Dan zou ik 'm wel snel volledig maken, omdat ze al achter je aanzitten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:12 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
Dat is de factuur. Die plaats ik binnenkort nog online (de website is nog niet af).
Ik weet niet hoe ik daaraan moet beginnen... Ook gaven ze aan dat zij ''juristen en advocaten'' naar de zaak hebben laten kijken, en dat zij zich op basis daarvan aan hun standpunten houden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:10 schreef VacaLoca het volgende:
Snap verder nog niet zo goed waarom je je geld als verloren beschouwd, als je er van overtuigd bent dat het oplichters zijn kan je er toch een zaak van maken? (Al snap ik dus nog niet hoe je tot 7000 euro kwam).
Ja, ik ga er vannacht aan werken & de nodige wijzigingen doorvoeren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:13 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm wel snel volledig maken, omdat ze al achter je aanzitten.
Mooiquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:10 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik zie de namen trouwens niet meer op de website.
Dat moeten ze vooral doen, weet de universiteit ook dat als mensen met dit bedrijf aan komen zetten als stagebemiddelaar dat ze het gelijk moeten stoppen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:14 schreef eentweedrievraag het volgende:
O ja, zij vertelden mij vandaag ook dat ze mijn universiteit hebben ingelicht over mijn website.
Ik vraag mij af of ze er mensen die hier buiten staan, zomaar bij mogen halen? Of bluffen ze alleen maar.
Verschil is; de valse positieve reviews zijn een feit. Zij verspreiden zelfs spammers op dit forum (check het vorige topic over x maar).quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:09 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe gaat de wet eigenlijk om met valse positieve reviews? De tegenpool van valse negatieve reviews (smaad). Simpelweg 'misleiding'?
? Bij mij doet iet het nogquote:
I know.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:16 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
Verschil is; de valse positieve reviews zijn een feit. Zij verspreiden zelfs spammers op dit forum (check het vorige topic over xA maar).
Mijn negatieve review wordt ondersteund met bewijzen (de e-mails).
LOOOOOOLquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
I know.
Wie zit hier trouwens achter? http://pastebin.com/LPXTe5L8
Heb ik ook gedaan. Elke keer als ik argumenten gaf voor mijn claims, gaf hij aan ''dat hij nu niet in details op de situatie wil ingaan''.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:20 schreef XL het volgende:
Je kunt ze toch gewoon terugsturen dat je het aanpast/weghaalt na compensatie.
Bovendien vragen wat volgens hen onjuist is. Want het laatste wat je wil is liegen....
wat zei ik net nou?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:22 schreef eentweedrievraag het volgende:
Hij is trouwens ook actief op Allesamerika (zie de laatste post in dit topic)
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=13&t=43286&start=20
(Yep, dat is de eigenaar van het bedrijf. Volgens mij is hij zelf de spammer die hier op FOK! positieve reviews loopt te plaatsen LOL).
De site is nu weer terug. Het gekke is dat ik juist in Chrome een site kreeg van Hostnet waarop stond dat site in gebruik was. In firefox heb ik dit niet gezien.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:17 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
? Bij mij doet iet het nog.
Gebruik Google Chrome... Misschien dat het dan wel werkt.
succes met dat offline halenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
I know.
Wie zit hier trouwens achter? http://pastebin.com/LPXTe5L8
had ik gedaanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:36 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
vreemd, werkt bij mij nog perfect?
Het heeft denk ik te maken met dat het alleen via www. werkt.
Dat moet er echt voor.
bij jou staat ie in de cache waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:36 schreef eentweedrievraag het volgende:
[..]
vreemd, werkt bij mij nog perfect?
Het heeft denk ik te maken met dat het alleen via www. werkt.
Dat moet er echt voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |