mooiquote:
Mwah, de sfeer op zo'n festival is altijd geweldig. Ik wou eigenlijk dit jaar naar Pinkpop gaan maar helaas. Misschien volgend jaar Lowlands,quote:Op zondag 30 juni 2013 22:34 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja hoor
* TienVingers tikt zijn gebalde vuist aan
Een festival zoals Lowlands lijkt me wel leuk, gewoon sfeer maar alleen hardstyle en dergelijke lijkt me echt iets wat gaat vervelen-irriteren na een uurtje.
kijk wappquote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mwah, de sfeer op zo'n festival is altijd geweldig. Ik wou eigenlijk dit jaar naar Pinkpop gaan maar helaas. Misschien volgend jaar Lowlands,
brahquote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Mwah, de sfeer op zo'n festival is altijd geweldig. Ik wou eigenlijk dit jaar naar Pinkpop gaan maar helaas. Misschien volgend jaar Lowlands,
Maar, maar, ik kan niet zo goed multitasken. Fokken, facebook chat, skype én whatsapp.quote:
Ik heb geen idee precies hoe, maar wat ik hoor, word omgezet in elektrische impulsen en dat gaat naar het interne ding en deze heeft draadjes en zitten in m m'n slakkenhuis en zijn verbonden met mijn gehoorzenuw. Zoiets.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik bedoel dat interne ding hè, hoe krijgt die stroom?
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar, maar, ik kan niet zo goed multitasken. Fokken, facebook chat, skype én whatsapp.
hosselaarsterquote:
Ja ja, dat heb ik al gelezen en klinkt ook logisch, maar het lijkt me sterk dat je lichaam genoeg stroom produceert voor dat ding.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen idee precies hoe, maar wat ik hoor, word omgezet in elektrische impulsen en dat gaat naar het interne ding en deze heeft draadjes en zitten in m m'n slakkenhuis en zijn verbonden met mijn gehoorzenuw. Zoiets.
ben je ookquote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hosselaarster
Ik dacht dat ik speciaal was
Doe nog een studie erbij en onderzoek hoe dat in elkaar werkt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ja ja, dat heb ik al gelezen en klinkt ook logisch, maar het lijkt me sterk dat je lichaam genoeg stroom produceert voor dat ding.
Magneten kunnen stroom opwekken, maar dat lijkt me niet fijn voor je, vooral niet door al dat bloed dat tussen te magneten zit.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe nog een studie erbij en onderzoek hoe dat in elkaar werkt.
Dat ding zit op m'n schedel joh.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Magneten kunnen stroom opwekken, maar dat lijkt me niet fijn voor je, vooral niet door al dat bloed dat tussen te magneten zit.
DAAR STROOMT OOK BLOED JA!quote:
DAT WEET IK TOCH NIET JA!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:41 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
DAAR STROOMT OOK BLOED JA!Het enige deel van je lichaam waar geen bloed stroomt is je hoornvlies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |