No True Scotsmanquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:30 schreef Seamonkey- het volgende:
Voor al die islam en moslim bashers. Kijk dit eens.
Die Imam moet zich misschien bezig houden met Koranverzen oplezen in plaats van justiele interventies bedenken:Pquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef arjan1212 het volgende:
Kun je ophouden met zeiken over andere users en je op het onderwerp richten?
Van de week pleitte de iman die dit overleg opgezet heeft voor heropvoedingskampen
Hij vond zelf juist van niet. Hij zei ook ( in de moskee ) vandaag gaan we het niet over de profeet hebben, maar over de opvoeding. Verder kreeg ie maar weinig vragen over allah en heel veel vragen als 'het gaat niet goed met mijn dochter/zoon wat moet ik doen?'quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:51 schreef Fides het volgende:
[..]
Die Imam moet zich misschien bezig houden met Koranverzen oplezen in plaats van justiele interventies bedenken:P
Ja, wat een imam vindt kan me weinig interesseren, aangezien hij ook vind dat er een of ander opperwezen bestaat:') Dan hoop ik dat hij realiseert dat hij zelf niet geschikt is om deze vragen te beantwoorden en ze doorstuurt naar mensen die daar verstand van hebben.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:55 schreef arjan1212 het volgende:
Hij vond zelf juist van niet. Hij zei ook ( in de moskee ) vandaag gaan we het niet over de profeet hebben, maar over de opvoeding. Verder kreeg ie maar weinig vragen over allah en heel veel vragen als 'het gaat niet goed met mijn dochter/zoon wat moet ik doen?'
Wat heeft dat ook maar ergens mee te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:58 schreef trancethrust het volgende:
Oogkleppen in de TT? De Marokkaanse gemeenschap kaart het tenminste aan; de autochtone komt niet verder dan met vingers wijzen.
dat hoort alleen neit echt bij die cultuur; zeggen dat je dat niet kunt en hen naar iemand sturen die het wel kanquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:57 schreef Fides het volgende:
[..]
Ja, wat een imam vindt kan me weinig interesseren, aangezien hij ook vind dat er een of ander opperwezen bestaat:') Dan hoop ik dat hij realiseert dat hij zelf niet geschikt is om deze vragen te beantwoorden en ze doorstuurt naar mensen die daar verstand van hebben.
Mijn familie vraagt mij ook allemaal dingen over computers omdat ze denken dat ik er verstand van heb, dan stuur ik ze ook door naar iemand die daar voor geleerd heeft. Als ik zelf zou gaan aanklooien zou ik de schade alleen maar groter kunnen maken.
Op fok! is het net andersom. De autochtone kant kaart het aan, de Marokkaanse gemeenschap ontkent/bagatelliseert het probleem.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:58 schreef trancethrust het volgende:
Oogkleppen in de TT? De Marokkaanse gemeenschap kaart het tenminste aan; de autochtone komt niet verder dan met vingers wijzen.
Maar ondertussen zeggen ze hetzelfde.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:58 schreef trancethrust het volgende:
het hele stuk barst van de us vs them gevoelens, over de onderdrukte marokkanen door de blanke overheersers die alles hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:42 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Als dat is wat jij opmaakt uit dat stuk heb ik echt niks meer te zeggen
Wanneer ?quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:50 schreef michaelmoore het volgende:
Zal hier oorlog worden op straat , net als in Gaza , en Wilders zal men op de brandstapel gooien, openlijk geliquideerd door de jonge shariavechters
Dat interpreteer jij dat stuk toch een heel stuk anders dan ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het hele stuk barst van de us vs them gevoelens, over de onderdrukte marokkanen door de blanke overheersers die alles hebben
als je zo blijft reageren neem ik aan dat jij een onderdrukte marokkaan bent
Voordat ie kan vluchten naar Israëlquote:
dat schijnt nogal vaker het probleem te zijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:51 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Dat interpreteer jij dat stuk toch een heel stuk anders dan ik.
moeten ze wel hem de leiding gevenquote:Op woensdag 3 juli 2013 19:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het probleem met deze Berber-prinsjes is heel makkelijk op te lossen door ze naar opvoedingskampen te sturen. Laat ze maar eens leren wat discipline, normen en waarden inhoudt voordat ze weer terug de maatschappij in kunnen.
Hahaha, mooi verhaal Henk. Zelfs in Israel is volgens mij de afgelopen 20 jaar nog geen politicus vermoord door een "Shariavechter" of moslims:')quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:50 schreef michaelmoore het volgende:
Zal hier oorlog worden op straat , net als in Gaza , en Wilders zal men op de brandstapel gooien, openlijk geliquideerd door de jonge shariavechters
Opvoedkampen:') Boot camps en "scared straight" projecten (puberboefjes een paar dagen laten warmdraaien in een "ECHTE" gevangenis) vaak meer negatieve dan positieve effect. Net als bij gevangenissen komen veroordeelden er vaak slechter uit dan dat ze erin gingen. Ze kosten wel enorm veel geld:) Bron:quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:58 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het probleem met deze Berber-prinsjes is heel makkelijk op te lossen door ze naar opvoedingskampen te sturen. Laat ze maar eens leren wat discipline, normen en waarden inhoudt voordat ze weer terug de maatschappij in kunnen.
in nederland welquote:Op woensdag 3 juli 2013 20:25 schreef Fides het volgende:
[..]
Hahaha, mooi verhaal Henk. Zelfs in Israel is volgens mij de afgelopen 20 jaar nog geen politicus vermoord door een "Shariavechter" of moslims:')
Pim Fortuynquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |