Vraag op school even of er genoeg reservekleding is.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:25 schreef mignonne het volgende:
Water
En ik vraag me ook af wat je nog meer meegeeft. Reservekleding lijkt me niet toch?
Wij hebben dit rugzakje voor de oudste
[ afbeelding ]
ik denk dat ie wel groot genoeg is.
[ afbeelding ]
ohja goeie, die gaat op de lijst met vragen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
Vraag op school even of er genoeg reservekleding is.
onderbouw moet gymkleding meenemen, en dan schoenen zonder veters maar met klitteband. Vanaf de middenbouw moeten we een gymshirt kopen op school en moeten ze in een donkerblauwe gymbroek gymen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
ohja goeie, die gaat op de lijst met vragen!
En goeie van die gymkleren ook, dat ga ik ook navragen. God moet ik dat ook nog gaan aanschaffen/passen/bijhouden straks![]()
ff checken of ze kleding aanmoeten of ondergoed ofzo
en op broodtrommels/bekers/tassen en jassenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:37 schreef YPPY het volgende:
Zet de naam in de gymschoenen! Aangezien er drie soorten bestaan ofzo en ze allemaal natuurlijk dezelfde hebben en ze dan de verkeerde aantrekken.
Wanneer je water geeft kan je evt ook een lege beker meegeven, kan ze het zelf vullen in de klas.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:25 schreef mignonne het volgende:
Water
En ik vraag me ook af wat je nog meer meegeeft. Reservekleding lijkt me niet toch?
Wij hebben dit rugzakje voor de oudste
Ook goeie! thanks.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:41 schreef Gulara het volgende:
[..]
Wanneer je water geeft kan je evt ook een lege beker meegeven, kan ze het zelf vullen in de klas.
Meestal zijn er wel bakken met reservekleding voor ongelukjes.
hoe heb je dat gedaan? stickers, stift. textielstift?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:39 schreef Vicky het volgende:
[..]
en op broodtrommels/bekers/tassen en jassen
zwarte markeerstift.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
hoe heb je dat gedaan? stickers, stift. textielstift?
Werkt dat afdoende, dat gaat er niet gemakkelijk af?quote:
in schoenen blijft het goed zitten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Werkt dat afdoende, dat gaat er niet gemakkelijk af?
Bij ons is ook elke woensdag fruitdag. Maar dat komt meer omdat de meeste ouders de raarste dingen meegeven, van een rol koek tot een chocoladereep tot een plak cakequote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:23 schreef -Spring het volgende:
Ah, hendig topic!
Wat stoppen jullie in dat 10 uur-doosje? Op L's school hebben ze op woensdag een fruitdag. Dat impliceert een beetje dat er de rest van de dagen dus geen fruit gegeten wordt. Lijkt mij. Of niet? Ik was eigenlijk van plan om elke dag fruit mee te geven maar vind het ook lullig als ze de enige is. En elke dag een Sultana vind ik ook niet de bedoeling.
Ik zou niet de overige dagen geen fruit erin stoppen, omdat het op woensdag fruitdag isquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:23 schreef -Spring het volgende:
Ah, hendig topic!
Wat stoppen jullie in dat 10 uur-doosje? Op L's school hebben ze op woensdag een fruitdag. Dat impliceert een beetje dat er de rest van de dagen dus geen fruit gegeten wordt. Lijkt mij. Of niet? Ik was eigenlijk van plan om elke dag fruit mee te geven maar vind het ook lullig als ze de enige is. En elke dag een Sultana vind ik ook niet de bedoeling.
Daar was ik eigenlijk een beetje bang voor, dat er de andere dagen dan geen fruit gegeven wordt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou niet de overige dagen geen fruit erin stoppen, omdat het op woensdag fruitdag is
Wat TF zegt, klinkt me erg logisch in de oren.
Maar als je eens een dag wat anders er in wil stoppen, doe dat dan niet op woensdag
Ik ga in principe voor fruit iedere dag, en dan zo nu en dan eens iets anders (erbij). Ze vindt het lekker en is het nu ook gewend iedere ochtend, dus prima zo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Daar was ik eigenlijk een beetje bang voor, dat er de andere dagen dan geen fruit gegeven wordt.En ik vroeg me af wat ik in hemelsnaam dan die andere dagen mee moest geven.
Meldt, hier 2 dames met zo'n beker. De oudste gebruikt hem al een half jaar of iets langer. Ze moeten even handigheid krijgen in het inknijpen van dat ding, maar als je em los laat dan is het ding ook gelijk dicht. Ze hadden hier vloerbedekking in de klas en dan moesten de kinderen met open beker bij de wasbak staan drinken.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:33 schreef mignonne het volgende:
En ik ben geïntrigeerd door deze drinkflesmaar vraag me af hoe lek- en morsvrij ie echt is en hij s best aan de prijs.
Die Mepal dingen ben ik zelf niet zo'n fan van op de een of andere manier heb ik altijd een lekkende te pakken
[ afbeelding ]
http://www.bever.nl/conti(...)10029?id_colour=1828
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |