Leuk topic! Ik haak ook aan, al is onze oudste al een maandje op school en heeft ze nu vakantie. Ze heeft geen continue-rooster en krijgt 's morgens een fruit-trommeltje mee en een beker sap/ranja. Allebei van Mepal; de beker met schroefdop. Ze heeft er ook 1 met zo'n bidon-tuitje dat er uit springt, maar die lekt als hij niet rechtop staat. De schroefdop bekers lekker niet gelukkig.
Tussen de middag komt ze thuis eten, soms maak ik daar wat speciaals van, zoals tosti's of knakworstjes.
Ook heeft ze een 'oveblijf-dag', dan gaat er een broodtrommel mee met 2 broodjes, en vaak iets erbij zoals een knijpfruitje of ontbijtkoekje, rozijntjes. En nog een beker met melk.
Alles is gelabeld met de goedgemerkt labels, ook haar jas. Gymschoenen heeft ze ook, die blijven daar en haar naam staat er in geschreven. Ze gymen gewoon in ondergoed.
2x Per week gaat ze aansluitend naar de BSO, vind ze geweldig!
Op maandagmiddag heeft ze zwemles, en zo is het altijd wel een pittige week voor haar. Gelukkig hier nog geen speel-afspraakjes, de school staat naast ons huis en er wonen 6 klasgenootjes in de straat. Er is altijd wel iemand om mee te spelen, en het voordeel is dat ze zelfs als 4 jarige al zelf naar ze toe kan en weer naar huis kan komen!
Het begrip 'vakantie' gaat er nog niet echt in, ze vraagt nu al regelmatig wanneer ze weer naar school mag. Ze vind het er super en wil zo graag leren

de juf kwam in de eerste week een puzzel van 10 stukjes brengen. Onze dochter keek haar aan, en vroeg of dat een 'baby-puzzel' was! De puzzels voor haar worden nu bij groep 3 weggehaald

Ik lees graag even mee en ben benieuwd naar jullie tips, voorbereidingen en ideeen. Voor volgend schooljaar kan ik ook nog wel weer wat tips gebruiken, voel me soms zo'n 'beginnende moeder'!