Volgens mij komt de game 'War' ook uit dat jaartal....?quote:
The Book of Unwritten Tales vond ik zeker niet slecht. Verder vond ik het eerder jammer dat veel in 3D moest terwijl ik bijvoorbeeld de stijl van The Curse of Monkey Island veel mooier vond. Dat het bij huidige P&C-games niet om humor draait vind ik niet per definitie verkeerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn gewoon stukken minder leuk. Sommige zien er goed uit, redelijk verhaal en puzzels maar de echt geniale humor van de LucasArts-adventures is nooit meer geevenaard. Er zat gewoon zoveel goed talent achter qua scripts.
Veel van de huidige pogingen komen uit Duitsland, nou ja, dan weet je het wel.
Neem nou Deponia, opzich leuk vorm gegeven, aardig idee, maar de uitvoering is zo "gemaakt" grappig, de verplichte Star Wars referenties die we al 100 keer gezien hebben, stijve dialogen... Het loopt gewoon niet lekker ook al ziet het er prima uit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 08:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
The Book of Unwritten Tales vond ik zeker niet slecht. Verder vond ik het eerder jammer dat veel in 3D moest terwijl ik bijvoorbeeld de stijl van The Curse of Monkey Island veel mooier vond. Dat het bij huidige P&C-games niet om humor draait vind ik niet per definitie verkeerd.
Die heb ik niet gespeeld om die redenen, eigenlijk. Maar bijvoorbeeld de filmreferenties in The Book of Unwritten Tales vond ik wel leuk. Tales of Monkey Island laatst geprobeerd maar al snel weer afgezet, kon me niet bekoren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neem nou Deponia, opzich leuk vorm gegeven, aardig idee, maar de uitvoering is zo "gemaakt" grappig, de verplichte Star Wars referenties die we al 100 keer gezien hebben, stijve dialogen... Het loopt gewoon niet lekker ook al ziet het er prima uit.
Die vond ik opzich nog wel gaan, idd niet hetzelfde als toen, maar wel redelijk ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die heb ik niet gespeeld om die redenen, eigenlijk. Maar bijvoorbeeld de filmreferenties in The Book of Unwritten Tales vond ik wel leuk. Tales of Monkey Island laatst geprobeerd maar al snel weer afgezet, kon me niet bekoren.
Wel redelijk, inderdaad. Maar ik hoopte op het niveau van The Curse of Monkey Island. Dat 3D vind ik sowieso niks voor P&C-games. Gelukkig gaan ze met bijvoorbeeld Broken Sword en waarschijnlijk Beneath a Steel Sky 2 weer terug naar hoe het was.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die vond ik opzich nog wel gaan, idd niet hetzelfde als toen, maar wel redelijk ok.
Dino Crisis 2 deed al wat Resident Evil 4 deed, maar dan veel eerder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:32 schreef kl1172 het volgende:
Resident Evil (of was deze al voorbij gekomen?)
[ link | afbeelding ]
en Dino Crisis
[ link | afbeelding ]
Wat een spannende spellen waren dat.
RE 2 en DC 2 waren inderdaad ook erg leuk en kunnen ook zo in dat rijtje.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dino Crisis 2 deed al wat Resident Evil 4 deed, maar dan veel eerder.
Ik vond RE3 wel de beste denk ik. En de remake van RE1 op de Gamecube, maar die past er weer niet in.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:36 schreef kl1172 het volgende:
[..]
RE 2 en DC 2 waren inderdaad ook erg leuk en kunnen ook zo in dat rijtje.
"Stars"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond RE3 wel de beste denk ik. En de remake van RE1 op de Gamecube, maar die past er weer niet in.
Ja, op een moment waarop je het totaal niet kon gebruiken en het helemaal niet verwacht had.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:42 schreef kl1172 het volgende:
[..]
"Stars"
Elke keer als je dat hoorde, wist je hoe laat het was!
Ik begin het al moeilijk te krijgen om ze uit elkaar te houden, toch al een tijdje geleden. Toen ik 3 jaar geleden nog eens een nieuwe PC kocht, kon ik niet echt een spel meer vinden dat deze combi van actie, sfeer en spanning zo goed combineerde.
Eeeeehmmm, neequote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Games van Davilex
A2 racer
WK98 voetbal avontuur
Die heb ik ook gehad. Zo slechtquote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Games van Davilex
A2 racer
WK98 voetbal avontuur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |