Mensen van de leeftijd van golfer kunnen er vaak niks van inderdaad, niveautje Roemer. Maar de jongere generatie is opgegroeid met heel veel Amerikaans Engels overal.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo slecht is Mart's Engels niet. Hij spreekt alleen sommige woorden op een typische manier uit. Daardoor lijkt z'n Engels matig, maar hij kan zich verwoorden in het Engels. Denk dat 80% van dit topic (ook ondergetekende) slechter Engels spreekt.
En dat spreek je natuurlijk geheel accentloos uit?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Maar de jongere generatie is opgegroeid met heel veel Amerikaans Engels overal.
Ik wel ja, ik leerde al vanaf 5 jarige leeftijd Engels spreken door tekenfilms, jammer genoeg wordt ook in Nederland nu bijna alles nagesynchroniseerd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat spreek je natuurlijk geheel accentloos uit?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen van de leeftijd van golfer kunnen er vaak niks van inderdaad, niveautje Roemer.
Ik chargeer natuurlijk een heel klein beetje.quote:
Ai noow.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk een heel klein beetje.
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:08:16Weet nu trouwens wel hoe een spagaat aanvoelt ;-) reageer retweet
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:05:10Walsh kwam graag naar #avondetappe. Old and wise genoeg om zijn verhaal te vertellen. Afspraak was 15' aan tafel, liep niet boos weg. reageer retweet
Ik heb het nog even opgezocht en het is toch echt un scandale. Ik wist wel dat er iets niet klopte.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Une, je kunt zo bij Smeets aan tafel.
Kan me voorstellen dat zoiets als een spagaat aanvoelt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:21 schreef Haaibaaike het volgende:
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:08:16Weet nu trouwens wel hoe een spagaat aanvoelt ;-) reageer retweet
twitter:edwinwinkels twitterde op woensdag 03-07-2013 om 14:05:10Walsh kwam graag naar #avondetappe. Old and wise genoeg om zijn verhaal te vertellen. Afspraak was 15' aan tafel, liep niet boos weg. reageer retweet
Dat is zeker leuk ! Tjerkquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:08 schreef Mani89 het volgende:
De zoon van DeMart wordt teammanager van Ajax.
#vindikleuk.
De gasten doen straks even een Jansma en dan ligt die er alsnog in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:39 schreef Wombcat het volgende:
Hadden ze dat niet wat dichter op het water kunnen zetten? Dan was er nog kans dat Smeets in het water valt.
Is op de dag van de Mont Ventoux.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Handig voor bij de 5 uur durende fishomania.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |