En een stuk dichterbijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:39 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Deisyy een piramide die ze wel kan bezoeken![]()
hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je... ? Je zit in een 40+ forum... Als jong meisje
Hosselkans chufi!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je... ? Je zit in een 40+ forum... Als jong meisje
Oeh, de kathedraalquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze is nog mooier, geen piramide dat niet.
[ afbeelding ]
Radio Bergeik of zoiets toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze is nog mooier, geen piramide dat niet.
[ afbeelding ]
Zeg maar gerust bejaard.quote:
Als je moeder fokt ben je nu gespot...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef trippy_trippy het volgende:
Hoop niet dat me moeder hier stiekem zit
Ja dat is ze wel, en nou rap je bed in, je moet morgen naar schoolquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef trippy_trippy het volgende:
Je ben me moeder nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is ze wel, en nou rap je bed in, je moet morgen naar school
Leandra kent alle moeders ... En is heel streng ... dus maar gauw onder de dekensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is ze wel, en nou rap je bed in, je moet morgen naar school
Nee, godzijdank niet, zo'n kind wat niet kan lezen en in het 40+ subforum gaat vragen hoe oud mensen zijn.....quote:
Hahahah jullie.zijn grappigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, godzijdank niet, zo'n kind wat niet kan lezen en in het 40+ subforum gaat vragen hoe oud mensen zijn.....
Je vraagt in SHO toch ook niet waar het over gaat?
Gelukkig op je eiland schat... no commentquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
het is niet mijn bedoeling om groot te worden
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef trippy_trippy het volgende:
Sorry swype foutje, maarja dat snapten jullie natuurlijk nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
qua spelling of leestekengebruik zit je hier wel goed
Maar die stelt doorgaans niet van die onnozele vragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die van jou hè.... die heeft hetzelfde bouwjaar
Ouwe domme ganzen zijn wequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Sorry swype foutje, maarja dat snapten jullie natuurlijk niet
Nou, mijn moeder is daar nog steeds erg goed in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die stelt doorgaans niet van die onnozele vragen
Als man kennen we geen overgangquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef trippy_trippy het volgende:
Maar uhm ,zitten jullie ook al in de overgang dan?
Lol....jij bent echt grappig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef trippy_trippy het volgende:
nee maar jij mag nu naar de gang, zet je oren op en ga in de hoek staanquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef trippy_trippy het volgende:
huh ben jij juffrouw? Vandaar dat je nog niet.slaapt want het is natuurlijk vakantiequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
nee maar jij mag nu naar de gang, zet je oren op en ga in de hoek staan
Ik ben meer van de bejaardenseks....heb je nog een leuke oma in de aanbieding?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:10 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Oww dus jullie zijn een stel ouwe vrijgezelle snoeperds
Nee, dat had ik ook niet verwacht, maar je zwaaien verwarde mequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die stelt doorgaans niet van die onnozele vragen
Gezien je eerdere reacties dacht ik dat je een vent was ... maar dat is nu de kop ingedrukt..quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:10 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Oww dus jullie zijn een stel ouwe vrijgezelle snoeperds
nee vraag je buurvrouw maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben meer van de bejaardenseks....heb je nog een leuke oma in de aanbieding?
Sorry ben een onschuldige vrouwquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezien je eerdere reacties dacht ik dat je een vent was ... maar dat is nu de kop ingedrukt..
nou sjoef, zet hem op!quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:13 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Sorry ben een onschuldige vrouw
Bijna.... denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef trippy_trippy het volgende:
Wellusquote:
Ah sorry .. Woon je in de buurt van Amsterdam?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:13 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Sorry ben een onschuldige vrouw
Ik hoopte dat het kind schrokquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook niet verwacht, maar je zwaaien verwarde me
Ik mag niet met onbekende pratenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah sorry .. Woon je in de buurt van Amsterdam?
En daar ga je mee trouwen ... Kusje Liefquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wellus
http://mens-en-gezondheid(...)gang-bij-mannen.html
Penopauze, de overgang bij mannen
Een verminderde libido, erectieproblemen, slaapproblemen, opvliegers en depressies kunnen vervelende klachten zijn van de penopauze, de overgang bij mannen. Maar liefst 20 procent van de mannen heeft, net als vrouwen, door een verandering van de hormoonhuishouding te kampen met overgangsklachten.
Nee, die gaat juist door met datgene wat ze van haar moeder niet mag: met onbekenden praten.quote:
huh?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar ga je mee trouwen ... Kusje Lief
Klopt, ik ging het compenseren. Een dikke motor, grote auto en de DJ uithangen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wellus
http://mens-en-gezondheid(...)gang-bij-mannen.html
Penopauze, de overgang bij mannen
Een verminderde libido, erectieproblemen, slaapproblemen, opvliegers en depressies kunnen vervelende klachten zijn van de penopauze, de overgang bij mannen. Maar liefst 20 procent van de mannen heeft, net als vrouwen, door een verandering van de hormoonhuishouding te kampen met overgangsklachten.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klopt, ik ging het compenseren. Een dikke motor, grote auto en de DJ uithangen.
Geen zorgen, die post hier nooit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Ik mag niet met onbekende praten
Wie verbiedt je dat, want hoort nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Ik mag niet met onbekende praten
Da's ook weer waarquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als DJ kun je altijd drugs de schuld geven.
Je weet de helft nog nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:21 schreef trippy_trippy het volgende:
hahah jullie lijken net een stel kleine kinderen! Ok doei
Leuke trippy's gehad?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als DJ kun je altijd drugs de schuld geven.
Gelukkig post jij lekker volwassen, dus dat compenseert ons postgedrag dan weer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:21 schreef trippy_trippy het volgende:
Dus niets te doen hier achteraf of .... wil je nog een email adresquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:21 schreef trippy_trippy het volgende:
Autorijden onder invloed van paddo's is geen goed idee.quote:
Daar was dit weekend van alles mis mee...quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Autorijden onder invloed van paddo's is geen goed idee.![]()
De bomen gingen oversteken en de fietsers sneller.
Wees blij dat je niet op de fiets zat....dan had je gedacht dat je auto's inhaalde.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Autorijden onder invloed van paddo's is geen goed idee.![]()
De bomen gingen oversteken en de fietsers sneller.
Een vliegende toerist toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was dit weekend van alles mis mee...
Mijn wielren carriere heb ik op mijn 15e in de kast gestopt omdat in volle afdaling ineens een voetganger op mijn stuur had zitten die net na viaduct de trap afkwam en fietspad opliep, ongeveer 60 km/u schat ik, hij de struiken in en ik knalde vol in ijzeren hek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet op de fiets zat....dan had je gedacht dat je auto's inhaalde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |