Ik begrijp het wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon geen bundel nemen? Volgens mij begrijp je het niet. Ze bieden aan dat je geen bundel neemt, maar kan internetten als je wil. Dat is volgens mij bij alle abo's zo hoor.
Je zet internet niet toevallig aan... daar moet je toch wel wat voor doen. Je zegt ook niet dat je geen internet wil; alleen dat je geen bundel wil.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel.
Dat het overal zo is, neemt niet weg dat ik het raar vind. Je wil geen internet, maar je krijgt het toch en als je 1x ergens vergeet een vinkje uit te zetten krijg je een rekening van 1000 euro.
Ik heb me er nooit zo in verdiept, omdat ik wel internet wil, maar het zou toch mooi zijn als het gewoon standaard echt geblokkeerd is. Pas als je aangeeft dat je toch internet wil, gaat het aan. Dit klinkt meer als een opt-out abo.
@wokkel: No shit. *facepalm plaatje*
Ja, dat was dus mijn punt hè.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef Catch22- het volgende:
Je zegt ook niet dat je geen internet wil; alleen dat je geen bundel wil.
Dan voel je je behoorlijk genaaid!quote:
Dat is wel raar. Aangezien er altijd direct verbinding wordt gemaakt als je de telefoon aanzet zit je altijd met extra kosten waar je niet om vraagt.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:57 schreef Kreator het volgende:
Overigens, als ik mijn telefoon standaard uit de doos haal, is het allemaal al ingesteld op wél internet.
Service? Morele plicht bedoel je?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
TS heeft toch zelf het dataverkeer aangezet, dat is om een dienst vragen.
Je kunt het een hoop noemen, en het was een stukje service van Ben geweest als ze gewaarschuwd en/of afgesloten hadden, maar het is zeker geen oplichting dat ze dat niet gedaan hebben.
Wat betekent het woord "provider" volgens jou? Ik vertaal het naar "faciliteerder".quote:Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Service? Morele plicht bedoel je?
Het is misbruik maken van mensen hun onwetendheid over mobiele telefoons, op een zeer smerige manier. Je kunt die fout onmogelijk bij de gebruiker neerleggen, de provider heeft ook zijn verplichtingen richting hun klanten.
Wat een onzin, als TS allemaal 0900 nummers gaat bellen kan je dat toch ook niet de provider verwijten (omdat 0900 buiten een bundel vallen)?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Het is misbruik maken van mensen hun onwetendheid over mobiele telefoons, op een zeer smerige manier. Je kunt die fout onmogelijk bij de gebruiker neerleggen, de provider heeft ook zijn verplichtingen richting hun klanten.
Ken je de film Idiocracy?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
En wat is dan het bezwaar om boven de zoveel euro af te sluiten?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:35 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat een onzin, als TS allemaal 0900 nummers gaat bellen kan je dat toch ook niet de provider verwijten (omdat 0900 buiten een bundel vallen)?
De provider heeft wel wat anders te doen dan iedere klant als een kleuter te behandelen, als je tegenwoordig een smartphone moet die alles kan, dan mag je ook zorgen dat dat ding geen dingen doet waarvan je niet wilt dat hij dat doet, en als je daar niet mee om kunt gaan, dan moet je misschien geen smartphone nemen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:28 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
Dus als TS 83 was geweest, dan was die rekening wel onterecht?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
De provider heeft wel wat anders te doen dan iedere klant als een kleuter te behandelen, als je tegenwoordig een smartphone moet die alles kan, dan mag je ook zorgen dat dat ding geen dingen doet waarvan je niet wilt dat hij dat doet, en als je daar niet mee om kunt gaan, dan moet je misschien geen smartphone nemen.
TS lijkt me geen 83-jarige die het aanzetten van een mobieltje al een uitdaging vindt.
Daarbij wist TS kennelijk prima dat de wifi thuis niet meer werkte en dat er spontaan weer internet was toen hij de gegevenstoegang via mobiel netwerk ingeschakeld had.
Een ander gaat eerst z'n wifi fixen, en dan pas aan de telefoon klieren, maar TS vond het geen probleem mobiel dataverkeer aan te zetten, omdat dat filmpje even belangrijker was.
Had mama de stekker van de wifi eruitgetrokken zodat TS wel moest gaan slapen?
Filmpje uploaden of tethering omdat TS nog op de computer bezig was?
2 Jaar geleden ik had net een smartphone kreeg ik een SMS van T-mobile.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:21 schreef Leandra het volgende:
TS heeft toch zelf het dataverkeer aangezet, dat is om een dienst vragen.
Je kunt het een hoop noemen, en het was een stukje service van Ben geweest als ze gewaarschuwd en/of afgesloten hadden, maar het is zeker geen oplichting dat ze dat niet gedaan hebben.
Kijk voor de grap eens of het in de handleiding van je telefoon uitgelegd staat.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:46 schreef rednitro het volgende:
Ik heb zelf mobiele netwerk aan gezet, je klopt. Maar als je niet precies weet wat dat inhoud
Als dat is afgesproken binnen het contract dan is dat uiteraard geen bezwaar. Was die afspraak er nu?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:39 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
En wat is dan het bezwaar om boven de zoveel euro af te sluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |