Klopt, ik ging het compenseren. Een dikke motor, grote auto en de DJ uithangen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wellus
http://mens-en-gezondheid(...)gang-bij-mannen.html
Penopauze, de overgang bij mannen
Een verminderde libido, erectieproblemen, slaapproblemen, opvliegers en depressies kunnen vervelende klachten zijn van de penopauze, de overgang bij mannen. Maar liefst 20 procent van de mannen heeft, net als vrouwen, door een verandering van de hormoonhuishouding te kampen met overgangsklachten.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klopt, ik ging het compenseren. Een dikke motor, grote auto en de DJ uithangen.
Geen zorgen, die post hier nooit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Ik mag niet met onbekende praten
Wie verbiedt je dat, want hoort nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:17 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Ik mag niet met onbekende praten
Da's ook weer waarquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als DJ kun je altijd drugs de schuld geven.
Je weet de helft nog nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:21 schreef trippy_trippy het volgende:
hahah jullie lijken net een stel kleine kinderen! Ok doei
Leuke trippy's gehad?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als DJ kun je altijd drugs de schuld geven.
Gelukkig post jij lekker volwassen, dus dat compenseert ons postgedrag dan weer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:21 schreef trippy_trippy het volgende:
Dus niets te doen hier achteraf of .... wil je nog een email adresquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:21 schreef trippy_trippy het volgende:
Autorijden onder invloed van paddo's is geen goed idee.quote:
Daar was dit weekend van alles mis mee...quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Autorijden onder invloed van paddo's is geen goed idee.![]()
De bomen gingen oversteken en de fietsers sneller.
Wees blij dat je niet op de fiets zat....dan had je gedacht dat je auto's inhaalde.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Autorijden onder invloed van paddo's is geen goed idee.![]()
De bomen gingen oversteken en de fietsers sneller.
Een vliegende toerist toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar was dit weekend van alles mis mee...
Mijn wielren carriere heb ik op mijn 15e in de kast gestopt omdat in volle afdaling ineens een voetganger op mijn stuur had zitten die net na viaduct de trap afkwam en fietspad opliep, ongeveer 60 km/u schat ik, hij de struiken in en ik knalde vol in ijzeren hek.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet op de fiets zat....dan had je gedacht dat je auto's inhaalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |