Ja, klopt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:56 schreef nodig het volgende:
[..]
huh :s
Dus je doet geen docentenopleiding maar staat wel voor de klas?
Bèta!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:56 schreef Rezania het volgende:
Ik weet ook replicatie, translatie en transcriptie uit mijn hoofd. Ik ben een eckte bètanerd.
Ik wist het over stuart idd maar ik dacht rez ook ;oquote:Op zondag 30 juni 2013 22:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is Stuart, en dan op de basisschool in Londen
Heb ik ook gehad vorig jaar.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:56 schreef nodig het volgende:
[..]
huh :s
Dus je doet geen docentenopleiding maar staat wel voor de klas?
Deels. Ik had te weinig uren, doordat ik vorig jaar al Nederlands en Engels had gehaald, en dus moest ik iets doen. Toen hebben ze me maar voor de klas gezet.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?Hebben ze je gevraagd omdat je zo goed in wiskunde bent?
Doe hetzelfde, dan ziet hij wel in hoe debiel het is.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef TienVingers het volgende:
Mijn wiskundeleraar schreeuwt en slaat op tafels, ik kan echt niet werken daar in de les
Gaafquote:Op zondag 30 juni 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Deels. Ik had te weinig uren, doordat ik vorig jaar al Nederlands en Engels had gehaald, en dus moest ik iets doen. Toen hebben ze me maar voor de klas gezet.
neuh, 6 euro ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Heb je die zelf ook? En is ie geen 30 euro?
Zo erg ga ik mezelf niet voor schut zetten in de klas.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe hetzelfde, dan ziet hij wel in hoe debiel het is.
Hoezo lastig qua lesstof? Ik had toch allang alles gehad?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:59 schreef nodig het volgende:
[..]
GaafOok gewoon gelijk voor een 3e klas
Best lastig lijkt me dat
Qua lesstof enzo. Kreeg je ook nog betaald?
Afspreken met de hele klas om hetzelfde te doen dan.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:00 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Zo erg ga ik mezelf niet voor schut zetten in de klas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |