dan is het een andere keyboarder, maar dit nummer rockt wel zeg!quote:
Tofquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:36 schreef Gehenna het volgende:
Ik zit er toch aan te denken om deze binnenkort eens te bestellener zit ook een dvd bij lees waar voor elk nummer een flimpje is gemaakt:
(maar ze staan lang niet allemaal op JouBuis)
Gehehe ik denk dat we met z'n 2en zijn... laten we de volgende volgende week doen...quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef Gehenna het volgende:
Zijn er inmiddels al meerdere luisteraars en doen we nog 1 of..?
Okay.. voor de anderen kom maar met uw suggesties voor volgende weekquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:45 schreef Gehenna het volgende:
wmb prima, voor volgende week meld ik mij af
Volgende week?quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:01 schreef Dagoduck het volgende:
Wie luistert er mee met mij naar Black Sabbath?
Nuquote:
Okeequote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:07 schreef Norrage het volgende:
Ik ben er weer! Wat een leuk album dat SolexBleef het na die eerste 4 nummers ook leuk?
Oh die vind ik juist wel leuk, het oehoe gehalte van de plaatquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
Ik ben nu met 2 uur vertraging aan het doorluisteren, die stemmetjes er steeds in zijn wel erg irritant
Haha ja dat was wel geniaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh die vind ik juist wel leuk, het oehoe gehalte van de plaat
En vooral "dat moet puntiger" natuurlijk
Boards of Canada is zó begin juni 2013.quote:After a great first edition Criticaster is back, bringing you THE new album listening experience.
This time it's Boards Of Canada. We'll set up our speakers for you and play the record from vinyl. There is a live on-screen twitter feed and if you feel like it afterwards you can share your thoughts.
tja, op Roadburn vond ik ze helemaal niets, maar dat album blijkt nog wel wat positieve reviews te krijgenquote:
Nu kunnen we er niet meer omheen. Wil Mexicanobakker zich melden bij de balie?twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 10:35:23Wat is die plaat van Earl Sweatshirt goed zeg #ofwgkta reageer retweet
Ik voel mij bij dezen gedwongen om dinsdag mee te luisteren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:14 schreef Darkestrah het volgende:
Komt mij goed uit! Ik zie dat de nieuwe Earl Sweatshirt gelekt is, die kan ook in de wachtrij wat mij betreft.Nu kunnen we er niet meer omheen. Wil Mexicanobakker zich melden bij de balie?twitter:atzedevrieze twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 10:35:23Wat is die plaat van Earl Sweatshirt goed zeg #ofwgkta reageer retweet
Er komen makkelijk 7 albums per week uit:quote:
En anders had je het niet geweten en ook niet gedaan!quote:Op vrijdag 13 september 2013 15:00 schreef Tyron het volgende:
Iemand maakte een topic dat ik hier moest komen om te luisteren.
Nu ga ik dat dus expres niet doen.
Luistersessie doen om 22 uur?quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:09 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb dit even gemist, en vanavond staat in het teken van de nieuwe Fabriclive van DJ EZ.
Eenzaam als een FOK!kerquote:
Vanavondquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Gehenna het volgende:
gemist (vrijdags kan ik niet...)maandag nieuwe?
quote:Op maandag 16 september 2013 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
zat ook zo lekker vinyl plaatjes te draaien...
J.J. Cale/Johnny Cash/The Doors, kwam ze allemaal tegen in de platenkast van m'n ouders..quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] wowie [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Leuk, maar wil eigenlijk Champions League kijkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef Gehenna het volgende:
Mensen vanavond zin in een luistersessie?
Champie watte?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuk, maar wil eigenlijk Champions League kijken
Ach, ik hoorde dat er ook mensen zijn die vrijwillig tennis kijken, dus erger kan altijd..quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:45 schreef Norrage het volgende:
Die nieuwe de staat zeg ik geen nee tegen! Pas 3 nummers van geluisterd.
En voetbaldat kijk je toch niet vrijwillig?
Haha ja, omdat er nu eenmaal minder interesse voor is.. (ik kijk beide sporten trouwens zelf wel graag en dit is wel heel offtopic, hehe)quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef Norrage het volgende:
Met tennis wordt je niet 24 uur per dag met de meest nietszeggende wedstrijden doodgegooid
Die ken ik niet van welke band is dat?quote:
in 29 minuten douchen, moet te doen zijnquote:Op woensdag 18 september 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even nadenken. Ik wil eigenlijk even douchen. Haak wel na 15 minuten in ofzo.
Ik wil ook Barca - Ajax zien.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
in 29 minuten douchen, moet te doen zijn
Op de camping krijg je een muntje voor maar 2 minuten
My badquote:
Jawel 21:30quote:Op woensdag 18 september 2013 21:32 schreef Norrage het volgende:
Doen we dat niet tegelijk timen mensen?
Ik zei dat ik opstartproblemen hadquote:
normaal gewoon dit iddquote:
Eensquote:Op woensdag 18 september 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben al eind nummer 3. Die moet even loskomen maar klinkt daarna heel fijn
primaquote:Op woensdag 18 september 2013 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoelaat beginnen we met 4 zullen 21:40 doen?
oh nee wacht, 21:41 is die van mij erquote:Op woensdag 18 september 2013 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoelaat beginnen we met 4 zullen 21:40 doen?
ook goed, hoe zit norrage?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
oh nee wacht, 21:41 is die van mij er
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:38 schreef Bosbeetle het volgende:
nummer 3 tot nu toe het leukst vind ik... panfluits
ikke welquote:Op woensdag 18 september 2013 21:38 schreef Norrage het volgende:
Tellen we nummer 1 wel of niet mee in de telling?
natuurlijk! Top nummer nummer 1quote:Op woensdag 18 september 2013 21:38 schreef Norrage het volgende:
Tellen we nummer 1 wel of niet mee in de telling?
Het sukkelt een beetje door he.....quote:Op woensdag 18 september 2013 21:43 schreef Bosbeetle het volgende:
ik vind dit een saai nummer... het refreintje is saaigaap nummer
idd duurt te lang en is te sloom...quote:Op woensdag 18 september 2013 21:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het sukkelt een beetje door he.....
ja hij begon wel aardig, maar kakt een beetje in op momenten...quote:Op woensdag 18 september 2013 21:43 schreef Bosbeetle het volgende:
ik vind dit een saai nummer... het refreintje is saaigaap nummer
Ja gaat te lang door. het idee is leuk. Maar nu volgende please!quote:
quote:
GMTAquote:
quote:
quote:Op woensdag 18 september 2013 21:48 schreef Gehenna het volgende:
daar ben ik weer, ik moest even marcheren
Inderdaad. Maar ook lekkerquote:Op woensdag 18 september 2013 21:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit klinkt weer meer standaard staat of wat ik bij de staat denk...
Ze weten heel slim hele cliche en cheesy dingen in een harde rock-rif te gooien zodat het minder cliche en cheesy lijkt he?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:50 schreef Gehenna het volgende:
aj, dat refreintje is een beetje een afbreuk weer...
Leuk instrument-gebruik ook!quote:Op woensdag 18 september 2013 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is wel een afwisselende plaat idd
dit idd, bijna on-Nederlandsquote:Op woensdag 18 september 2013 21:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Het is wel een afwisselende plaat idd
kende ze eigenlijk niet zo heel goed. De vorige singletjes boeide me totaal niet, maar deze plaat grijpt me wel af en toequote:Op woensdag 18 september 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Productie is ook wel beter dan vroeger heb ik het idee
Geen quadrophonische opstelling hebbenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ssssssssssssstereo... ik wordt hier misselijk vannieuwewetse gedoe
Een zo'n nummertje vind ik best leuk.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Ssssssssssssstereo... ik wordt hier misselijk vannieuwewetse gedoe
ah i see was live wel leuk, en eerste album had ook een paar leuke albumtracksquote:Op woensdag 18 september 2013 21:54 schreef Gehenna het volgende:
[..]
kende ze eigenlijk niet zo heel goed. De vorige singletjes boeide me totaal niet, maar deze plaat grijpt me wel af en toe
Inderdaad er zit iets heel erg 80s in maar ook iets nieuws ofzo.quote:
2 weken terug in Emmenquote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef Norrage het volgende:
Hoe vet moet dit live zijn zeg
Wanneer treden ze op?
Waar zit jij ergens?quote:
Vanavond begint hun tour.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:57 schreef Norrage het volgende:
Hoe vet moet dit live zijn zeg
Wanneer treden ze op?
Hun CD release ja. Maar verder zie ik niet.quote:
Jup.quote:Op woensdag 18 september 2013 21:58 schreef Gehenna het volgende:
oh wacht tourdata krijg je door die Songkick app volgens mij
Ik dacht dat vanavond het in Doornroosje begon?quote:Op woensdag 18 september 2013 21:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hun CD release ja. Maar verder zie ik niet.
Ik vind Let Her Go anders vreselijkquote:
Ohja vandaag, en morgen weer. Maar verder Luxor en wast festivals. Maar komt vast meer bijquote:Op woensdag 18 september 2013 21:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik dacht dat vanavond het in Doornroosje begon?
Inderdaad. Maar alles heeft een leuke intro. Dit album en de intro'squote:Op woensdag 18 september 2013 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze heeft enkel een leuk intro
Ditquote:
staan er genoeg in de planning:quote:Op woensdag 18 september 2013 22:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja vandaag, en morgen weer. Maar verder Luxor en wast festivals. Maar komt vast meer bij
Op hun eigen site neit dan.....quote:Op woensdag 18 september 2013 22:03 schreef Gehenna het volgende:
[..]
staan er genoeg in de planning:
http://www.last.fm/music/De+Staat/+events
Zeker...maar tussenin al dat rammen? Tsja...quote:Op woensdag 18 september 2013 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind deze eigenlijk wel iets hebben
Vond je ze dat hebben dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze zijn een beetje van het tom waitserige afgestapt deze plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |