Stomme lapohunter!quote:
Zolang ik maar keihard mijn muziek kan draaien.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
Zelfs een vriendin van me zegt dat ik later een horende vriend krijg.
REZ, WE ZIJN GEWOON VOOR ELKAAR BESTEMD.
Je interpreteert mijn post verkeerd.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu, waarom zou je geen horende vriend krijgen? Wij konden ook normaal communiceren, behalve dat ik wat te snel praatte
Intern en extern.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
Maar Etsu, jij hebt toch zo'n intern hoorapparaat?
Als ik dat doe heb ik binnen 5 minuten boze buren voor de deurquote:Op zondag 30 juni 2013 22:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang ik maar keihard mijn muziek kan draaien.
Emma Watson is best cute als gingerquote:
ben je gek in je hoofd ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Emma Watson is best cute als ginger
Slimquote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja drm zei ik het hier :s
miss zou iemand zichzelf aanbieden
Watquote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een van onze teamleiders is met zijn moeder gaan koeienknuffelen
Dat zal geen probleem zijn geweest als hij niet een foto van hem en een koe op facebook gezet heeft waar hij in zijn overal duidelijk een boner heeft![]()
![]()
![]()
HAHA DIE FOTO ZAG IKquote:Op zondag 30 juni 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een van onze teamleiders is met zijn moeder gaan koeienknuffelen
Dat zal geen probleem zijn geweest als hij niet een foto van hem en een koe op facebook gezet heeft waar hij in zijn overal duidelijk een boner heeft![]()
![]()
![]()
Omdat ik er op gereageerd had zekerquote:
hahahah omgg ik zie hetquote:Op zondag 30 juni 2013 22:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ik er op gereageerd had zekerKijk nog eens dan
quote:
quote:Je bent wel erg enthousiast. Vond de koe het ook leuk?
ik lees het netquote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Andere collega zet er ook onder:
[..]
Dunno, beetje kroelen ofzo. Betaal je wel 40 pp voorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:23 schreef Rezania het volgende:
Koeienknuffelen? Hoezo zou je zo'n beest willen knuffelen?
Dat moet je nu nog uitzoeken?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt geen idee wat voor HBO opleiding ik wil gaan doen
ghehequote:Op zondag 30 juni 2013 22:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
KRABS WAT GA JIJ ER OP REAGEREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |