Vast zelf de tent meegenomenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze stonden toch ook op Glastonbury of niet? Of ben ik in de war met concert at sea?
Duhquote:
Tja... mooie vrouwen hebben daar vaker last vanquote:
welquote:Op maandag 1 juli 2013 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duh![]()
Jij reageert niet op mijn tweets
Tja, die hebben natuurlijk keus genoeg!quote:Op maandag 1 juli 2013 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja... mooie vrouwen hebben daar vaker last van
Spoorwegmuseum in Utrecht.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef Qunix het volgende:
Waar is de bbq dan?
Hij staat in een kroeg, meer niet?
Het maakt me ook aardig in de war, weekendgevoelquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Qunix het volgende:
Paul met krullen en een haar op zijn kin. Ik herkende hem niet snel, tot ik zijn bril zag.
Ah zo. Goede TT wel hequote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Qunix het volgende:
Ik moet wachten tot een build klaar is
En ik zag de TT, dus ik wilde even buurten
Jouw sigquote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Wat lees ik? Zijn Plage en Lion in the morning sun allebei gedraaid in het zelfde uur??? Wat een bazenzender is 3FM toch
Auwquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef minthy het volgende:
Normaal gesproken vraag ik me vaak af hoe ik in vredesnaam aan blauwe plekken kom.
Deze op m'n bovenbeen ga ik me vast wel herinneren, loop keihard tegen een punt van het aanrecht aan![]()
/dagboek
kusje (en een klein likjequote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef minthy het volgende:
Normaal gesproken vraag ik me vaak af hoe ik in vredesnaam aan blauwe plekken kom.
Deze op m'n bovenbeen ga ik me vast wel herinneren, loop keihard tegen een punt van het aanrecht aan![]()
/dagboek
Positief punt; even hard gevloekt. Lucht wel weer opquote:
Da's waarquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Positief punt; even hard gevloekt. Lucht wel weer op
pas maar op ik lik je helemaal leeg!!!11quote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee!! Niet zo eng romantisch doen enzow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik ook!quote:Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar
Lekker positief denkenIk hou er van
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pas maar op ik lik je helemaal leeg!!!11Hou je van Crème de Brie en spinnenwebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pas maar op ik lik je helemaal leeg!!!11Likken als LassieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er wel weer eens zin inMag jij m'n pandapunten overkopen Minthy
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Misschien heeft wolfje ook wel gewoon piemelbriequote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je van Crème de Brie en spinnenwebben?
Hoef ik niet, ik heb er al meer dan jijquote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Likken als Lassie
Ik heb er wel weer eens zin inMag jij m'n pandapunten overkopen Minthy
of cockfort....quote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien heeft wolfje ook wel gewoon piemelbrie
quote:
Kaasplankjesquote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt hequote:
Perfectie bestaat niet en levert alleen maar teleurstelling op maar die discussie is elders al vaak genoeg gevoerdquote:
ehm.......say whut???quote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt he
Ik wil jou zo hard uitwonen dat ik een uitwonende beurs krijg
Dat we de volgende ochtend wakker worden en dat er opeens 250 euro op m'n rekening is bijgeschreven door de IB-groep
1 woord; Senseoquote:Op maandag 1 juli 2013 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Echt he
Ik wil jou zo hard uitwonen dat ik een uitwonende beurs krijg
Dat we de volgende ochtend wakker worden en dat er opeens 250 euro op m'n rekening is bijgeschreven door de IB-groep
Tarkanquote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef minthy het volgende:
Doe Tarkan dan maar, de rest vind ik geen hol aan
Sorry, dat was mijn slechte grap van de zaterdagavondquote:
wahahahaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry, dat was mijn slechte grap van de zaterdagavond
Ik spaar het altijd 7 dagen op.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja, als mensen hem niet begrijpen zijn ze gewoon te jongquote:Op maandag 1 juli 2013 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wahahaha![]()
![]()
je weet btw dat IBG tegenwoordig DUO heet? dus je grap is wat gedateerd....
Volgens mij was het destijds ook wel een hele mooie Turkse manquote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat die Tarkan ookvindt volgens mij.
zelfportret?quote:
tis iig niet Prince, dus dan zal het Persia wel zijn....quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis iig niet Prince, dus dan zal het Persia wel zijn....
Scherp!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2013 15:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuke plaat van zequote:
Mèn, dat alweer op maandagquote:Op maandag 1 juli 2013 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een leuke plaat van ze
Alleen al door de tekst "Sinking my fingertips into every inch of you"![]()
![]()
*doooinnnngggggggg*
*fap*
jij betaalt toch in natura?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:11 schreef minthy het volgende:
Op naar de garage, gaat een dure worden dit keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
flauw? scherp, tikkie grof en wmb okquote:
Ik blijf nog liever m'n hele leven alleen.quote:
Sorryquote:
Manmanman...quote:Op maandag 1 juli 2013 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ben gewoon een beetje excited
is dat een aanbod?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Manmanman...
Hopelijk beland je gauw weer bij iemand in bed. Dan zijn maandagen tenminste weer gewoon maandagen.
Ik denk het niet hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Manmanman...
Hopelijk beland je gauw weer bij iemand in bed. Dan zijn maandagen tenminste weer gewoon maandagen.
Begonnen aan je tweede puberteit?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor
Ik ben gewoon oversekst
Ik denk het jaquote:Op maandag 1 juli 2013 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Begonnen aan je tweede puberteit?
En anders mail ff naar een klooster en vraag de paters om cooling down tips.
Ik ook maar daar kan ik zo verdomd weinig meequote:Op maandag 1 juli 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor
Ik ben gewoon oversekst
Whehequote:Op maandag 1 juli 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk het ja
Ach, niks mis met een goede beurt![]()
Ik kwam gister m'n ex nog tegen op Parkpop![]()
en haar oude buren, die buurman kijkt mij altijd zo aan van: NICE!
Kwam hem altijd 's ochtends tegen
Wel een toffe gozerquote:
Je kan toch best aardig zingen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel een toffe gozer![]()
ben alleen bang dat zij belachelijk veel gehoord hebben
quote:
"Kats afgesleten"quote:Op maandag 1 juli 2013 16:17 schreef minthy het volgende:
Remschijven en blokken voor vervangen, kats afgesleten. Die zag ik niet aankomen
Dat klopt mien jong!quote:Op maandag 1 juli 2013 16:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
"Kats afgesleten"
Dan weet je meteen dat je met iemand uit regio Zuid-Drenthe te maken hebt
Hoi Minthyquote:
Hallo Muisquote:
Haha nice, ik zie het jaquote:Op maandag 1 juli 2013 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Jongens jongens, wat maak mezelf toch verukkelijk belachelijk vandaag op TwitterIk als 24 fanboi vragen aan een acteur of zijn (overleden) karakter terugkomt in de miniserie-reboot van volgend jaar.
Vervolgens neemt hij me behoorlijk bij de neus en herinner ik mezelf via fucking Wikipedia dat zijn karakter harstikke ontploft is.
Nep 24 fanboi dus. En ik heb die kerel nog een soort van beledigd ook#winning ...
Knurftquote:Op maandag 1 juli 2013 17:59 schreef wolfrolf het volgende:
Jongens jongens, wat maak mezelf toch verukkelijk belachelijk vandaag op TwitterIk als 24 fanboi vragen aan een acteur of zijn (overleden) karakter terugkomt in de miniserie-reboot van volgend jaar.
Vervolgens neemt hij me behoorlijk bij de neus en herinner ik mezelf via fucking Wikipedia dat zijn karakter harstikke ontploft is.
Nep 24 fanboi dus. En ik heb die kerel nog een soort van beledigd ook#winning ...
Dit is wel echt episch inderdaad.quote:
Ik heb die hele serie nog nooit gezienquote:Op maandag 1 juli 2013 18:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dit is wel echt episch inderdaad.
Die vent is wel een baas. Ik word graag door filmsterren in de maling genomen
De beste en origineelste actiethriller serie ooit gemaakt.quote:
Idemquote:
Daar ga je al, dat soort spannende zooi is aan mij niet besteed met m'n hoge bloeddrukquote:Op maandag 1 juli 2013 18:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De beste en origineelste actiethriller serie ooit gemaakt.
Dikke vette aanrader
Zegt me ook nietsquote:Op maandag 1 juli 2013 18:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nooit gezien.
Nu op tv Colin Firth als Mr Darcy![]()
Die serie heb ik serieus mss al wel 10x gezien
Normaal gesproken werk ik onregelmatig en kan ik domweg niks volgen. Nou kan je iets opnemen of downloaden maar daar komt mijn dementie om de hoek kijkenquote:Op maandag 1 juli 2013 18:24 schreef wolfrolf het volgende:
Niemand 24 gezien. Wauw, dat had ik niet verwacht.
Humorquote:Op maandag 1 juli 2013 18:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Zegt me ook niets![]()
Doe mij maar comedyseries
Walgelijk, ik schaam me er dan ook diep voor. Helemaal voor mijn liefde voor series als Family Guyquote:Op maandag 1 juli 2013 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Humor
Trouwens, ik vind men at work wel erg leuk tegenwoordig
Daarbij extra pandapunten voor jou, omdat je Lingo kijkt...quote:
Lingo is baasquote:Op maandag 1 juli 2013 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarbij extra pandapunten voor jou, omdat je Lingo kijkt...
Leuk vermaak wanneer je je verveelt. En bedanktquote:Op maandag 1 juli 2013 19:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarbij extra pandapunten voor jou, omdat je Lingo kijkt...
quote:
Jij hoort er altijd bij, omdat jijquote:Op maandag 1 juli 2013 19:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik was even bang dat ik er niet bij zou horen ;@
Hoiquote:
Bestel ze alle vier!quote:Op maandag 1 juli 2013 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik liet gisteren bij foon vallen en nu is mijn hoesje met bloemetjes kadoek. Dus ik weer ebayen voor een nieuwe, ik heb al 4 potentiele nieuwe kandidaten en ik kan niet kiezenNee ik ga ze niet alle 4 bestellen.
quote:
Die man is een uber baas van een troll. Wat een held.quote:
Beter dan die van deze week en vorige week!quote:
Haha watquote:Op maandag 1 juli 2013 20:33 schreef minthy het volgende:
Goed, op zoek naar een nieuwe kapster. De vorige keer schijn ik een bitch geweest te zijn, voelde ze zich niet veilig bij me en schijn ik walgelijk gesnauwd te hebben. Tof zo'n evaluatie![]()
Maar even uitgelegd hoe een burnout werkt, toen was ik weer waanzinnig lief, ontzettend afgevallen en zag ik er ineens goed uit en werd ik weer vriendelijk gevonden![]()
Lelijke tak
Ik wist het ook niet... Als ik het had geweten had ik me wat beter voorbereid ipv nu chagrijnig te zitten zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha wat![]()
Heb jij evaluaties met een kapster?
Je moet toch iets doen om de tijd te doden in die stoel hè?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha wat![]()
Heb jij evaluaties met een kapster?
Uniqnip in 'vaart is een goede, gaan wij ook heenquote:Op maandag 1 juli 2013 20:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet... Als ik het had geweten had ik me wat beter voorbereid ipv nu chagrijnig te zitten zijn
Het is ook nog eens m'n eigen stoelquote:Op maandag 1 juli 2013 20:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je moet toch iets doen om de tijd te doden in die stoel hè?
Over een half jaar eens kijken, dan ben ik er wel weer aan toequote:Op maandag 1 juli 2013 20:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uniqnip in 'vaart is een goede, gaan wij ook heen
Lolwhutquote:Op maandag 1 juli 2013 20:33 schreef minthy het volgende:
Goed, op zoek naar een nieuwe kapster. De vorige keer schijn ik een bitch geweest te zijn, voelde ze zich niet veilig bij me en schijn ik walgelijk gesnauwd te hebben. Tof zo'n evaluatie![]()
Maar even uitgelegd hoe een burnout werkt, toen was ik weer waanzinnig lief, ontzettend afgevallen en zag ik er ineens goed uit en werd ik weer vriendelijk gevonden![]()
Lelijke tak
Nou ja, ik ben wel een tijd aardig ontwijkend en stil geweest, zeker in het begin toen ik thuis kwam te zitten.quote:
Ze gaf aan bang voor me te zijn geweest, ik schrok er echt van.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:43 schreef SilentChaos het volgende:
Niet veilig trouwens? Zij heeft een schaar in haar hand, niet jij
Nja, ik ken hem echt nietquote:
Ik hoorde het nieuws over Maarten van Roozendaal.quote:
lijkt me ook heer raar als iemand dat zegt iddquote:Op maandag 1 juli 2013 20:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze gaf aan bang voor me te zijn geweest, ik schrok er echt van.
Vast niet want die is overledenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik hoorde het nieuws van Maarten van Roozendaal.
Klopt, ik heb ook niet bepaald een toffe avondquote:Op maandag 1 juli 2013 21:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
lijkt me ook heer raar als iemand dat zegt idd
Is hij overleden?quote:
Wtf een kapster die gaat lopen miepen over een klant?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:33 schreef minthy het volgende:
Lelijke tak
Dat is wel bizar toevalligquote:Op maandag 1 juli 2013 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TTK / Maarten van Roozendaal (51) overleden
Wtf, hij is 4 dagen jonger dan mijn moeder.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
TTK / Maarten van Roozendaal (51) overleden
En 25 dagen jonger dan die van mijquote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wtf, hij is 4 dagen jonger dan mijn moeder.
Hij is 2 jaar ouder dan mijn moeder en 3 jaar jonger dan mijn vader. 51 is wel jong.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wtf, hij is 4 dagen jonger dan mijn moeder.
Wees blij dat ie er nog is, die van mij is al jaren weg. Die kneep er tussenuit op zijn 54e, ook niet bepaald oudquote:
Net als die van mij...quote:Op maandag 1 juli 2013 21:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Wees blij dat ie er nog is, die van mij is al jaren weg. Die kneep er tussenuit op zijn 54e, ook niet bepaald oud![]()
Wat een bazentrack.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Thunder![]()
![]()
![]()
vorige week echt de hele fucking dag in m`n kop gehad![]()
Toen ze die op Pinkpop deden dacht ik echt dat `t een Thunderdome track was (niet zo gek aangezien ze eerder in de set ook Bloody Beetroots en Faithless deden)quote:
quote:
quote:
Precies wat ik vanochtend of vanmiddag dachtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe GBTTZ, ik vind het niet heel spannend. Net zoals de nieuwe Franz Ferdinand, dus GBTTZ zal wel MH worden.
twitter:giel3fm twitterde op maandag 01-07-2013 om 21:22:23Damn maarten 'ik mis je' nu al. Hier de ode van Maaike voor ons en daar boven die t misten http://t.co/8bOlDrT8Y8 http://t.co/CsRm6GHWZ8 reageer retweet
Giel is de Jeroen Krabbé van de jongere generatie. Vriend van alle sterren. Zolang het maar aandacht voor z'n eigen shit oplevert.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:00 schreef Bronson het volgende:
Is het fout van mij om te denken dat Giel stiekem heel "gelukkig" is met het overlijden van Maarten?![]()
Kan hij weer lekker zijn programma promoten.twitter:giel3fm twitterde op maandag 01-07-2013 om 21:22:23Damn maarten 'ik mis je' nu al. Hier de ode van Maaike voor ons en daar boven die t misten http://t.co/8bOlDrT8Y8 http://t.co/CsRm6GHWZ8 reageer retweet
koffiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:15 schreef SilentChaos het volgende:
Het was gister al een pokkedag hier op kantoor, zal vandaag niet beter worden vrees ik
Gelukkig is m'n collega terug van vakantie, hoef ik iig haar werk niet meer te doen
Donequote:
Ik hoorde hem vanochtend ergens tussen 7 en half 8 nog geloof ik...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:43 schreef Bronson het volgende:
Goh. Wat raar eigenlijk dat die mooie ex-megahit van John Mayer nu nauwelijks meer wordt gedraaid. Waar komt dat toch door?
Ik ook. Daarom dacht ik er ook aan.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vanochtend ergens tussen 7 en half 8 nog geloof ik...
Dat was mij idd ook wel opgevallen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom dacht ik er ook aan.
Maar buiten dat is hij, volgens mij, nog niet op normale tijdstippen gedraaid. Met uitzondering van de megatop 50.
Bazennummer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:54 schreef SilentChaos het volgende:
Hier staat Sublime FMweer op
Net wel Ray Charles - I've got a womanWat een topplaat blijft dat
Ik voel en covertje aankomen
ik moet toch eens oefenen op het vertellen van een goed verhaal, om een SC te doen.quote:
sinds ie megahit af is is Johm Mayer iedere dag gedraaid: http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/21906 Maar idd niet op de meest courante tijdstippen....quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom dacht ik er ook aan.
Maar buiten dat is hij, volgens mij, nog niet op normale tijdstippen gedraaid. Met uitzondering van de megatop 50.
Da's geen SCtje hoor... Was ik maar zo'n baas op twitt0rquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik moet toch eens oefenen op het vertellen van een goed verhaal, om een SC te doen.
Of kan post #126 in dit topic er voor doorgaan dat ik een "SC'tje" deed![]()
Alvast bedankt voor uw beoordeling. Grgr
Da's lastig autorijden...quote:
Godver SCquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's lastig autorijden...
Kan je beter 538 luisteren
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
in... Ik heb niet eens een rijbewijsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Rudytwitter:jaapbrienen twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 09:59:13"Ik werk bij een energiebedrijf", zegt Marcel. "O", zegt @rudymackay, "dan kun jij wel met de spanning omgaan". Joe. #radio6 reageer retweet
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:02 schreef 3rdRock het volgende:
Rudytwitter:jaapbrienen twitterde op dinsdag 02-07-2013 om 09:59:13"Ik werk bij een energiebedrijf", zegt Marcel. "O", zegt @rudymackay, "dan kun jij wel met de spanning omgaan". Joe. #radio6 reageer retweet
![]()
Dat is wel een heel oud grapjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:02 schreef 3rdRock het volgende:
![]()
Zo briljant is het nietquote:
Als je hem nog nooit gehoord hebt..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo briljant is het niet
Beetje niveau: dat zei je moeder ook vannacht
maar het moet wel ter plekke in je hoofd schieten. tenzij er natuurlijk al een elloenlang voorgesprek is geweest natuurlijkquote:
Eensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:24 schreef Bronson het volgende:
Eens met Henk. Als Giel of Domein deze grap had gemaakt was het flauw geweest.
Dan moet je er wat zout bij doen!!!11!![]()
![]()
Ik ben koning in de opmerkingen: "Dat zei m'n vrouw gister ook"quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo briljant is het niet
Beetje niveau: dat zei je moeder ook vannacht
Dat soort opmerkingen spoken bij mij ook vaak door mijn hoofd. Meestal in de meest ongepaste situaties. Bij sollicitaties bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben koning in de opmerkingen: "Dat zei m'n vrouw gister ook"
of "Dat heb je ook wel eens geiler gezegd"
Jammer dat er meteen een waardeoordeel aan dat soort opmerkingen hangt... Ik ga wel solliciteren als vuilnisman
Oneens.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:24 schreef Bronson het volgende:
Eens met Henk. Als Giel of Domein deze grap had gemaakt was het flauw geweest.
Dan moet je er wat zout bij doen!!!11!![]()
![]()
Ja of bij klanten inderdaadquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat soort opmerkingen spoken bij mij ook vaak door mijn hoofd. Meestal in de meest ongepaste situaties. Bij sollicitaties bijvoorbeeld
"Dat je helemaal het einde bent, vind ik een slecht begin"quote:
Dacht een lange tijd dat het Westbroek wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |