor zijn, dat de overgang van 4+5+5+4 naar dit heel groot was. Ik heb dus afgelopen keren (2) rustig aan opgebouwd, en nu vandaag heb ik het helemaal gedaan :D
Ondertussen was mijn liefste me vanaf de bank aan het peptalken :D _O-

http://www.endomondo.com/workouts/211880029/8778461

http://ikkanhetlekkerwel.(...)-with-your-ponytail/

overigens was dit mijn laatste voorbereiding voor het supporten bij de Ekiden. :P ik hoop dat ik het aankan nu ;)
pi_128605469
Goed gedaan Twinky. ^O^

Ik ben ook wel klaar voor de Ekiden, goed gerust laatste dagen, heb alleen spierpijn in m'n bovenarmen van inentingen. :')_
Jack does it in real time...
pi_128609055
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Levitas het volgende:

[..]

Nederlands Vodafone kaartje geen idee.
Standaard op reis bundel geeft je per dag dat je het gebruikt:
35mb
20min bellen
20min geb. worden
20 sms

kosten 2 ¤
Nadeel is dat het een dagbundel is, maar kan interessant zijn volgens mij
pi_128609078
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Twinky het volgende:
ik hoorde van mijn hardloopbuddy's die mij (nog) net voor zijn, dat de overgang van 4+5+5+4 naar dit heel groot was. Ik heb dus afgelopen keren (2) rustig aan opgebouwd, en nu vandaag heb ik het helemaal gedaan :D

overigens was dit mijn laatste voorbereiding voor het supporten bij de Ekiden. :P ik hoop dat ik het aankan nu ;)
Goed gedaan Twinky! _O_
pi_128609133
quote:

^O^ ^O^
  vrijdag 5 juli 2013 @ 06:53:05 #210
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128609138
quote:

^O^
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 06:55:47 #211
155227 crew  Guppy
dus
pi_128609152
quote:

*O*
pi_128609259
quote:

Topper! ^O^
  vrijdag 5 juli 2013 @ 07:28:17 #213
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128609304
Twinky *O*
F means you're fucked
pi_128609379
quote:

*G* *G*
pi_128609434
quote:

Topper
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 07:52:21 #216
155227 crew  Guppy
dus
pi_128609450
Twinky wordt volgend jaar teamcaptain van team Fok!king Determination _O_
  vrijdag 5 juli 2013 @ 07:52:27 #217
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128609451
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef DeeBee het volgende:
Goed gedaan Twinky. ^O^

Ik ben ook wel klaar voor de Ekiden, goed gerust laatste dagen, heb alleen spierpijn in m'n bovenarmen van inentingen. :')_
Waar ga je naartoe?
pi_128609590
Ik heb elke dag zoveel moeite met opstaan ;( Hoop dat ik morgen wel op tijd kom :P
Ik denk dat ik morgen meehobbel naar de appie, als dat niet erg is? :@ :+
pi_128609707
Nou gaan morgen de BBQ ingredienten waarschijnlijk al vrij hard in elke supermarkt in NL, maar bij die appie nog net iets sneller :)
  vrijdag 5 juli 2013 @ 08:24:35 #220
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128609772
Ik lig hier schandalig te snoozen :@

Twinky ^O^ en Wolve jij gaat ook lekker!

c_/
pi_128609787
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:17 schreef Guard het volgende:
Nou gaan morgen de BBQ ingredienten waarschijnlijk al vrij hard in elke supermarkt in NL, maar bij die appie nog net iets sneller :)
Hmm true.
Ik heb wel een koeltas, maar niet van supergoede kwaliteit :P Ik weet niet echt wat de beste oplossing is. (Heb ook een paar koelelementen erbij natuurlijk)
pi_128609835
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:24 schreef Quoi het volgende:
Ik lig hier schandalig te snoozen :@

Twinky ^O^ en Wolve jij gaat ook lekker!

c_/
:( fijn dat wilde ik net horen, nu ik op mijn werk zit...
pi_128609860
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:25 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Hmm true.
Ik heb wel een koeltas, maar niet van supergoede kwaliteit :P Ik weet niet echt wat de beste oplossing is. (Heb ook een paar koelelementen erbij natuurlijk)
ik moet het ook nog even bedenken...
Denk toch dat ik straks even ga halen, vannacht in de vriezer en morgen inde koeltas mee. Op de atletiekbaan maar kijken of er ergens nog plek in een koelbox is (die heb ik namelijk geen), en maar hopen dat we zondag met zijn allen geen voedselvergiftiging hebben :P
pi_128609876
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:31 schreef Guard het volgende:

[..]

ik moet het ook nog even bedenken...
Denk toch dat ik straks even ga halen, vannacht in de vriezer en morgen inde koeltas mee. Op de atletiekbaan maar kijken of er ergens nog plek in een koelbox is (die heb ik namelijk geen), en maar hopen dat we zondag met zijn allen geen voedselvergiftiging hebben :P
Ik heb sowieso al besloten om maar geen kip ofzo mee te nemen :+ (behalve als het voorgegaard is mss? :'))
Kan vanavond pas boodschappen doen ivm tentamens, dus dan kijk ik wel wat ze allemaal nog hebben enzo :P
  vrijdag 5 juli 2013 @ 08:48:41 #225
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128610119
Het bevalt mij nog steeds voor geen meter....dat hele vleesgebeuren :@
F means you're fucked
pi_128610122
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:48 schreef YUR het volgende:
Ik hoopte stiekem ook dat we iets zouden horen over dat buffet en dat we daaraan mee konden doen :@
pi_128610157
Hoe laat zijn de mensen die met het ov komen van plan om op Rotterdam centraal te zijn? Dan kan ik alvast bedenken hoe laat ik moet vertrekken enzo.
pi_128610174
Dat wilde ik stiekem ook aan jou vragen :9 haha
(Ik heb leer-ontwijkend-gedrag, dus beetje té actief in het topic... :+)

De start is om 12 uur, lijkt me dat we wel (ruim?) voor de tijd aanwezig willen zijn op locatie, dus misschien aan de hand daarvan kijken wat het handigste is voor op Rotterdam centraal?
pi_128610183
quote:
Mij ook niet. Dat je er ook maar heel even over nadenkt om een hele dag vlees in een tas te hebben, terwijl het buiten 25 graden is...
  vrijdag 5 juli 2013 @ 08:55:59 #230
112150 Trebweb
Started running again
pi_128610224
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:53 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Mij ook niet. Dat je er ook maar heel even over nadenkt om een hele dag vlees in een tas te hebben, terwijl het buiten 25 graden is...
Is er geen supermarkt in de buurt waar vlees gehaald kan worden? :--)
pi_128610247
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:55 schreef Trebweb het volgende:

[..]

Is er geen supermarkt in de buurt waar vlees gehaald kan worden? :--)
Tuurlijk, talloze, maar als niemand dat regelt.
pi_128610289
Er zitten twee AH's redelijk in de buurt en ook nog wat toko's van Ali Baba enzo :+
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:01:40 #233
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_128610321
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Miezziej het volgende:
Er zitten twee AH's redelijk in de buurt en ook nog wat toko's van Ali Baba enzo :+
als onafhankelijk, niet deelnemend poster nominee in Miezziej als vleeshaalster...
everybody in favour say aye...
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:01:41 #234
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128610322
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 07:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Twinky wordt volgend jaar teamcaptain van team Fok!king Determination _O_
O+ ^O^
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:02:34 #235
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_128610336
Ach, als jullie dit gaan eten heb je geen last van vliegen
SPOILER
Maar serieus, vries het vlees in, flikker het in een koelbox, thermostas, whatever, neem het mee. Om 18 uur kan je dat vlees echt wel veilig eten. Op Aruba eten ze ook vlees en daar laten ze het ook bij > 25 graden ontdooien in de buitenlucht.

[ Bericht 16% gewijzigd door slacker_nl op 05-07-2013 09:08:54 ]
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:03:14 #236
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128610348
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:02 schreef slacker_nl het volgende:
Ach, als jullie dit gaan eten heb je geen last van vliegen
SPOILER
Eiwitten jonge!
pi_128610355
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als onafhankelijk, niet deelnemend poster nominee in Miezziej als vleeshaalster...
everybody in favour say aye...
o|O :+

Ik vind het prima om wat te halen hoor, volgens google maps is het zo'n 10 minuten lopen :P Nou, als hardlopers moet dat er wel vanaf kunnen toch :+
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:05:54 #238
112150 Trebweb
Started running again
pi_128610391
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:03 schreef Miezziej het volgende:

[..]

o|O :+

Ik vind het prima om wat te halen hoor, volgens google maps is het zo'n 10 minuten lopen :P Nou, als hardlopers moet dat er wel vanaf kunnen toch :+
Ik kan uiteraard meelopen dan :--)
pi_128610404
En als al het lekkere vlees op is, kunnen we er altijd nog diepvries-frikandellen op gooien.

Slecht idee? -O- :+
pi_128610506
frikandellen zijn nooit een slecht idee :+
pi_128610533
Is het een optie om bij een slagerbin de buurt een x aantal. Bbq paketten te reserveren en deze op te halen? Nu heb ik totaal geen idee wat voor winkels er in de buurt zitten.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:13:43 #242
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128610535
En anders kunnen we nog 20 patatjes bestellen id kantine ^O^ :D
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:15:49 #243
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128610581
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:13 schreef Quoi het volgende:
En anders kunnen we nog 20 patatjes bestellen id kantine ^O^ :D
Bakken zullen ze!
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:16:54 #244
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128610602
Ik ben trouwens een voorstander van kijken hoe het loopt.
We hebben met MD et moi iig iets voor op de bbq (om de honger te stillen).
Ter plaatse kijken we of er toch niet een georganiseerd iets is, zo nee: ff naar Appie (die koopt wel in met dat weer)..

Of ik maak me er niet druk om, kan ook :@
pi_128610634
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:16 schreef Quoi het volgende:
Ik ben trouwens een voorstander van kijken hoe het loopt.
We hebben met MD et moi iig iets voor op de bbq (om de honger te stillen).
Ter plaatse kijken we of er toch niet een georganiseerd iets is, zo nee: ff naar Appie (die koopt wel in met dat weer)..

Of ik maak me er niet druk om, kan ook :@
Wat een goede ideeën in mijn team O+ :9

Ben trouwens wel benieuwd naar de aanpassing van de teamoutfit...? :9
pi_128610776
quote:

Goed gedaan!!! *G* *O* *G* *O*
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 09:26:50 #247
155227 crew  Guppy
dus
pi_128610789
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:18 schreef Miezziej het volgende:

[..]

We lakken toch wel onze nagels roze he? Sowieso? :+
pi_128610810
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:17 schreef Guard het volgende:
Ik mag hopen dat elke supermarkt in Nederland daar rekening mee heeft gehouden..
quote:
Nope, hier ook niet eerlijk gezegd. Ik hobbel wel naar de AH, en neem het risico wel. Anders pak ik wel iets anders óf loop door naar de pizzeria die vlakbij de AH zit :p
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:51 schreef hatsaflats het volgende:
Hoe laat zijn de mensen die met het ov komen van plan om op Rotterdam centraal te zijn? Dan kan ik alvast bedenken hoe laat ik moet vertrekken enzo.
Ik weet niet hoe de rest het doet, maar ik verwacht rond 10:30 op Rotterdam CS aan te komen. Heb wel om 11:15 die meeting voor team captains + wat extra ruimte ingecalculeerd voor de werkzaamheden + overstappen..
pi_128610811
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:53 schreef Miezziej het volgende:
Dat wilde ik stiekem ook aan jou vragen :9 haha
(Ik heb leer-ontwijkend-gedrag, dus beetje té actief in het topic... :+)

De start is om 12 uur, lijkt me dat we wel (ruim?) voor de tijd aanwezig willen zijn op locatie, dus misschien aan de hand daarvan kijken wat het handigste is voor op Rotterdam centraal?
Nou, ja, het maakt mij niet zoveel uit. Mijn trein gaat elk kwartier, dus ik kan me vrij gemakkelijk aanpassen. Ik zou bijvoorbeeld om 10:38 op centraal kunnen zijn, maar ook een kwartier eerder of later. Dus.

En qua eten: patatjes vind ik ook goed, hamburgers ook, garnalen ook, frikandellen blegh. Of ik iets meeneem hangt niet alleen van m'n energie af trouwens, ik verwacht ook nog een pakketje en dan ben ik vandaag druk met kabels omprikken :9
pi_128610856
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef Wolve000 het volgende:
Weer rondje gelopen vandaag. Eindelijk een ander stukje verkend. Had op google maps een mooi rondje gevonden, grotendeel onverhard. En met een hele grote loods waar de route omheen trok, dus ook weinig kans op verdwalen.

Rustig aan gedaan vandaag. Was ook nog best warm en benauwd. Snelheid lag dan ook wel net iets lager dan de vorige keer. Maar dat had ook wel wat met de route te maken.

Er zat een stuk in van allemaal grove stenen/gruis, en dan liep die weg ook nog eens heel "ribbelig" omhoog en omlaag. In "golven" van een meter of 6 lang telkens 30cm omhoog, 30cm omlaag, etc etc. Volstrekt onmogelijk om daar in een ritme te komen. Bovendien maakten de stenen het niet makkelijker, want dat duw je dan net als los zand telkens onder je voeten weg.

En verder ook nog een soort trap af, twee hekken over en een paar paarden ontwijken.

Zwaar, maar het gaf wel voldoening!

Tevens was dit de eerste keer met m'n nieuwe Garmin Forerunner 301. En die deed ook aan voorgeprogrammeerde intervaltrainingen. Dit keer 3 minuten warm gelopen en daarna 4 keer 7,5 minuten gerend. En op het eind nog een goede minuut een bult op gestampt achter de geplande training aan.

http://www.endomondo.com/workouts/211853481/10882483
I haz a proud!
Ja doei.
pi_128610862
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:26 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

We lakken toch wel onze nagels roze he? Sowieso? :+
Sowieso!
Mag roze holografisch ook? :9 Gezien de zon morgen schijnt... O-)
3 nagels zijn wel afgebroken ;( Maarja, roze worden ze sowieso :9

Rond 10:30 op Rotterdam vind ik ook wel goed (of 38 :+)
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:30:30 #252
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128610867
Twinky! *O* *O*!

Oh en wb BBQ, vlees, warmte: Ik kan al niet geweldig goed tegen BBQ eten maar nu speel ik ook m'n zwangerschapskaart :7: Ik ga niet het risico lopen met vlees dat mogelijk wel/niet goed is door de warmte. Ik wil best naar de AH lopen tzt, of door naar de pizzaria, dat dan weer wel :P

Just my two cents :Y)
pi_128610931
nou ja ik zie dan ook maar af van ingevroren vlees meenemen. Dan zien we het morgen wel, kan altijd met de groep mee naar de lokale middenstand...
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 09:33:46 #254
155227 crew  Guppy
dus
pi_128610944
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:30 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Sowieso!

The pinker the better *O*
pi_128610948
Hmm, NS geeft bij mij aan "werk aan het spoor", maar nog wel de normale tijden enzo. Ga morgenochtend vroeg maar nog een keer kijken, neem voor de zekerheid wel een trein eerder dan...
pi_128610971
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:30 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Sowieso!

Als je via centraal reist ben je ook om 38 op Rotterdam ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:30 schreef GotC het volgende:
Twinky! *O* *O*!

Oh en wb BBQ, vlees, warmte: Ik kan al niet geweldig goed tegen BBQ eten maar nu speel ik ook m'n zwangerschapskaart :7: Ik ga niet het risico lopen met vlees dat mogelijk wel/niet goed is door de warmte. Ik wil best naar de AH lopen tzt, of door naar de pizzaria, dat dan weer wel :P

Just my two cents :Y)
Pizza :9
pi_128610986
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Als je via centraal reist ben je ook om 38 op Rotterdam ;)

[..]

Pizza :9
Inderdaad, pizza. O+
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 09:35:51 #258
155227 crew  Guppy
dus
pi_128610987
Ik ben 10:25 uur op centraal :) daar meeten dan, treiners?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:36:35 #259
112150 Trebweb
Started running again
pi_128611002
Ik kan elke 10 minuten op Rotterdam Centraal aankomen :-) Het jullie herkennen gaat voor mij een groter probleem worden ;-)
pi_128611007
Morgen al! :o Drie weken geleden deed ik nog niet eens mee. :')
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 09:37:32 #261
155227 crew  Guppy
dus
pi_128611020
Oh, en, pizza :9
pi_128611029
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben 10:25 uur op centraal :) daar meeten dan, treiners?
Oh, dan ben ik er wel om 10:23! Ja dus!
pi_128611054
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:36 schreef Muis84 het volgende:
Morgen al! :o Drie weken geleden deed ik nog niet eens mee. :')
ik was anderhalve week geleden niet eens deelnemer... :o
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 09:39:47 #264
155227 crew  Guppy
dus
pi_128611067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:38 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Oh, dan ben ik er wel om 10:23! Ja dus!
Top ^O^
pi_128611139
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Top ^O^
Ik had ook beter gewoon kunnen vragen: Guuppp, hoe laat ben jij van plan om op centraal te zijn? Dan was het in 1x klaar geweest :D
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:43:08 #266
112150 Trebweb
Started running again
pi_128611144
Dan zorg ik ook dat ik er om 10.25 ben!
pi_128611167
Oké, dus 10:25 - 10:30 op Rotterdam CS. Waar op het station? Volgens mij is Rotterdam CS best groot?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 juli 2013 @ 09:44:25 #268
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128611168
Of we schuiven allemaal stinkend en wel bij shabushabu aan :P
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:45:04 #269
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_128611183
quote:
99s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 08:57 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Tuurlijk, talloze, maar als niemand dat regelt.
Kunnen we toch gewoon ter plekke regelen lijkt me. Ik kom zelfs op de fiets inclusief fietstassen van de post. :P

Ik ben overigens heerlijk wakker geworden met gekuch en gesnif, heerlijke timing dit en beter zet 't niet door haha. :')
  Moderator vrijdag 5 juli 2013 @ 09:46:39 #270
155227 crew  Guppy
dus
pi_128611228
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:42 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik had ook beter gewoon kunnen vragen: Guuppp, hoe laat ben jij van plan om op centraal te zijn? Dan was het in 1x klaar geweest :D
Trendsetter ik :D

Ik ben niet heel bekend in Rotterdam CS, maar ik vind t altijd wel handig om voor een winkel af te spreken (waar er maar één van is :+ ).

Dus voor de Rituals afspreken?
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:46:59 #271
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_128611235
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:18 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Verwacht er niet teveel van. Het is....subtiel B-)

Roze nagels. Dat moet ik nog ff inbouwen in mijn todo lijstje. Vandaag zit vol!
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:47:44 #272
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128611255
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Of we schuiven allemaal stinkend en wel bij shabushabu aan :P
Sumo is lekkerderder
F means you're fucked
pi_128611276
Ik ben niet zo dol op genagellakte vingernagels, eigenlijk.

Omnomnomsushi. Maar niet morgen.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 juli 2013 @ 09:49:05 #274
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128611285
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:47 schreef YUR het volgende:

[..]

Sumo is lekkerderder
Vind ik hier in rotterdam niet. Maar een sumo hebben we ook. En een SushiQube.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:49:57 #275
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128611302
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Vind ik hier in rotterdam niet. Maar een sumo hebben we ook. En een SushiQube.
Owh...hier wel een groot verschil tussen die 2
F means you're fucked
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:50:08 #276
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128611304
Sushi :r
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:50:38 #277
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_128611317
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:50 schreef Daywalk3r het volgende:
pi_128611325
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:50 schreef Daywalk3r het volgende:
pi_128611335
Misschien laat ik vanavond wel sushi brengen :9
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:52:28 #280
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128611373
Sushi O+
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 juli 2013 @ 09:54:26 #281
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128611420
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Owh...hier wel een groot verschil tussen die 2
Zal ook best per toko verschillen. Shabu heeft hier nu ook een vernieuwde kaart en die vind ik beter dan Sumo. Sumo vind ik eigenlijk de slechtste hier.

Maar 'slecht' is dan nog steeds relatief.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 juli 2013 @ 09:54:55 #282
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128611432
De 'sushi :r ' roepers weten dat die tenten ook enorm veel vlees gerechten hebben?
pi_128611453
quote:
5s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:54 schreef Swetsenegger het volgende:
De 'sushi :r ' roepers weten dat die tenten ook enorm veel vlees gerechten hebben?
Nee, maar vlees is prima! ^O^
pi_128611458
Die sushi :r roepers sporen niet :P
pi_128611462
Sushi O+
De crispy rol bij sumo O+ O+
pi_128611532
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:56 schreef Guard het volgende:
}:| Ik hou niet van vis, maar moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt sushi ben gaan eten. Maar vind vis niet echt jammie. :@
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:59:33 #287
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128611536
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:56 schreef Guard het volgende:
:W
pi_128611537
Het grootste nadeel van Sumo vind ik wel dat ze er Heineken tappen :r
pi_128611540
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit écht sushi heb geprobeerd. Heb één keer een klein dingetje op , maar geen idee wat dat was, en dat vond ik niet echt geweldig. Ook niet vies, maar niks speciaals.

Ik zou het een keer allemaal moeten proberen, en onthouden welke dingen ik lekker vind :P
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:01:33 #290
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128611580
Iemand gaf me trouwens als tip om via een bepaalde snelweg te NIET te rijden.
Ik kan via Arnhem of via Amersfoort. Wat is het beste ook alweer?

En kan ik dan nog iemand oppikken?
pi_128611583
Sushi is erg lekker.. ik dacht ook dat het alleen die zeewier rolletjes met rijst was, tot ik een keer bij zo'n sushi restaurant ben geweest. Het vlees en vis daar zijn echt subliem!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 5 juli 2013 @ 10:01:58 #292
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_128611593
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:59 schreef Muis84 het volgende:

[..]

}:| Ik hou niet van vis, maar moet eerlijk zeggen dat ik nooit echt sushi ben gaan eten. Maar vind vis niet echt jammie. :@
De 'all you can eat' japanners severen sashimi (rauwe vis), Sushi met vis, vlees en groenten én teppanyaki gerechten (vlees, vis en groenten).
pi_128611604
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:59 schreef hatsaflats het volgende:
Het grootste nadeel van Sumo vind ik wel dat ze er Heineken tappen :r
oh das wel een nadeel :)
pi_128611626
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 09:59 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Ieder zijn ding natuurlijk...
Maar ik vind het heerlijk :Y)
pi_128611649
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:02 schreef Guard het volgende:

[..]

oh das wel een nadeel :)
Gelukkig is het eten (ik heb alleen die in Den Haag geprobeerd) wel lekker :9~ En all you can eat :9~
pi_128611704
Voor degene die wel eens hun cadans willen weten mogen mijn footpod wel even lenen tijdens de ekiden.
Yur ik zal ook mijn camelbak meenemen zodat je dat eens kan testen.
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:06:17 #297
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128611723
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Voor degene die wel eens hun cadans willen weten mogen mijn footpod wel even lenen tijdens de ekiden.
Tof!
F means you're fucked
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:10:28 #298
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_128611822
een poosje niet mee gelezen, maar gaat de american bbq nog door?

zo ja, dan neem ik pasta mee :P
Ecosia
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:13:55 #299
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_128611901
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:05 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Footpod lijkt me interessant. ^O^
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:14:43 #300
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_128611923
Ik hou ook niet echt van vis, maar sushi.. O+
  vrijdag 5 juli 2013 @ 10:16:04 #301
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_128611966
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 10:13 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]