kloptquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen trap maar een gang met kelderboxen o.i.d.
Oh ja, nu je het zegt! En dan de foto door een sleutelgat genomen. Knap!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:08 schreef DonJames het volgende:
[..]
Volgens mij is het geen trap maar een gang met kelderboxen o.i.d.
't is door een gebroken raam genomenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegt! En dan de foto door een sleutelgat genomen. Knap!
Maar het is een intrigerende foto waarbij je van alles kunt verzinnen. Tot graftombe aantoe.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:55 schreef Shaggy8675 het volgende:
Dank u, voor mensen die er meer van willen zien: http://dutchphotozone.com/viewtopic.php?f=109&t=66774
Een serieuze noot moet ook kunnen toch
Aangezien je feedback vraagtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:17 schreef St3fan het volgende:
Ik was een keer aan het experimenteren met waterdruppels... en het resultaat vind ik zelf niet heel bijzonder; maar was wel benieuwd wat jullie ervan vonden...
[ afbeelding ]
Nr 3 vind ik ook erg mooi.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:21 schreef Danny het volgende:
[..]
't is door een gebroken raam genomen
Hier de hele set: [ Flickr Photoset ]
Mee eens:)quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aangezien je feedback vraagt
Ik zou de foto met druppel en water veel closer nemen
Nu zie je teveel achtergrond met lelijke vlekken
Leuk, dat frivole van de roaring '20s! Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het er uit ziet in zwart-wit. Dan lijkt het net zo'n filmstrip uit een oude 'talkies' film.quote:
Toffe plaat!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:23 schreef Heppy_tjoi het volgende:
Alweer van een tijdje geleden. Uitzicht over het Ij-meer, gezien vanaf Almere.
[ afbeelding ]
alleen gaat het erom dat je hier je foto in het topic laat zienquote:
Die is wel fraai maar lijkt niet helemaal scherp?quote:
Aan de sterren te zien een lange sluitertijd, waardoor je de draaiing van de aarde ziet in de sterren en het kleine beetje wind in de bomen.quote:Op maandag 8 juli 2013 10:44 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Die is wel fraai maar lijkt niet helemaal scherp?
inderdaad, ik had de sluitertijd wat minder mogen doen. op het ekleine schermpje daar in dat veld zag het er goed uit, maar thuis op de pc zag ik pas dat je met 30sec al draaiing van de aarde meekrijgt. Als ik dus meerdere keren een 30sec snapshot neem en deze achteraf over elkaar stapel in photoshop dan zou ik aardige strepen krijgenquote:Op maandag 8 juli 2013 11:06 schreef bigbass het volgende:
[..]
Aan de sterren te zien een lange sluitertijd, waardoor je de draaiing van de aarde ziet in de sterren en het kleine beetje wind in de bomen.
dat is ons ma haar schuld, zij kan het fototoestel niet recht houdenquote:Op maandag 8 juli 2013 14:22 schreef DonJames het volgende:
[..]
..net voordat het van de rotskaap af de zee ingleed?![]()
de foto is een beetje schuin
photoshop was geen optie ?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat is ons ma haar schuld, zij kan het fototoestel niet recht houden
De 2 middelste foto's vind ik mooi! De bovenste en onderste zijn ook niet verkeerd, maar net wat te warm voor mijn smaak. Gouden reflector gebruikt?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef Dwyrin het volgende:
Afgelopen zondag de kans gehad om wat leuke personen op de foto te zetten (Meeting van Urban Photo Collective @ Vliegveld Valkenburg). Eerste keer voor mij dat ik dit soort foto's nam, maar toch blij met het resultaat
[ link | afbeelding ]
upc0713_1 by Dwyrin, on Flickr
[ link | afbeelding ]
upc0713_5 by Dwyrin, on Flickr
[ link | afbeelding ]
upc0713_10 by Dwyrin, on Flickr
[ link | afbeelding ]
upc0713_13 by Dwyrin, on Flickr
Bedanktquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
De 2 middelste foto's vind ik mooi! De bovenste en onderste zijn ook niet verkeerd, maar net wat te warm voor mijn smaak. Gouden reflector gebruikt?
same here, die laatste is een beetje raar qua licht in mijn ogenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
De 2 middelste foto's vind ik mooi! De bovenste en onderste zijn ook niet verkeerd, maar net wat te warm voor mijn smaak. Gouden reflector gebruikt?
Mjah, belichting (met die flitser aan de zijkant) was beetje wilde gokquote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:04 schreef x-tremed het volgende:
[..]
same here, die laatste is een beetje raar qua licht in mijn ogen
Voor de goede orde, ik doe echt zo goed als niks met portretshoots
Tweede en derde zijn erg mooi! Heb je geadd op flickrquote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:46 schreef Dwyrin het volgende:
Afgelopen zondag de kans gehad om wat leuke personen op de foto te zetten (Meeting van Urban Photo Collective @ Vliegveld Valkenburg). Eerste keer voor mij dat ik dit soort foto's nam, maar toch blij met het resultaat
[ link | afbeelding ]
upc0713_1 by Dwyrin, on Flickr
[ link | afbeelding ]
upc0713_5 by Dwyrin, on Flickr
[ link | afbeelding ]
upc0713_10 by Dwyrin, on Flickr
[ link | afbeelding ]
upc0713_13 by Dwyrin, on Flickr
Mooi! denk dat ik voorkeur heb voor de eerste, misschien iets minder vignetting, vooral in de onderste hoekenquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:24 schreef Uncle het volgende:
@st3fan foto lijkt me iets aan de donkere kant. Compositie had ook iets interessanter gemogen maar verder wel een leuke plaat![]()
@fyah sterren foto's doen het altijd goed bij mij. Goed ook dat je een stukje voorgrond mee hebt gepakt al had daar wel iets interessanters mogen staan dan een paar boomtoppen
Kleine serie geschoten in het kassengebied vlakbij ons huis. Vond het wel leuke platen opleveren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind bij de laatste vooral de make up van het model erg lelijk. Ze glimt ook te veel.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:04 schreef x-tremed het volgende:
[..]
same here, die laatste is een beetje raar qua licht in mijn ogen
Voor de goede orde, ik doe echt zo goed als niks met portretshoots
Niet het model en de make-up de schuld geven hequote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:23 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ik vind bij de laatste vooral de make up van het model erg lelijk. Ze glimt ook te veel.
Dank voor de feedback. Het was op een onwijs zonnige dag. Heb hem hier op twee verschillende schermen nogmaals bekeken, maar vond hem zelf juist bijna te licht:P Maar smaken verschillen, en das maar goed ookquote:Op dinsdag 9 juli 2013 17:24 schreef Uncle het volgende:
@st3fan foto lijkt me iets aan de donkere kant. Compositie had ook iets interessanter gemogen maar verder wel een leuke plaat![]()
vet. welke lens? wat voor post?quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanmiddag even terug in de tijd geweest. 1933:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn wat veel foto's maar....dat moet ff
http://nl.wikipedia.org/wiki/Huis_Sonneveldquote:
Vet! Ik vind de huiskamer er eigenlijk heel modern uitzien! ^^quote:Op woensdag 10 juli 2013 20:26 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanmiddag even terug in de tijd geweest. 1933:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het zijn wat veel foto's maar....dat moet ff
Dat verbaasde mij dus ook. Het is meubilair uit de jaren 30, maar in die tijd zo modern dat het eigenlijk jaren 70 lijkt vind ik.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:16 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Vet! Ik vind de huiskamer er eigenlijk heel modern uitzien! ^^
quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij dus ook. Het is meubilair uit de jaren 30, maar in die tijd zo modern dat het eigenlijk jaren 70 lijkt vind ik.
En tegenwoordig zou het natuurlijk helemaal [kewl] zijn om zo'n retro woonkamer te hebben!quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij dus ook. Het is meubilair uit de jaren 30, maar in die tijd zo modern dat het eigenlijk jaren 70 lijkt vind ik.
Ik vind het echt super tof. Heb zelf toevallig wat replica jaren 70/80 meubels. Ik wilde alles meenemen daar maarja dat mag niet.quote:Op woensdag 10 juli 2013 21:22 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
[..]
En tegenwoordig zou het natuurlijk helemaal [kewl] zijn om zo'n retro woonkamer te hebben!
Ja, het is echt een hele lieve kat ookquote:
die is wel erg scheefquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Mooi gedaan hoor.
ontopic
[ afbeelding ]
yeah maar bij deze valt het niet op dat het scheef is, de achtergrond is minimaal en het is scheef genoeg. Bij de foto erboven is het net iets te weinig scheef waardoor het per ongelukt lijkt, ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Had dit achteraf vast met photoshop wel wit kunnen maken maar ik heb geen photoshop en ook niet van plan hahaYour beauty never ever scared me.
Vind je dat echt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:23 schreef SP22 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wielerronde Epe 2013 by opticalworld, on Flickr
Geen tour, maar wel fijne foto al zeg ik het zelf..
Het was een FOK!Ker die voor het eerst buitenkwamquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:54 schreef DonJames het volgende:
[..]
Het model wilde graag witte tanden?
Die belichting stoor ik me niet zo aan. Ik vind het erger dat de kerk niet helemaal recht op de foto staat.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het was een FOK!Ker die voor het eerst buitenkwam
Die is gewoon verzaktquote:Op maandag 15 juli 2013 11:28 schreef Uncle het volgende:
[..]
Die belichting stoor ik me niet zo aan. Ik vind het erger dat de kerk niet helemaal recht op de foto staat.
Lijkt me duidelijk, als ik de kerk had rechtgezet was de persoon omgevallenquote:
Anders zeg ik dat niet.. ;-) Iets meer ruimte onderin had nog wel gemogen maar dat is allesquote:
Terwijl die kanoboy zit te zeveren over het gebruik van allerlei HDR technieken en vervagen van de achtergrond enzo.... Veel belangrijker: zijn de twee ontsnapten weggebleven, of werden ze uiteindelijk ingerekend door het peloton?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:47 schreef SP22 het volgende:
[..]
Anders zeg ik dat niet.. ;-) Iets meer ruimte onderin had nog wel gemogen maar dat is alles
Ingerekend.. Dit was 1 van de 1e ontsnappingen..quote:Op maandag 15 juli 2013 16:52 schreef Gripper het volgende:
[..]
Terwijl die kanoboy zit te zeveren over het gebruik van allerlei HDR technieken en vervagen van de achtergrond enzo.... Veel belangrijker: zijn de twee ontsnapten weggebleven, of werden ze uiteindelijk ingerekend door het peloton?
Mooie foto dit zeg! Aparte houding van haar en aparte hoek. En zij lijkt echt op een Laura die ik ken, ik moest echt 3 keer kijkenquote:
Het is toch wel een van de ongeschreven sportfotografie regels dat je nooit de eerste ontsnapping fotografeert... :-pquote:Op maandag 15 juli 2013 17:28 schreef SP22 het volgende:
Ingerekend.. Dit was 1 van de 1e ontsnappingen..
Na het uitspelen van GTA Vquote:Op maandag 15 juli 2013 10:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het was een FOK!Ker die voor het eerst buitenkomt buitenwam
Ik vind de nabewerking idd over the top, overal overbelichting en ik zie geen enkele plek die scherp is.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:47 schreef SP22 het volgende:
[..]
Anders zeg ik dat niet.. ;-) Iets meer ruimte onderin had nog wel gemogen maar dat is alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |