jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat hoor ik, gaat Sander de Heer naar 3fm?
twitter:Natuurmonument twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:37:06Vanavond @BoswachterMike bij @HartvNL over de tekenoverlast! Komende tijd extra goed controleren. http://t.co/CkqTblQZ1P reageer retweet
Joepie.quote:
koop je toch brood van de lidlquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huisgenoot heeft alle gist opgemaaktNu kan ik geen broodbakken.
twitter:tamarageense twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:50:04Vanaf september #3fm 24 uur per dag op 101tv reageer retweet
Alles zit in de bak van de broodmachine, behalve de gist dus. Ga zo eerst naar de winkel voor gist en broodjes voor tussen de middag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
koop je toch brood van de lidl
Is nog lekker brood ook
dat geloof ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef Holenmens het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:50:04Vanaf september #3fm 24 uur per dag op 101tv reageer retweet
Is ook niet zo, maar Tamara gelooft alles.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had stiekem gehoopt dat het grote nieuws van Domien zou zijn dat hij echt Guilty Pleasures ging draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom zet een dom blondje voor een feestje lege flessen in de koelkast?Klopt, je kan maar beter voorbereid zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom zet een dom blondje voor een feestje lege flessen in de koelkast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
hubba hubbaquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef alors het volgende:
Deze TT is waardeloos zonder pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waanzinnig mee eens!quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:03 schreef alors het volgende:
Deze TT is waardeloos zonder pics
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Gewoon alles meenemenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hadden het thee assortiment uitgebreid bij de superKon bijna niet kiezen
Ze waren 3 euro per pakje en daarbij ligt er al een hele ladekast vol met thee... Dus heb mij 1 pakje gegeven.quote:
3 euro voor een pakje wordt dan wel een dure hobby jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze waren 3 euro per pakje en daarbij ligt er al een hele ladekast vol met thee... Dus heb mij 1 pakje gegeven.
Ach niets is fijner dan een warm lekker kopje theequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
3 euro voor een pakje wordt dan wel een dure hobby ja.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Haters gaan haten, maar ik vind het een leuke plaat
Ik ook.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Haten is een groot woord, maar voor mij is het te hysterischquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:55 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |