jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat hoor ik, gaat Sander de Heer naar 3fm?
twitter:Natuurmonument twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:37:06Vanavond @BoswachterMike bij @HartvNL over de tekenoverlast! Komende tijd extra goed controleren. http://t.co/CkqTblQZ1P reageer retweet
Joepie.quote:
koop je toch brood van de lidlquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huisgenoot heeft alle gist opgemaaktNu kan ik geen broodbakken.
twitter:tamarageense twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:50:04Vanaf september #3fm 24 uur per dag op 101tv reageer retweet
Alles zit in de bak van de broodmachine, behalve de gist dus. Ga zo eerst naar de winkel voor gist en broodjes voor tussen de middag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
koop je toch brood van de lidl
Is nog lekker brood ook
dat geloof ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef Holenmens het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:50:04Vanaf september #3fm 24 uur per dag op 101tv reageer retweet
Is ook niet zo, maar Tamara gelooft alles.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had stiekem gehoopt dat het grote nieuws van Domien zou zijn dat hij echt Guilty Pleasures ging draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom zet een dom blondje voor een feestje lege flessen in de koelkast?Klopt, je kan maar beter voorbereid zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom zet een dom blondje voor een feestje lege flessen in de koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
hubba hubbaquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef alors het volgende:
Deze TT is waardeloos zonder pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waanzinnig mee eens!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef alors het volgende:
Deze TT is waardeloos zonder pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Gewoon alles meenemenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hadden het thee assortiment uitgebreid bij de superKon bijna niet kiezen
Ze waren 3 euro per pakje en daarbij ligt er al een hele ladekast vol met thee... Dus heb mij 1 pakje gegeven.quote:
3 euro voor een pakje wordt dan wel een dure hobby jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze waren 3 euro per pakje en daarbij ligt er al een hele ladekast vol met thee... Dus heb mij 1 pakje gegeven.
Ach niets is fijner dan een warm lekker kopje theequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
3 euro voor een pakje wordt dan wel een dure hobby ja.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Haters gaan haten, maar ik vind het een leuke plaat
Ik ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Haten is een groot woord, maar voor mij is het te hysterischquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Dan bel je toch even..quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Die bouwvakker mogen wel eens opschieten. Ik ga morgen niet weer zitten te wachten.
Uhm zo werkt dat niet als je in een studentencomplex woont, waar het hele gebouw nieuw sanitair krijgt.quote:
Dan nog is het toch niet zo heel gek dat je duidelijkheid wil? Desnoods praat je even met de bouwvakkers. Het zijn ook maar mensenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm zo werkt dat niet als je in een studentencomplex woont, waar het hele gebouw nieuw sanitair krijgt.
Ze komen vandaag volgens de brief op de deur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan nog is het toch niet zo heel gek dat je duidelijkheid wil? Desnoods praat je even met de bouwvakkers. Het zijn ook maar mensen
Mensen zijn eng!11quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan nog is het toch niet zo heel gek dat je duidelijkheid wil? Desnoods praat je even met de bouwvakkers. Het zijn ook maar mensen
Royals? Twee weken geleden belde, ze wilden hun potentiele MH terug.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:37 schreef Bronson het volgende:
Giel zei gisterochtend dat hij hem ging opperen als Megahit bij de vergadering.
het wordt toch GBTTZquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:37 schreef Bronson het volgende:
Giel zei gisterochtend dat hij hem ging opperen als Megahit bij de vergadering.
Ik ben er ook bang voor ja.quote:
Ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Royals? Twee weken geleden belde, ze wilden hun potentiele MH terug.
Ik vind het wel een lekker plaatje, maar wel jammer dat het altijd zo voorspelbaar is.quote:
Maarja, commercie gaat toch voor goede platen (lees: John Mayerquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja.
Ach, dat is tegenwoordig standaard bij 3fm. Daar kijk ik niet meer van op.
Ik vind de nieuwe GBTTZ niet zo heel denderend, maar erger dan John Mayer zal het voorlopig (hopelijk) niet meer worden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het wel een lekker plaatje, maar wel jammer dat het altijd zo voorspelbaar is.
Joh ik ben al een jaar of 12 op zoekquote:
Jaar of 8 hier, jij wintquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Joh ik ben al een jaar of 12 op zoek
Soms is het niet zo makkelijk
Ik al 30 jaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoek al 26 jaar naar de zin van het leven.
Die is er nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zoek al 26 jaar naar de zin van het leven.
Ga heen en plant u voort.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die is er niet
Je was toch zo goed in Biologie?
Geboren worden, opgroeien, voortplanten, sterven...
Behoud van soort and what not...
Juist, staat zelfs in de bijbel: Gaat heen en vermenigvuldigt uquote:
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist, staat zelfs in de bijbel: Gaat heen en vermenigvuldigt u
Als je goed religieus bent is het niet heel moeilijk hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet het wel waar zijn.
Maar wrm is het vinden van het partner dan zo moeilijk? Bij diersoorten gaat het allemaal zo makkelijk...
Of bij een christelijke vereniging gaan. Een groot deel vindt zijn/haar partner binnen zo'n vereniging en trouwen naar het afstuderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je goed religieus bent is het niet heel moeilijk hoor
Sowieso in hechte gemeenschappen, kijk maar naar Urk, Volendam en alle andere incestgemeentes van Nederland
Jupquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of bij een christelijke vereniging gaan. Een groot deel vindt zijn/haar partner binnen zo'n vereniging en trouwen naar het afstuderen.
Is vet gezellig joh.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup
Nou ja, dan maar liever vrijgezel dan bij zo'n vereniging gaan zitten
Dat lijkt me ook niet moeilijk met zo'n topband.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
EO jongerendag
Ik vond de cover van vanochtend beter dan het origineel
Een keer een avond bij zo'n vereniging gezeten. In het begin prima. Maar mijn vragen werden naarmate de avond vorderde steeds minder op prijs gesteld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup
Nou ja, dan maar liever vrijgezel dan bij zo'n vereniging gaan zitten
Geef eens een voorbeeldquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een keer een avond bij zo'n vereniging gezeten. In het begin prima. Maar mijn vragen werden naarmate de avond vorderde steeds minder op prijs gesteld.
Foto, foto!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Rara wie klopt er daar aan? Jups de bouwvakker. En hij mag er best wezen
twitter:coen3fm twitterde op donderdag 04-07-2013 om 14:33:52Altijd al eens met Timur en Ramon op de foto willen staan. #3FM #BNN http://t.co/CChzVTBJWG reageer retweet
twitter:Domien twitterde op donderdag 04-07-2013 om 14:36:00Op de foto met Coen, Timur en Rámon! http://t.co/pHcm7FWZl9 reageer retweet
Heb je een spannend outfitje aan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Rara wie klopt er daar aan? Jups de bouwvakker. En hij mag er best wezen
Tuurlijk niet. Ik ben een net persoon en vreselijk verlegen op het gebied wat ook maar in de buurt komt van flirten.quote:
Ah dus je loopt topless met veterstring door het huis te paraderen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik ben een net persoon en vreselijk verlegen op het gebied wat ook maar in de buurt komt van flirten.
Eerder compleet naakt, is makkelijkerquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ah dus je loopt topless met veterstring door het huis te paraderen.
Schande!!
Ik had nog een vraag, maar die stel ik niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerder compleet naakt, is makkelijker
Vragen mag altijd, op een antwoord moet je niet rekenen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik had nog een vraag, maar die stel ik niet.
Alleen lapjes ervoorquote:
Het is heel simpel:quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik ben een net persoon en vreselijk verlegen op het gebied wat ook maar in de buurt komt van flirten.
Dat gaat moeilijk worden... ik moest van kleins af aan al door knieen bukken om te pakken anders vielen mijn ogen eruit, dus dat zit er helaas ingebakken...quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is heel simpel:
- Doe een kort rokje aan
- Pak iets in je hand en laat het per ongeluk vallen
- Draai je om, met je rug/kont naar de beste man
- zeg OEPSIE![]()
![]()
- Buk, maar niet door je knieën gaan, dus alleen met je rug naar beneden
- Hij kijkt onder je rokje
Kat in het bakkie![]()
100% succesgarantie
Nu weet je waaromquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En daarbij is de beste man al verdwenen.
Hij moest nog meer studentenhartjes op hol brengen.quote:
Ik denk dat Rabbering haar al aardig heeft opgevuld met z'n ribbeldingquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:46 schreef Pino112 het volgende:
Krystl als opvulplaatje omdat iemand niet opneemt
Iddquote:
ik probeer u te vermenigvuldigen, maar het lukt me alleen met cijfersquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist, staat zelfs in de bijbel: Gaat heen en vermenigvuldigt u
Ik heb helder waar mijn ongepaste gedrag en opmerkingen vandaan komen. Er vloog hier net een ooievaar laag over, m'n ma vroeg gelijk of ik m'n benen wel bij elkaar had gehouden de laatste tijd...quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd
Niet weten dat Chad Kroeger een oude snoepert is
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb helder waar mijn ongepaste gedrag en opmerkingen vandaan komen. Er vloog hier net een ooievaar laag over, m'n ma vroeg gelijk of ik m'n benen wel bij elkaar had gehouden de laatste tijd...
Wat een bazinquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb helder waar mijn ongepaste gedrag en opmerkingen vandaan komen. Er vloog hier net een ooievaar laag over, m'n ma vroeg gelijk of ik m'n benen wel bij elkaar had gehouden de laatste tijd...
twitter:radiofreak twitterde op donderdag 04-07-2013 om 16:03:09Gijs Staverman is vanaf januari de opvolger Frits Spits op Radio 2. Hij verlaat Q-music. http://t.co/ypjaVIaDVg reageer retweet
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 04-07-2013 om 16:11:49Wat is er eigenlijk ooit met Maroon 1 tot en met 4 gebeurd? reageer retweet
Godverquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:14 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 04-07-2013 om 16:11:49Wat is er eigenlijk ooit met Maroon 1 tot en met 4 gebeurd? reageer retweet
![]()
reacties van Finge en BJ Cune erop gezien?quote:
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
reacties van Finge en BJ Cune erop gezien?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:14 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
zal ik een fles spirit(us) over je heen gooien?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:30 schreef ChatGirl het volgende:
![]()
Ik ben niet meer vooruit te branden vanmiddag.
Ja, misschien dat dat helpt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik een fles spirit(us) over je heen gooien?
*gooit*quote:
Kom je het ook nog even aansteken?quote:
ja hallo, dan ben ik aansprakelijk voor moord!quote:
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Oh is GBTTZ ook al SCTTH? Dan is het sowieso de MH.
Sesamstraatquote:
Die van de Volunteers?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:58 schreef SilentChaos het volgende:
Piño?
Die kan vrouwen zo nat krijgen dat hij de bijnaam "El Piño" heeft gekregen
Two is good for you?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:10 schreef Pino112 het volgende:
twitter:radiofreak twitterde op donderdag 04-07-2013 om 16:03:09Gijs Staverman is vanaf januari de opvolger Frits Spits op Radio 2. Hij verlaat Q-music. http://t.co/ypjaVIaDVg reageer retweet
Nou wilde eigenlijk naar Star Trek, maar die draait niet meer. En After Earth ook niet meer. En FF6 ook niet meer. Dus toen ging ik eens kijken wat die andere films waren en toen kwam ik op die uit. Anders wilde ik wel naar Despicable me maar dan dit ik tussen de krijsende kids en daar had ik ook geen zin inquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Als het lukt ga ik die zondag zien
En dinsdag WWZ
Into Darkness draait nog wel hoor. Welke bios ga je dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou wilde eigenlijk naar Star Trek, maar die draait niet meer. En After Earth ook niet meer. En FF6 ook niet meer. Dus toen ging ik eens kijken wat die andere films waren en toen kwam ik op die uit. Anders wilde ik wel naar Despicable me maar dan dit ik tussen de krijsende kids en daar had ik ook geen zin in
Heerenveen, staat er niet tussen voor vandaagquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Into Darkness draait nog wel hoor. Welke bios ga je dan?
Oei kijk uit Pien, dalijk glijd je PC nog van je bureau af...quote:
Niemand anders dan je eigen moeder zal jou beter kennen...quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Op dat vlak deel ik nooit iets, dat soort dingen zegt ze gewoonquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niemand anders dan je eigen moeder zal jou beter kennen...
Doe even normaal, hollanderquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Krijg ik rekening van mijn vrienden van bol die 1 cent te hoog is![]()
3 voor 20 euro is niet 2 voor 20 en 1 cent. Maar weer eens mailen met mijn vrienden van de klantenservice.
Ik heb mij zojuist 1 eurocent bespaart hoor! Van Laura hoef ik die 1 cent niet te betalen.quote:
Bij de supermarkt wordt alles afgerond, dus dan betaal je ook meer dan wat je moet betalen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik betaal alleen wat ik moet betalen.Bol is geen goed doel.
Niet als je pint.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij de supermarkt wordt alles afgerond, dus dan betaal je ook meer dan wat je moet betalen.
Ga maar efkes wisselen Pietertwitter:ekstraweekend twitterde op donderdag 04-07-2013 om 19:59:34Bijna wwwwwwwwweeeeeeeekkkkeeeee...... Morgenavond is @pvdhoogenband te gast vanaf 21 uur. #3FM #101TV reageer retweet
Met haar in bed heb je een 3 persoonsbed nodigquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Ga maar efkes wisselen Pietertwitter:ekstraweekend twitterde op donderdag 04-07-2013 om 19:59:34Bijna wwwwwwwwweeeeeeeekkkkeeeee...... Morgenavond is @pvdhoogenband te gast vanaf 21 uur. #3FM #101TV reageer retweet
Hij doet Ranomi. Wat een bofkont.
Zou doen, maakt me geen zak uit dat ik hetero ben.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou doen, maakt me geen zak uit dat ik hetero ben.
Haha ja die zag ik ook alquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
Offtopic MAAR IK GEEF GEEN NUECK!!!11
[ afbeelding ]
Ik moest lachen
Ik gniffelde een beetje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen
Ik had eerder zoiets van Venema naar Tjibbe verwachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen
Ik ben jaloersquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben jaloers![]()
Gun het je van harte hoor, dat dan weer wel.
Hé lullo, waarom kom je dan niet even hier een biertje doen!quote:
Ik fear jouw kapsel!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hé lullo, waarom kom je dan niet even hier een biertje doen!
Ben net vorige week naar de kapper geweest!quote:
evil scissors!!!1quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben net vorige week naar de kapper geweest!
Tondeuse.quote:
Wolfjen, check deze chick in deze clipquote:
Mee eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:27 schreef Holenmens het volgende:
4e keer Pompeii vandaag, verveelt nog steeds niet
En voor jou ook een filmpjequote:
Handige vrouwenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wolfjen, check deze chick in deze clip
En wat een figuurtjequote:
Metallica, altijd goedquote:
Ik zou er geen punt van makenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En wat een figuurtje
Ik vind haar borsten iets te groot, maar verder
Ik hoop nog steeds een vent tegen te komen die er geen punt van maakt.quote:
Een zeker figuur uit Den Haag?quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds een vent tegen te komen die er geen punt van maakt.
Ik ook niet hoorquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds een vent tegen te komen die er geen punt van maakt.
Ik heb mezelf voor haar voeten gegooid, maar ze wil echt nietquote:
Ik denk dat je gewoon een Senseo mee moet nemenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voor haar voeten gegooid, maar ze wil echt niet
Wat een mooie paardenquote:
Neequote:
Je bent een toffe en ik vind het fijn dat je mijn schoenen hebt gepoetstquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb mezelf voor haar voeten gegooid, maar ze wil echt niet
Nope.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon een Senseo mee moet nemen
waren afgelopen vrijdag (of de week ervoor...) bij Stenders Late Vermaak volgens mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
Deze band was vanochtend bij Giel
Vond het al fucking vet klinken, jammer dat dit soort muziek zo weinig Airplay krijgtzal wel te ingewikkeld zijn
Beans & Fatback zijn leuk inderdaadquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
Vond het al fucking vet klinken, jammer dat dit soort muziek zo weinig Airplay krijgtzal wel te ingewikkeld zijn
Godverrdomme ik wil mijn kop en daarna mijn andere kop tussen die memmen door raggenquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wolfjen, check deze chick in deze clip
ja, dat deed je. maar ik ben het in iets subtielere woorden met je eensch. mooie vrouw.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverrdomme ik wil mijn kop en daarna mijn andere kop tussen die memmen door raggen
...oh typte ik dat hard(hahahah!!11 hard!)op?
Je hebt een januskop?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godverrdomme ik wil mijn kop en daarna mijn andere kop tussen die memmen door raggen
ik moest ff googlen.quote:
Dat heet motorboaten, scheelt je heel wat typwerkquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ben geen bootquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heet motorboaten, scheelt je heel wat typwerk
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Fijne muziekquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
wtf.quote:
Ik hoop van wel, des te eerder kan ik hun kindjes knuffelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wtf.
overigens is dat wel waar, maar dan nog, wtf.
Is Pienjo nog aan het daten met Loen?
Over negen maanden vogels op de maanquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, des te eerder kan ik hun kindjes knuffelen
gaat hard.quote:
is het fijn?quote:
Ja, je komt er ook maar zo achter via een topic... Best naar ookquote:
Hou je niet van veren in je reet?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel, alleen een beetje lastig soms, die veren..
Je merkt er niks van?quote:
Ik zit erbovenopquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee dat jij daar zo snel achter bent gekomen
Is dat nodig? Pino loopt toch ook altijd in z'n blote lus?quote:
Nog niks van gezien helaas, komende week maar eens wat meer induikenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tour de France, de tijd van mijn leven
Klopt. Hij struikelt ook best vaakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Is dat nodig? Pino loopt toch ook altijd in z'n blote lus?
Haha, baas, hij lijkt wel.quote:
Hij heeft ook zulke grote potenquote:
?quote:
Slaap lekker Luunquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef DeLuna het volgende:
Nou mensen, weltrusten maar weer![]()
![]()
Doe de Pino de groeten he.
Hij is hem alweer gevlogen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Trustequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Schandaligquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog niks van gezien helaas, komende week maar eens wat meer induiken
Lunaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:10 schreef DeLuna het volgende:
![]()
Hoi Pinoquote:
Mo Solid Gold in je ondertitel. Da's lang geledenquote:
Ik weet het... Op het moment de kop een beetje vol met andere zooi, komende week meer rust. Ik beloof je dat ik dan braaf ga kijken!quote:
Hoi. En nee, ik heb hoofdpijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
ook hoi allemaal! valt er hier nog wat te batsen?
alweer?? maar batsen helpt juist tegen hoofdpijn heb ik van horen zeggen.quote:
Hoi.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:58 schreef 3rdRock het volgende:
ook hoi allemaal! valt er hier nog wat te batsen?
gewoon terugbatsen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoi.
Mijn bovenburen zijn volgens mij aan het batsenVoorlopig nog maar even niet slapen dus, aangezien hun slaapkamer boven die van mij is
Ik koester mijn hoofdpijnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alweer?? maar batsen helpt juist tegen hoofdpijn heb ik van horen zeggen.
oesters zijn lustopwekkend!quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
dames, ik ga naar bed! jullie vermaken je wel met elkaar? pics mogen via DM
slaap lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |