Teek on mequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Biblioteek, videoteek, teek on me van Aha.
Dank!quote:
Tour de France + programma's als Tour du Jour en Avondetappe kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank!![]()
![]()
Heeft iemand hier nog een hobbytip? Verveel me zowaar te pletter... Het is woensdag, volgens mij ligt iedereen te ketsen
Ik zit niet zo lekker "in" de Tour als vorig jaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tour de France + programma's als Tour du Jour en Avondetappe kijken.
Naaien totdat je erbij neervaltquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank!![]()
![]()
Heeft iemand hier nog een hobbytip? Verveel me zowaar te pletter... Het is woensdag, volgens mij ligt iedereen te ketsen
Jezus Minth, je kan ook maar een 1 ding denkenquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank!![]()
![]()
Ja hallooo!! Dat krijg je bij lange droogstand!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jezus Minth, je kan ook maar een 1 ding denken
Echt strontvervelend dat soort afsprakenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen vroeg opstaan, want ze komen wastafel vervangen. Dat kan ergens tussen 8 uur en 17 uur gaan gebeuren.
Ketsen dan maar?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.![]()
Heb net een filmpje gekeken, en nu verveel ik me ook.
Was geen afspraak, maar een mededeling van de huisbaas...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt strontvervelend dat soort afspraken
quote:
Dat krijg ik binnenkort ook. Of nouja, als ze hun afspraken nakomen deze keer. De vorige keer dat de woningbouw dat zei, duurde het twee jaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was geen afspraak, maar een mededeling van de huisbaas...
Volgende week doen ze de badkamers en ooit ergens doen ze de plees.
Dat is al 3 weken vreemde mannen over de vloer. Inb4 iedereen; geen knappe mannen, oude bouwvakkers inclusief bierbuiken enzo.
Dat soort mededelingen dan, ik heb ze liever wat concreterquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was geen afspraak, maar een mededeling van de huisbaas...
Volgende week doen ze de badkamers en ooit ergens doen ze de plees.
Dat is al 3 weken vreemde mannen over de vloer. Inb4 iedereen; geen knappe mannen, oude bouwvakkers inclusief bierbuiken enzo.
Ik niet, ik hou m'n orgies alleen maar 1-op-1. Met meer mensen lijkt het me meer dan smerigquote:
Je bedoelt in je eentje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik niet, ik hou m'n orgies alleen maar 1-op-1. Met meer mensen lijkt het me meer dan smerig![]()
ons ook haaahahahahahahahaquote:
BLÉÉÉÉÉHHHH BLÉÉÉHHH....quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ons ook haaahahahahahahaha
Grapje hoor duck ik hou van je xoxoxox
Wat een topwijfquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jezus Minth, je kan ook maar een 1 ding denken
Gebruik Minthy haar doosquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zal al mijn meuk van rond de wastafel eens in een doos stoppen.
Dat gaat niet passen.quote:
Wat weet jij wat wij niet weten?quote:
Wat niet meerekt scheurt welquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gaat niet passen.
Teveel pruttel hier.
Toch maar eens vragen of de shampoo fabriek een pijpleiding met conditioner naar mijn huis wil aanleggen.
Kennis van vrouwelijke anatomie.quote:
Mijn meuk is meer dan een baby...quote:
Wat insemineer je hier nou weerquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kennis van vrouwelijke anatomie.
Ik ookquote:
Die vakken die heb ik meteen laten vallen. Altijd onvoldoendes voor vakken die in dat profiel zatenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ookNatuur en gezondheid profiel
(en ook Natuur en techniek btw
)
Jij slim persoonquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
)
Ik moest wel N&T doen, want ik kon geen talenquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij slim persoon
Ik kon geen natuurkundeDus E&M gedaan met Biologie en Scheikunde
Biologie was mijn beste vakquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moest wel N&T doen, want ik kon geen talen
Ik was eerste lichting 2e fase dus moest iets meer vakken kiezen erbij dan later geloof ik. Dus ik heb Aardrijkskunde gekozen en Biologie 1 en 2 dus...
Nou was Biologie wel m'n slechtste kant
C&M kon ik niet, dus ach, wat is intelligentiequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:28 schreef ChatGirl het volgende:
Nu voel ik mij dom met mijn C&M profiel. Soms heb ik enorme spijt dat ik niet wat harder mijn best had gedaan bij bv Biologie.
Alsof ik iets met mijn intelligentie doequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
Ik was zo laag geschoold dat ik geen keuze had in m'n vakkenpakket.
Nu ga ik maar een legpuzzel maken omdat ik me buitengesloten voel
Mijne natuurkundequote:Op woensdag 3 juli 2013 22:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Biologie was mijn beste vakDus...
Hier nog 1quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alsof ik iets met mijn intelligentie doe
En nog 1quote:
Sowieso spelen je sociale vaardigheden ook een veel belangrijkere rol... EQ enzo...quote:
Daarom ouwehoer ik ook liever met een stel bouwvakkers of automonteurs, over het algemeen is dat volk stukken tofferquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso spelen je sociale vaardigheden ook een veel belangrijkere rol... EQ enzo...
Je kan wel enorm slim zijn, maar als je geen empathie kent bijvoorbeeld, kunnen heel weinig mensen iets met je... dan moet je gewoon goed belanden en daar blijven
Boks, ik ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
)
Welterusten!quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kruip ook mijn bedje in
Mocht ik morgenvroeg hier nog niet gesignaleerd zijn voor 9 uur, dan ben ik opgegeten door bouwvakkers.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kruip ook mijn bedje in
Mocht ik morgenvroeg hier nog niet gesignaleerd zijn voor 9 uur, dan ben ik opgegeten door bouwvakkers.
Geweldig!!quote:
Is het nog zo'n jonkie ja?quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:39 schreef ddx het volgende:
Voor Roos haar tijd
Ze is van 1988, sure
Jammer dat ze hem dan niet gewoon ff lekker draaien.
Tis niet alsof ze niet al een tijdje meedraait bij 3fm.quote:
Ik kan sowieso slecht leeftijden inschatten. Daarbij leg ik op het moment zéér slecht links en neem ik veel maar zo voor waar aan.quote:
Ik ben ook niet boosquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan sowieso slecht leeftijden inschatten. Daarbij leg ik op het moment zéér slecht links en neem ik veel maar zo voor waar aan.
Wordt aan gewerkt.
Paul bijv in de avondquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tis niet alsof ze niet al een tijdje meedraait bij 3fm.
Van mij mag ze wel weg trouwens. Waardeloze DJ.
Hej!quote:
Nee joh, ik zei alleen maar tot morgen tegen de Avondetappe.quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj, ik dacht dat je ging slapenMaar je hebt natuurlijk vakantie dus uitslapen.
Roosmarijn is bijna net zo kut als Veld.quote:
Oh okequote:Op woensdag 3 juli 2013 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh, ik zei alleen maar tot morgen tegen de Avondetappe.Ik luister muziek van toen ik 12 was en ik net een MP3 had ofzo.
![]()
![]()
Joah zit inmiddels even in 2006 ofzo maar ergens in die periode ja.quote:
Toffe muziek wel toenquote:Op woensdag 3 juli 2013 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Joah zit inmiddels even in 2006 ofzo maar ergens in die periode ja.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 23:39 schreef ddx het volgende:
Jammer dat ze hem dan niet gewoon ff lekker draaien.
Die was vanmorgen nog op tvquote:
The Smiths is ook gewoon gruwelijk goedquote:
Ken het niet..quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Smiths is ook gewoon gruwelijk goed
Dit is ook echt vette muziek trouwens
In het top 2000 topic werd er collectief gegeild op There Is A Light That Never Goes Out. Grote naam in Groot-Brittanië, misschien wel de grootste naast The Beatles. Maar maar 5 jaar bestaan en in Nederland enorm ondergesneeuwd.quote:
Oh bij een collectief iets ga ik al snel anti doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het top 2000 topic werd er collectief gegeild op There Is A Light That Never Goes Out. Grote naam in Groot-Brittanië, misschien wel de grootste naast The Beatles. Maar maar 5 jaar bestaan en in Nederland enorm ondergesneeuwd.
Oh dus jij bent enorme fan van Ringo Starr en vindt hem de beste drummer ooit?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh bij een collectief iets ga ik al snel anti doen.
Ja dat sowiesoquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dus jij bent enorme fan van Ringo Starr en vindt hem de beste drummer ooit?
cockringo starr hahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dus jij bent enorme fan van Ringo Starr en vindt hem de beste drummer ooit?
Oh die eerste was nog op 3FM gisteren.quote:
welke DJ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh die eerste was nog op 3FM gisteren.
10 voor Domien van Atzegodquote:
Die stond in de top 2000 lijst.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die tweede is nog nooit op 3FM geweest, dus die ken ik niet.
Wanneer werd ie gedraaid?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die stond in de top 2000 lijst.
1609 meen ik
1607 lees ik. Denk dan ergens rond 12-1 uur nacht 2, heb m wel gehoord namelijk.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1607 lees ik. Denk dan ergens rond 12-1 uur nacht 2, heb m wel gehoord namelijk.
Verklaart.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah toen was ik aan het eten bij m'n zus, dus radio uit.
Kensington in de Happy Ending.quote:
De lul de behanger.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kensington in de Happy Ending.![]()
De beste meneer herkende hem niet want hij luistert geen radio.
Ik had de naam van het nummer niet geweten, zou 'Home' hebben gezegd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kensington in de Happy Ending.![]()
De beste meneer herkende hem niet want hij luistert geen radio.
Ghosts zeker?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had de naam van het nummer niet geweten, zou 'Home' hebben gezegd.
Ghosts had ik wel herkend.quote:
Heb ik ook maar ff gesmstquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke band. Hier wil ik wel meer van horen.
Morgenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:44 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen! vandaag als onderbreking vd mijn week vakantie 1 dag werken...
en ik zou vanavond naar Dillinger Escape Plan gaan, maar die hebben afgezegd ivm gebroken arm
ach, scheelt weer een paar euro. die ik al bijna heb uitgegeven aan een concert van Thequote:
het bleef muisstil whahahahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had uit kunnen slapen. Niets geen bouwvakkers op de stoep om 8 uur.
Ze zijn bij de buren aan het boren, dus zullen ze wel vanmiddag hier komen.quote:
moeten ze het zelf opruimen zeker.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zijn bij de buren aan het boren, dus zullen ze wel vanmiddag hier komen.
Heerlijk, vroeg opstaan, uurtje of 6, bakkie koffie, op het balkon, zonnetjequote:Op donderdag 4 juli 2013 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had uit kunnen slapen. Niets geen bouwvakkers op de stoep om 8 uur.
Welke zon?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk, vroeg opstaan, uurtje of 6, bakkie koffie, op het balkon, zonnetje
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar hier is het fantastisch weerquote:
Grijze dichte bewolking. Anders had ik nu ook op balkon in de zon gezetenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar hier is het fantastisch weer
Doen ze heel vaak hoor op dagen anders dan de maandag is me opgevallenquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
I don't like Mondays op donderdag draaien
Ik vind het een maandag plaat. Draai maar wat anders op die andere 6 dagen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doen ze heel vaak hoor op dagen anders dan de maandag is me opgevallen
Sunday Bloody Sunday mag van jou ook alleen op zondag? En November Rain alleen in november?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het een maandag plaat. Draai maar wat anders op die andere 6 dagen.
When September ends alleen in septemberquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:32 schreef alors het volgende:
[..]
Sunday Bloody Sunday mag van jou ook alleen op zondag? En November Rain alleen in november?
Lekker ding is het ook he?quote:
Wisseling van Domien en Michiel een feit?!?!??!!11twitter:Domien twitterde op donderdag 04-07-2013 om 10:57:26Heet nieuws. Over #3FM. En dj's. Zometeen op je radio. reageer retweet
denk het ook!quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef Holenmens het volgende:
Wisseling van Domien en Michiel een feit?!?!??!!11twitter:Domien twitterde op donderdag 04-07-2013 om 10:57:26Heet nieuws. Over #3FM. En dj's. Zometeen op je radio. reageer retweet
spannend hoarquote:
twitter:coen3fm twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:04:28@Domien Toch lullig dat Sander het via de radio moet horen. reageer retweet
leuke conversatie coen swijnenenberg en domien. toch lullig dat sander het via de radio moet horen???quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
spannend hoar
even aan domies mijn gokjen doorgetweet wat er gaat gebeuren!!1
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:06 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
leuke conversatie coen swijnenenberg en domien. toch lullig dat sander het via de radio moet horen???![]()
Al lijkt het me een top zet, wil Michiel eigenlijk wel naar de ochtend buiten de echte ochtendshow? Dacht dat hij ivm betrokkenheid luisteraars juist in de avond zat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef Holenmens het volgende:
Spelbreker.twitter:Domien twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:04:54@coen3fm Vind sowieso dat het bericht wat vroeg naar buiten mag. reageer retweet
Mwah, hij zal ook wel weer eens thuis willen zijn 's avonds i.v.m. zijn gezinquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Al lijkt het me een top zet, wil Michiel eigenlijk wel naar de ochtend buiten de echte ochtendshow? Dacht dat hij ivm betrokkenheid luisteraars juist in de avond zat?
Tsja ik vind het persoonlijk een mindere zet, Michiel past toch meer bij de avond. Maja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Al lijkt het me een top zet, wil Michiel eigenlijk wel naar de ochtend buiten de echte ochtendshow? Dacht dat hij ivm betrokkenheid luisteraars juist in de avond zat?
Stil maar Tamaratwitter:tamarageense twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:06:59Of Coen gaat samen met Domien iets doen en er stroomt iemand door naar 10-12 en Sander stopt met radio maken? reageer retweet
Het is uiteindelijk niet aan Venema, maar aan de eindbaas en dat Willebillie Mutsaersssquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wie is datquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:09 schreef Holenmens het volgende:
Stil maar Tamaratwitter:tamarageense twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:06:59Of Coen gaat samen met Domien iets doen en er stroomt iemand door naar 10-12 en Sander stopt met radio maken? reageer retweet
Tamara.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:09 schreef Holenmens het volgende:
Om de aanzet te geven wel ja, maar hij zal inmiddels wel een aardige inspraak hebben lijkt me over zijn eigen positie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk niet aan Venema, maar aan de eindbaas en dat Willebillie Mutsaersss
Denk het ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:15 schreef Holenmens het volgende:
Domien kennende maakt hij het om 11:50 bekend.
Dat zou iedereen doen, en het liefst nog een X aantal retweets er uit gooien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:15 schreef Holenmens het volgende:
Domien kennende maakt hij het om 11:50 bekend.
twitter:coen3fm twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:04:28@Domien Toch lullig dat Sander het via de radio moet horen. reageer retweet
twitter:Domien twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:04:54@coen3fm Vind sowieso dat het bericht wat vroeg naar buiten mag. reageer retweet
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:19 schreef Againzender het volgende:
Paul gaat naar Radio 2, Domien neemt 2-4 over, en Gerard pakt 10-2
Ik denktwitter:tamarageense twitterde op donderdag 04-07-2013 om 11:20:29Ik denk dat iedereen en alles gaat verhuizen van tijdstip en dag #3fm reageer retweet
Eeeeehhhhquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:19 schreef Againzender het volgende:
Paul gaat naar Radio 2, Domien neemt 2-4 over, en Gerard pakt 10-2
Ja joh, je moet toch wat op je vrije dag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:23 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, jullie doen hier ook lekker met de door Domien gecreëerde hype mee?
Dus het is weer niksquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:23 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, jullie doen hier ook lekker met de door Domien gecreëerde hype mee?
dat dusquote:
Ik wist niet eens dat hij nog bestondquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef Againzender het volgende:
Dat de hitkrant nog bestaat uberhaupt
Bellen met Thailand kan natuurlijk mis gaan, en spreektijd is beperkt in een programma als @Work dus moet strak in elkaar zitten. Opnemen is dan wel zo handig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:28 schreef Mdrop het volgende:
Kan Domien niet live in de uitzendingen telefoneren?
Dit doet 'ie heel vaak joh, had je van tevoren aan kunnen zien komen als je al wat langer luistert.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:30 schreef alwaysonhold het volgende:
Domien moet dit soort grapjes niet te vaak flikken, anders ga ik hem ook haten
Klinkt als een goed excuusquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:29 schreef Sirolf het volgende:
Bellen met Thailand kan natuurlijk mis gaan, en spreektijd is beperkt in een programma als @Work dus moet strak in elkaar zitten. Opnemen is dan wel zo handig.
Ja, en?quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:32 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]Jij was net zoals ik ook zeker dat Michiel en Domien gingen wisselen
![]()
![]()
![]()
Domien laat zich ombouwen tot Dominiquequote:
Inclusief moiquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:34 schreef minthy het volgende:
Het blijft best geniaal dat iedereen zich zo laat opfokken
lief tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:41 schreef alwaysonhold het volgende:
Domien lacht zich nog steeds dood op de webcam. Sukkeltje ook he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |