SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
bullshit.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet zo vreemd. Froome is, samen met Wiggins, de meest ongeloofwaardige renner van het huidige peloton
Nee het is gewoon zo. Dat wil niet zeggen dat ze per definitie gebruiken, maar bizar is het wel.quote:
Hij wil als de gelikte presentator overkomen, maar dit is gewoon goedkoop scoren, effectbejagquote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef Mani89 het volgende:
Eng pedant mannetje die Genee, wil constant zijn stempel drukken op het gesprek.
Iddquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil als de gelikte presentator overkomen, maar dit is gewoon goedkoop scoren, effectbejag
Nee het is gewoon niet zo. Sky is gewoon 10 keer verder dan de rest.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee het is gewoon zo. Dat wil niet zeggen dat ze per definitie gebruiken, maar bizar is het wel.
hahahaquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee het is gewoon niet zo. Sky is gewoon 10 keer verder dan de rest.
Over de rug scoren van zijn gasten.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wil als de gelikte presentator overkomen, maar dit is gewoon goedkoop scoren, effectbejag
Net als de hartslagmeters van 1996 oid. We zullen het over een x aantal jaar wel zien waarschijnlijk. Voorlopig zijn er geen bewijzen, maar vreemd is het allemaal welquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat was US Postal ookquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die dook nooit in de regen want dan raakte zijn haar door de war.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef marcodej het volgende:
Genee is een heilig boontje. Die doet nooit iets fout.
Dat er wat vreemde dingen zijn ontken ik zelfs niet. Zoals de stekte in de breedte van Sky, maar dat ze een aantal goede renners zoals Wiggins/Froome/Porte hebben, dat kan best.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Net als de hartslagmeters van 1996 oid. We zullen het over een x aantal jaar wel zien waarschijnlijk. Voorlopig zijn er geen bewijzen, maar vreemd is het allemaal wel
Toen zelfs zijn zus niet om zijn grappen lachte wist hij wel dat hij het zelfs met doping niet zou redden.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Wilfred Genee met doping het Gronings Cameretten festival van 1989 had kunnen winnen had hij dat gedaan.
Dat is het probleem ook niet. Het "probleem" is dat ze alle 3 een dergelijke transformatie hebben gemaakt bij Sky. Bij Wiggins kan je nog zeggen dat het gedeeltelijk bij Garmin was, maar de grote stappen van alle 3 zijn bij Sky gezet, dat is opvallend. Wanneer bijvoorbeeld Tankink, Mollema en Ten Dam ineens als een raket omhoog gaan en een belachelijk goede tijdrit gaan rijden komen er ook vraagtekens.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat er wat vreemde dingen zijn ontken ik zelfs niet. Zoals de stekte in de breedte van Sky, maar dat ze een aantal goede renners zoals Wiggins/Froome/Porte hebben, dat kan best.
quote:
Waar onderzoeksjournalisten weken over bezig zijn achterhaalt hij in een half uurtje.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef marcodej het volgende:
Genee is weer in de krantenknipseltjes gedoken.
Klopt waarschijnlijk ook, zijn dokter zei waarschiijnlijk dat het vitamines warenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:30 schreef Redefine het volgende:
Ach de Braziliaanse voetbalbond sprak Deco vrij omdat hij die doping heus niet bewust genomen
Willem van Hanegem had dit niet leuk gevondenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef marcodej het volgende:
Genee is weer in de krantenknipseltjes gedoken.
Die Genee is gewoon een gladde vogel (met een rode snavel)quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Waar onderzoeksjournalisten weken over bezig zijn achterhaalt hij in een half uurtje.
Idd, zo'n discussie zul je bij de mart show niet snel zien.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef Slobeend het volgende:
Dit programma is een stuk opener dan De Avondetappe, alleen Genee mag wat minder irritant doen.
Als je dat op een briefje zet kun je jezelf altijd blijven doperenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Klopt waarschijnlijk ook, zijn dokter zei waarschiijnlijk dat het vitamines waren
Goh, een gladde vogel met een rode snavel, het is wat.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Genee is gewoon een gladde vogel (met een rode snavel)
Dat pleit juist voor hem...hij is geen klikkespaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Redefine het volgende:
Thomas is juist de volledige twee jaar geschorst omdat hij geen namen wilde noemen
Ik denk dat zonder dat irritante deze discussie minder interessant was geweest. Boogerd en Dekker worden nu lekker fel.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef Slobeend het volgende:
Dit programma is een stuk opener dan De Avondetappe, alleen Genee mag wat minder irritant doen.
Ja, want in deze tijd is het nog zo verstandig om massaal te gebruikenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Wespensteek het volgende:
Uit de doping verhalen van o.a. Armstrong blijkt dat juist goede begeleiding een voorwaarde is om niet betrapt te worden, ploegen als Sky vind ik om die reden juist extra verdacht.
Daar moet het zo romantisch mogelijk zijn.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, zo'n discussie zul je bij de mart show niet snel zien.
Vraag dat maar aan Di Luca, Santambrogio etc. Mensen zullen altijd de grenzen op blijven zoeken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, want in deze tijd is het nog zo verstandig om massaal te gebruikenWaarom zou je überhaupt nog gebruiken als je weet dat je binnen 5-10 jaar wordt gepakt...
Als je dat echt denkt, ben je nog stommer dan je eruit ziet.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ja, want in deze tijd is het nog zo verstandig om massaal te gebruikenWaarom zou je überhaupt nog gebruiken als je weet dat je binnen 5-10 jaar wordt gepakt...
Armstrong loog behoorlijk wat in zijn bekentenisquote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Wespensteek het volgende:
Uit de doping verhalen van o.a. Armstrong blijkt dat juist goede begeleiding een voorwaarde is om niet betrapt te worden, ploegen als Sky vind ik om die reden juist extra verdacht.
En evengoed zegt hij dan later dat hij nooit in de positie is geweest om ergens achter te komen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, zo'n discussie zul je bij de mart show niet snel zien.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, ben je nog stommer dan je eruit ziet.
Die wordt daarom ook overal uitgekost nu, hypocriet mannetje is dat.quote:
Dat weet je niet, alleen armstrong is gepakt en dat was vanwege die maffe usada. De rest van die top tienen etc, niet met terugwerkende krachtquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je dat echt denkt, ben je nog stommer dan je eruit ziet.
Boogerd is een stuk leuker dan Nelissen.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Smoofie het volgende:
Genee , k. op en ga met iets anders verder
Dat leek me toch een vrij duidelijke verwijzingquote:
Idd.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef pullup het volgende:
Dit is toch een erg nodige uitzending waar beide ex-wielrenners open lijken te kunnen zijn en de ruimte krijgen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:39 schreef Pedroso het volgende:
Een kelder in Oostenrijk. Klinkt niet goed.
[ afbeelding ]
Niet iedereen heeft een IQ van boven de 70.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat leek me toch een vrij duidelijke verwijzing
Wordt ie meteen neergeknuppeld, Syntix.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Syntix het volgende:
GVD sla genee dan op zijn bek joh, kut publiek![]()
Danny van Poppel bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een IQ van boven de 70.
Nee, serieus als je dat echt bent. Ben je intens domquote:
Als jij duidt op mijn IQ is het wel heel triest met je gesteld, Kennethjequote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij begint je ook steeds meer bij #teamSyntix aan te sluiten he.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wordt ie meteen neergeknuppeld, Syntix.
en een kans om je internationale doorbraak nog een keer onder de aandacht te brengen moet je natuurlijk niet voorbij laten gaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
Doe jij dat even. Genee weg, jij in de bak, kun je niet meer fokken en trollen. Win win situatiequote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Syntix het volgende:
GVD sla genee dan op zijn bek joh, kut publiek![]()
In sommige cellen kunnen ze nog gewoon internetten helaas.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe jij dat even. Genee weg, jij in de bak, kun je niet meer fokken en trollen. Win win situatie
Of ik zet mezelf daar gewoon neer als presentator. Promoot ik fok ff en #teamSyntix.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Doe jij dat even. Genee weg, jij in de bak, kun je niet meer fokken en trollen. Win win situatie
Ik om jou hier ineens te zien verschijnenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]Lavenderr Ik volg dit programma nooit maar ben aangenaam verrast
Ja en nee.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef n00b13 het volgende:
Ik vond het wel een mooi gesprek. Open en eerlijk.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In sommige cellen kunnen ze nog gewoon internetten helaas.
Alleen ben ik het niet eens met je blik op het wielrennen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij begint je ook steeds meer bij #teamSyntix aan te sluiten he.
Ik heb Stijn Devolder als kopman, dus veel succes mij in te halen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
geef je scorito voorspelling van morgen even door, ik wil je inhalen.
AFCNiels heeft Robert Gesink als vaste kopman. En Johnny in elke etappe. Die gaat nog hoge ogen gooien.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Stijn Devolder als kopman, dus veel succes mij in te halen.
Het gebrek aan wielerkennis heb je iig gemeen met Genee.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Of ik zet mezelf daar gewoon neer als presentator. Promoot ik fok ff en #teamSyntix.
Hij heeft jaren geoefend met Johan Derksen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Genee is wel irritant, toch moet ik hem nageven dat hij moeilijke situaties niet uit de weg gaat. Alleen beetje ongestructureerd en wat te lang. Maar zitten zat verhalen bij Boogerd en Thomas die het waard zijn om verteld te worden.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
AFCNiels heeft Robert Gesink als vaste kopman. En Johnny in elke etappe. Die gaat nog hoge ogen gooien.
like never.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het gebrek aan wielerkennis heb je iig gemeen met Genee.
here you go:quote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat ik tijdens Dries even ga betrekken
Hoop dat Boogerd even een top 3 geeft. Dan vul ik dat in voor de Dagzegequote:Op zondag 30 juni 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd wat Boogerd te zeggen heeft over morgen. Listige etappe.
Kennis haal je niet van teletekst af.quote:
Niet iedere dag Gertje en Danny valt mee te leven, maar Diekstra is echt een gemis.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef Marcoss het volgende:
Was veel mooier als Diekstra dit interview mocht doen
Nee! Je eigen keuze .quote:Op zondag 30 juni 2013 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat Boogerd even een top 3 geeft. Dan vul ik dat in voor de Dagzege
Ik vond hem ook de eerste avond leuker.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Eddy is toch niet zo'n goede gast als dat ik van tevoren had gedacht.
ping pang pongquote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Weet je hoe chinezen de naam van hun kinderen bedenken?
Meesterverteller ! Harry snapt er niks van.quote:
Pim de Beer heeft lang op Continentaal-niveau gereden.quote:
Sluit perfect aan bij de D&D t-shirt lijn van de NOSquote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Redefine het volgende:
Dekker is wel een potentiële commentator voor de toekomst.
Prima prater inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef Redefine het volgende:
Dekker is wel een potentiële commentator voor de toekomst.
't is wat zeg.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En dan weer halverwege afkappen
Sowiesoquote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef aesop het volgende:
Nu Dries nog en het is al met al een topuitzending.
Kan die nog wat leuke Hesjedal anekdotes vertellenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sluit perfect aan bij de D&D t-shirt lijn van de NOS
Veel Italiaans vlak in die rondequote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Pedroso het volgende:
Ronde van Polen. Leuke koers met al die bogen over de weg.
mee eens...dan gaan we 100% zeker winnen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
hij moet met dit nummer naar dat songfestival gedoe
Dat is buikzingen Johannesquote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries kan live zijn stem zo vervormen dat het lijkt alsof zijn mond soms gesloten is terwijl hij zingt.
Wat een klasbak![]()
![]()
Waar welke ?????quote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef aesop het volgende:
En dan te bedenken dat ik vorige week nog met deze kanjer in de sportschool stond.
Bij Dries denk ik eerder dat hij zijn blonde lokken grijs heeft geverfd om volwassener over te komen.quote:
Splash Leidseplein. Ik had hem daar overigens nooit eerder gezien.quote:
Er zijn zelfs mensen die dit zien als playbacken, wat lopen die mooi in de val van Driesquote:Op zondag 30 juni 2013 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries kan live zijn stem zo vervormen dat het lijkt alsof zijn mond soms gesloten is terwijl hij zingt.
Wat een klasbak![]()
![]()
Ah shit ik dachtg gewoon weer om kwart over 10quote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De volgende topshow begint pas om 22.55
ik denk niet dat hij zijn andere haren gaat verven.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij Dries denk ik eerder dat hij zijn blonde lokken grijs heeft geverfd om volwassener over te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |