Vanavondquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:25 schreef Gehenna het volgende:
gemist (vrijdags kan ik niet...)maandag nieuwe?
quote:Op maandag 16 september 2013 00:20 schreef Dagoduck het volgende:
zat ook zo lekker vinyl plaatjes te draaien...
J.J. Cale/Johnny Cash/The Doors, kwam ze allemaal tegen in de platenkast van m'n ouders..quote:Op maandag 16 september 2013 00:55 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] wowie [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Leuk, maar wil eigenlijk Champions League kijkenquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:51 schreef Gehenna het volgende:
Mensen vanavond zin in een luistersessie?
Champie watte?quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Leuk, maar wil eigenlijk Champions League kijken
Ach, ik hoorde dat er ook mensen zijn die vrijwillig tennis kijken, dus erger kan altijd..quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:45 schreef Norrage het volgende:
Die nieuwe de staat zeg ik geen nee tegen! Pas 3 nummers van geluisterd.
En voetbaldat kijk je toch niet vrijwillig?
Haha ja, omdat er nu eenmaal minder interesse voor is.. (ik kijk beide sporten trouwens zelf wel graag en dit is wel heel offtopic, hehe)quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef Norrage het volgende:
Met tennis wordt je niet 24 uur per dag met de meest nietszeggende wedstrijden doodgegooid
Die ken ik niet van welke band is dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |