Nee, ik zit nog te twijfelen tussen Commerciele economie, bedrijfseconomie en logistiek en economiequote:
Ik vind jou aardig, niet zo zeer om je persoonlijkheid maar om die linkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef LETMEIN het volgende:
http://www.be-at.tv/brand(...)stage-sunday/b-front
Op welke hogeschool?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, ik zit nog te twijfelen tussen Commerciele economie, bedrijfseconomie en logistiek en economie
jaquote:
22:45 komt SvDquote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind jou aardig, niet zo zeer om je persoonlijkheid maar om die link
Stenden Hogeschool in Emmen.quote:
#Yoloswek4jezusquote:Op zondag 30 juni 2013 22:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maak gewoon de keuze en gaan met die banaan.
Ja maar festival enzquote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hardstyle
BOEM BOEM BOEM HERRIE BOEM BOEM
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hardstyle
BOEM BOEM BOEM HERRIE BOEM BOEM
Nou en, het blijft hardstyle.quote:
Ja, dat is mijn mening, ik vind het herrie.quote:
Jij bent duidelijk nog nooit naar een festival geweestquote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef TienVingers het volgende:
Waarom zou je naar een festival gaan met alleen maar herrie
Wil jij mijn gebalde vuist even aantikken jij eindbaas?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:32 schreef TienVingers het volgende:
Waarom zou je naar een festival gaan met alleen maar herrie
Hoe klinkt het dan?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Rezania het volgende:
Damn, even geluisterd hoe mensen met zo'n implantaat horen, ik dacht dat de techniek al veel beter was.
Batterijen/accu.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Rezania het volgende:
Maar hoe krijgt zo'n ding eigenlijk stroom vraag ik me dan af.
Klopt, tenminste als die stadsfeesten en dat soort gedoe niet meetelt niet neequote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit naar een festival geweest
Alsof een computer probeert in te bellen en dan erger.quote:
LBquote:
Ik heb geen idee of dat zo is.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alsof een computer probeert in te bellen en dan erger.
[..]
LB
Nee dat staat er ver vanafquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Klopt, tenminste als die stadsfeesten en dat soort gedoe niet meetelt niet nee
Ja hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wil jij mijn gebalde vuist even aantikken jij eindbaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |