Vast zelf de tent meegenomenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze stonden toch ook op Glastonbury of niet? Of ben ik in de war met concert at sea?
Duhquote:
Tja... mooie vrouwen hebben daar vaker last vanquote:
welquote:Op maandag 1 juli 2013 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Duh![]()
Jij reageert niet op mijn tweets
Tja, die hebben natuurlijk keus genoeg!quote:Op maandag 1 juli 2013 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Tja... mooie vrouwen hebben daar vaker last van
Spoorwegmuseum in Utrecht.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef Qunix het volgende:
Waar is de bbq dan?
Hij staat in een kroeg, meer niet?
Het maakt me ook aardig in de war, weekendgevoelquote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Qunix het volgende:
Paul met krullen en een haar op zijn kin. Ik herkende hem niet snel, tot ik zijn bril zag.
Ah zo. Goede TT wel hequote:Op maandag 1 juli 2013 14:00 schreef Qunix het volgende:
Ik moet wachten tot een build klaar is
En ik zag de TT, dus ik wilde even buurten
Jouw sigquote:Op maandag 1 juli 2013 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Wat lees ik? Zijn Plage en Lion in the morning sun allebei gedraaid in het zelfde uur??? Wat een bazenzender is 3FM toch
Auwquote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef minthy het volgende:
Normaal gesproken vraag ik me vaak af hoe ik in vredesnaam aan blauwe plekken kom.
Deze op m'n bovenbeen ga ik me vast wel herinneren, loop keihard tegen een punt van het aanrecht aan![]()
/dagboek
kusje (en een klein likjequote:Op maandag 1 juli 2013 14:42 schreef minthy het volgende:
Normaal gesproken vraag ik me vaak af hoe ik in vredesnaam aan blauwe plekken kom.
Deze op m'n bovenbeen ga ik me vast wel herinneren, loop keihard tegen een punt van het aanrecht aan![]()
/dagboek
Positief punt; even hard gevloekt. Lucht wel weer opquote:
Da's waarquote:Op maandag 1 juli 2013 14:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Positief punt; even hard gevloekt. Lucht wel weer op
pas maar op ik lik je helemaal leeg!!!11quote:Op maandag 1 juli 2013 14:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee!! Niet zo eng romantisch doen enzow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik ook!quote:Op maandag 1 juli 2013 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's waar
Lekker positief denkenIk hou er van
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pas maar op ik lik je helemaal leeg!!!11Hou je van Crème de Brie en spinnenwebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
pas maar op ik lik je helemaal leeg!!!11Likken als LassieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er wel weer eens zin inMag jij m'n pandapunten overkopen Minthy
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Misschien heeft wolfje ook wel gewoon piemelbriequote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je van Crème de Brie en spinnenwebben?
Hoef ik niet, ik heb er al meer dan jijquote:Op maandag 1 juli 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Likken als Lassie
Ik heb er wel weer eens zin inMag jij m'n pandapunten overkopen Minthy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |