Teek on mequote:Op woensdag 3 juli 2013 20:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Biblioteek, videoteek, teek on me van Aha.
Dank!quote:
Tour de France + programma's als Tour du Jour en Avondetappe kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank!![]()
![]()
Heeft iemand hier nog een hobbytip? Verveel me zowaar te pletter... Het is woensdag, volgens mij ligt iedereen te ketsen
Ik zit niet zo lekker "in" de Tour als vorig jaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tour de France + programma's als Tour du Jour en Avondetappe kijken.
Naaien totdat je erbij neervaltquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank!![]()
![]()
Heeft iemand hier nog een hobbytip? Verveel me zowaar te pletter... Het is woensdag, volgens mij ligt iedereen te ketsen
Jezus Minth, je kan ook maar een 1 ding denkenquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank!![]()
![]()
Ja hallooo!! Dat krijg je bij lange droogstand!quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Jezus Minth, je kan ook maar een 1 ding denken
Echt strontvervelend dat soort afsprakenquote:Op woensdag 3 juli 2013 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen vroeg opstaan, want ze komen wastafel vervangen. Dat kan ergens tussen 8 uur en 17 uur gaan gebeuren.
Ketsen dan maar?quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.![]()
Heb net een filmpje gekeken, en nu verveel ik me ook.
Was geen afspraak, maar een mededeling van de huisbaas...quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt strontvervelend dat soort afspraken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |