Dat kan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:50 schreef Maax het volgende:
[..]
Heeft TS misschien de titel aangepast en deze niet in de nieuwe url verwijzing verwerkt?
Die zijn verwijderd, zien jullie de namen nog wel dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:54 schreef egeltje1985 het volgende:
Die namen er allemaal bij zou ik niet doen inderdaad.
Ik snap zo van die eerste 2 delen niet echt hoe je 7000 euro hebt verloren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:47 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
Ik heb de lijst met medewerkers verwijderd.
En ze hebben inderdaad niet de diensten geleverd die zij beloofd hadden.
Ik heb vrede met de financiele schade, dat krijg ik toch niet terug. Maar ik wil gewoon voorkomen dat nog meer studenten dezelfde fout maken.
En over de e-mails; je moet bewijs kunnen tonen voor de claims die je maakt op een klaagsite.
De mails waren niet vertrouwelijk (welke mails zijn wel vertrouwelijk? De staat kan toch alles lezen), dus ze mogen best online gezet worden. Zeker omdat het ook mijn mails zijn en inhoud is die met mij is gedeeld.
Zou zeggen dat je dan niet meer dan 200 hebt overgemaakt nog. En dan later hooguit kosten visum ( 1,310)quote:1. Aanbetaling: Het eerste betaalmoment is een aanbetaling van ¤200,-. Wanneer je aan de hand van het vrijblijvende intakegesprek goedkeuring geeft wordt de aanbetaling in rekening gebracht. Inschrijven en het intakegesprek zijn vrijblijvend en dus kosteloos.
2. Bemiddeling: Wanneer x een passend programma heeft gevonden waar jij goedkeuring voor geeft wordt het resterend bedrag van de bemiddeling in rekening gebracht. De aanbetaling wordt in mindering gebracht.
Ik zie de namen nog inderdaad. Heb je de wijzigingen wel opgeslagen dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:54 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
Die zijn verwijderd, zien jullie de namen nog wel dan?
Waarschijnlijk nog in Google Cache voor een tijdje xD.
Ze staan ook op hun eigen websitequote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:55 schreef Strani het volgende:
Openbaar maken van hun e-mail adressen is riskant. Die zou je in elk geval kunnen verhullen.
Ja, dat wel. Als ik de website bezoek, zie ik het niet meer staan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zie de namen nog inderdaad. Heb je de wijzigingen wel opgeslagen dan?
''Naar aanleiding van de ondermaatse diensten van x.''quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:55 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik snap zo van die eerste 2 delen niet echt hoe je 7000 euro hebt verloren.
Van de site:
[..]
Zou zeggen dat je dan niet meer dan 200 hebt overgemaakt nog. En dan later hooguit kosten visum ( 1,310)
1500 euro... die overige 5500? Of is dat aan hand van wat bedorven inkomsten door studievertraging oid?
Als ik op '''naam bedrijf review'' zoek, zie ik wel een aantal FOK! topics voorbij komenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:00 schreef Maax het volgende:
Met een beetje geluk is dit topic straks de tweede hit voor dat kut bedrijf
Speciaal geregistreerd om even die post te makenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:15 schreef lianaprimo het volgende:
Ik heb een hele goede ervaring met x. Zit nu op het moment in Los Angeles en loop stage bij een heel leuk televisie bedrijf dat hele bekende awardshows doet zoals de Golden Globes. Ben daar ook bij geweest. Je moet er wel zelf achteraan gaan. Zeker met mijn visum is het net net gelukt om op tijd naar Brussel te gaan omdat de papieren niet op tijd vanuit Amerika kwamen. Je moet ze dus af en toe gewoon bellen en emailen want een visum kost tijd. Om een tijdindicatie te geven, ik had in oktober een stage plek voor begin januari, had mijn visum drie dagen voor vertrek (1 jan.)
je moet er dus indd zelf achteraan gaan maar het is je geld waard. Je krijgt echt niet zo een vette stage plek uit jezelf want dan nemen amerikanen liever een amerikaan aan. Bovendien zijn sommige bedrijven heel slecht tegenover hun stagaires en het bedrijf waar ik werk heeft ervaring met nederlanders en behandelt ons gewoon heel goed.
Zeker je geld waard!
Hahaha, dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:06 schreef hugecooll het volgende:
Ah, zie je wel dat het bekenden zijn op FOK!
[..]
Speciaal geregistreerd om even die post te maken
Positieve reviews over jezelf schrijven
Dat is de factuur. Die plaats ik binnenkort nog online (de website is nog niet afquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef Strani het volgende:
TS, er zijn veel gevallen waarin de communicatie van hun kant niet wordt getoond. Zou je die berichten niet alsnog kunnen publiceren? Bijvoorbeeld die waarin om 2200 euro wordt gevraagd?
Okay danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
Dat is de factuur. Die plaats ik binnenkort nog online (de website is nog niet af).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |