Dat eerste leerde ik nooit. Wist ik alquote:
Lijkt me best leuk, leer je dat in de bovenbouw op vwo?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:50 schreef #ANONIEM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus.
Ik kan weet een groot aantal primitieven en afgeleiden uit mijn hoofd.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:50 schreef TienVingers het volgende:
Ik weet hoe je procentuele verandering moet berekenen uit mijn hoofd.
Ja, echt biochemie.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk, leer je dat in de bovenbouw op vwo?
En ik weet niet wat dat zijn, is dat biologie/natuurkunde of economie?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:51 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik kan weet een groot aantal primitieven en afgeleiden uit mijn hoofd.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:52 schreef xcachet het volgende:
Jullie weten dingen die ik nooit zou willen weten. Amen.
Wij kregen in groep 7 en 8 al seksuele voorlichting :Squote:Op zondag 30 juni 2013 22:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat eerste leerde ik nooit. Wist ik al
Nee grapje. Ik heb dat gemist want dat kreeg je bij ons in havo 4 en op het vmbo in de 3e
Yess
Jij weet dingen die ik nooit zou willen weten!quote:Op zondag 30 juni 2013 22:52 schreef xcachet het volgende:
Jullie weten dingen die ik nooit zou willen weten. Amen.
Nee, in planten vindt onder invloed van licht een reactie plaats waarbij koolstofdioxide en water worden omgezet in glucose en zuurstof. Dit noemen we fotosynthese.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:50 schreef nodig het volgende:
[..]
lol![]()
Planten die licht en co2 omzetten in zuurstof ofzo
Wiskunde.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
En ik weet niet wat dat zijn, is dat biologie/natuurkunde of economie?
Ik ook wel maar niet dat je dat moest gaan leren zoals bij biologiequote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Wij kregen in groep 7 en 8 al seksuele voorlichting :S
Nerdquote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Nee, in planten vindt onder invloed van licht een reactie plaats waarbij koolstofdioxide en water worden omgezet in glucose en zuurstof. Dit noemen we fotosynthese.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |