Nee dat was nu een religieuze moord.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar het was wel een politieke moord.
veel kinderen = eigen keuze = veel op straat = verwaarlozing = kindermishandeling.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:52 schreef Fides het volgende:
[..]
Of ze worden uberhaupt te weinig in de gaten gehouden want veel kinderen+klein huis=veel buiten zijn = weinig supervisie.
Veel kinderen? Je weet echt niet waar je het over hebt als ik deze post aanschouw. Marokkaans-Nederlandse vrouwen krijgen gemiddeld 2,5 kinderen vandaag de dag. Dat is de laatste jaren al aanzienlijk minder geworden. Aantal jaren geleden stond dat nog op 3,2 kinderen. Autochtonen krijgen gemiddeld 1,8 kinderen. Wijs mij eens aan waar die mensen veel kinderen krijgen. Dat was de oude generatie die veel kinderen kreeg, maar dat is alweer zoveel jaren geleden. Nieuwe generatie krijgt 2/3 kinderen en dan houdt het bij de meesten op. Van veel kinderen is tegenwoordig geen sprake meer. Haal die duim maar uit je mond. Speeltijd is voorbij!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:47 schreef stopnaald het volgende:
veel kinderen = eigen keuze = veel op straat = verwaarlozing = kindermishandeling.
Prinsjes zou ik ze niet noemen, want hun Nederlandse leeftijdsgenoten worden over het algemeen materialistisch meer in de watten gelegd. Kinderen van gastarbeiders en behoren veelal tot de onderklasse van de samenleving. Het is algemeen bekend dat de meeste straatcriminaliteit door mensen uit de onderklasse wordt gepleegd. Heeft weinig te maken met roots. Plaats een kind van een Marokkaanse gastarbeidersgezin in een rijkere buurt met ouders die bekend zijn het het land, met haar normen en waarden en het geld hebben om het kind te geven wat het nodig heeft en het zal een nette burger worden. Plaats daarentegen een kind uit een gegoede buurt al van jongs af aan in een arme buurt met achterstandswoningen en dito ouders en je hebt een grotere kans dat het zich op latere leeftijd gaat misdragen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het probleem met deze Berber-prinsjes is heel makkelijk op te lossen door ze naar opvoedingskampen te sturen. Laat ze maar eens leren wat discipline, normen en waarden inhoudt voordat ze weer terug de maatschappij in kunnen.
Beter keer je terug naar de tijd van de Numidiërs en verklaar je aan ons waarom deze jongeren zich in voornamelijk de Randstad stevig misdragen? Dude, dat is 300 a 400 jaar geleden. Iets met oude koeien. Iedereen kan het op deze manier spelen. Zullen we even tegenover elkaar zetten hoeveel Nederlanders er aan het Oostfront en in het verzet vochten en dat tegen elkaar afzetten. Best schrikbarende cijfers. Laat de Barbarijse zeerovers hier buiten, dan laat ik de recente geschiedenis van Nederland en haar mensen er buiten. Ook ik kan het heel smerig spelen. Zul je versteld van staan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:36 schreef ReplaR het volgende:
Nog een leuk stuk:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbarijse_zeerovers
Heeft dus niets met Nederland te maken, ze stonden in de 17e eeuw! dus al bekend als de schrik van de middelandse zee.
Mja, de jongeren die nu 15-25 zijn, groeiden nog wel vaak in grotere gezinnen op, hè. Dat valt moeilijk te ontkennen IMO. Dat er de gezinnen nu kleiner worden zal er ontegenzeggelijk voor zorgen dat er minder problematiek ontstaat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Veel kinderen? Je weet echt niet waar je het over hebt als ik deze post aanschouw. Marokkaans-Nederlandse vrouwen krijgen gemiddeld 2,5 kinderen vandaag de dag. Dat is de laatste jaren al aanzienlijk minder geworden. Aantal jaren geleden stond dat nog op 3,2 kinderen. Autochtonen krijgen gemiddeld 1,8 kinderen. Wijs mij eens aan waar die mensen veel kinderen krijgen. Dat was de oude generatie die veel kinderen kreeg, maar dat is alweer zoveel jaren geleden. Nieuwe generatie krijgt 2/3 kinderen en dan houdt het bij de meesten op. Van veel kinderen is tegenwoordig geen sprake meer. Haal die duim maar uit je mond. Speeltijd is voorbij!
Tevens is die leeftijd dat die vrouwen überhaupt in het huwelijksbootje stappen gestegen. Tegenwoordig zijn de meesten dan al de leeftijd van 25 jaar ontstegen. Dat schuift allemaal op. Je kunt wel uitspraken doen, maar doe geen uitspraken als je er totaal geen verstand van hebt. Wat het tuig doet staat van bepaalde onderwerpen zoals de gemiddelde geboortes per groep ver af. Je kunt niet alles op een hoopje gooien. Kortom schoenmaker blijf bij je leest.
Het is wel heel duidelijk waar de politieke wind vandaan komt waaien vanuit jouw kant. Totaal geen verstand van zaken en alles halen uit de media en denken dat je een soort van expert op dit gebied bent. Laat ik je uit die droom halen. Je weet weinig tot niks over deze groepen en ik ga je kennis ook niet vergroten. Verdiep je er eens in, maar dan buiten de media.
Marokkaanse vrouw krijgt gemiddeld 2,5 kinderen.
Zo simpel is het niet. Verbijsterend dat je daar nog nooit kennis van hebt genomen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb denk ik een stukje discussie gemist, maar ik snap niet echt het verband tussen de hoeveelheid kinderen die vrouwen baren en het feit dat grof geweld normaal wordt gevonden door jonge Marokkanen.
Of je nou 2 of 10 kinderen opvoedt, je hebt ze gewoon normen en waarden bij te brengen. Kennelijk slagen ouders daar niet in, vanwege onwil, onkunde of een combinatie van beide factoren.
Waar gaat het in jouw optiek mis dan? Enlighten me.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Verbijsterend dat je daar nog nooit kennis van hebt genomen.
Genoeg mensen met een keurige opvoeding die opgroeien tot iets anders dan de ouders voor ogen hadden.
Op zo'n grote schaal is het dan niet meer een normale afwijking...quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:49 schreef NomanIW het volgende:
Genoeg mensen met een keurige opvoeding die opgroeien tot iets anders dan de ouders voor ogen hadden.
Ik vermoed dat een aanzienlijk deel van de jongens die de kar op negatieve wijze trekken een persoonlijkheidsstoornis hebben doordat ze thuis en buiten huis te maken hebben met twee conflicterende wereldbeelden en zodoende geen normale karakterontwikkeling doormaken. Ga maar na, je kunt thuis niet praten over buiten en buiten niet over thuis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar gaat het in jouw optiek mis dan? Enlighten me.
Zou kunnen. En om er meteen nog maar een ander taboe tegenaan te gooien: een grote groep betrokkenen heeft een nogal laag IQ.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:58 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een aanzienlijk deel van de jongens die de kar op negatieve wijze trekken een persoonlijkheidsstoornis hebben doordat ze thuis en buiten huis te maken hebben met twee conflicterende wereldbeelden en zodoende geen normale karakterontwikkeling doormaken. Ga maar na, je kunt thuis niet praten over buiten en buiten niet over thuis.
Borderline bijvoorbeeld, past prima in het plaatje.
En ik vermoed dat deze jongens anderen meetrekken.
Verrotte subcultuur(zet zich af tegen maatschappij, crimineel, agressief, groepsdruk etc). Sommigen willen zelf bij die subcultuur horen, anderen worden die richting in geduwd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waar gaat het in jouw optiek mis dan? Enlighten me.
Ook die zullen er tussen zitten, al moet ik zeggen dat ik me vaker heb verbaasd over de intelligentie van de niet al te zuivere Marokkanen die ik ken dan over hun stupiditeit. Maar wat je er vervolgens mee doet is een tweede.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou kunnen. En om er meteen nog maar een ander taboe tegenaan te gooien: een grote groep betrokkenen heeft een nogal laag IQ.
Waarom zou je je niet mogen afzetten tegen de maatschappij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Verrotte subcultuur(zet zich af tegen maatschappij, crimineel, agressief, groepsdruk etc). Sommigen willen zelf bij die subcultuur horen, anderen worden die richting in geduwd.
Dat kan je van de gehele gevangenispopulatie zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou kunnen. En om er meteen nog maar een ander taboe tegenaan te gooien: een grote groep betrokkenen heeft een nogal laag IQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |