SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
Das Bouet, breekt zijn pols nota bene.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Marcoss het volgende:
Die AG2R-renner zit met z'n handen in de lucht als hij valt
Kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Geen reclame tussen Swart en TdJ denk ik?
Dat vind ik wel een goede om erin te houden. Waarom winnen de Nederlanders niet? De schuld van Sjaak Zwart.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is de schuld van Sjaak Swart
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Boskamp schijnt erg bruin te zijn geworden.
Die fiets is prima alleen dat pakje is stom.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar niet een mooie Snelle Jelle fiets.
Onze hoop is vandaag op Mart en Bert gevestigd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Het is geen topshow want de wielrenners worden tussendoor geinterviewd.
heb maar ingeschakeld.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergeten
Nepfanquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja Bossie op de Belg helemaal vergeten
Ik kijk om 10 uur eerst die docu nog over Sjakie.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onze hoop is vandaag op Mart en Bert gevestigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |