Deze post helemaal gemist, gefeliciteerd manquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:25 schreef Keano het volgende:
LOOOOOLLL!!
Ik heb de rebus gewonnen vandaag haha![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze post helemaal gemist, gefeliciteerd manLeuk.
Keanoquote:
Haha dat speerwerpen met die hengelquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Keano
En die fake-sportman was hilarisch. Ik zat hardop te lachen
Ik zit weer te lachenquote:
Briljantquote:
Eregisteren bijna maar hij hield zich in, helaas weet ik niet meer over wie het ging.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:01 schreef Redefine het volgende:
Want die kent u niet gebruikt hij niet meer
Die heb ik dan net gemist. Maar sowieso lijkt het wel alsof hij bewust bepaalde dingen niet meer zegt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Eregisteren bijna maar hij hield zich in, helaas weet ik niet meer over wie het ging.
Het kantoor staat ook een beetje stof te happen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die heb ik dan net gemist. Maar sowieso lijkt het wel alsof hij bewust bepaalde dingen niet meer zegt.
Mevrouw Van Zetten zit ook maar te wachten totdat het een keer voor haar wordt uitgelegd
twitter:NOSavondetappe twitterde op donderdag 04-07-2013 om 18:25:48Aan tafel zitten vanavond wielrenner Reinier Honig en Marijn Poels, neef van Wout én documentairemaker over Wout. 22.05u, NL1. reageer retweet
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef Pino112 het volgende:
twitter:NOSavondetappe twitterde op donderdag 04-07-2013 om 18:25:48Aan tafel zitten vanavond wielrenner Reinier Honig en Marijn Poels, neef van Wout én documentairemaker over Wout. 22.05u, NL1. reageer retweet
Iddquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
"Honig, een renner van u waarschijnlijk heel weinig weet".
Ofwel, "die kent u niet".
Ja ik ook. Beiden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef De_Fietser het volgende:
Ik hoop echt op een goede aflevering, want ik heb nu al slaap.
jammerquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:46 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond maar terugkijken, ik ben verhinderd helaas.
Bingo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
"Honig, een renner waarvan u waarschijnlijk heel weinig weet".
Ofwel, "die kent u niet".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |