SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepF means you're fucked![]()
Wel pas na de finish he?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Boksen op onze stoere verschillende kicks.
Kicksboksen dus.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Wij ekidennen er op los
Een paar schoenen als de kinvarra wil ik ook nog wel eens kopen. Maar eerst maar eens wat snelheid gaan kweken. Als ik ook nog aan techniek en pasfrequentie moet gaan werken, gaat dat allemaal niet lukken vrees ik. Een ding tegelijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:46 schreef Gogo83 het volgende:
..
Wel lekker gelopen? Jammer van je garmin, maar hopelijk wel lekker gelopen!
..![]()
Ja! en ook best constant als ik het lijntje van pace zo zie
quote:SPOILER: is het ook!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit gedacht dat ik door verdriet en onmacht sportkleren aan zou gaan trekken en 7 kilometer zou gaan hardlopen![]()
toch een kleine![]()
![]()
@TT: Strandwandeling op zaterdag!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik twijfel ook erg of ik dat tempo vol kan houden, maargoed dat dacht ik op de 10k ook en toen ben ik ook blind achter mijn persoonlijke pacer aangelopen en dat ging prima (4:50 gemiddeld). Dat was eind april. Nou is een Halve Marathon natuurlijk meer dan het dubbele en niet te vergelijken, maar ik wil me er toch aan wagen. In het ergste geval moet ik hem laten gaan en kan ik mijn eigen tempo lopen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die pacer bij de marathon had ik normaal gesproken voor minimaal de eerste 30 km makkelijk bij kunnen houden. Nadat ik die pacer echt met moeite bij kon houden wist ik al dat er iets goed fout zat.De enige pacer in mijn buurt is 1:45, wat erg ambitieus is. Maar op de Cityrun vond ik 50 minuten ook te snel voor mijn gevoel, daar ben ik net onder de 48 gefinisht.quote:
Ik ga gewoon kijken hoe het loopt () op de dag zelf. Als de omstandigheden ideaal zijn, dan ga ik gewoon achter hem aan. Zal zeker in mijn achterhoofd houden dat 1:45 waarschijnlijk te hoog gegrepen is voor me en ik waarschijnlijk moet afzakken, maar ik wil het toch proberen.
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
even lekker alles eruit lopenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:58 schreef Serinde het volgende:
Nooit gedacht dat ik door verdriet en onmacht sportkleren aan zou gaan trekken en 7 kilometer zou gaan hardlopen![]()
toch een kleine
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
1:45 is behoorlijk pittig ja. Dat zou voor mij -in jouw situatie- meteen een reden zijn om niet achter de pacer aan te gaan en een eigen plan te trekken. Aan het einde kun je meer verliezen dan je in het begin zult winnen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik twijfel ook erg of ik dat tempo vol kan houden, maargoed dat dacht ik op de 10k ook en toen ben ik ook blind achter mijn persoonlijke pacer aangelopen en dat ging prima (4:50 gemiddeld). Dat was eind april. Nou is een Halve Marathon natuurlijk meer dan het dubbele en niet te vergelijken, maar ik wil me er toch aan wagen. In het ergste geval moet ik hem laten gaan en kan ik mijn eigen tempo lopen.
[..]
De enige pacer in mijn buurt is 1:45, wat erg ambitieus is. Maar op de Cityrun vond ik 50 minuten ook te snel voor mijn gevoel, daar ben ik net onder de 48 gefinisht.
Ik ga gewoon kijken hoe het loopt () op de dag zelf. Als de omstandigheden ideaal zijn, dan ga ik gewoon achter hem aan. Zal zeker in mijn achterhoofd houden dat 1:45 waarschijnlijk te hoog gegrepen is voor me en ik waarschijnlijk moet afzakken, maar ik wil het toch proberen.
F means you're fucked![]()
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef YUR het volgende:
[..]
1:45 is behoorlijk pittig ja. Dat zou voor mij -in jouw situatie- meteen een reden zijn om niet achter de pacer aan te gaan en een eigen plan te trekken. Aan het einde kun je meer verliezen dan je in het begin zult winnen.![]()
Wat dat betreft zit ik ook nog wel met het tempo in m'n maag voor de vooroeverloop.
Dinsdag gelopen op hartslag (max. 160) en daarmee kwam het tempo op 6:25 per kilometer. Ik voelde me niet vermoeid daarbij en had het gevoel dat ik dat urenlang vol kon houden.
Zit nu ff te denken over wat ik het beste kan gaan lopen op 11 augustus.
Ik denk toch dat ik de hartslag het beste aan kan houden qua graadmeter of ik te hard loop of niet. Zou dan bv. op 170 bpm kunnen lopen oid.![]()
Wat is je streven? Uitlopen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:12 schreef Arquero het volgende:
Wat dat betreft zit ik ook nog wel met het tempo in m'n maag voor de vooroeverloop.
Dinsdag gelopen op hartslag (max. 160) en daarmee kwam het tempo op 6:25 per kilometer. Ik voelde me niet vermoeid daarbij en had het gevoel dat ik dat urenlang vol kon houden.
Zit nu ff te denken over wat ik het beste kan gaan lopen op 11 augustus.
Ik denk toch dat ik de hartslag het beste aan kan houden qua graadmeter of ik te hard loop of niet. Zou dan bv. op 170 bpm kunnen lopen oid.F means you're fucked![]()
Ik heb toch weer beurse plek op mijn scheenbeen na de korte loop van gisteren.. wat is dat toch steeds.
Als ik goed kijk zie ik bovenop het scheenbeen een tweetal bultjes zitten, iemand dat wel eens gehad?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik moet ook nog maar zien wat ik met de Vooroeverloop doe trouwens. Ik begin steeds meer te vrezen dat sub 2 uur niet gaat lukken door gedoe de afgelopen maanden, dus ik ben bang dat mijn doel ook uitlopen gaat worden.![]()
Maar da's toch prima?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet ook nog maar zien wat ik met de Vooroeverloop doe trouwens. Ik begin steeds meer te vrezen dat sub 2 uur niet gaat lukken door gedoe de afgelopen maanden, dus ik ben bang dat mijn doel ook uitlopen gaat worden.F means you're fucked![]()
Ja hoor, maar ik baal gewoon van gedoequote:Maar ik moet sowieso wel eerst weer even wat meer gaan genieten en wat minder willen/hoeven presteren. Dat komt dan wel weer vanzelf. Of niet.
![]()
Precies waar ik me mee bezig ga houden. Gewoon lekker lopen, ongeacht snelheid en afstandquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ja hoor, maar ik baal gewoon van gedoeMaar ik moet sowieso wel eerst weer even wat meer gaan genieten en wat minder willen/hoeven presteren. Dat komt dan wel weer vanzelf. Of niet.
Waarom niet de iets langzamere pacer achterna, en die na een kilometer of 10 versnellen? Gebruik maken van z`n slipstream enzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:04 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik twijfel ook erg of ik dat tempo vol kan houden, maargoed dat dacht ik op de 10k ook en toen ben ik ook blind achter mijn persoonlijke pacer aangelopen en dat ging prima (4:50 gemiddeld). Dat was eind april. Nou is een Halve Marathon natuurlijk meer dan het dubbele en niet te vergelijken, maar ik wil me er toch aan wagen. In het ergste geval moet ik hem laten gaan en kan ik mijn eigen tempo lopen.
[..]
De enige pacer in mijn buurt is 1:45, wat erg ambitieus is. Maar op de Cityrun vond ik 50 minuten ook te snel voor mijn gevoel, daar ben ik net onder de 48 gefinisht.
Of zeg ik nu iets heel doms?![]()
Als ik hem loop dan mik ik op 2 uur rond.
Mijn LDL loop ik rond de 6min/km dus dat hou ik dan maar gewoon aan. Kan het altijd meevallen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heb nu als richttijd 2:10 voor mezelf aangehouden. Dan loop ik er minuutje of 6 af ten opzichte van dinsdag. Dat moet zeker kunnen.quote:![]()
Niet teveel willen, gewoon lopen, volgens mij zijn je ontspannen loopjes je betere loopjes geweest..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:20 schreef hatsaflats het volgende:
Ja hoor, maar ik baal gewoon van gedoeMaar ik moet sowieso wel eerst weer even wat meer gaan genieten en wat minder willen/hoeven presteren. Dat komt dan wel weer vanzelf. Of niet.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Prima hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb nu als richttijd 2:10 voor mezelf aangehouden. Dan loop ik er minuutje of 6 af ten opzichte van dinsdag. Dat moet zeker kunnen.Mijn eerste ging in 2.09, en dat had toen echt niet sneller gekund. Zal mn stats er nog eens bij zoeken
Edit: Dit was m:
http://www.endomondo.com/workouts/41725708/2113543F means you're fucked![]()
Alleen Wateringse Veld was ontspannenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:23 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Niet teveel willen, gewoon lopen, volgens mij zijn je ontspannen loopjes je betere loopjes geweest..![]()
![]()
O. Nou, dan.. biertje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:25 schreef hatsaflats het volgende:
Alleen Wateringse Veld was ontspannenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hmmmbierquote:
Nee, het is de laatste tijd eigenlijk gewoon een beetje kut met peren. Ik ga niet meer met zoveel plezier naar buiten als een paar maanden terug. Eigenlijk heb ik vaak gewoon geen zin en wil ik liever de hele avond bankhangen. Als ik dan geweest ben gaat het wel, behalve als het dan ook nog eens bagger gaat, dan is het nog stommer. Dus.
En nu weer studie![]()
![]()
Omdat de langzamere pacer op 2 uur loopt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:21 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom niet de iets langzamere pacer achterna, en die na een kilometer of 10 versnellen? Gebruik maken van z`n slipstream enzo
Of zeg ik nu iets heel doms?The sun in your Eyes
Dus is het verstandig om je eigen plan te trekkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:29 schreef Onama het volgende:
[..]
Omdat de langzamere pacer op 2 uur loopt.
Misschien ben ik zo'n mafketel, maar ik zou juist niet achter een pacer willen lopen. Heb een bepaald soort drang om prestaties 'alleen' neer te zetten, te kunnen laten zien dat ik het zonder hulp kan.
![]()
![]()
^^ Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:33 schreef GotC het volgende:
Misschien ben ik zo'n mafketel, maar ik zou juist niet achter een pacer willen lopen. Heb een bepaald soort drang om prestaties 'alleen' neer te zetten, te kunnen laten zien dat ik het zonder hulp kan.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:58 schreef Serinde het volgende:
[..]![]()
Ja! en ook best constant als ik het lijntje van pace zo zie
[..]SPOILER: is het ook!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
toch een kleine![]()
![]()
Ik had aanvankelijk 1:50 in gedachte. Als het niet enorm waait langs het strand en het niet te warm is dan heb ik er vertrouwen in dat ik dat kan halen. Ik zou daar opzicht ook voor kunnen gaan en dan laatste kilometers proberen er nog tijd af te snoepen, maar dan moet ik mezelf pacen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Dus is het verstandig om je eigen plan te trekken
Ik ga het even aanzien, eerst een kijken hoe de training gaat tot volgende week. Kan nog eens een keer 10 kilometer op 5:00 lopen om te kijken hoe dat voelt. Kan er wel lang over blijven twijfelen nu, maar waarschijnlijk denk ik er over een week toch weer anders over.The sun in your Eyes
Je hoeveelste HM is dit? En wat waren je eerdere ervaringen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:38 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik had aanvankelijk 1:50 in gedachte. Als het niet enorm waait langs het strand en het niet te warm is dan heb ik er vertrouwen in dat ik dat kan halen. Ik zou daar opzicht ook voor kunnen gaan en dan laatste kilometers proberen er nog tijd af te snoepen, maar dan moet ik mezelf pacen.
Ik ga het even aanzien, eerst een kijken hoe de training gaat tot volgende week. Kan nog eens een keer 10 kilometer op 5:00 lopen om te kijken hoe dat voelt. Kan er wel lang over blijven twijfelen nu, maar waarschijnlijk denk ik er over een week toch weer anders over.F means you're fucked![]()
Vandaar dat ik dus om ervaringen vroeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:33 schreef GotC het volgende:
The sun in your Eyes
Heb regelmatig in training tegen de 18km aangezeten, een keer HM in training gedaan, daar zat ik iets boven de 1:50.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef YUR het volgende:
[..]
Je hoeveelste HM is dit? En wat waren je eerdere ervaringen?The sun in your Eyes
En hoe voelde dat? Hoe heb je het ervaren? Wat vond je aandachtspunten voor een volgende HM? Richt je daar op. Die tijd komt dat vanzelf welquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef Onama het volgende:
[..]
Heb regelmatig in training tegen de 18km aangezeten, een keer HM in training gedaan, daar zat ik iets boven de 1:50.
Ik kan het inderdaad beter van die kant bekijken. Die HM in training ging best lekker, maar houding verslapte in de laatste kilometers en ik had er achteraf spijt van dat ik geen water bij me had. Daarnaast liep ik toen heel onregelmatig door de grote hoogteverschillen (en het feit dat ik er gewoon niet mee bezig was). De week erna iets minder energie dan normaal, maar niks wat niet te verwachten was en op te lossen was met een tandje terug zetten in training.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:42 schreef YUR het volgende:
[..]
En hoe voelde dat? Hoe heb je het ervaren? Wat vond je aandachtspunten voor een volgende HM? Richt je daar op. Die tijd komt dat vanzelf wel
Als ik die dingen in mijn achterhoofd hou dan heb ik vertrouwen in volgende week, maar genoeg vertrouwen voor 1:45 is ook nog steeds mijn twijfel. Heb sowieso nog een week (rustige) training voor de boeg en kan nog tot aan de start besluiten waar ik voor ga.
Twee jaar geleden waaide het zo hard dat er een zandstorm langs het strand stond en volgens de verslagen die ik heb gevonden zijn er daar heel wat lopers gaan wandelen omdat het te hard waaide. De omstandigheden op de dag zelf zijn sowieso heel bepalend bij zo'n lange afstand, dus het blijft speculatie wat ik nu doe.The sun in your Eyes
Jij bent sinds Enschede een stuk sneller geworden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:53 schreef Onama het volgende:
[..]
Ik kan het inderdaad beter van die kant bekijken. Die HM in training ging best lekker, maar houding verslapte in de laatste kilometers en ik had er achteraf spijt van dat ik geen water bij me had. Daarnaast liep ik toen heel onregelmatig door de grote hoogteverschillen (en het feit dat ik er gewoon niet mee bezig was). De week erna iets minder energie dan normaal, maar niks wat niet te verwachten was en op te lossen was met een tandje terug zetten in training.
Als ik die dingen in mijn achterhoofd hou dan heb ik vertrouwen in volgende week, maar genoeg vertrouwen voor 1:45 is ook nog steeds mijn twijfel. Heb sowieso nog een week (rustige) training voor de boeg en kan nog tot aan de start besluiten waar ik voor ga.
Twee jaar geleden waaide het zo hard dat er een zandstorm langs het strand stond en volgens de verslagen die ik heb gevonden zijn er daar heel wat lopers gaan wandelen omdat het te hard waaide. De omstandigheden op de dag zelf zijn sowieso heel bepalend bij zo'n lange afstand, dus het blijft speculatie wat ik nu doe.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Anders hobbel je gewoon met mij meequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat zal voor jou redelijk langzaam zijn, maar kun je wel meer genieten![]()
![]()
Hehe, genieten van jou zekerquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:56 schreef Arquero het volgende:
[..]
Anders hobbel je gewoon met mij mee
Dat zal voor jou redelijk langzaam zijn, maar kun je wel meer genieten
haha, dat bedoelde ik nog niet eensquote:![]()
In de zin van dat ze dan gewoon beetje om zich heen kan kijken enzo in plaats van zich een breuk proberen te rennen.
Maar ik vind het wel gezellig hoor, beetje ouwehoeren onderweg
Swets zal toch wel sneller tempo in willen zetten denk ik.![]()
Ik denk dat dat wel meevalt hoor. Als ik zie hoe jij en Swets de laatste tijd lopen, doen jullie het een stuk beter dan ik! Ah, well, nog een maand. Ik heb voor maandag of woensdag een LDL bedacht, misschien gaat die wel weer onwijs fijn. Ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:56 schreef Arquero het volgende:
[..]
Anders hobbel je gewoon met mij mee
Dat zal voor jou redelijk langzaam zijn, maar kun je wel meer genieten![]()
Met een tempo van 6:20 lekker een HM lopen, dat lijkt me geweldig!! Als je ziet wat er bij zo'n HM allemaal niet half-dood over de finish komt. Ik vind het meer van getraindheid getuigen als je dat een 1e HM kan![]()
Zo, collega weg, radio Tour de France aan![]()
![]()
ik heb de live stream van werchter aangeslingerd hier, tour gebeurt volgens mij niet veel.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
als ik alleen die Tour toeter even hoor ben ik ook tevredenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:05 schreef Guard het volgende:
ik heb de live stream van werchter aangeslingerd hier, tour gebeurt volgens mij niet veel.![]()
maar Werchter![]()
![]()
Die probeer ik inderdaad ook fijn samen te plannen. Volgende week geloof ik wel weer wat moois op de planning toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef YUR het volgende:
Ik heb Tour-wise een slechte dag uitgekozen om thuis te werkenAll management is Strategic Management.![]()
![]()
Tour de france.
altijd even checken, bergritten ftw...quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:07 schreef YUR het volgende:
Ik heb Tour-wise een slechte dag uitgekozen om thuis te werken
Niet echt... dit weekend zijn 2 mooie rittenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:09 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Die probeer ik inderdaad ook fijn samen te plannen. Volgende week geloof ik wel weer wat moois op de planning toch?F means you're fucked![]()
Ik ga dus voor het allereerst zaterdag een evenement niet in mijn mossel-shirt lopen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Yup, zaterdag die Ekiden, ofzoiets, in Rotterdam en zondag Saint Girons >> Bagnères de Bigorrequote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet echt... dit weekend zijn 2 mooie ritten![]()
Why? tell me why!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga dus voor het allereerst zaterdag een evenement niet in mijn mossel-shirt lopenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dan herken ik je toch niet jonguhquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga dus voor het allereerst zaterdag een evenement niet in mijn mossel-shirt lopenF means you're fucked![]()
GMTAquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nouhouuuuu, ik had bijna de youtube gepost! 2 zielen 1 gedachteMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
YUR, ik ga de vooroeverloop ook niet op mijn VFF rennen, dus je zal wel mee moeten met het harderbos-loopje.
Ik wil eerst kijken hoe de VFF bevallen bij een kleine 5 of 10k in de buurt op hogere snelheid. De trails gingen wel lekker, maar daar liep ik niet veel onder de 4'/km. Je zegt zelf al, geen rare dingen proberen voor zo'n wedstrijd...
De vooroeverloop ga ik trouwens van start om te kijken in hoeverre ik met de kopgroep mee kan. Er doen maar 300 mensen mee, dus als ik heel veel geluk heb en er geen pro's mee doen, heb ik een mini-beetje hoop op een podiumplek. Maar is dat niet het geval vind ik dat zeker niet erg!
![]()
Het zal wel een sterk lopersveld zijn hoor, met al die internationale deelnemersquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
YUR, ik ga de vooroeverloop ook niet op mijn VFF rennen, dus je zal wel mee moeten met het harderbos-loopje.
Ik wil eerst kijken hoe de VFF bevallen bij een kleine 5 of 10k in de buurt op hogere snelheid. De trails gingen wel lekker, maar daar liep ik niet veel onder de 4'/km. Je zegt zelf al, geen rare dingen proberen voor zo'n wedstrijd...
De vooroeverloop ga ik trouwens van start om te kijken in hoeverre ik met de kopgroep mee kan. Er doen maar 300 mensen mee, dus als ik heel veel geluk heb en er geen pro's mee doen, heb ik een mini-beetje hoop op een podiumplek. Maar is dat niet het geval vind ik dat zeker niet erg!
Zou inderdaad leuk zijn als je dat luktquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:27 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ga voor de poedelprijs![]()
![]()
Het was even zoeken.....Dus MD.....quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Goed bezig, staat genoteerd. Afstanden zet ik erbij, maar kan nog geen garanties geven. En met de kids moet het goedkomen, zeker als we zorgen dat jullie niet tegelijk lopen, dan is er altijd 1 ouder bij
[..]
Ervaring doet er niet toe, vorig jaar liepen er 2 mensen in het Fok! team hun eerste wedstrijd bij de Ekiden, als je echt voor een snelle tijd met het team mee wil doen, dan moet je een ander team zoeken, want iedereen loopt hier op zijn eigen niveau, dus dat mag geen excuus zijn
[..]
Gewoon op zondag vieren, doe ik ook, ben zelf de 4e jarig![]()
![]()
Ik ga voor de lolquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zou inderdaad leuk zijn als je dat lukt
Ik ga voor de poedelprijs
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga dus voor het allereerst zaterdag een evenement niet in mijn mossel-shirt lopenHoe komt het?
![]()
Het lijkt erop dat ik aan de Wateringse Veld Loop een fijne blessure aan mijn achillespees heb overgehouden. Na een weekje rust gisteravond tijdens de training nog behoorlijk last ervan.
Ik zal zaterdag dus waarschijnlijk niet zo Fok!ing Fast kunnen gaan![]()
![]()
Gefeliciteerd MD!!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef streamnl het volgende:
Het was even zoeken.....
[..]
Dus MD.....
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Top stream!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef streamnl het volgende:
Het was even zoeken.....
[..]
Dus MD.....
[ afbeelding ]
En gefeliciteerd MD!Lang en snel zal die leven! In de GLORIAAAA!
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd MD!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef streamnl het volgende:
Het was even zoeken.....
[..]
Dus MD.....
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aah.. dat is wel zonde, had je wel graag op full-speed willen zien gaan! Maar waarschijnlijk hou je sowieso genoeg snelheid over als ik je tijden zo zagquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef Mr.B. het volgende:
Het lijkt erop dat ik aan de Wateringse Veld Loop een fijne blessure aan mijn achillespees heb overgehouden. Na een weekje rust gisteravond tijdens de training nog behoorlijk last ervan.
Ik zal zaterdag dus waarschijnlijk niet zo Fok!ing Fast kunnen gaan. En als we maar lol hebben! Dat is toch het belangrijkste!
![]()
![]()
Jero, Als ze a.s. zaterdag om 0900 thuis is, wil ik het ophalen.
En dat ze dan wel meteen dat ding kan afgeven anders ben ik te laat voor muisje.
Anders moet je het toch laten opsturen als dit niet lukt.![]()
K thnx mate!quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef streamnl het volgende:
En dat ze dan wel meteen dat ding kan afgeven anders ben ik te laat voor muisje.
Anders moet je het toch laten opsturen als dit niet lukt.Ik zal het even vragen!
![]()
Tsss, meneer ik-loop-op-een-dinsdag-avond-een-HM-omdat-het-kan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef Arquero het volgende:
[..]
Zou inderdaad leuk zijn als je dat lukt
Ik ga voor de poedelprijs![]()
Ik zie mezelf al heel zielig met mijn rugzakje staan wachten...quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:41 schreef streamnl het volgende:
Anders moet je het toch laten opsturen als dit niet lukt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al heel zielig met mijn rugzakje staan wachten...
Jij gaat voor.
Jero kan altijd nog dat ding op laten sturen. Dat gaat zo lastig met jou![]()
![]()
zal het niet meer doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tsss, meneer ik-loop-op-een-dinsdag-avond-een-HM-omdat-het-kan.![]()
![]()
dat kan niet, want dan moet ik ook lang wachtenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:43 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al heel zielig met mijn rugzakje staan wachten...![]()
En we hebben een strak schema he?
Ik mis wat. Welk ding?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij gaat voor.
Haha, sorry sorry in sommige dingen ben ik een autist, ik weet het, ik weet hetquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef Guard het volgende:
[..]
dat kan niet, want dan moet ik ook lang wachten![]()
En we hebben een strak schema he?Neuh, je mist eigenlijk niets. Het was als een DM bedoeld. Jero vroeg of ik iets kon ophalen voor hem in Eindhoven. Anders moet ie het laten opsturen. Dus sta ik wel weer een half uurtje eerder op zodat hij zaterdag zijn pakketje heeft.quote:![]()
maakt niet uitquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
Haha, sorry sorry in sommige dingen ben ik een autist, ik weet het, ik weet het
ik kan het wel waarderen, ben ook niet graag te laat
Dat zeker! Maar dat vind ik juist wel fijn. Ik ben ook altijd en overal te vroeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef Guard het volgende:
[..]
dat kan niet, want dan moet ik ook lang wachten![]()
En we hebben een strak schema he?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jij gaat voor.
![]()
Awwwwquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Neuh, je mist eigenlijk niets. Het was als een DM bedoeld. Jero vroeg of ik iets kon ophalen voor hem in Eindhoven. Anders moet ie het laten opsturen. Dus sta ik wel weer een half uurtje op zodat hij zaterdag zijn pakketje heeft.![]()
![]()
![]()
Leukleukleukquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:56 schreef Cee het volgende:
Net een mailtje gehad, mijn GPS horleuuuge is onderweg.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:45 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]
Neuh, je mist eigenlijk niets. Het was als een DM bedoeld. Jero vroeg of ik iets kon ophalen voor hem in Eindhoven. Anders moet ie het laten opsturen. Dus sta ik wel weer een half uurtje eerder op zodat hij zaterdag zijn pakketje heeft.
Watdoejenou?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:34 schreef Mr.B. het volgende:
Ik zal zaterdag dus waarschijnlijk niet zo Fok!ing Fast kunnen gaan
het begint wel te kriebelen voor de ekiden, ookal heb ik afgelopen week nauwelijks gelopen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
is dat een dildo?quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
3 uur slaap, very productief op werk, dat betekent 1 ding: BIER! (jaja,ik heb m'n one day fix af, voor de lunch al.. )In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nie mauwe niequote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Te heet voor mouwen jonguh!F means you're fucked![]()
Dank jullie wel allemaal, heel goed onthouden streamnl!![]()
Vandaag ook al toegezongen door de klas van mijn dochter en naar de kinderboerderij en de speeltuin geweest, dus dag kan niet meer stuk
Ik zou hardloopschoenen voor mijn verjaardag krijgen, maar ze zijn nog niet binnen, duurt al meer dan 2,5 wk
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef MaleDuck het volgende:
Vandaag ook al toegezongen door de klas van mijn dochter en naar de kinderboerderij en de speeltuin geweest, dus dag kan niet meer stuk
Ik zou hardloopschoenen voor mijn verjaardag krijgen, maar ze zijn nog niet binnen, duurt al meer dan 2,5 wkJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Je hebt een eigen Limited Edition laten maken? Meer dan 2,5 weekquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zou hardloopschoenen voor mijn verjaardag krijgen, maar ze zijn nog niet binnen, duurt al meer dan 2,5 wk
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Gefeliciteerd MD
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
MD gefeliciteerd!
Straks na het eten een rondje lopen. Als ik de radar moet geloven schijnt dan wél het beloofde zonnetje.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef MaleDuck het volgende:
Ik zou hardloopschoenen voor mijn verjaardag krijgen, maar ze zijn nog niet binnen, duurt al meer dan 2,5 wk![]()
Hardloopspullies +2
Paar paar INQ sokken bij Perry.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
Hardloopspullies +2
Paar paar INQ sokken bij Perry.
* YUR heeft zin om te gaan lopen
+1!quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nou, ja. Maar wel fijn dat het weer beter voelt!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het gaat de goede kant op. Geen druk, geen streeftijden, niet op mn tenen lopen (quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nou, ja. Maar wel fijn dat het weer beter voelt!) ...en dat hou ik de rest van dit jaar nog wel ff zo vol denk ik.
Voor volgend jaar staat er in principe 1 datum rood omcirkeld in de agenda: Laatste weekend van mei, de eenmalige Westland Marathon.
Althans, zo lang alles hier thuis goed gaat en ik ook niet word ingeloot voor Londen
Ja, nee.... dat zou vervelend zijn, ingeloot worden voor London
Neuh, niet echtquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:09 schreef Guard het volgende:
Ja, nee.... dat zou vervelend zijn, ingeloot worden voor London
Als ik ooit een marathon ga lopen (en dat ga ik doen, maar wanneer weet ik nog niet), dan heb ik eigenlijk 3 voorkeuren: NYC, London of de Bodensee.quote:
Lijkt me Bodensee eigenlijk de meest waarschijnlijkeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zoiets riep ik ook altijd. En toen werd het Rotterdamquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ik ooit een marathon ga lopen (en dat ga ik doen, maar wanneer weet ik nog niet), dan heb ik eigenlijk 3 voorkeuren: NYC, London of de Bodensee.
Lijkt me Bodensee eigenlijk de meest waarschijnlijke
Ook prima,maar een mens mag dromen toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Zoiets riep ik ook altijd. En toen werd het Rotterdam
Uiteraard, ik doe niet andersquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Ook prima,maar een mens mag dromen toch?
Aaah kak! Twee gaten in m'n fijnste broek
Voor ieder been 1, no?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Aaah kak! Twee gaten in m'n fijnste broekMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nee, méér gaten dan datquote:onbedoeld, zeg maar
Is je monster weer bezig geweest?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, méér gaten dan datonbedoeld, zeg maar
Oh nee, niet eensquote:Het is gewoon slijt, maar hij is ook zo fijn, die broek
![]()
Monster heeft gisteren nog wel één van Mr. Guppies goede truien gesloopt. Was op de grond gevallen, niet gezien. Ook al zo fijn, we hadden verdorie nèt een bestelling bij Zalando gedaanDie trouwens vertraagd is, ook nog
Nu jij nogquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nou, ja. Maar wel fijn dat het weer beter voelt!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Die van Loch Ness lijkt me ook wel heel erg mooiquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ik ooit een marathon ga lopen (en dat ga ik doen, maar wanneer weet ik nog niet), dan heb ik eigenlijk 3 voorkeuren: NYC, London of de Bodensee.
Lijkt me Bodensee eigenlijk de meest waarschijnlijke![]()
![]()
Volgens planning kan ik rond 2 augustus weer gaan lopen. Is het dan verstandig om de vredesloop van 10km te lopen eind september? Ik twijfel heel erg.
Ik heb net voor mijn blessure nog een keer 11km binnen het uur gelopen. Als ik vanaf 2 augustus weer rustig begin en terugwerk naar de 5km. Dan kan ik toch wel een keertje 10km lopen als uitzondering en daarna weer verder gaan met die 5km?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Daar gaan we over een paar maandjes vast een mooi uitgebreid verslag over krijgen. Met foto's enzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:55 schreef Arquero het volgende:
[..]
Die van Loch Ness lijkt me ook wel heel erg mooi
Ik kwam op de website van de lokale atletiekvereniging in de agenda de open baanwedstrijden ter promotie van baanatletiek tegen. Gratis en iedereen mag mee doen.
Vooral de 5000m op de baan ben ik wel benieuwd naar. Ten eerste omdat deze afstand exact klopt en ten tweede omdat ik wel benieuwd ben naar mijn tijd op een atletiekbaan.
http://www.av56.nl/wedstrijd/open-baanwedstrijd-2013-08Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ja, hoe gaat t met je Hats? Alweer een beetje beter?quote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
![]()
Uitverkoop
En nou, ja, loopje van gisteren was nog steeds meh, ik begin wat labielerig te worden door druk en gebrek aan uitlaatklep en ik zie ook eigenlijk best wel op tegen Ekiden, maar alles komt wel weer goed. Ik kan volgende week niet op de baan trainen, want broer krijgt dinsdag z'n diploma en donderdag de sleutel van z'n nieuwe huis, dus kan ik maandag en woensdag een beetje rustig aanpielen. En 50% korting op kleding is![]()
![]()
Oooh die rozedie is superleuk!!
Die is ook superlicht! Maar die ander is een 2-in-1shirtje, dus er zit een sportbh aan vast. Voor de grotere voorgevend geeft ie nooit genoeg steun, maar voor mij is het prima.![]()
ooooohhhh, dan kan ik me nog wel een weekje rust permiteren...quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Nog maar 5 weken tot de vooroeverloop'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nog wel 5 ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ooooohhhh, dan kan ik me nog wel een weekje rust permiteren...
you are pushing it Brother!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooie spulleboelquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:28 schreef hatsaflats het volgende:
[ afbeelding ]
Uitverkoop
En nou, ja, loopje van gisteren was nog steeds meh, ik begin wat labielerig te worden door druk en gebrek aan uitlaatklep en ik zie ook eigenlijk best wel op tegen Ekiden, maar alles komt wel weer goed. Ik kan volgende week niet op de baan trainen, want broer krijgt dinsdag z'n diploma en donderdag de sleutel van z'n nieuwe huis, dus kan ik maandag en woensdag een beetje rustig aanpielen. En 50% korting op kleding isVrouwenkleding is altijd mooier dan de saaie mannenkleding
Met jouw moobs kan je vast vrouwenkleding aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie spulleboelVrouwenkleding is altijd mooier dan de saaie mannenkleding
Ongetwijfeldquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Met jouw moobs kan je vast vrouwenkleding aan.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Met jouw moobs kan je vast vrouwenkleding aan.
Maar inderdaad, erg leuke kleren hats! Vooral die roze!Zien we je daarin bij de ekiden?
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:44 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Maar inderdaad, erg leuke kleren hats! Vooral die roze!Zien we je daarin bij de ekiden?
denk het wel!
Ik had (verrassing!) nog geen hemdjes en had het toch ook stiekem wel wat warm in een gewoon shirt, dus nu ben ik helemaal klaar voor de zomer![]()
![]()
wat zei John Lennon hier ook al weer niet over?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Zoiets riep ik ook altijd. En toen werd het Rotterdam
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daarom hebben we ook InknBurn.comquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Mooie spulleboelVrouwenkleding is altijd mooier dan de saaie mannenkleding
ALS ik ooit een marathon ga lopen, zal ik de eerste wel in Nederland doen. Rotterdam bijvoorbeeld.. Daarna mooi in t buitenland afgaan, wantbuitenland
![]()
Maar... Marathons.. Ik mag er nog helemaal niet aan denken!![]()
Dat vind ik niet zo tofquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daarom hebben we ook InknBurn.com
sorry, was vergeten dat het nog 3 weken duurt voordat je je loon krijgquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
sommigen hier doen niet andersquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef Levitas het volgende:
Maar... Marathons.. Ik mag er nog helemaal niet aan denken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sorry, was vergeten dat het nog 3 weken duurt voordat je je loon krijg
You can say I am a dreamerquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat zei John Lennon hier ook al weer niet over?
But I am not the only one
![]()
Mooie kleertjes Hats! Ik ga ook kort en rooooooze (Girlpowerrrr).
Alleen ben ik die met de hand aan het wassen, want de wasmachine is kaputt![]()
![]()
Denken niet, dromen welquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef Levitas het volgende:
ALS ik ooit een marathon ga lopen, zal ik de eerste wel in Nederland doen. Rotterdam bijvoorbeeld.. Daarna mooi in t buitenland afgaan, wantbuitenland
![]()
Maar... Marathons.. Ik mag er nog helemaal niet aan denken!
ik bedoelde eigenlijk... life is what happens when you are busy making other plansquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
You can say I am a dreamer
![]()
You're playing these mindgamesquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk... life is what happens when you are busy making other plans![]()
![]()
stop playing the mind guerillaquote:
Ik mag nog niet eens denken aan een rustige 5km op het moment, maar ik droom Ultra Marathons.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Horrorrrquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
![]()
Alleen ben ik die met de hand aan het wassen, want de wasmachine is kaputt
Ging het niet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou... het is lekker weer om te hardlopen. En dat is echt alles wat ik over dit rondje kwijt wil.![]()
![]()
Kapotte-wasmachine-boks.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
![]()
Alleen ben ik die met de hand aan het wassen, want de wasmachine is kaputt
Morgen wordt hier nieuwe bezorgd![]()
![]()
Heeft John Lennon wat over Rotterdam gezegd??quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat zei John Lennon hier ook al weer niet over?![]()
haal ik nu John Lennon en Erasmus door elkaar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heeft John Lennon wat over Rotterdam gezegd??
Ze lijken wel op elkaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
haal ik nu John Lennon en Erasmus door elkaar?![]()
Oeh das fijn. Ik ga mijn pa maar even vragen of hij zondag een biertje komt halenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:10 schreef Arquero het volgende:
[..]
Kapotte-wasmachine-boks.
Morgen wordt hier nieuwe bezorgdis nogal handig met oa wasmachines
![]()
quote:
Leuk, mijn officiële eindtijd blijkt nog sneller. Mijn nieuwe PR 24:24. Alleen jammer dat ze me bij de junioren B hebben ingedeeld. Het zal mijn jeugdige enthousiasme zijn, al is het raar dat er dan bij staat dat ik uit 1975 ben tussen allemaal kinderen uit 1995 en korter geleden. Ik ben van 1976.
Ik heb ze via FB een berichtje gestuurd en wacht af.![]()
Nah, zelfs dromen over marathons is mezelf RUIM overschatten. Eerst maar eens een paar HM's tevreden uitlopen, dan mogen we verder gaan denkenquote:
En MaleDuck, held, proficiat!!![]()
![]()
Dromen mag altijd!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:29 schreef Levitas het volgende:
[..]
Nah, zelfs dromen over marathons is mezelf RUIM overschatten. Eerst maar eens een paar HM's tevreden uitlopen, dan mogen we verder gaan denken
En MaleDuck, held, proficiat!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveelste was je bij de junioren?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:26 schreef Zwabberhark het volgende:
Leuk, mijn officiële eindtijd blijkt nog sneller. Mijn nieuwe PR 24:24. Alleen jammer dat ze me bij de junioren B hebben ingedeeld. Het zal mijn jeugdige enthousiasme zijn, al is het raar dat er dan bij staat dat ik uit 1975 ben tussen allemaal kinderen uit 1995 en korter geleden. Ik ben van 1976.
Ik heb ze via FB een berichtje gestuurd en wacht af.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dromen mag altijd!Ik duim voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een vraagje. Iemand enig idee hoeveel data Endomondo verbruikt tijdens het lopen? Ik wil misschien m`n wedstrijden in Australië live gaan tracken met Endomondo, zodat de mensen thuis me kunnen volgen (misschien ook leuk voor geïnteresseerden hier), maar dan moet het mobiele internet verbruik niet belachelijk hoog zijn..
![]()
5e haha.quote:
En in mijn eigen categorie (M35) zou ik 19e van de 26 zijn geworden. Overall was ik 81e van de 341 geloof ik.![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik duim voor je!Ach. een klasgenoot van me had een jaar voor zijn stage wereldwijd alle topbedrijven en droomstages aangeschreven. Meer als grap bedoeld in het kader van "je weet maar nooit". Uiteindelijk werkte wij allemaal bij landelijke en regionale bedrijven en zat hij in New York en vloog voor zijn stagebedrijf ook nog eens de wereld rond gedurende zijn stage.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je weet maar nooit!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
Yep, one in a million. Ik zeg ook niet dat je het niet moet proberen, want inderdaad "je weet maar nooit".quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ach. een klasgenoot van me had een jaar voor zijn stage wereldwijd alle topbedrijven en droomstages aangeschreven. Meer als grap bedoeld in het kader van "je weet maar nooit". Uiteindelijk werkte wij allemaal bij landelijke en regionale bedrijven en zat hij in New York en vloog voor zijn stagebedrijf ook nog eens de wereld rond gedurende zijn stage.
Dus je weet maar nooit!![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik duim voor je!ik weet dat Sportstracker zonder data kan tracken, en dat je dan op je laptop importeren in endomondo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een vraagje. Iemand enig idee hoeveel data Endomondo verbruikt tijdens het lopen? Ik wil misschien m`n wedstrijden in Australië live gaan tracken met Endomondo, zodat de mensen thuis me kunnen volgen (misschien ook leuk voor geïnteresseerden hier), maar dan moet het mobiele internet verbruik niet belachelijk hoog zijn..
![]()
![]()
Het gaat er me juist om dat mensen me live op Endomondo kunnen volgen. Dus als ik start met lopen, komt dat op Endomondo te staan, en elke x seconden wordt dat bijgewerkt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik weet dat Sportstracker zonder data kan tracken, en dat je dan op je laptop importeren in endomondo!![]()
ah.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het gaat er me juist om dat mensen me live op Endomondo kunnen volgen. Dus als ik start met lopen, komt dat op Endomondo te staan, en elke x seconden wordt dat bijgewerkt.
Geen idee![]()
![]()
![]()
Je hebt toch van die apps die je netwerkverkeer bij kunnen houden?
Dan gebruik je die een keer hier tijdens een training/wedstrijdMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is ook vooral voor "je weet maar nooit". Maar dit is voor text-to-speech dingen, en gelukkig zijn er niet zoveel informatici die verstand hebben van fonetiek. Ik hoop dat dat voor mij een pré is. Nouja, afwachten en dromen maar, voorlopig.![]()
Ik denk eraan, ik droom er van en ik loop er 1 binnen 4 jaar ofzo! Lange termijn doel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef Levitas het volgende:
![]()
Maar... Marathons.. Ik mag er nog helemaal niet aan denken!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik neem aan dat je een Australische simkaart gaat halen toch? In dat geval maakt t niet zo heel veel uit, toch? Gewoon daar een databundeltje nemen en rennen maar!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:59 schreef Levitas het volgende:
[..]
Het gaat er me juist om dat mensen me live op Endomondo kunnen volgen. Dus als ik start met lopen, komt dat op Endomondo te staan, en elke x seconden wordt dat bijgewerkt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dan is de kans best groter dan wat je aangaf, toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
Het is ook vooral voor "je weet maar nooit". Maar dit is voor text-to-speech dingen, en gelukkig zijn er niet zoveel informatici die verstand hebben van fonetiek. Ik hoop dat dat voor mij een pré is. Nouja, afwachten en dromen maar, voorlopig.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ja, wordt waarschijjnlijk een lopend buffet...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef hatsaflats het volgende:
Is er trouwens al iets bekend over het buffet bij Ekiden?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja, wordt waarschijjnlijk een lopend buffet...
En vreemd genoeg maakt niemand zich druk over het drinken
Just in case of heb ik alvast iets lekkers voor op MDs bbq![]()
Ik hoop het, want het lijkt me erg tof!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan is de kans best groter dan wat je aangaf, toch?
@RD![]()
![]()
Er is een kantine! Mossel zei dat ie niet lang hoefde te wachten op bier, dus ik maak me daar idd niet zo druk omquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Quoi het volgende:
Just in case of heb ik alvast iets lekkers voor op MDs bbq
Ik kijk morgenmiddag wel even hoe ik in m'n energie zit, of ik 's avonds nog wat over heb om iets te eten te knutselen. Ik heb eindelijk iets bedacht wat ik eventueel mee zou kunnen nemen. En anders hobbel ik wel mee naar de Appie.![]()
Juustem. En daarom zullen we ook niet omkomen van de hongerquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Er is een kantine! Mossel zei dat ie niet lang hoefde te wachten op bier, dus ik maak me daar idd niet zo druk om
Ik kijk morgenmiddag wel even hoe ik in m'n energie zit, of ik 's avonds nog wat over heb om iets te eten te knutselen. Ik heb eindelijk iets bedacht wat ik eventueel mee zou kunnen nemen. En anders hobbel ik wel mee naar de Appie.Dus: mensen die wat mee willen nemen doen dit en verder komt het vanzelf recht
![]()
![]()
ik heb alvast een wegwerp-BBQ gekochtquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef Quoi het volgende:
Just in case of heb ik alvast iets lekkers voor op MDs bbqMorgen even flessen water in de vriezer leggen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mijn eetlust is de afgelopen tijd net zo beroerd als de restquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Juustem. En daarom zullen we ook niet omkomen van de hongerDus: mensen die wat mee willen nemen doen dit en verder komt het vanzelf recht
![]()
Hoi, ik ben hatsaflats en als ik niet kan lopen stort alles in.![]()
Ja, die simkaart komt er inderdaad. Alleen is het niet echt goedkoop om pre-paid te pakken (en weer niet rendabel om een abonnement), waardoor een bundeltje van 200 MB zo`n ¤35 kost.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik neem aan dat je een Australische simkaart gaat halen toch? In dat geval maakt t niet zo heel veel uit, toch? Gewoon daar een databundeltje nemen en rennen maar!
Nu weet ik niet of live tracking met Endomondo in de tientallen MB's loopt, of meer in de 100+![]()
Paar KB eerder.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja, die simkaart komt er inderdaad. Alleen is het niet echt goedkoop om pre-paid te pakken (en weer niet rendabel om een abonnement), waardoor een bundeltje van 200 MB zo`n ¤35 kost.
Nu weet ik niet of live tracking met Endomondo in de tientallen MB's loopt, of meer in de 100+![]()
Ja hij moet alleen wat coordinaten doorspugen. Geen plaatjes ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Really? 1,5 uur live tracken een aantal KB? Dan zou het echt helemaaaaaal geen probleem zijn![]()
Als je een android hebt kun je zo zien hoeveel data er wordt verbruikt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Really? 1,5 uur live tracken een aantal KB? Dan zou het echt helemaaaaaal geen probleem zijnThe sun in your Eyes
Weer rondje gelopen vandaag. Eindelijk een ander stukje verkend. Had op google maps een mooi rondje gevonden, grotendeel onverhard. En met een hele grote loods waar de route omheen trok, dus ook weinig kans op verdwalen.
Rustig aan gedaan vandaag. Was ook nog best warm en benauwd. Snelheid lag dan ook wel net iets lager dan de vorige keer. Maar dat had ook wel wat met de route te maken.
Er zat een stuk in van allemaal grove stenen/gruis, en dan liep die weg ook nog eens heel "ribbelig" omhoog en omlaag. In "golven" van een meter of 6 lang telkens 30cm omhoog, 30cm omlaag, etc etc. Volstrekt onmogelijk om daar in een ritme te komen. Bovendien maakten de stenen het niet makkelijker, want dat duw je dan net als los zand telkens onder je voeten weg.
En verder ook nog een soort trap af, twee hekken over en een paar paarden ontwijken.
Zwaar, maar het gaf wel voldoening!
Tevens was dit de eerste keer met m'n nieuwe Garmin Forerunner 301. En die deed ook aan voorgeprogrammeerde intervaltrainingen. Dit keer 3 minuten warm gelopen en daarna 4 keer 7,5 minuten gerend. En op het eind nog een goede minuut een bult op gestampt achter de geplande training aan.
http://www.endomondo.com/workouts/211853481/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
YES YES YES ik heb 5+7+7+5 (week 5) van Evy gedaan![]()
ik hoorde van mijn hardloopbuddy's die mij (nog) net voor zijn, dat de overgang van 4+5+5+4 naar dit heel groot was. Ik heb dus afgelopen keren (2) rustig aan opgebouwd, en nu vandaag heb ik het helemaal gedaan
Ondertussen was mijn liefste me vanaf de bank aan het peptalken![]()
http://www.endomondo.com/workouts/211880029/8778461
http://ikkanhetlekkerwel.(...)-with-your-ponytail/
overigens was dit mijn laatste voorbereiding voor het supporten bij de Ekiden.ik hoop dat ik het aankan nu
![]()
![]()
Goed gedaan Twinky.
Ik ben ook wel klaar voor de Ekiden, goed gerust laatste dagen, heb alleen spierpijn in m'n bovenarmen van inentingen._
Jack does it in real time...![]()
Nederlands Vodafone kaartje geen idee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja, die simkaart komt er inderdaad. Alleen is het niet echt goedkoop om pre-paid te pakken (en weer niet rendabel om een abonnement), waardoor een bundeltje van 200 MB zo`n ¤35 kost.
Nu weet ik niet of live tracking met Endomondo in de tientallen MB's loopt, of meer in de 100+
Standaard op reis bundel geeft je per dag dat je het gebruikt:
35mb
20min bellen
20min geb. worden
20 sms
kosten 2 ¤
Nadeel is dat het een dagbundel is, maar kan interessant zijn volgens mijAll management is Strategic Management.![]()
Goed gedaan Twinky!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Twinky het volgende:
ik hoorde van mijn hardloopbuddy's die mij (nog) net voor zijn, dat de overgang van 4+5+5+4 naar dit heel groot was. Ik heb dus afgelopen keren (2) rustig aan opgebouwd, en nu vandaag heb ik het helemaal gedaan
overigens was dit mijn laatste voorbereiding voor het supporten bij de Ekiden.ik hoop dat ik het aankan nu
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Twinky het volgende:
![]()
![]()
![]()
Topper!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Twinky het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Topperquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Twinky het volgende:
All management is Strategic Management.![]()
Twinky wordt volgend jaar teamcaptain van team Fok!king Determination
Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef DeeBee het volgende:
Goed gedaan Twinky.
Ik ben ook wel klaar voor de Ekiden, goed gerust laatste dagen, heb alleen spierpijn in m'n bovenarmen van inentingen._
Ik heb elke dag zoveel moeite met opstaanHoop dat ik morgen wel op tijd kom
Ik denk dat ik morgen meehobbel naar de appie, als dat niet erg is?![]()
![]()
![]()
Nou gaan morgen de BBQ ingredienten waarschijnlijk al vrij hard in elke supermarkt in NL, maar bij die appie nog net iets sneller
Hmm true.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:17 schreef Guard het volgende:
Nou gaan morgen de BBQ ingredienten waarschijnlijk al vrij hard in elke supermarkt in NL, maar bij die appie nog net iets sneller
Ik heb wel een koeltas, maar niet van supergoede kwaliteitIk weet niet echt wat de beste oplossing is. (Heb ook een paar koelelementen erbij natuurlijk)
![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:24 schreef Quoi het volgende:
Ik lig hier schandalig te snoozen![]()
Twinkyen Wolve jij gaat ook lekker!
fijn dat wilde ik net horen, nu ik op mijn werk zit...
ik moet het ook nog even bedenken...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:25 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hmm true.
Ik heb wel een koeltas, maar niet van supergoede kwaliteitIk weet niet echt wat de beste oplossing is. (Heb ook een paar koelelementen erbij natuurlijk)
Denk toch dat ik straks even ga halen, vannacht in de vriezer en morgen inde koeltas mee. Op de atletiekbaan maar kijken of er ergens nog plek in een koelbox is (die heb ik namelijk geen), en maar hopen dat we zondag met zijn allen geen voedselvergiftiging hebben
Ik heb sowieso al besloten om maar geen kip ofzo mee te nemenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:31 schreef Guard het volgende:
[..]
ik moet het ook nog even bedenken...
Denk toch dat ik straks even ga halen, vannacht in de vriezer en morgen inde koeltas mee. Op de atletiekbaan maar kijken of er ergens nog plek in een koelbox is (die heb ik namelijk geen), en maar hopen dat we zondag met zijn allen geen voedselvergiftiging hebben(behalve als het voorgegaard is mss?
)
Kan vanavond pas boodschappen doen ivm tentamens, dus dan kijk ik wel wat ze allemaal nog hebben enzo![]()
![]()
Ik hoopte stiekem ook dat we iets zouden horen over dat buffet en dat we daaraan mee konden doenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:48 schreef YUR het volgende:
Het bevalt mij nog steeds voor geen meter....dat hele vleesgebeuren![]()
![]()
Hoe laat zijn de mensen die met het ov komen van plan om op Rotterdam centraal te zijn? Dan kan ik alvast bedenken hoe laat ik moet vertrekken enzo.![]()
Dat wilde ik stiekem ook aan jou vragenhaha
(Ik heb leer-ontwijkend-gedrag, dus beetje té actief in het topic...)
De start is om 12 uur, lijkt me dat we wel (ruim?) voor de tijd aanwezig willen zijn op locatie, dus misschien aan de hand daarvan kijken wat het handigste is voor op Rotterdam centraal?![]()
Mij ook niet. Dat je er ook maar heel even over nadenkt om een hele dag vlees in een tas te hebben, terwijl het buiten 25 graden is...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:48 schreef YUR het volgende:
Het bevalt mij nog steeds voor geen meter....dat hele vleesgebeurenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Is er geen supermarkt in de buurt waar vlees gehaald kan worden? :--)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:53 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Mij ook niet. Dat je er ook maar heel even over nadenkt om een hele dag vlees in een tas te hebben, terwijl het buiten 25 graden is...![]()
Tuurlijk, talloze, maar als niemand dat regelt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:55 schreef Trebweb het volgende:
[..]
Is er geen supermarkt in de buurt waar vlees gehaald kan worden? :--)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
als onafhankelijk, niet deelnemend poster nominee in Miezziej als vleeshaalster...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:00 schreef Miezziej het volgende:
Er zitten twee AH's redelijk in de buurt en ook nog wat toko's van Ali Baba enzo
everybody in favour say aye...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 07:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Twinky wordt volgend jaar teamcaptain van team Fok!king Determination![]()
Ach, als jullie dit gaan eten heb je geen last van vliegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar serieus, vries het vlees in, flikker het in een koelbox, thermostas, whatever, neem het mee. Om 18 uur kan je dat vlees echt wel veilig eten. Op Aruba eten ze ook vlees en daar laten ze het ook bij > 25 graden ontdooien in de buitenlucht.
[ Bericht 16% gewijzigd door slacker_nl op 05-07-2013 09:08:54 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:02 schreef slacker_nl het volgende:
Ach, als jullie dit gaan eten heb je geen last van vliegenEiwitten jonge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als onafhankelijk, niet deelnemend poster nominee in Miezziej als vleeshaalster...
everybody in favour say aye...![]()
![]()
Ik vind het prima om wat te halen hoor, volgens google maps is het zo'n 10 minuten lopenNou, als hardlopers moet dat er wel vanaf kunnen toch
![]()
![]()
Ik kan uiteraard meelopen dan :--)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:03 schreef Miezziej het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het prima om wat te halen hoor, volgens google maps is het zo'n 10 minuten lopenNou, als hardlopers moet dat er wel vanaf kunnen toch
![]()
En als al het lekkere vlees op is, kunnen we er altijd nog diepvries-frikandellen op gooien.
Slecht idee?![]()
![]()
![]()
Is het een optie om bij een slagerbin de buurt een x aantal. Bbq paketten te reserveren en deze op te halen? Nu heb ik totaal geen idee wat voor winkels er in de buurt zitten.![]()
Bakken zullen ze!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:13 schreef Quoi het volgende:
En anders kunnen we nog 20 patatjes bestellen id kantine
Ik ben trouwens een voorstander van kijken hoe het loopt.
We hebben met MD et moi iig iets voor op de bbq (om de honger te stillen).
Ter plaatse kijken we of er toch niet een georganiseerd iets is, zo nee: ff naar Appie (die koopt wel in met dat weer)..
Of ik maak me er niet druk om, kan ook![]()
![]()
Wat een goede ideeën in mijn teamquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:16 schreef Quoi het volgende:
Ik ben trouwens een voorstander van kijken hoe het loopt.
We hebben met MD et moi iig iets voor op de bbq (om de honger te stillen).
Ter plaatse kijken we of er toch niet een georganiseerd iets is, zo nee: ff naar Appie (die koopt wel in met dat weer)..
Of ik maak me er niet druk om, kan ook![]()
Ben trouwens wel benieuwd naar de aanpassing van de teamoutfit...?![]()
![]()
Goed gedaan!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Twinky het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We lakken toch wel onze nagels roze he? Sowieso?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:18 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Wat een goede ideeën in mijn team![]()
Ben trouwens wel benieuwd naar de aanpassing van de teamoutfit...?
Ik mag hopen dat elke supermarkt in Nederland daar rekening mee heeft gehouden..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:17 schreef Guard het volgende:
Nou gaan morgen de BBQ ingredienten waarschijnlijk al vrij hard in elke supermarkt in NL, maar bij die appie nog net iets snellerNope, hier ook niet eerlijk gezegd. Ik hobbel wel naar de AH, en neem het risico wel. Anders pak ik wel iets anders óf loop door naar de pizzeria die vlakbij de AH zit :pquote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:48 schreef YUR het volgende:
Het bevalt mij nog steeds voor geen meter....dat hele vleesgebeurenIk weet niet hoe de rest het doet, maar ik verwacht rond 10:30 op Rotterdam CS aan te komen. Heb wel om 11:15 die meeting voor team captains + wat extra ruimte ingecalculeerd voor de werkzaamheden + overstappen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:51 schreef hatsaflats het volgende:
Hoe laat zijn de mensen die met het ov komen van plan om op Rotterdam centraal te zijn? Dan kan ik alvast bedenken hoe laat ik moet vertrekken enzo.![]()
Nou, ja, het maakt mij niet zoveel uit. Mijn trein gaat elk kwartier, dus ik kan me vrij gemakkelijk aanpassen. Ik zou bijvoorbeeld om 10:38 op centraal kunnen zijn, maar ook een kwartier eerder of later. Dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:53 schreef Miezziej het volgende:
Dat wilde ik stiekem ook aan jou vragenhaha
(Ik heb leer-ontwijkend-gedrag, dus beetje té actief in het topic...)
De start is om 12 uur, lijkt me dat we wel (ruim?) voor de tijd aanwezig willen zijn op locatie, dus misschien aan de hand daarvan kijken wat het handigste is voor op Rotterdam centraal?
En qua eten: patatjes vind ik ook goed, hamburgers ook, garnalen ook, frikandellen blegh. Of ik iets meeneem hangt niet alleen van m'n energie af trouwens, ik verwacht ook nog een pakketje en dan ben ik vandaag druk met kabels omprikken![]()
![]()
I haz a proud!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef Wolve000 het volgende:
Weer rondje gelopen vandaag. Eindelijk een ander stukje verkend. Had op google maps een mooi rondje gevonden, grotendeel onverhard. En met een hele grote loods waar de route omheen trok, dus ook weinig kans op verdwalen.
Rustig aan gedaan vandaag. Was ook nog best warm en benauwd. Snelheid lag dan ook wel net iets lager dan de vorige keer. Maar dat had ook wel wat met de route te maken.
Er zat een stuk in van allemaal grove stenen/gruis, en dan liep die weg ook nog eens heel "ribbelig" omhoog en omlaag. In "golven" van een meter of 6 lang telkens 30cm omhoog, 30cm omlaag, etc etc. Volstrekt onmogelijk om daar in een ritme te komen. Bovendien maakten de stenen het niet makkelijker, want dat duw je dan net als los zand telkens onder je voeten weg.
En verder ook nog een soort trap af, twee hekken over en een paar paarden ontwijken.
Zwaar, maar het gaf wel voldoening!
Tevens was dit de eerste keer met m'n nieuwe Garmin Forerunner 301. En die deed ook aan voorgeprogrammeerde intervaltrainingen. Dit keer 3 minuten warm gelopen en daarna 4 keer 7,5 minuten gerend. En op het eind nog een goede minuut een bult op gestampt achter de geplande training aan.
http://www.endomondo.com/workouts/211853481/10882483Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: