Voetbalzone gelovenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181982
In het voetbal blijven ze toch volhouden dat doping niet helpt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja![]()
Wat een simpele ook om zo'n interview te geven
Niet perse. Volgens de Fifa/Uefa bestaat het gewoon niet, dat is nog simpeler.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
In het voetbal blijven ze toch volhouden dat doping niet helpt.
Tante Es.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was dat laatste? Ik zap altijd als ik de kop van Raymann zie.
Tante Esquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was dat laatste? Ik zap altijd als ik de kop van Raymann zie.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef superniger het volgende:
je kan makkelijk in 1 jaar 15 kilo spiermassa kweken
Dat is na een half jaarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=181982
Verdiep je eens in fitness/BB.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
10 kilo in 17 maanden kan wel? of gebruiken ze doping bij ajax?
Zonder krachthonk, gewoon 'uit zichtzelf'. En hij was ineens superfit na de tweede wedstrijd in 2.5 dag.quote:
Het stond wel in de Engelse bron, maar kan het niet direct vinden. Voetbalzone vindt het kennelijk ook niet nodig om een bron bij hun artikel te plaatsenquote:
Duh, VZquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stond wel in de Engelse bron, maar kan het niet direct vinden. Voetbalzone vindt het kennelijk ook niet nodig om een bron bij hun artikel te plaatsen
Voetbalzone heeft dan ook de laatste tijd 600 sponsoren kwijt geraaktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het stond wel in de Engelse bron, maar kan het niet direct vinden. Voetbalzone vindt het kennelijk ook niet nodig om een bron bij hun artikel te plaatsen
Sowiesoquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot nu toe de beste van het seizoen.
Was ook niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot nu toe de beste van het seizoen.
http://www.mirror.co.uk/s(...)-reveals-how-1646892quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Dit jaar vroeger.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef 456 het volgende:
Weet iemand of de avond etappe vorig jr ook zo 'vroeg' was?
Kan me herinneren dat het juist rond 2300/2315 begon.
twitter:henkkanning twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 23:05:21David Walsh is gaan zwemmen in de baai van Nice (met 30 kilo aan Mart Smeets boeken aan zijn enkels). #deavondetappe reageer retweet
Klopt. Van mij mag het wel ietsje later.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef 456 het volgende:
Exact.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef 456 het volgende:
Kijkcijfers komt het ook ten goede.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Exact.
Heerlijk dat het nu rond 23.15 afgelopen is
'Burt Wheelvillage' zie ik op Twitter voorbij komenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ooh, dat stuk ongeluk, met zijn vara\pvda kop
In mijn bron wel, deze kan ik je niet geven alleen. Bronnen behoor je te beschermen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef alors het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/s(...)-reveals-how-1646892
Staat er helemaal niet.
gr gr
Dat wel. Maar het was jammer dat Walsh niet werd gevraagd over zijn complete ommezwaai. Van super kritisch, naar tot de schouder in de hol van Sky.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef aesop het volgende:
Topshow idd, maar vooral om het demasque van de Nederlandse wielerjournalist:
"Kijk dan! Ik heb hem toch gevraagd of ie doping gebruikte en hij zei van niet!"
Inderdaad. Dan was ie vast niet komen opdagen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het was jammer dat Walsh niet werd gevraagd over zijn complete ommezwaai. Van super kritisch, naar tot de schouder in de hol van Sky.
preciesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het was jammer dat Walsh niet werd gevraagd over zijn complete ommezwaai. Van super kritisch, naar tot de schouder in de hol van Sky.
De kans is best groot dat hij gezegd heeft alleen over de zaak Armstrong te willen praten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan was ie vast niet komen opdagen.
Welke ommezwaai?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
nog meer gangbang?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich interessant dat ze Walsh daar hebben zitten, maar had net op wat meer gehoopt.
Walsh is tegenwoordig embedded (bingo!) journalist bij Team SKY. Hij heeft gezegd dat Sky geen doping gebruikt, want hij heeft niets gezien. Hij heeft gezegd niet te kunnen genieten van de prestaties van Cancellara in Paris - Roubaix, maar is lyrisch over opmerkelijke prestaties van Froome en co. En ga zo maar door.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:40 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Welke ommezwaai?
Sorry weet er niet het fijne van..
Babyboomers, een iets wat simpele sporter en een Nederlandse journalist welke al zijn hele leven in Spanje doorbrengt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heb je Walsh zitten, gebeurt er dit...
Helemaal niks dus.
En wat is dat toch met Nederlanders die Engels moeten praten, beschamend.
ja, je zou bijna denken dat er was afgesproken om over bepaalde dingen niet te pratenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:43 schreef Ambrosius het volgende:
Op zich interessant dat ze Walsh daar hebben zitten, maar had net op wat meer gehoopt.
Ah duidelijk, lijkt me dan inderdaad een moeilijk serieus te nemen man..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Walsh is tegenwoordig embedded (bingo!) journalist bij Team SKY. Hij heeft gezegd dat Sky geen doping gebruikt, want hij heeft niets gezien. Hij heeft gezegd niet te kunnen genieten van de prestaties van Cancellara in Paris - Roubaix, maar is lyrisch over opmerkelijke prestaties van Froome en co. En ga zo maar door.
Kortom van ontzettend kritisch naar poeslief, behalve over concurrenten van SKY. Kortom Walsh en geloofwaardigheid zul je niet zo snel meer in één zin tegenkomen.
Ach wat, er wordt hier 1000x beter Engels gesproken dan in zuid-europa.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
En wat is dat toch met Nederlanders die Engels moeten praten, beschamend.
Opvallend inderdaad, vooral ook omdat Wagendorp daar ook kritisch over was de eerste uitzending.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja echt wel, die is echt vreselijk ! Vreselijke stem! Jean Nelissen was goed maar dat kan niet meer! Philip Freriks heb ik liever te doen dan Joost.quote:Op woensdag 3 juli 2013 00:02 schreef Szura het volgende:
Overigens mogen ze Prinsen er wel uitlaten met z'n saaie gezever. Ik mis de Neel.
En Fifi was ook nog wel te doen.
Ik vind Prinsen ook totaal geen goede verteller. De verhalen zijn goed geschreven, maar als ik hem hoor praten danquote:Op woensdag 3 juli 2013 00:02 schreef Szura het volgende:
Overigens mogen ze Prinsen er wel uitlaten met z'n saaie gezever. Ik mis de Neel.
En Fifi was ook nog wel te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |