Dit wordt weer een liesblessurequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een foute film gaan kijken, ja weet wel zo op de late avond. Maar dat is nu dus NIET meer nodig!
Er zat niks anders op he.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, we hebben flink wat afgemasturbeerd hier in de provincie.
soms kom ik thuis en dan zeg ik in een olijke bui tegen mijn vrouw: "Jou ga ik straks een ongelofelijke beurt geven!"quote:
nee, wel op Alorsquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Trek jij je ook weleens op jezelf af, superneger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
dat ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet op mijn leuke posts? Ik doe zo mijn best
Zo'n dominant wijf zoals dat wijf van Martin van Geelquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bah, doet die mee aan het vrij worstelen?
Vies dik is ze ja, maar ze is tennister. Top10 volgens mij ook nogquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bah, doet die mee aan het vrij worstelen?
Ik stem de laatste tijd zonder na te denken bij het tweede scherm om de margin of error die ze hebben ingebouwd een plekje te geven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo kunnen ze meelezen wat wij typen en waar wij op stemmen op het tweede scherm.
Dat zegt dan ook veel over het niveau als zoiets top 10 speelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Vies dik is ze ja, maar ze is tennister. Top10 volgens mij ook nog![]()
Arantxa Rus is in elk geval niet vies dik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zegt dan ook veel over het niveau als zoiets top 10 speelt.
Nee, die speelt dan ook niet top 10quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arantxa Rus is in elk geval niet vies dik.
Conclusie: als Arantxa de komende maanden elke dag flink wat hamburgers eet haalt ze de top 10 wel.quote:
She is buy-curiousquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Monique gaat weer handtastelijk worden met Renske. En ze valt niet eens op mannen.
Ja, eens, maar ik hoef geen pics.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
Petra en Monique gaan straks scharen.
Eens
Oneens
Monique lijkt me wel dominant.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
Petra en Monique gaan straks scharen.
Eens
Oneens
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, nu Henkiepenkie voor de vrouwelijke kijkers.
Was Karina maar opgebleven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, nu Henkiepenkie voor de vrouwelijke kijkers.
Ze maakt wel 10x meer sense dan Henkie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef nomenklatura het volgende:
Monique is echt dominant de fuck. Wie zou tegen haar opkunnen? Bram M?
Ik wil wel een poging wagen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef nomenklatura het volgende:
Ikzelf zou er koekoek in gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef nomenklatura het volgende:
Al staat haar vriendin er naast te huilen ik zou het zo doen hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ikzelf zou er koekoek in gaan
Die komt me bekend voor. Volgens mij zit ze daar elke uitzendingquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Het meisje rechtsachter Kamp kijkt vies arrogant.
lekker halfbloedje welquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Het meisje rechtsachter Kamp kijkt vies arrogant.
Ja hè. Ik dacht dat ook al. Zij zit er voor de afterparty denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:43 schreef Latert het volgende:
[..]
Die komt me bekend voor. Volgens mij zit ze daar elke uitzending
Dan moeten ze nog een stripperpaal in het midden neerzettenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Monique mag wel weer eens een tafel-act doen.
Gewoon Nederlands dacht ik. Ze heeft geen snor.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Gewoon Nederlands dacht ik. Ze heeft geen snor.
Hij lijkt mij juist helemaal niet gezellig op verjaardagen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk lijkt mij erg gezellig op verjaardagen.
Hij zou het prima naar zijn zin hebben op de feestjes van de EO.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk lijkt mij erg gezellig op verjaardagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef nomenklatura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hihahoquote:Jeroen dR 2m
Maar als je iemand die Kamp heet met gas bezig laat houden vraag je ook wel om problemen. #kvdb
Ik kwam bij Henk.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
Amalia is ook wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amalia is ook wel lekker.Is die al weer vrij man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is anders wel zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar komt ze weer met haar naïeve en politiek correcte uitspraken.
Amalia is ook wel lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heeft die fiets zeker gejat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef marcodej het volgende:
Marshall "Major" Taylor was de eerste zwarte renner:
[ afbeelding ]
Arno Vermeulen is de eerste Witte Neger met een functie bij de NOS.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:04 schreef marcodej het volgende:
Marshall "Major" Taylor was de eerste zwarte renner:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:06 schreef Travel. het volgende:
Beter anorexia dan doping tijdens de Tour
Eens
Oneens
Ajb:quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie heeft die Froome foto bij de hand?
Als ze maar slikken bedoel je.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:10 schreef Latert het volgende:
Met Monique of Marlene in bed ga je geen slaappillen slikken.
Zij mogen wel slikken ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze maar slikken bedoel je.
Zou wel wat zijn live op het tweede scherm.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:16 schreef nomenklatura het volgende:
NU PAK ZE beiden laat ze beiden aan je pik zitten
Dan zou ik meteen lid (hihaho) worden van de EO.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn live op het tweede scherm.
twitter:walkingmylife twitterde op donderdag 04-07-2013 om 00:17:08vrouwen zijn of bitches of dom blond #kvdb reageer retweet
Dit zijn de hardcore EO jongeren. De kutmarokkanen zijn er niets bij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze hond heeft ook een mening op het dashboardtwitter:walkingmylife twitterde op donderdag 04-07-2013 om 00:17:08vrouwen zijn of bitches of dom blond #kvdb reageer retweet
Eveline Rethmeierquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:21 schreef Latert het volgende:
Hij is gewoon haar naam vergeten, terwijl ik me nog kan herinneren dat die correspondente met hem mee naar huis ging na afloop.
Renske wordt duidelijk de nieuwe Pauw.
Ja, maar een bitchfight tussen Monique en Marlene had ik eigenlijk wel willen zien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Renske zoekt medestanders in zijn strijd tegen Monique
#YOLO #SWAGquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gvd, geen Henkie meer. Gelukkig hebben we de beelden nog.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:24 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gvd, geen Henkie meer. Gelukkig hebben we de beelden nog.
[ afbeelding ]
Zeker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het zijn dan ook twee uitersten. Kamp is slaapverwekkend.
quote:Jan Smit
Volendamse zanger start nieuwe carrière in Duitsland
quote:Esmeralda van Boon
Egypte heeft een nieuwe interim-president
quote:Danny Dijkhuizen
Slachtoffer familiedrama blikt terug
quote:Renate VerhoofstadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk het morgen wel, ik ga zo plat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop vooral dat ie niet gaat zingen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een held. Die tekening. Een wonderkind puur sang.
Denk jij dat hij had zitten zuipen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat zulke unieke talenten zo weinig aandacht krijgen...quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Het heet narcisme.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk jij dat hij had zitten zuipen?
zuipen = narcisme.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk jij dat hij had zitten zuipen?
En Bassie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
Het zal tijd worden dat kinderen op school les krijgen over Mart Smeets en Jeroen Krabbé.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
Het zal tijd worden dat kinderen op school les krijgen over Mart Smeets en Jeroen Krabbé.
Wat is Jezus dan? StalenJezus?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vroem is ook gewoon een afrikaan.
Meer op d'r zusjequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
Zij lijkt op de slimme uitvoering van Katja Schuurman.
Maar dan een stuk minder geil.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef marcodej het volgende:
Die moet je kort houden, met een zweep. Haha ja toch?quote:
Ketting inkorten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die moet je kort houden, met een zweep. Haha ja toch?
Die kleine teringapen hahahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die moet je kort houden, met een zweep. Haha ja toch?
De meerderheid wilde hem niet meer, democratische coupe.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Hierro het volgende:
Het leger dwingt een democratisch gekozen leider af te treden, maar dit is geen coup hoor!
Als je elke dag op het plein kan gaan rellen heb je ook een geregeld leven.quote:
Als ze met zo'n overweldigende meerderheid waren, hadden ze het leger niet nodig om Morsi af te laten treden. Om Mubarak af te zetten hadden ze het leger immers ook niet nodig. Egypte is weer terug bij afquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De meerderheid wilde hem niet meer, democratische coupe.
Ik word eigenlijk een beetje zenuwachtig van jou.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Zipportal het volgende:
Om Funny Video's wil ik nog wel een glimlach maken.
[ afbeelding ]
Zou wel mooie beelden opleveren.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Monique is daar nu ook naartoe, maar hopen dat ze niet uit elkaar getrokken wordt op dat plein.
Ja maar Johan zo gaat dat nou eenmaal in die oekie toekie apenlanden weet je wel. Daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef Hierro het volgende:
[..]
Als ze met zo'n overweldigende meerderheid waren, hadden ze het leger niet nodig om Morsi af te laten treden. Om Mubarak af te zetten hadden ze het leger immers ook niet nodig. Egypte is weer terug bij af
Je zou maar toevallig een halalsnackbar zijn begonnen op het Tahirplein 3 jaar geleden. Dan ben je nu multimiljonair.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:26 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je elke dag op het plein kan gaan rellen heb je ook een geregeld leven.
Dat pikt ze inderdaad niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou wel mooie beelden opleveren.
Alleen kan ze geen pikken meer waarderen.
Op schoot bij een bisschop zitten, daar word ik zenuwachtig van.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk een beetje zenuwachtig van jou.
quote:JanHenk Almeloo 3m
#penw gaan #kvdb binnenkort afzetten... met of zonder leger! #ned1
almelo, zal wel crimineel zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jan Henk uit Almelo is vaak de sfeermaker op feestjes.
Door wie?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef nomenklatura het volgende:
Die blonde milf wordt vanavond goed gevuld [ afbeelding ]
2 meter is nog niks vergeleken met de gemiddelde FOK!kerquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:33 schreef Pedroso het volgende:
Flink uit de kluiten gewassen gozer. Zo te zien 2 meter lang en 2 meter breed.
hazes is ook een soort godquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef Pedroso het volgende:
Het zal er zometeen wel op uitdraaien dat ie God gevonden heeft.
Nou, daar red jij het wel mee achter het benzinestation.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
2 meter is nog niks vergeleken met de gemiddelde FOK!ker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |