En een stuk dichterbijquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:39 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Deisyy een piramide die ze wel kan bezoeken![]()
hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je... ? Je zit in een 40+ forum... Als jong meisje
Hosselkans chufi!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat denk je... ? Je zit in een 40+ forum... Als jong meisje
Oeh, de kathedraalquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze is nog mooier, geen piramide dat niet.
[ afbeelding ]
Radio Bergeik of zoiets toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze is nog mooier, geen piramide dat niet.
[ afbeelding ]
Zeg maar gerust bejaard.quote:
Als je moeder fokt ben je nu gespot...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef trippy_trippy het volgende:
Hoop niet dat me moeder hier stiekem zit
Ja dat is ze wel, en nou rap je bed in, je moet morgen naar schoolquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef trippy_trippy het volgende:
Je ben me moeder nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is ze wel, en nou rap je bed in, je moet morgen naar school
Leandra kent alle moeders ... En is heel streng ... dus maar gauw onder de dekensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat is ze wel, en nou rap je bed in, je moet morgen naar school
Nee, godzijdank niet, zo'n kind wat niet kan lezen en in het 40+ subforum gaat vragen hoe oud mensen zijn.....quote:
Hahahah jullie.zijn grappigquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, godzijdank niet, zo'n kind wat niet kan lezen en in het 40+ subforum gaat vragen hoe oud mensen zijn.....
Je vraagt in SHO toch ook niet waar het over gaat?
Gelukkig op je eiland schat... no commentquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
het is niet mijn bedoeling om groot te worden
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:54 schreef trippy_trippy het volgende:
Sorry swype foutje, maarja dat snapten jullie natuurlijk nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:01 schreef sacha het volgende:
[..]
qua spelling of leestekengebruik zit je hier wel goed
Maar die stelt doorgaans niet van die onnozele vragenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die van jou hč.... die heeft hetzelfde bouwjaar
Ouwe domme ganzen zijn wequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Sorry swype foutje, maarja dat snapten jullie natuurlijk niet
Nou, mijn moeder is daar nog steeds erg goed in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die stelt doorgaans niet van die onnozele vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |