SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 03-07-2013 08:49:11 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
In dat andere Zeeland wordt vast ook nog in lang gelopen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Bij jou in Zeeland misschien. Ik loop nog steeds in lang.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kortesportbroekenweer is niet hetzelfde als bruinebenenweer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:39 schreef mosselmossel het volgende:
Hoe kunnen benen van hardlopers nog steeds wit zijn? Het is al maanden kortesportbroekenweer.
voor het eerste is een temp van > 13 nodig, voor het tweede veel zon...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Melkflessen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:45 schreef mosselmossel het volgende:
Mijn benen zijn bijna net zo bruin als die van slacker.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goeie TT. Volgens de OP is het juni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Korte broek is vaak aan, zon is nog te vaak uit in NL
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Beter dat dan andersomquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Korte broek is vaak aan, zon is nog te vaak uit in NL![]()
![]()
Die TT us trouwens inspirerend! Ik wil voortaan graag kort/kort/lang/kort lang/lang/lang lang/kort/lang worden genoemd.![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die TT us trouwens inspirerend! Ik wil voortaan graag kort/kort/lang/kort lang/lang/lang lang/kort/lang worden genoemd.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die TT us trouwens inspirerend! Ik wil voortaan graag kort/kort/lang/kort lang/lang/lang lang/kort/lang worden genoemd.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik loop altijd in een lange broek (met hardlopen dan), dat vind ik het fijnst. Maar ik heb wel hele bruine benen (van 3 weken Italie), die bijna niemand ziet dan.....![]()
hier ook spierwitte benen. Als het even kan ga ik al ook in het gewone dagelijks leven in het kort, maar het is relatief hopeloos bij mij![]()
![]()
Ik word in de zomer juist altijd gek van bruine onderbenen en witte bovenbenenAltijd sporten met korte broek zodra het kan..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ah meh
Krijg nu geen bekertje omdat ik de bevrijdingsloop op 5 mei iets sneller heb gelopen. Maar dat was totaal 23 kilometer in kleine stukken. Nu was het een HM in 1 keer.
Nou ja, het gevoel is er niet minder om![]()
Had eigenlijk een ldl in de planning staan van ongeveer 17 kilometer. Wilde lopen met hartslag van max 160. Voor zekerheid water meegenomen en een gel die ik nog had liggen. Ging echt heerlijk.
Fietspaden met sloot aan beide kanten, knotwilgen, koeien, lucht van koeienstront, vliegjes, alles erbij.
Eigenlijk continu runner's high gehad
Klein stukje gewandeld, de dijk op. Ff andere cd opgezet en wat gedronken. Kwam weer prima in m'n ritme.
Rond 1:25 de gel erin gegooid en besloten door te,lopen over de dijk, het ging toch prima.
En het bleef goed gaan. Heel constant gelopen.
Dit was echt genieten tot aan 19 kilometer. Toen begonnen m'n bovenbenen wat te protesteren en sloeg de vermoeidheid toe.
Maar dit was echt zo'n loopje waar je het voor doet![]()
![]()
Dat is zeker lekker!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:59 schreef Arquero het volgende:
Ah meh
Krijg nu geen bekertje omdat ik de bevrijdingsloop op 5 mei iets sneller heb gelopen. Maar dat was totaal 23 kilometer in kleine stukken. Nu was het een HM in 1 keer.
Had eigenlijk een ldl in de planning staan van ongeveer 17 kilometer. Wilde lopen met hartslag van max 160. Voor zekerheid water meegenomen en een gel die ik nog had liggen. Ging echt heerlijk.
Fietspaden met sloot aan beide kanten, knotwilgen, koeien, lucht van koeienstront, vliegjes, alles erbij.
Klein stukje gewandeld, de dijk op. Ff andere cd opgezet en wat gedronken. Kwam weer prima in m'n ritme.
Rond 1:25 de gel erin gegooid en besloten door te,lopen over de dijk, het ging toch prima.
Dit was echt genieten tot aan 19 kilometer. Toen begonnen m'n bovenbenen wat te protesteren en sloeg de vermoeidheid toe.
Maar dit was echt zo'n loopje waar je het voor doetErg goed bezig! En weer een mooie afstand, vol vertrouwen naar de vooroeverloop zo!
Ja, daar klopt niet zoveel van, daarom loop ik ook ineens 2'40/km ofzo, hij had ergens moeite mee. Maar zo kan je wel goed zien waarom die flipt. Mja, daar zijn we wel aan gewend onderhand, vooral onder de bomen langs de hei heeft hij nog wel eens moeite.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:41 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Rare knik in je hoogte metersAls ik m'n garminfiles naar runkeeper upload krijg ik (ook) vaak rare hoogte meter grafiekjes.
Ik heb ook weer eens een pijntje, rechter achillespees zeurt wat sinds vrijdag. Even wat rust houden. Sinds ik op VFF loop, heb ik elke maand wel een ander pijntje. Meestal gaan ze ook weer net zo snel weg als ze komen
Scheelt dat je pijntjes weer snel wegtrekken! Mijn knie heeft nu al 3 weken een beetje moeite, komt niet door mijn VFF denk ik, maar door in een keer in 1 week de stuwwaltrail en trailclinics bij de stuwwal te doen. Erg veel klimmen en heel steil enzo. Hopen dat we allebei weer snel pijnvrij zijn!![]()
Mooi gelopen Arquero!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja ditquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat tof is dat, dat je gewoon op een redelijk zwoele avond een HM loopt. Gewoon, omdat het kan.wauw!
![]()
Arquero
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
dames en heren. ik wens U een goede nachtrust.
ik mag weer 4 uurtjes planken voordat de wekker weer gaat.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
plank ze!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zag dat iemand me al uit de OP verwijdert had voor de Clontarf HM, omdat ik aanvankelijk de boel afgeblazen had, maar ik heb toch besloten hem te gaan lopen. De inschrijving is zojuist bevestigt dus bij deze![]()
Aanvankelijk zou ik op zaterdag vliegen, maar dat is zondag geworden. Kon dus eigenlijk ook geen reden meer bedenken om hem niet te lopen en het leek me een mooie afsluiter van mijn Dublin ervaring.
Zou je me er weer aan de OP toe willen voegen aub Slacker?
1
2[b]13 Juli 2013 - [url=http://www.runclontarf.com/home.php]Clontarf Half Marathon (Dublin)[/url][/b]
[*]Onama - HMThe sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Zooo gelopen![]()
Ging wel aardig, maar meer ook niet. Toen ik vertrok had ik het idee dat ik iets vergat. Na twee km wist ik het, ik had niet gedronkenOeps!
Ik had het ook nog wel een beetje benauw, maar niet vreselijk. Dat was wel oké. Het had ook een beetje geregend.
Nu maar hopen dat de Ekiden zaterdag een beetje wil![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Lekker tijdstip om te lopen zeg, lijkt me heerlijk buiten nu.quote:Op woensdag 3 juli 2013 05:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo gelopen![]()
Ging wel aardig, maar meer ook niet. Toen ik vertrok had ik het idee dat ik iets vergat. Na twee km wist ik het, ik had niet gedronkenOeps!
Ik had het ook nog wel een beetje benauw, maar niet vreselijk. Dat was wel oké. Het had ook een beetje geregend.
Nu maar hopen dat de Ekiden zaterdag een beetje wil!![]()
Inderdaad zeg. Dat ga ik misschien morgenochtend ook maar eens doen. Rond een uurtje of 06.00uur hardlopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 06:45 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Lekker tijdstip om te lopen zeg, lijkt me heerlijk buiten nu.![]()
Is wel cool hoor. Konijntjes overal
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mission failed. Te laat wakkerIk kan mij niet eens meer herinneren dat mijn wekker is gegaan en dat ik deze heb uitgezet...
Dan vanmiddag maar, heb ik nu wat meer tijd om mijn tentamen voor te bereiden.![]()
Regen en hoosbuien zijn ook geen ideale ondersteuning voor een stukje lopen.
Toch maar een dag thuiswerken en vanmiddag lopen :-)All management is Strategic Management.![]()
Arquero, uitslover! Netjes hoor
Ik ga vanavond weer lopen! Is ook wel nodig om m'n hoofd weer iets leger te krijgen en weer te kunnen slapen..![]()
Ik denk dattie gewoon stapvoets gereden heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:40 schreef YUR het volgende:
ruim 10 uur geplankt
Arquero loopt met een discman![]()
Dat dacht ik ook toen ik CD lasquote:Op woensdag 3 juli 2013 07:40 schreef YUR het volgende:
ruim 10 uur geplankt
Arquero loopt met een discmanAntishock ftw
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat kan toch helemaal niet; op Endo een challenge "on your feet", most km walking, running, etc. Is op 1 juli gestart en de nummer 1 zit al over de 600 km
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo even een paar kinderen uitzwaaien voor schoolreisje, omkleden, intervallen, douchen, eten, solliciteren.
drukdrukdrukdruk.![]()
Ja ik vind die challenges zo nutteloos op endomondo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:54 schreef De_kluizenaar het volgende:
Dat kan toch helemaal niet; op Endo een challenge "on your feet", most km walking, running, etc. Is op 1 juli gestart en de nummer 1 zit al over de 600 km![]()
er zat er al één op 1 juli op 244km, maar dat leek me een gps fuckup.
die "discussies" die daarover ontstaan op endo zijn wel grappig om te lezen af en toe...
Mensen die elkaar sore losers noemen enzo
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ligt aan het weer, wekker is hier ook 3x afgegaan en lig nog in bed.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:22 schreef Miezziej het volgende:
Mission failed. Te laat wakkerIk kan mij niet eens meer herinneren dat mijn wekker is gegaan en dat ik deze heb uitgezet...
Dan vanmiddag maar, heb ik nu wat meer tijd om mijn tentamen voor te bereiden.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Of gefietstquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:05 schreef hatsaflats het volgende:
De nummer 1 rent ook gewoon met bijna 35km/u. Hij heeft niet echt goed opgelet ik gpxfixles.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ruim 300 km in 0,0 sec...
Volgens mij heeft ie een teleportation device...quote:beam me up ScottyMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dan heeft ie nog steeds niet goed opgelet bij gpxfixles. Had ie de workout maar goed moeten zetten. En het is een gemiddelde snelheid van al z'n workouts, niet alleen die van juli.quote:
Maar dan nog zijn ie endo challenges voor mij volslagen nutteloos. Er zijn heel erg veel mensen die heel erg veel meer sporten dan ik.![]()
Ik ben de afgelopen dagen ook niet vooruit te branden. Snooze yay!quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:06 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ligt aan het weer, wekker is hier ook 3x afgegaan en lig nog in bed.![]()
Dat. Ik meld me niet eens meer aanquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:12 schreef hatsaflats het volgende:
Maar dan nog zijn ie endo challenges voor mij volslagen nutteloos. Er zijn heel erg veel mensen die heel erg veel meer sporten dan ik.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
och ik doe wel mee, je zal maar een keer een pro lidmaatschap winnen in zo'n loterij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:12 schreef hatsaflats het volgende:
Maar dan nog zijn ie endo challenges voor mij volslagen nutteloos. Er zijn heel erg veel mensen die heel erg veel meer sporten dan ik.
Maar er zijn altijd mensen die meer tijd hebben dan ik om te gaan sportenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vergeet je niet om te kleden voor het solliciteren, zo gek wanneer je in je blote stok aan komt lopen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo even een paar kinderen uitzwaaien voor schoolreisje, omkleden, intervallen, douchen, eten, solliciteren.
drukdrukdrukdruk.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen ook niet vooruit te branden. Snooze yay!ben gewoon algeheel moe of zo...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo een pro lidmaatschap.. Dat is toch its van 10¤ voor een jaar ofzo? Ik ben Premium lid en dat heb ik een tijdje geleden een keer aangezet omdat ik wat extra stats wilde zien. Voor het geld hoef je het niet te laten, kost een fractie van wat spullen om hard te lopen kosten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:14 schreef Guard het volgende:
[..]
och ik doe wel mee, je zal maar een keer een pro lidmaatschap winnen in zo'n loterij.
Maar er zijn altijd mensen die meer tijd hebben dan ik om te gaan sporten![]()
Ik kan al heel veel info uit mijn polarpersonaltrainer halen, dus ik heb niet echt een premium account nodig op endomondo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:18 schreef AlexN het volgende:
[..]
Zo een pro lidmaatschap.. Dat is toch its van 10¤ voor een jaar ofzo? Ik ben Premium lid en dat heb ik een tijdje geleden een keer aangezet omdat ik wat extra stats wilde zien. Voor het geld hoef je het niet te laten, kost een fractie van wat spullen om hard te lopen kosten.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Luiwammesquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:13 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen ook niet vooruit te branden. Snooze yay!
@Gup jij hebt een goed excuus met die stomme hooikoorts!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Kssst ik ga al! Gister lange zware dag! M'n personal programmeur luisterde wel lief, maar omdat onze eckte eckte programmeur dat niet deed hadden we uiteindelijk geen data om te analyseren, dus niet veel voor mij om te doen, dus vermoeiend.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Luiwammes
@Gup jij hebt een goed excuus met die stomme hooikoorts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Kssst ik ga al! Gister lange zware dag! M'n personal programmeur luisterde wel lief, maar omdat onze eckte eckte programmeur dat niet deed hadden we uiteindelijk geen data om te analyseren, dus niet veel voor mij om te doen, dus vermoeiend.Herkenbaar! Programmeurs zijn stront- en stronteigenwijs, die moeten altijd overtuigd worden van hun ongelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Help, ik sta bij de verkeerde dag voor de Zevenheuvelenloop.
Nu lijkt het alsof ik als enige de 15 km op zaterdag ga lopen![]()
![]()
Herkenbaar! Daarom heb ik afgelopen nacht ruim 10 uur geplanktquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:15 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook nietben gewoon algeheel moe of zo...
F means you're fucked![]()
digitalepo.com FTWquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:05 schreef hatsaflats het volgende:
De nummer 1 rent ook gewoon met bijna 35km/u. Hij heeft niet echt goed opgelet ik gpxfixles.![]()
Lekker dan!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:59 schreef Arquero het volgende:
Ah meh
Maar dit was echt zo'n loopje waar je het voor doetGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
kort/kortquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:14 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Vergeet je niet om te kleden voor het solliciteren, zo gek wanneer je in je blote stok aan komt lopen.
![]()
/lachenomjeeigengrappenGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Patsen zouden ze moeten krijgen!quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Herkenbaar! Programmeurs zijn stront- en stronteigenwijs, die moeten altijd overtuigd worden van hun ongelijk.![]()
Mogge!![]()
10 uur planken![]()
Ik kom juist enorm fit en snel uit bed deze week. Wat vroeg naar bed gaan met je doetwel saaaai
Zo'n testloop voelt trouwens ook niet echt alsof je gelopen hebt, de dag erna... Naja, is het toch een semi-taperweekje![]()
Swets, go eat them![]()
![]()
Inderdaad, gewoon keihard patsen! (ok, slaan is misschien beter dan gooien/smijten).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik ga ook vroeg naar bedquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:59 schreef Quoi het volgende:
Mogge!![]()
10 uur planken![]()
Ik kom juist enorm fit en snel uit bed deze week. Wat vroeg naar bed gaan met je doetwel saaaai
Zo'n testloop voelt trouwens ook niet echt alsof je gelopen hebt, de dag erna... Naja, is het toch een semi-taperweekje![]()
Swets, go eat them![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: