Stomme lapohunter!quote:
Zolang ik maar keihard mijn muziek kan draaien.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
Zelfs een vriendin van me zegt dat ik later een horende vriend krijg.
REZ, WE ZIJN GEWOON VOOR ELKAAR BESTEMD.
Je interpreteert mijn post verkeerd.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu, waarom zou je geen horende vriend krijgen? Wij konden ook normaal communiceren, behalve dat ik wat te snel praatte
Intern en extern.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
Maar Etsu, jij hebt toch zo'n intern hoorapparaat?
Als ik dat doe heb ik binnen 5 minuten boze buren voor de deurquote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang ik maar keihard mijn muziek kan draaien.
Emma Watson is best cute als gingerquote:
ben je gek in je hoofd ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Emma Watson is best cute als ginger
Slimquote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja drm zei ik het hier :s
miss zou iemand zichzelf aanbieden
Watquote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een van onze teamleiders is met zijn moeder gaan koeienknuffelen
Dat zal geen probleem zijn geweest als hij niet een foto van hem en een koe op facebook gezet heeft waar hij in zijn overal duidelijk een boner heeft![]()
![]()
![]()
HAHA DIE FOTO ZAG IKquote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een van onze teamleiders is met zijn moeder gaan koeienknuffelen
Dat zal geen probleem zijn geweest als hij niet een foto van hem en een koe op facebook gezet heeft waar hij in zijn overal duidelijk een boner heeft![]()
![]()
![]()
Omdat ik er op gereageerd had zekerquote:
hahahah omgg ik zie hetquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik er op gereageerd had zekerKijk nog eens dan
quote:
quote:Je bent wel erg enthousiast. Vond de koe het ook leuk?
ik lees het netquote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Andere collega zet er ook onder:
[..]
Dunno, beetje kroelen ofzo. Betaal je wel 40 pp voorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
Koeienknuffelen? Hoezo zou je zo'n beest willen knuffelen?
Dat moet je nu nog uitzoeken?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt geen idee wat voor HBO opleiding ik wil gaan doen
ghehequote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
KRABS WAT GA JIJ ER OP REAGEREN
Nee, ik zit nog te twijfelen tussen Commerciele economie, bedrijfseconomie en logistiek en economiequote:
Ik vind jou aardig, niet zo zeer om je persoonlijkheid maar om die linkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.be-at.tv/brand(...)stage-sunday/b-front
Op welke hogeschool?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog te twijfelen tussen Commerciele economie, bedrijfseconomie en logistiek en economie
jaquote:
22:45 komt SvDquote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind jou aardig, niet zo zeer om je persoonlijkheid maar om die link
Stenden Hogeschool in Emmen.quote:
#Yoloswek4jezusquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maak gewoon de keuze en gaan met die banaan.
Ja maar festival enzquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hardstyle
BOEM BOEM BOEM HERRIE BOEM BOEM
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hardstyle
BOEM BOEM BOEM HERRIE BOEM BOEM
Nou en, het blijft hardstyle.quote:
Ja, dat is mijn mening, ik vind het herrie.quote:
Jij bent duidelijk nog nooit naar een festival geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef TienVingers het volgende:
Waarom zou je naar een festival gaan met alleen maar herrie
Wil jij mijn gebalde vuist even aantikken jij eindbaas?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef TienVingers het volgende:
Waarom zou je naar een festival gaan met alleen maar herrie
Hoe klinkt het dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Rezania het volgende:
Damn, even geluisterd hoe mensen met zo'n implantaat horen, ik dacht dat de techniek al veel beter was.
Batterijen/accu.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Rezania het volgende:
Maar hoe krijgt zo'n ding eigenlijk stroom vraag ik me dan af.
Klopt, tenminste als die stadsfeesten en dat soort gedoe niet meetelt niet neequote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit naar een festival geweest
Alsof een computer probeert in te bellen en dan erger.quote:
LBquote:
Ik heb geen idee of dat zo is.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alsof een computer probeert in te bellen en dan erger.
[..]
LB
Nee dat staat er ver vanafquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Klopt, tenminste als die stadsfeesten en dat soort gedoe niet meetelt niet nee
Ja hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wil jij mijn gebalde vuist even aantikken jij eindbaas?
quote:
mooiquote:
Ik bedoel dat interne ding hè, hoe krijgt die stroom?quote:
Mwah, de sfeer op zo'n festival is altijd geweldig. Ik wou eigenlijk dit jaar naar Pinkpop gaan maar helaas. Misschien volgend jaar Lowlands,quote:Op zondag 30 juni 2013 22:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja hoor
* TienVingers tikt zijn gebalde vuist aan
Een festival zoals Lowlands lijkt me wel leuk, gewoon sfeer maar alleen hardstyle en dergelijke lijkt me echt iets wat gaat vervelen-irriteren na een uurtje.
kijk wappquote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mwah, de sfeer op zo'n festival is altijd geweldig. Ik wou eigenlijk dit jaar naar Pinkpop gaan maar helaas. Misschien volgend jaar Lowlands,
brahquote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mwah, de sfeer op zo'n festival is altijd geweldig. Ik wou eigenlijk dit jaar naar Pinkpop gaan maar helaas. Misschien volgend jaar Lowlands,
Maar, maar, ik kan niet zo goed multitasken. Fokken, facebook chat, skype én whatsapp.quote:
Ik heb geen idee precies hoe, maar wat ik hoor, word omgezet in elektrische impulsen en dat gaat naar het interne ding en deze heeft draadjes en zitten in m m'n slakkenhuis en zijn verbonden met mijn gehoorzenuw. Zoiets.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel dat interne ding hè, hoe krijgt die stroom?
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar, maar, ik kan niet zo goed multitasken. Fokken, facebook chat, skype én whatsapp.
hosselaarsterquote:
Ja ja, dat heb ik al gelezen en klinkt ook logisch, maar het lijkt me sterk dat je lichaam genoeg stroom produceert voor dat ding.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee precies hoe, maar wat ik hoor, word omgezet in elektrische impulsen en dat gaat naar het interne ding en deze heeft draadjes en zitten in m m'n slakkenhuis en zijn verbonden met mijn gehoorzenuw. Zoiets.
ben je ookquote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hosselaarster
Ik dacht dat ik speciaal was
Doe nog een studie erbij en onderzoek hoe dat in elkaar werkt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, dat heb ik al gelezen en klinkt ook logisch, maar het lijkt me sterk dat je lichaam genoeg stroom produceert voor dat ding.
Magneten kunnen stroom opwekken, maar dat lijkt me niet fijn voor je, vooral niet door al dat bloed dat tussen te magneten zit.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe nog een studie erbij en onderzoek hoe dat in elkaar werkt.
Dat ding zit op m'n schedel joh.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Magneten kunnen stroom opwekken, maar dat lijkt me niet fijn voor je, vooral niet door al dat bloed dat tussen te magneten zit.
DAAR STROOMT OOK BLOED JA!quote:
DAT WEET IK TOCH NIET JA!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
DAAR STROOMT OOK BLOED JA!Het enige deel van je lichaam waar geen bloed stroomt is je hoornvlies.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik heb vmbo biologie gehad, zegt genoeg.
Daar krijg je dit ook te leren.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik heb vmbo biologie gehad, zegt genoeg.
Ik wel, U jelly?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
rezzie ik heb de nieuwe star trek nog steeds niet gezien.
Biologie is belangrijk ja, onthoudt gewoon alles.quote:
Eh, jawel.quote:
onthoudtquote:Op zondag 30 juni 2013 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wel, U jelly?
[..]
Biologie is belangrijk ja, onthoudt gewoon alles.
O rly?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, jawel.Of het niveau is echt bijna letterlijk naar beneden gedonderd als een baksteen in de afgelopen vier jaar.
Denk het.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eh, jawel.Of het niveau is echt bijna letterlijk naar beneden gedonderd als een baksteen in de afgelopen vier jaar.
Had zwerty laatst ook gepost jaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/V26%200199052%20002%2090%203109%203.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=3&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
H&M
Onthouden, stam is onthoud, dus onthoudt. EN LOOPT GEWOON ALLES KLINKT OOK PRIMA JA!quote:
Ja dat laatste heb ik op de havo ook nooit gehoordquote:Op zondag 30 juni 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
Serieus, je leert toch nog wel op het vmbo dat je schedel ook gewoon bloed nodig heeft, en dat je hoornvlies direct zuurstof uit de lucht haalt? Anders is het zo slecht.
NEE.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Onthouden, stam is onthoud, dus onthoudt. EN LOOPT GEWOON ALLES KLINKT OOK PRIMA JA!
Ik heb het niet eens geleerd op havo onderbouw!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
Serieus, je leert toch nog wel op het vmbo dat je schedel ook gewoon bloed nodig heeft, en dat je hoornvlies direct zuurstof uit de lucht haalt? Anders is het zo slecht.
Nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
Not really. ik heb geen goed gevoel over de film.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wel, U jelly?
[..]
Biologie is belangrijk ja, onthoudt gewoon alles.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat laatste heb ik op de havo ook nooit gehoord
Ga naar jullie scholen en sla jullie biologieleraren.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens geleerd op havo onderbouw!
Nee wist ik niet en nee wist ik ook niet en ik ben slechtquote:Op zondag 30 juni 2013 22:46 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef nodig het volgende:
hee ik moet goeie gel hebben welke moet ik dan kopen
Het is ook meer actie dan echt Star Trek ja, maar wel vermakelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Not really. ik heb geen goed gevoel over de film.
Wordt mijn biologieleraar gewoon!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Ga naar jullie scholen en sla jullie biologieleraren.
Ik dus alleen dat laatstequote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef nodig het volgende:
[..]
ik weet alleen de voorplanting en fotosynthese nog :s :s
Oja, fotosynthese.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:47 schreef nodig het volgende:
[..]
ik weet alleen de voorplanting en fotosynthese nog :s :s
Die ST feel moet er wel inzitten voor mij eigenlijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is ook meer actie dan echt Star Trek ja, maar wel vermakelijk.
Fotosynthese is toch iets met bladeren die lucht uitwisselen ofzo? En iets met glucosequote:Op zondag 30 juni 2013 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doet me nog steeds meer denken aan spongebob dan aan CO2
nickquote:Op zondag 30 juni 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
Ik weet de aerobe dissimilatie van glucose uit mijn hoofd. Wie wil mij aanraken?
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
Ik weet de aerobe dissimilatie van glucose uit mijn hoofd. Wie wil mij aanraken?
Volgende week.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:49 schreef Rezania het volgende:
lolquote:Op zondag 30 juni 2013 22:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Fotosynthese is toch iets met bladeren die lucht uitwisselen ofzo?
En water!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
lol![]()
Planten die licht en co2 omzetten in zuurstof ofzo
Dat eerste leerde ik nooit. Wist ik alquote:
Lijkt me best leuk, leer je dat in de bovenbouw op vwo?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:50 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus.
Ik kan weet een groot aantal primitieven en afgeleiden uit mijn hoofd.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:50 schreef TienVingers het volgende:
Ik weet hoe je procentuele verandering moet berekenen uit mijn hoofd.
Ja, echt biochemie.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, leer je dat in de bovenbouw op vwo?
En ik weet niet wat dat zijn, is dat biologie/natuurkunde of economie?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan weet een groot aantal primitieven en afgeleiden uit mijn hoofd.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:52 schreef xcachet het volgende:
Jullie weten dingen die ik nooit zou willen weten. Amen.
Wij kregen in groep 7 en 8 al seksuele voorlichting :Squote:Op zondag 30 juni 2013 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat eerste leerde ik nooit. Wist ik al
Nee grapje. Ik heb dat gemist want dat kreeg je bij ons in havo 4 en op het vmbo in de 3e
Yess
Jij weet dingen die ik nooit zou willen weten!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:52 schreef xcachet het volgende:
Jullie weten dingen die ik nooit zou willen weten. Amen.
Nee, in planten vindt onder invloed van licht een reactie plaats waarbij koolstofdioxide en water worden omgezet in glucose en zuurstof. Dit noemen we fotosynthese.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
lol![]()
Planten die licht en co2 omzetten in zuurstof ofzo
Wiskunde.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En ik weet niet wat dat zijn, is dat biologie/natuurkunde of economie?
Ik ook wel maar niet dat je dat moest gaan leren zoals bij biologiequote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Wij kregen in groep 7 en 8 al seksuele voorlichting :S
Nerdquote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, in planten vindt onder invloed van licht een reactie plaats waarbij koolstofdioxide en water worden omgezet in glucose en zuurstof. Dit noemen we fotosynthese.
Als je dat niet ben je gewoon tyfusdom.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Nerd:s :s
Ik dacht dat je wiskundeleraar was
Dan wil ik het je wel lerenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook wel maar niet dat je dat moest gaan leren zoals bij biologie
Ik ben slim. Deal with itquote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij weet dingen die ik nooit zou willen weten!
Zoals paarden.
Nee man, ik zit in 6 vwo en geef toevallig ook wiskunde in de derde.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef nodig het volgende:
[..]
interessant hé :s :squote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook wel maar niet dat je dat moest gaan leren zoals bij biologie
thanksquote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je dat niet ben je gewoon tyfusdom.
Primitieven alleen B vwo, afgeleiden A vwo en B vwo/havo.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wiskunde A of B?
Ik sta een 4 voor wiskunde A, hopeloos hè.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je dat niet ben je gewoon tyfusdom.
Dat is Stuart, en dan op de basisschool in Londenquote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef nodig het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is Stuart, en dan op de basisschool in Londen
huh :squote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee man, ik zit in 6 vwo en geef toevallig ook wiskunde in de derde.
Ik weet op alles een antwoord :s :squote:Op zondag 30 juni 2013 22:54 schreef TienVingers het volgende:
Nooit seksuele voorlichting gehad op school
Ja, klopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:56 schreef nodig het volgende:
[..]
huh :s
Dus je doet geen docentenopleiding maar staat wel voor de klas?
Bèta!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
Ik weet ook replicatie, translatie en transcriptie uit mijn hoofd. Ik ben een eckte bètanerd.
Ik wist het over stuart idd maar ik dacht rez ook ;oquote:Op zondag 30 juni 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is Stuart, en dan op de basisschool in Londen
Heb ik ook gehad vorig jaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:56 schreef nodig het volgende:
[..]
huh :s
Dus je doet geen docentenopleiding maar staat wel voor de klas?
Deels. Ik had te weinig uren, doordat ik vorig jaar al Nederlands en Engels had gehaald, en dus moest ik iets doen. Toen hebben ze me maar voor de klas gezet.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?Hebben ze je gevraagd omdat je zo goed in wiskunde bent?
Doe hetzelfde, dan ziet hij wel in hoe debiel het is.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef TienVingers het volgende:
Mijn wiskundeleraar schreeuwt en slaat op tafels, ik kan echt niet werken daar in de les
Gaafquote:Op zondag 30 juni 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deels. Ik had te weinig uren, doordat ik vorig jaar al Nederlands en Engels had gehaald, en dus moest ik iets doen. Toen hebben ze me maar voor de klas gezet.
neuh, 6 euro ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook? En is ie geen 30 euro?
Zo erg ga ik mezelf niet voor schut zetten in de klas.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe hetzelfde, dan ziet hij wel in hoe debiel het is.
Hoezo lastig qua lesstof? Ik had toch allang alles gehad?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef nodig het volgende:
[..]
GaafOok gewoon gelijk voor een 3e klas
Best lastig lijkt me dat
Qua lesstof enzo. Kreeg je ook nog betaald?
Afspreken met de hele klas om hetzelfde te doen dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zo erg ga ik mezelf niet voor schut zetten in de klas.
Welquote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef nodig het volgende:
[..]
OOooh valt reuze mee danMaar zelf heb je hem niet dus?
why?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
Ik val over een uur dood neer, dat jullie het weten.
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef zwerty het volgende:
Er werkte een leuke wiskundedocent bij ons op school!___
Ze schreeuwde altijd zo hard, dat de rector een keer in de deuropening bleef staan en het geschreeuw opnam met zijn telefoon, en zij had niks door
Doe maar nietquote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
Ik val over een uur dood neer, dat jullie het weten.
Naja ik dacht aan mezelf die voor een 3e klas wiskunde zat te gevenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo lastig qua lesstof? Ik had toch allang alles gehad?
En nee, kreeg niet betaald, maar de ervaring is ook wat waard gelukkig. En presenteren ga nu echt heel gemakkelijk.
Misschien voor een vak als tekenenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind uitleggen veel moeilijker dan begrijpen!
Maar leraar zijn lijkt me best cool, zou dat kunnen, als je geen leraartype bent?
Life Science & Technologyquote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Naja ik dacht aan mezelf die voor een 3e klas wiskunde zat te gevenZou ik niet kunnen ;o Maar verplaats wiskunde in economie en ik kan het wel
![]()
Wat wil je na je VWO gaan doen?
Jaquote:
Deed die van mij ookquote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef TienVingers het volgende:
Mijn wiskundeleraar schreeuwt en slaat op tafels, ik kan echt niet werken daar in de les
Het kost ook wat moeite de eerste paar keer, maar na een tijdje weet je precies hoe je dingen uit moet leggen.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
Maar leraar zijn lijkt me best cool, zou dat kunnen, als je geen leraartype bent?
Ik heb genoeg leraren en leraressen die totaal geen leraartypes zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
Gebruiken wat?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JaHeel veel mensen die ik ken gebruiken het
Defineer ''leraartype''quote:Op zondag 30 juni 2013 23:04 schreef Spatieloos het volgende:
Klinkt goedquote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology
Komt neer op biotechnologie, dus een cel zo aanpassen dat hij doet wat je wilt.
Hmm ik ga hem eens proberenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
JaHeel veel mensen die ik ken gebruiken het
Hoezo?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:06 schreef nodig het volgende:
[..]
Klinkt goed![]()
Ik heb biologie in het 3e laten vallen
Dat lijkt mij ook wat, voor zulke dingen kies ik volgend jaar biologie. Ondanks dat ik nu in een maand heel 4 vwo bio moet inhalen!quote:Op zondag 30 juni 2013 23:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Life Science & Technology
Komt neer op biotechnologie, dus een cel zo aanpassen dat hij doet wat je wilt.
Een hoop van dat moet je ook lerenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Iemand die goed kan uitleggen, en orde kan houden in een groep/klas.
dan hebben we dezelfdequote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
Mijn Nederlands lerares leest half voor van Wordbestanden op het bord en meer niet.
Slechte school?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
Mijn Nederlands lerares leest half voor van Wordbestanden op het bord en meer niet.
Goede keuze.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wat, voor zulke dingen kies ik volgend jaar biologie. Ondanks dat ik nu in een maand heel 4 vwo bio moet inhalen!
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Vond het nooit interessant
Net zoals scheikunde en natuurkunde![]()
Doe mij maar economie en M&O
Ik ken ze jaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Zijn er mensen die hier als bijbaan bijles geven doen?
Er zijn klasgenoten van mij die dat dit jaar gedaan hebbenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Dat is meer mijn hoofdbaanquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
Ik heb ook economie en M&O.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef nodig het volgende:
[..]
Vond het nooit interessant
Net zoals scheikunde en natuurkunde![]()
Doe mij maar economie en M&O
Mijn school is matig vind ik, bovenbouw ja, maar er zitten goede en slechte leraren tussenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Slechte school?
In de bovenbouw?
Bij ons hadden we alleen echt slechte leraren in onderbouw. Maar in de bovenbouw zijn ze ook niet allemaal goed, maar mijn wiskunde docent was goed. En al mijn Nederlands leraren waren goed/aardig.
M&O isquote:Op zondag 30 juni 2013 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb ook economie en M&O.Economie vind ik nog wel interessant en ook handig, M&O vind ik echt een ongelooflijk kutvak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |