Return To Castle Wolfenstein.quote:
Larryquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Jaartal staat zelfs op het plaatje
Maar 80s is nog mooier natuurlijk
[ afbeelding ]
Dit. En niks anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wacky wheels![]()
![]()
![]()
![]()
Avond na avond uuuuuren spelen
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:27 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik me echt jaren mee vermaakt
Uren op gespeeldquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:12 schreef utopie het volgende:
Doom, duke nukem, Unreal Tournament'99, NFS, GTA2, Jazz Jackrabbit, Donkey Kong
Prachtige fotoquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:25 schreef Knaller het volgende:
Toevallig onlangs weer de Gabriel Knight trilogie gespeeld.![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar die zijn gewoon stukken minder leuk. Sommige zien er goed uit, redelijk verhaal en puzzels maar de echt geniale humor van de LucasArts-adventures is nooit meer geevenaard. Er zat gewoon zoveel goed talent achter qua scripts.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:01 schreef Id_do_her het volgende:
Point & click-adventures worden nog wel gemaakt.
Uhuh, wel eens van Pong gehoord?quote:
Deze vond ik leuker ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb Pac Man nooit leuk gevonden. Zenuwachtig spel man.
Die had mijn neef altijd op zo'n nep NES.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:40 schreef Knaller het volgende:
[..]
Deze vond ik leuker ja.
[ afbeelding ]
Zijn tijd ver vooruit jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:45 schreef ChocoladePinda het volgende:
Ja kan me ook een spel herinneren op ps1, was een voetbal spel iets met libera denk ik
Edit: Libero Grande
Dat Skateboard level van Ninja Turtles was gaaf.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
En wat ik op PC Speelde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb ik nooit van gehouden, ik ben begonnen met de Atari2600/Philips Videopac zeg maar, ik moest wel beeld hebbenquote:
100 jaar te laat, Patje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MonsterhuntiCTF/iTDM/iDM
BunnyTrack
Normal Weapons
Sniperen
![]()
Assault werd helaasch te weinig gespeeldmaar was ook wel gaaf... Vorige week nog even gekeken, nu speelt geen neuk UT99 meer
![]()
Ik was ook bijna altijd die eland, Moris heette diequote:Op woensdag 3 juli 2013 10:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit. En niks anders.
Man wat was die multiplayer vet! Ijsblokken schietenIk was die eland vaak
Of die wasbeer in het groene wagentje. Boh ik wil nu spelen.
Ik ga zoeken of deze bazengame op de ipad te downloaden valtquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit. En niks anders.
Mijn beste jeugdgame blijft toch Road Rash. Zou ik graag nog eens willen spelen.
SimCity 2000 speel ik nog steeds op mijn Macintosh LCII, wat is dat een mooi spel zeg.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:38 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favs in die tijd
Vertel me meer, dit spel lijkt me echt zo awesome!!!quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:27 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik me echt jaren mee vermaakt
Blomboquote:Op woensdag 3 juli 2013 01:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wacky wheels![]()
![]()
![]()
![]()
Avond na avond uuuuuren spelen
[ afbeelding ]
http://www.heroesofmighta(...)ghtandmagic2ii.shtmlquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vertel me meer, dit spel lijkt me echt zo awesome!!!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:25 schreef Moira. het volgende:
T2 (the terminator 2 )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:29 schreef kl1172 het volgende:
[..]De arcadeversie heeft me meer gekost dan me lief was vroeger, maar het zag er ook fantastisch uit in die tijd.
En het was zo verslavendquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:29 schreef kl1172 het volgende:
[..]De arcadeversie heeft me meer gekost dan me lief was vroeger, maar het zag er ook fantastisch uit in die tijd.
Ik heb Road Rash 3 nog werkend op de Segaquote:Op woensdag 3 juli 2013 10:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit. En niks anders.
Mijn beste jeugdgame blijft toch Road Rash. Zou ik graag nog eens willen spelen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat?quote:
Volgens mij komt de game 'War' ook uit dat jaartal....?quote:
The Book of Unwritten Tales vond ik zeker niet slecht. Verder vond ik het eerder jammer dat veel in 3D moest terwijl ik bijvoorbeeld de stijl van The Curse of Monkey Island veel mooier vond. Dat het bij huidige P&C-games niet om humor draait vind ik niet per definitie verkeerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn gewoon stukken minder leuk. Sommige zien er goed uit, redelijk verhaal en puzzels maar de echt geniale humor van de LucasArts-adventures is nooit meer geevenaard. Er zat gewoon zoveel goed talent achter qua scripts.
Veel van de huidige pogingen komen uit Duitsland, nou ja, dan weet je het wel.
Neem nou Deponia, opzich leuk vorm gegeven, aardig idee, maar de uitvoering is zo "gemaakt" grappig, de verplichte Star Wars referenties die we al 100 keer gezien hebben, stijve dialogen... Het loopt gewoon niet lekker ook al ziet het er prima uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
The Book of Unwritten Tales vond ik zeker niet slecht. Verder vond ik het eerder jammer dat veel in 3D moest terwijl ik bijvoorbeeld de stijl van The Curse of Monkey Island veel mooier vond. Dat het bij huidige P&C-games niet om humor draait vind ik niet per definitie verkeerd.
Die heb ik niet gespeeld om die redenen, eigenlijk. Maar bijvoorbeeld de filmreferenties in The Book of Unwritten Tales vond ik wel leuk. Tales of Monkey Island laatst geprobeerd maar al snel weer afgezet, kon me niet bekoren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem nou Deponia, opzich leuk vorm gegeven, aardig idee, maar de uitvoering is zo "gemaakt" grappig, de verplichte Star Wars referenties die we al 100 keer gezien hebben, stijve dialogen... Het loopt gewoon niet lekker ook al ziet het er prima uit.
Die vond ik opzich nog wel gaan, idd niet hetzelfde als toen, maar wel redelijk ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die heb ik niet gespeeld om die redenen, eigenlijk. Maar bijvoorbeeld de filmreferenties in The Book of Unwritten Tales vond ik wel leuk. Tales of Monkey Island laatst geprobeerd maar al snel weer afgezet, kon me niet bekoren.
Wel redelijk, inderdaad. Maar ik hoopte op het niveau van The Curse of Monkey Island. Dat 3D vind ik sowieso niks voor P&C-games. Gelukkig gaan ze met bijvoorbeeld Broken Sword en waarschijnlijk Beneath a Steel Sky 2 weer terug naar hoe het was.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die vond ik opzich nog wel gaan, idd niet hetzelfde als toen, maar wel redelijk ok.
Dino Crisis 2 deed al wat Resident Evil 4 deed, maar dan veel eerder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:32 schreef kl1172 het volgende:
Resident Evil (of was deze al voorbij gekomen?)
[ link | afbeelding ]
en Dino Crisis
[ link | afbeelding ]
Wat een spannende spellen waren dat.
RE 2 en DC 2 waren inderdaad ook erg leuk en kunnen ook zo in dat rijtje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dino Crisis 2 deed al wat Resident Evil 4 deed, maar dan veel eerder.
Ik vond RE3 wel de beste denk ik. En de remake van RE1 op de Gamecube, maar die past er weer niet in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:36 schreef kl1172 het volgende:
[..]
RE 2 en DC 2 waren inderdaad ook erg leuk en kunnen ook zo in dat rijtje.
"Stars"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond RE3 wel de beste denk ik. En de remake van RE1 op de Gamecube, maar die past er weer niet in.
Ja, op een moment waarop je het totaal niet kon gebruiken en het helemaal niet verwacht had.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:42 schreef kl1172 het volgende:
[..]
"Stars"
Elke keer als je dat hoorde, wist je hoe laat het was!
Ik begin het al moeilijk te krijgen om ze uit elkaar te houden, toch al een tijdje geleden. Toen ik 3 jaar geleden nog eens een nieuwe PC kocht, kon ik niet echt een spel meer vinden dat deze combi van actie, sfeer en spanning zo goed combineerde.
Eeeeehmmm, neequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Games van Davilex
A2 racer
WK98 voetbal avontuur
Die heb ik ook gehad. Zo slechtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Games van Davilex
A2 racer
WK98 voetbal avontuur
Hoe heette die laatste? Vroeger op een cd staan, maar ging helaas kapot, maar kwam nooit verder dan in dat stadje bij die dokter.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:38 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favs in die tijd
bedankt. Binnenkort eens proberen dan.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:41 schreef DrDentz het volgende:
Full Throttle![]()
Ik vond het al te cool om die barman aan zn neusring te pakken.
Hoe heet die onderste?quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:38 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn favs in die tijd
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
Keen commander 4
Pacman
wolvenstein
Doom
duke nukem
gta 1 en 2
Half life 1
Tekken 3
commandos
Red alert
En nog velen meer
Ik had al die spellen op een gegeven momentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Games van Davilex
A2 racer
WK98 voetbal avontuur
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:52 schreef Mellebast het volgende:
[ afbeelding ]
dit vond ik zo eng!![]()
![]()
durfde er nooit naar te kijken![]()
en dat geluid![]()
Ik hoor als vanzelf die blije liedjes weer in mijn hoofd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha jah, ik heb die floppy nog wel ergensquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:45 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ik hoor als vanzelf die blije liedjes weer in mijn hoofd.
Je kunt het via abandonia gratis vinden. Rechten zijn verlopen of zoiets. Heb het in mijn studententijd nog eens uitgespeeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:19 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Haha jah, ik heb die floppy nog wel ergens
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[ afbeelding ]
Exact de games die ik ook grijs gespeeld heb! Heel vet. Overigens is deze gewoon Syndicate. Syndicate Wars was veel minder cool.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:04 schreef Altron het volgende:
Paar spellen die ik kapot heb gespeeld vroegah :
Command & Conquer
[ afbeelding ]
Warcraft
[ afbeelding ]
Syndicate Wars :
[ afbeelding ]
Theme Park :
[ afbeelding ]
Je heb helemaal gelijk wat Syndicate betreftquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Exact de games die ik ook grijs gespeeld heb! Heel vet. Overigens is deze gewoon Syndicate. Syndicate Wars was veel minder cool.
Misschien overbodig, maar voor andere lezers: Syndicate = freeware. Dus ff downloaden + dosbox en knallen maarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:08 schreef Altron het volgende:
[..]
Je heb helemaal gelijk wat Syndicate betreft
Heb het effe aangepast , bedoelde uiteraard de normale Syndicate
Haha nicequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:21 schreef hebikweer het volgende:
Rampart! Uit de vroege jaren 90, maar wat een lol hebben mijn vrienden en ik aan dit spel beleefd!
http://home.comcast.net/~1twonky/426/rampart_psn_500.jpg
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:29 schreef kawa4 het volgende:
en deze zijn er ook nog enkele waar ik me uren mee heb vermaakt
Excite bike
[ afbeelding ]
test drive
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |