Dit wordt weer een liesblessurequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een foute film gaan kijken, ja weet wel zo op de late avond. Maar dat is nu dus NIET meer nodig!
Er zat niks anders op he.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, we hebben flink wat afgemasturbeerd hier in de provincie.
soms kom ik thuis en dan zeg ik in een olijke bui tegen mijn vrouw: "Jou ga ik straks een ongelofelijke beurt geven!"quote:
nee, wel op Alorsquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Trek jij je ook weleens op jezelf af, superneger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
dat ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet op mijn leuke posts? Ik doe zo mijn best
Zo'n dominant wijf zoals dat wijf van Martin van Geelquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bah, doet die mee aan het vrij worstelen?
Vies dik is ze ja, maar ze is tennister. Top10 volgens mij ook nogquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bah, doet die mee aan het vrij worstelen?
Ik stem de laatste tijd zonder na te denken bij het tweede scherm om de margin of error die ze hebben ingebouwd een plekje te geven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Zo kunnen ze meelezen wat wij typen en waar wij op stemmen op het tweede scherm.
Dat zegt dan ook veel over het niveau als zoiets top 10 speelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Vies dik is ze ja, maar ze is tennister. Top10 volgens mij ook nog![]()
Arantxa Rus is in elk geval niet vies dik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat zegt dan ook veel over het niveau als zoiets top 10 speelt.
Nee, die speelt dan ook niet top 10quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arantxa Rus is in elk geval niet vies dik.
Conclusie: als Arantxa de komende maanden elke dag flink wat hamburgers eet haalt ze de top 10 wel.quote:
She is buy-curiousquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Monique gaat weer handtastelijk worden met Renske. En ze valt niet eens op mannen.
Ja, eens, maar ik hoef geen pics.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
Petra en Monique gaan straks scharen.
Eens
Oneens
Monique lijkt me wel dominant.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
Petra en Monique gaan straks scharen.
Eens
Oneens
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, nu Henkiepenkie voor de vrouwelijke kijkers.
Was Karina maar opgebleven.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, nu Henkiepenkie voor de vrouwelijke kijkers.
Ze maakt wel 10x meer sense dan Henkie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef nomenklatura het volgende:
Monique is echt dominant de fuck. Wie zou tegen haar opkunnen? Bram M?
Ik wil wel een poging wagen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef nomenklatura het volgende:
Ikzelf zou er koekoek in gaanquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:37 schreef nomenklatura het volgende:
Al staat haar vriendin er naast te huilen ik zou het zo doen hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ikzelf zou er koekoek in gaan
Die komt me bekend voor. Volgens mij zit ze daar elke uitzendingquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Het meisje rechtsachter Kamp kijkt vies arrogant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |