Ja natuurlijk heb ik dat gedaan, ben gekke henkie niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom heb je het zelf niet gelijk uitgezet na dat gesprek? Nu zat er nog steeds een half uur tussen.
Zucht, ok negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de trollquote:Op maandag 1 juli 2013 12:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sterker nog hij heeft er dus 2 gehad, 1 bij 128 en 1 bij 750.
Maar je had een waarschuwing gehad bij die 128 euro toch? Die telt ook lijkt me. Wat is er trollerig aan dat gedrag?quote:
Je zegt net dat je bij 128 een sms hebt gehad en 'technisch gezien ergens boven de 750'. Dat zijn er dan toch 2 of niet?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:15 schreef rednitro het volgende:
[..]
Zucht, ok negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll negeer de troll
Scroll omhoog of stop trollen.
Nee kom op zeg ... een sms krijgen met een waarschuwing en dan bellen en horen dat het 128¤ is.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zegt net dat je bij 128 een sms hebt gehad en 'technisch gezien ergens boven de 750'. Dat zijn er dan toch 2 of niet?
Je mag al van geluk spreken dat ze je uberhaupt hebben gewaarschuwd en afgesloten.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:26 schreef rednitro het volgende:
[..]
Nee kom op zeg ... een sms krijgen met een waarschuwing en dan bellen en horen dat het 128¤ is.
en dan een half uur later je factuur bekijken en 1050¤ zien?
Noem je dat een waarschuwings sms? de medewerker van Ben gaf zelf toe dat er niet tijdig een SMS verstuurd was. Als hun het al zeggen dan hoef ik dat punt verder niet meer te maken lijkt me.
Daar komt bij dat ik in dat half uur (na 16:28) NATUURLIJK "mobiele netwerken" heb uitgezet en het natuurlijk NOOIT niet met 800¤ kan zijn opgelopen als ik in dat half uur geen internet heb gebruikt.
Dat was al de dag ervoor gebeurd. Ben was gewoon traag.
Tuurlijk je kan roepen dat ik een lul ben, dat ik niet weet hoe met een smartphone om te gaan.
Allemaal prima, maar 1050¤ voor het uploaden van een filmpje is buiten proportioneel.
Ben best bereid te betalen hoor voor mijn fout.
Maar dan wel tot een Euro of 60, dat wind ik alleszins redelijk. Had de rekening 150¤ dan had ik het ook geslikt en betaald. Maar 1050¤ is buiten proportioneel.
Vind schoenen ook te duur dus ik blijf thuis.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:32 schreef kwiwi het volgende:
Als je de kosten voir internet buiten de bundel an sich achterlijk hoog vindt (en dat ben ik dan overigens met je eens), dan moet je je mobiel gewoon uit laten staan.
Dan doe je dat, eigen keuze.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:33 schreef rednitro het volgende:
[..]
Vind schoenen ook te duur dus ik blijf thuis.
3 tot 5 dagen.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:35 schreef kwiwi het volgende:
Hoe lang gaat dat onderzoek van Ben eigenlijk duren? Hebben ze daar wat over gezegd?
Post je de uitkomst van het onderzoek hier? Ik ben nieuwsgierig naar wat er gaat gebeurenquote:
Waarom? Het abo biedt internet op nacalculatie, dat is iets anders als geen internet.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:07 schreef Kreator het volgende:
Moet zeggen dat ik het wel heel raar vind dat je data krijgt, terwijl je een abbo hebt met alleen maar bellen & sms.
Dat alleen al zou reden moeten zijn om niet te betalen.
Ligt er maar net aan hoe ze dat adverteren. Als er "geen internet nodig? Neem dan bellen+sms!!" staat en ergens helemaal onderaan in kleine lettertjes dat je dan ook data krijgt, dan is dat misleidend.quote:
Kijk hier maar.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe ze dat adverteren. Als er "geen internet nodig? Neem dan bellen+sms!!" staat en ergens helemaal onderaan in kleine lettertjes dat je dan ook data krijgt, dan is dat misleidend.
Daar staat het inderdaad gewoon heel duidelijk in. (schandalig trouwens dat je niet zonder data kunt bestellen, maar goed dat is een ander verhaal)quote:Op maandag 1 juli 2013 13:10 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Kijk hier maar.
http://www.ben.nl/abonnementen
dat kan je toch gewoon?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar staat het inderdaad gewoon heel duidelijk in. (schandalig trouwens dat je niet zonder data kunt bestellen, maar goed dat is een ander verhaal)
Bij Ben niet, kennelijk. Als ik het zo ff snel bekijk. Misschien zijn er nog wel andere abo's, dat kan ook.quote:
Het uploaden van dat filmpje gaat hem nu ¤ 1.050 kostenquote:Op maandag 1 juli 2013 10:27 schreef zwarteweduwe het volgende:
Sorry TS, ik had graag je verhaal willen lezen, maar je vreselijke filmpje onder je nick vraagt nogal wat negatieve aandacht. Ik kan je moeilijk serieus nemen.
Waarom schandalig, het is toch je vrije keuze om er mee akkoord te gaan of een ander abo te zoeken?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar staat het inderdaad gewoon heel duidelijk in. (schandalig trouwens dat je niet zonder data kunt bestellen, maar goed dat is een ander verhaal)
Je kan toch gewoon geen bundel nemen? Volgens mij begrijp je het niet. Ze bieden aan dat je geen bundel neemt, maar kan internetten als je wil. Dat is volgens mij bij alle abo's zo hoor.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij Ben niet, kennelijk. Als ik het zo ff snel bekijk. Misschien zijn er nog wel andere abo's, dat kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |