Als man kennen we geen overgangquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef trippy_trippy het volgende:
Maar uhm ,zitten jullie ook al in de overgang dan?
Lol....jij bent echt grappig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef trippy_trippy het volgende:
nee maar jij mag nu naar de gang, zet je oren op en ga in de hoek staanquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef trippy_trippy het volgende:
huh ben jij juffrouw? Vandaar dat je nog niet.slaapt want het is natuurlijk vakantiequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:09 schreef sacha het volgende:
[..]
nee maar jij mag nu naar de gang, zet je oren op en ga in de hoek staan
Ik ben meer van de bejaardenseks....heb je nog een leuke oma in de aanbieding?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:10 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Oww dus jullie zijn een stel ouwe vrijgezelle snoeperds
Nee, dat had ik ook niet verwacht, maar je zwaaien verwarde mequote:Op woensdag 3 juli 2013 00:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die stelt doorgaans niet van die onnozele vragen
Gezien je eerdere reacties dacht ik dat je een vent was ... maar dat is nu de kop ingedrukt..quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:10 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Oww dus jullie zijn een stel ouwe vrijgezelle snoeperds
nee vraag je buurvrouw maarquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben meer van de bejaardenseks....heb je nog een leuke oma in de aanbieding?
Sorry ben een onschuldige vrouwquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezien je eerdere reacties dacht ik dat je een vent was ... maar dat is nu de kop ingedrukt..
nou sjoef, zet hem op!quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:13 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Sorry ben een onschuldige vrouw
Bijna.... denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:07 schreef trippy_trippy het volgende:
Wellusquote:
Ah sorry .. Woon je in de buurt van Amsterdam?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:13 schreef trippy_trippy het volgende:
[..]
Sorry ben een onschuldige vrouw
Ik hoopte dat het kind schrokquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook niet verwacht, maar je zwaaien verwarde me
Ik mag niet met onbekende pratenquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah sorry .. Woon je in de buurt van Amsterdam?
En daar ga je mee trouwen ... Kusje Liefquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wellus
http://mens-en-gezondheid(...)gang-bij-mannen.html
Penopauze, de overgang bij mannen
Een verminderde libido, erectieproblemen, slaapproblemen, opvliegers en depressies kunnen vervelende klachten zijn van de penopauze, de overgang bij mannen. Maar liefst 20 procent van de mannen heeft, net als vrouwen, door een verandering van de hormoonhuishouding te kampen met overgangsklachten.
Nee, die gaat juist door met datgene wat ze van haar moeder niet mag: met onbekenden praten.quote:
huh?quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
En daar ga je mee trouwen ... Kusje Lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |