quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
jij gaat daar wonen. In Den Haag (daar zat ik vandaag) scheen heel de dag de zon.quote:
Maat 36 ken ik niet als drank wel iets met 43, wat was dat ook alweerquote:Op zondag 30 juni 2013 17:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik las het topic van beneden naar boven en kreeg de indruk dat dit over drankmisbruik ging en dacht: 'huh'
O wij ietsje langerquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij gaat daar wonen. In Den Haag (daar zat ik vandaag) scheen heel de dag de zon.
Cuarenta Y Tresquote:Op zondag 30 juni 2013 17:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Maat 36 ken ik niet als drank wel iets met 43, wat was dat ook alweer
Beste manier van winkelen.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
Al die bikini's waren 7 euro voor een topje en 5 euro voor broekje
Bij H&M. En ik had nog van die chipkniptegoedkaarten zeg maar, dus ik hoefde niets te betalen.
Ik houd van shoppen op die manier
Jaquote:
Hahahaha ja dat werkt aanstekelijk he. Het gaat in Nederland alleen echt nooit zo werken helaas.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Extreme Couponing is erop. Ik wil dat ooook!![]()
quote:
Ik zie het bij H&M niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:08 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hoop niet dat ze failliet gaan Greys want dan ben je je 138 eur kwijt. Is collega nu bij FRS overkopen
Ik zag het bij FRS ook nog niet gebeuren maar het gaat soms sneller dan je denkt.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het bij H&M niet zo snel gebeuren
Frits, Frissle, Fris, Frans?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zag het bij FRS ook nog niet gebeuren maar het gaat soms sneller dan je denkt.
Ja die paarse is echt geweldig, die randjes zijn van dat gehaakte spul (had ik al gezegd, maar ik vind het zo leuk dat ik het nog een keer zegquote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat is idd heerlijk winkelen Greys
Die paarse
Ben ik dan echt de enige lamzak in heel de wereld die netjes alle dvd's van Flikken Gent/Flikken Maastricht/Baantjer / A Team en div films/muziek-blu rays koopt? Nee toch? Waar zijn die ekte liefhebbers nogquote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Greys het volgende:
Nouuuuuuu Toek, bij de Free Record Shop kon je het toch wel een béétje aan voelen komen, met al dat downloaden?
Nadat ze in de weken voor het dreigende faillissement iedereen hebben aangeraden om cadeaukaarten te kopenquote:
Ik alleen bij dingen die ik echt de moeite waard vond. Lord of the Rings bijv. of van de muziekgroep waar ik echt al heel lang fan van was. Ze hebben wel hun eigen ruiten in gegooid om die prijzen zo hoog te houden.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige lamzak in heel de wereld die netjes alle dvd's van Flikken Gent/Flikken Maastricht/Baantjer / A Team en div films/muziek-blu rays koopt? Nee toch? Waar zijn die ekte liefhebbers nog
Echt? Wat een kutstreekquote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nadat ze in de weken voor het dreigende faillissement iedereen hebben aangeraden om cadeaukaarten te kopen![]()
![]()
Nee tuurlijk niet, ik heb ook Les Miserables op dvd gekocht laatst nog voor de heb.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben ik dan echt de enige lamzak in heel de wereld die netjes alle dvd's van Flikken Gent/Flikken Maastricht/Baantjer / A Team en div films/muziek-blu rays koopt? Nee toch? Waar zijn die ekte liefhebbers nog
Muizel!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:20 schreef Muis006 het volgende:
Avond
Net eindelijk naar Star Trek kunnen gaan en hij was ZO TOF
En degenen die niet perse een fysieke cd hoeven te hebben, maar toch de artiest willen "spekken" downloaden het via Itunesquote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik heb ook Les Miserables op dvd gekocht laatst nog voor de heb.
Maar eerlijk is eerlijk, alllll die series die je nu gewoon ff kunt proberen te kijken of je het wat vindt en al die niet zo heel belangrijke films.... CD's koop ik echt bijna niet meer.
Ik heb echt zitten giebelen en oehen en ahen als een 12jarig meisjequote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel!
Starrrrrrrrrr Trekkinggggggggggggg across the universeeeeeeeeeee
cd's en boeken niet inderdaad. Op paar artiesten/schrijvers na. En sommige series check ik eerst via internet en als ik het niks vindt kijk ik na jaar 1 niet meer en anders ga ik ze kopen (big bang bijv)quote:Op zondag 30 juni 2013 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik heb ook Les Miserables op dvd gekocht laatst nog voor de heb.
Maar eerlijk is eerlijk, alllll die series die je nu gewoon ff kunt proberen te kijken of je het wat vindt en al die niet zo heel belangrijke films.... CD's koop ik echt bijna niet meer.
Net goed dat ze failliet zijn danquote:Op zondag 30 juni 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Zie hier: http://www.telegraaf.nl/o(...)erde_klanten___.html
Wij gebruiken onze dvd al meer dan een jaar niet eigenlijk. Alles staat op een externe harde schijfquote:Op zondag 30 juni 2013 21:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
cd's en boeken niet inderdaad. Op paar artiesten/schrijvers na. En sommige series check ik eerst via internet en als ik het niks vindt kijk ik na jaar 1 niet meer en anders ga ik ze kopen (big bang bijv)
Link is stuk, ik mis de slakquote:
Ik zie de slak gewoon staanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Link is stuk, ik mis de slak![]()
Maar in vorige topics is hij ook stuk dus ik geloof je
Ieder zijn keusquote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij gebruiken onze dvd al meer dan een jaar niet eigenlijk. Alles staat op een externe harde schijf
* Toekito zit nu al te huilen in een hoekjequote:Op zondag 30 juni 2013 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Link is stuk, ik mis de slak![]()
Maar in vorige topics is hij ook stuk dus ik geloof je
Daar zijn ze gewoon al veel te laat mee. De technologie van tegenwoordig is gewoon veel te slim en ze hebben het te lang getolereerd. Je mag toch sowieso downloaden voor eigen gebruik?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ieder zijn keus
Ik denk dat ze die hele regelgeving eens goed moeten nakijken. En dan niet in NL maar heel Europa.
downloaden wel maar niet uploaden en dat gebeurd vaak automatisch met die programmaatjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar zijn ze gewoon al veel te laat mee. De technologie van tegenwoordig is gewoon veel te slim en ze hebben het te lang getolereerd. Je mag toch sowieso downloaden voor eigen gebruik?
Wij downloaden eerst en echt goeie films kopen we. Mo heeft een complete collectie.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Had je ook niet eerder kunnen zeggen hequote:
ik ben van de groep 'Het is stoer om een kast of wat vol te hebben met games/blu rays/boeken'quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij downloaden eerst en echt goeie films kopen we. Mo heeft een complete collectie.
Maar komt niet zo vaak voor dat we films kopen. Downloaden ftw
Ah oke. Maar zonder te uploaden kan een ander weer niet downloaden toch? Wij deden eerst downloaden via nieuwsgroepen, betaalden daar iedere maand voor. Maar dat ging steeds slechter/moeilijker, dus nu via torrents gewoon.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
downloaden wel maar niet uploaden en dat gebeurd vaak automatisch met die programmaatjes.
Enige wat ik btw wel download als ik het mis is sportuitzendingen zoals F1/Wielrennen/
zegt ze al een uur maar je leest het niet.quote:
Hier ook. 2tb bijna volgetrapt.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij gebruiken onze dvd al meer dan een jaar niet eigenlijk. Alles staat op een externe harde schijf
klopt zonder uploaden bloed een torrent dood.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:33 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ah oke. Maar zonder te uploaden kan een ander weer niet downloaden toch? Wij deden eerst downloaden via nieuwsgroepen, betaalden daar iedere maand voor. Maar dat ging steeds slechter/moeilijker, dus nu via torrents gewoon.
Biatchquote:
Er is niks stoers aan. Als je kwaliteitfilms hebt, prima. Maar om een kast met rotzooi te hebben, zonde van je geld.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ben van de groep 'Het is stoer om een kast of wat vol te hebben met games/blu rays/boeken'
hele sneue groep eigenlijk
Oh zoveel hebben wij nietquote:
niet haten op The A-team, Ted, alle Baantjers en de boxsets van Toy Story, Cars en Lion Kingquote:Op zondag 30 juni 2013 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er is niks stoers aan. Als je kwaliteitfilms hebt, prima. Maar om een kast met rotzooi te hebben, zonde van je geld.
Ja wij wissen ook altijd.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh zoveel hebben wij nietIk wis ook regelmatig de films die we al hebben gezien. We kijken vaak toch niet een film 2x. Alleen Harry Potter bijvoorbeeld of Toy Story voor R. Die laten we erop staan
Dit vat het faillissement van FRS mooi samenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al jaaaaaaren geen cd's gekocht. Wel orgineel van mo gekregen (phil collins). Maar ik zou ook echt never, afgezien van collins, orginele zooi kopen.
Mongolische prijzen.
Grey's anatomy wil ik ook wel orgineel, maar frs had ze staan voor 55 euro per seizoen! Ja, laat maar. Als ik ze nog es wil zien download ik het wel.
mijn ex had Greys 1 tm 8 ofzo. Ik heb nu tot en met S7 E3 gezien. En ben best benieuwd maar ga er idd geen 100 euro voor neertellen om die hele box te kopen van S1 tm S8 ofzo.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef Qwea het volgende:
Ik heb al jaaaaaaren geen cd's gekocht. Wel orgineel van mo gekregen (phil collins). Maar ik zou ook echt never, afgezien van collins, orginele zooi kopen.
Mongolische prijzen.
Grey's anatomy wil ik ook wel orgineel, maar frs had ze staan voor 55 euro per seizoen! Ja, laat maar. Als ik ze nog es wil zien download ik het wel.
the a-team en baantjerquote:Op zondag 30 juni 2013 21:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
niet haten op The A-team, Ted, alle Baantjers en de boxsets van Toy Story, Cars en Lion King
Wij hebben een nieuwe serie nodig om te kijken. Ik heb op m'n 101 lijstje Lost staan, maar daar heb ik een beetje spijt vanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja wij wissen ook altijd.
Mo heeft net spring breakers gedownload. Die kijken we nu. Best vermakelijk
Maar jij download sowieso geen muziek, films of series?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn ex had Greys 1 tm 8 ofzo. Ik heb nu tot en met S7 E3 gezien. En ben best benieuwd maar ga er idd geen 100 euro voor neertellen om die hele box te kopen van S1 tm S8 ofzo.
Of ik ze alle 70 gelezen heb weet ik niet. Heb er fysiek stuk of 60 en die heb ik sowieso gelezen. En misschien van mijn tante nog andere maar kan ook zijn dat dat er van die 60 waren.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
the a-team en baantjerik heb ook alle boeken gelezen
ik heb ze laatst allemaal weggedaanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Of ik ze alle 70 gelezen heb weet ik niet. Heb er fysiek stuk of 60 en die heb ik sowieso gelezen. En misschien van mijn tante nog andere maar kan ook zijn dat dat er van die 60 waren.
Heb ze wel nu als ebook alle 70 maar "moet" die andere 10 nog hebben voor in mijn kast.
soms het eerste seizoen van een serie.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar jij download sowieso geen muziek, films of series?
Weet ik zo niet. Ze liggen nog op hobbykamer in een kast. Heb in mijn woonkamer nog niet de gewenste mooie grote kast. Zal vandeweek even kijkenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb ze laatst allemaal weggedaanruimte gebrek enzo. Volgens mij heb ik er nog 1 of 2 welke mis je? kijk ik of ik die nog heb.
En dat doe je puur uit principe? Geen aanval hoor, want het siert jequote:Op zondag 30 juni 2013 21:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
soms het eerste seizoen van een serie.
films heel zelden voor mezelf en soms voor dat kleine grut. Muziek wel op paar artiesten na want die gun ik meer dan een droog broodje.
geen haast hoor. Zet het dan even in pm als je wilt dan kan ik het terug zoeken. Ik onthoud nl weinig tot niets.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Weet ik zo niet. Ze liggen nog op hobbykamer in een kast. Heb in mijn woonkamer nog niet de gewenste mooie grote kast. Zal vandeweek even kijken
Ik heb 2 jaar gehad dat ik wel veel downloaden maar toen heb ik eens een avond met paar mensen zitten praten over de gevolgen. En sindsdien download ik alleen nog muziek en ebooks.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
En dat doe je puur uit principe? Geen aanval hoor, want het siert je. Ik denk dat artiesten verkoop van een album niet meer als echte inkomsten zien, puur de optreden brengen het echte geld in het laatje
oké thnx alvast voor het kijken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
geen haast hoor. Zet het dan even in pm als je wilt dan kan ik het terug zoeken. Ik onthoud nl weinig tot niets.
West wing, soprano's, damages (!!!!!!! Goeie serie!), burn notice, dexter (!!!!!! Goeie serie!), the wire (!!!!!!! Goeie serie!), the shield (!!!!!!! Goeie serie!), lost, the unit, mo is helemaal weg van mad man.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwe serie nodig om te kijken. Ik heb op m'n 101 lijstje Lost staan, maar daar heb ik een beetje spijt van![]()
Dexter begint morgen weerquote:
Oke fair enoughquote:Op zondag 30 juni 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar gehad dat ik wel veel downloaden maar toen heb ik eens een avond met paar mensen zitten praten over de gevolgen. En sindsdien download ik alleen nog muziek en ebooks.
Ik voel het niet als aanval hoor
Ben net begonnen met Hannibal, die is best tof.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwe serie nodig om te kijken. Ik heb op m'n 101 lijstje Lost staan, maar daar heb ik een beetje spijt van![]()
Ik ga even googelenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
West wing, soprano's, damages (!!!!!!! Goeie serie!), burn notice, dexter (!!!!!! Goeie serie!), the wire (!!!!!!! Goeie serie!), the shield (!!!!!!! Goeie serie!), lost, the unit, mo is helemaal weg van mad man.
Serieus, the wire en the shield. Tering jantjequote:
Nah ik vind het leuk vermaak voor als ik echt niks te doen heb. Maar het is geen hoogstaande serie. Vond political animals beter.quote:
1ste ep gezien, vond hem mhawquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben net begonnen met Hannibal, die is best tof.
Oh ik vond hem echt geweldigquote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah ik vind het leuk vermaak voor als ik echt niks te doen heb. Maar het is geen hoogstaande serie. Vond political animals beter.
Da's een nieuwe serie he? Zal ik ook op m'n reserve lijstje zettenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben net begonnen met Hannibal, die is best tof.
damn, je maakt het me zo wel moeilijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, the wire en the shield. Tering jantje
mijn ouders kijken het graagquote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Toekito het volgende:
Kent iemand hier Borgen? Deense dramaserie.
Die staat hier bovenaan de lijst om aan te schaffen. Maar ook die vond ik nog te duur.quote:
ze hebben hem liggen maar niet zo legaal als jij hem zou willenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die staat hier bovenaan de lijst om aan te schaffen. Maar ook die vond ik nog te duur.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ze hebben hem liggen maar niet zo legaal als jij hem zou willen
Ik heb geweldig genoten bij the wire en ook bij the shieldquote:
ze kijken nu ineens heel veel detectiveseries en veel uit scandinavie. Mijn vader vindt het helemaal geweldig. Ik zie zo nu en dan een stukje en snap er dan niet zoveel vanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]Heb op Vara 4 afleveringen gezien ofzo en ben erg benieuwd.
Ik ga gewoon beginnen met Dexterquote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geweldig genoten bij the wire en ook bij the shieldmaar dexter is ook geweldig!
dat kan ik dus echt niet. Boeken wegdoen. Soms gooien mensen ze ook wegquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb ze laatst allemaal weggedaanruimte gebrek enzo. Volgens mij heb ik er nog 1 of 2 welke mis je? kijk ik of ik die nog heb.
Mijn moeder kijkt vooral graag naar die oude films op MCM enz.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ze kijken nu ineens heel veel detectiveseries en veel uit scandinavie. Mijn vader vindt het helemaal geweldig. Ik zie zo nu en dan een stukje en snap er dan niet zoveel van
Ik ook niet goed, daar vind ik ze te duur voorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ik dus echt niet. Boeken wegdoen. Soms gooien mensen ze ook weg
Ik heb een neef in Denemarken zitten en als hij en ik beide meer tijd hebben wil ik Deense les van hem want denk dat je pas dan zo'n serie beter snapt dan nu met die nederlandse ondertiteling.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ze kijken nu ineens heel veel detectiveseries en veel uit scandinavie. Mijn vader vindt het helemaal geweldig. Ik zie zo nu en dan een stukje en snap er dan niet zoveel van
Ik heb ze echt heel lang bewaard maar ze lagen al 6jaar in een krat te liggen. Nu heb ik ze verkocht en er nu iemand blij meegemaakt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
het deens kun je zo al redelijk volgen vind ik. Noors trouwens ook. Al kan ik het beter lezen dan verstaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb een neef in Denemarken zitten en als hij en ik beide meer tijd hebben wil ik Deense les van hem want denk dat je pas dan zo'n serie beter snapt dan nu met die nederlandse ondertiteling.
Scandi series/boeken zijn vaak erg goed van kwaliteit.
Ik kan dat ook lastig. Maar ga binnenkort toch een lijst maken met boeken die weg moeten en of ik ze dan op FOK! zet of bijv aan de kerk hier op de hoek geef weet ik nog niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nou ik had toen x dat iemand belde en ik dus niet keek en half luisterde. Bij bijv. nederlandse series gaat dat nog wel maar nu lukte het niet. En ja ik had de tv op pauze kunnen zetten. ALS ik de AB niet kwijt wasquote:Op zondag 30 juni 2013 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
het deens kun je zo al redelijk volgen vind ik. Noors trouwens ook. Al kan ik het beter lezen dan verstaan.
Ja dat klopt maar met concentratie kom je een eind. Het is geen heel moeilijke taal.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ik had toen x dat iemand belde en ik dus niet keek en half luisterde. Bij bijv. nederlandse series gaat dat nog wel maar nu lukte het niet. En ja ik had de tv op pauze kunnen zetten. ALS ik de AB niet kwijt was
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik word er nu ineens wel makkelijker in (hormonen ofzo) maar ik vind echt dat we teveel troep hebben dus dat er dingen weg moeten. Tja helaas ben ik niet alleen en wil de ander er niet aan geloven. Zou ik maar zonder hem beginnen en het gewoon weggooien???
Ik gok dat hij er pas jaren later achterkomt ofzo. Echt ik weet nog steeds niet wat ik met 3 pc's moet waarvan 2 bejaarde. En een kleurenlaser die een foutmelding geeft. Het is dat ik hem echt niet getild krijg anders was hij al weggegooid.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar met concentratie kom je een eind. Het is geen heel moeilijke taal.
Oke ik ben heel erg vaak in Noorwegen geweest en de kinderen waar we daar mee speelde spraken alleen Noors en hun vader wel NL maar Noors tegen hun. Dus dan heb je vanzelf door wat hij vertaald.
Min 10x noorwegen is ook niet alles hoor. Ik wilde zon/zee/strand en ik kreeg vrieskou/regen/wind en een huisje zonder stroom/water/wc en heel veel wandelen met enkel mijn zus als leeftijdsgenoot en de 3x kinderen van de vriend van mijn vader dan maar die zagen we niet heel de vakantie.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:09 schreef Toekito het volgende:
[..]ja precies. Ik ben pas sinds ik op mezelf woon buiten NL geweest en toevallig niet in 1 der Scandinavische landen. Dus daar loop ik wat mee achter
Ik heb hier genoeg internetkabels om van mij tot Greys denk ik kabels te leggen. En nog meer van die zooi. Maar durf het niet weg te gooien want het komt altijd wel van pas. Alleen echt handig is het niet inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik gok dat hij er pas jaren later achterkomt ofzo. Echt ik weet nog steeds niet wat ik met 3 pc's moet waarvan 2 bejaarde. En een kleurenlaser die een foutmelding geeft. Het is dat ik hem echt niet getild krijg anders was hij al weggegooid.
heel herkenbaar en dan heb ik een snoertje nodig is het niet te vinden.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb hier genoeg internetkabels om van mij tot Greys denk ik kabels te leggen. En nog meer van die zooi. Maar durf het niet weg te gooien want het komt altijd wel van pas. Alleen echt handig is het niet inderdaad.
Onder dwang van mijn ex is mijn verzameling routers al gesneuveld dus toen stierf ik een beetje.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
heel herkenbaar en dan heb ik een snoertje nodig is het niet te vinden.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:15 schreef ferrari_rood het volgende:
En nu mag ik natuurlijk niks zeggen met mijn minimaal 50 paar schoenen en kleding waarvan ik denk heb ik dat??? of pas ik daar ooit nog in?
Goed opgevoedquote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
En arme vriend zijn dochter is al dol op kleding want die loopt door de winkel naar de rekken. Zoekt er echt in roept mooi en pakt het eruit.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:15 schreef ferrari_rood het volgende:
En nu mag ik natuurlijk niks zeggen met mijn minimaal 50 paar schoenen en kleding waarvan ik denk heb ik dat??? of pas ik daar ooit nog in?
Ik heb hooguit 10 paar en mijn man vindt dat al veel te veelquote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]50 paar schoenen?
Ik val hier echt van de ene verbazing in de andere. F&F SC-ers met heeeeuuuul veel nagellakjes en nu 50 paar schoenen
Ik heb volgens mij vier paar
Welke voetbal? Zo laat nog? In China o.i.d. zeker?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef Toekito het volgende:
Damn wilde in de kroeg straks voetbal kijken maar slaap nu alweer bijnadat gaat dus niets worden
Moet nog maar zien of ik uberhaupt nog wakker ben als ze om 00:00 aftrappen.
er is een kans dat het er meer zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]50 paar schoenen?
Ik val hier echt van de ene verbazing in de andere. F&F SC-ers met heeeeuuuul veel nagellakjes en nu 50 paar schoenen
Ik heb volgens mij vier paar
Finale van de Confed Cup. toernooi tussen kampioenen van alle continenten en de wereldkampioen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Welke voetbal? Zo laat nog? In China o.i.d. zeker?
Oke, grappig van Neymar. Mijn man vindt dat een goede spelerquote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Finale van de Confed Cup. toernooi tussen kampioenen van alle continenten en de wereldkampioen.
Is in Brazilië tussen Brazilië en Spanje. Het bijzondere is dat de ster van Brazilië (Neymar) volgend jaar bij Barca gaat spelen en dus tegen een ploeggenoot of 7 speelt.
Heb je ook een pittig kort kapsel?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef senesta het volgende:
Ik ben maar weinig damesachtig denk ikIk heb vier paar schoenen, ik heb één handtas (die wel hoognodig vervangen moet worden trouwens
) Ik heb eigenlijk geen nagellak ( de nagellakjes in huis zijn van Samara), ik heb twee parfums, make-up gebruik ik zelden, gaat hier over datum denk ik. Ik gooi het meestal weg voor ik het 5 keer gebruikt heb omdat ik dan niet meer weet wanneer het gekocht is
Meh
Nee, ik ben wel roodharigquote:
Ik heb vooral veel spullen en vervolgens lang niet altijd zin om alles op te doen/aan te trekken. Da's ook wel erg eigenlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef senesta het volgende:
Ik ben maar weinig damesachtig denk ikIk heb vier paar schoenen, ik heb één handtas (die wel hoognodig vervangen moet worden trouwens
) Ik heb eigenlijk geen nagellak ( de nagellakjes in huis zijn van Samara), ik heb twee parfums, make-up gebruik ik zelden, gaat hier over datum denk ik. Ik gooi het meestal weg voor ik het 5 keer gebruikt heb omdat ik dan niet meer weet wanneer het gekocht is
Meh
er is altijd kritiek als je in zulke landen gaat spelen.quote:
ik doelde meer op de houding van bepaalde teams. maar ik kan,het mis hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
er is altijd kritiek als je in zulke landen gaat spelen.
Kritiek uit landen waar het zoals nu midden in de nacht is als ze spelen. En kritiek van de mensen in het land die in barre omstandigheden leeft terwijl er wel voor miljarden aan stadions gebouwd wordt en wegen aangelegd worden enzulk.
Dus snap niet dat de FIFA voor zulke landen kiest qua sportief aspect. Maar qua Euro's snap ik de FIFA wel.
Hij is een talent en kan groot worden maar moet die nare dingen, zoals bij elk tikkie doen alsof je poot geamputeerd wordt, afleren.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oke, grappig van Neymar. Mijn man vindt dat een goede speler
Hij is ook nogal van de trucjes toch? Ik vang af en toe wel eens wel opquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij is een talent en kan groot worden maar moet die nare dingen, zoals bij elk tikkie doen alsof je poot geamputeerd wordt, afleren.
Maar hij en Messi in 1 team is voor mij wel een reden om te proberen een wedstrijd van Barca live bij te wonen.
Neuh dat valt mee. Sommige balen dat Tahiti erbij is maarja ze zijn kampioen van Oceanië dus hebben het volste recht er te zijn. Alleen kennen ze daar idd niet voetballen vergeleken met landen als Spanje, Brazilië e.d. .quote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik doelde meer op de houding van bepaalde teams. maar ik kan,het mis hebben.
heb dit jaar voor eerst sinds 99 geen football manager meer. Maar heb wel FIFA op de Xdoos en daar heb ik Neymar al half jaar bij Barcaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is ook nogal van de trucjes toch? Ik vang af en toe wel eens wel opHij speelt ook graag football manager, mijn eigen trainer
Ik hou mijn drankjes altijd vastquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Laysa het volgende:
Nip , hier komt de tip van de dag voor jou...hou je drankjes voortaan vast...niet even op de bar ofzo zetten, want drugs is er zo ingegooid.. En jouw verhaal klinkt als een klassieker....en verder is matigen altijd beter
Ik heb maat 39, ik zou best meer schoenen kunnen kopen hoor maar ik ben meestal niet zo stad-gaanderig. Ik heb mag schoenen, een paar laarsjes voor net, een paar gympen en slippertjes.quote:
Onze altijd lieve en subtiele oognip hequote:
Draag je ook geen mascara of zo? Dat zou op zich wel goed moeten gaan, toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb maat 39, ik zou best meer schoenen kunnen kopen hoor maar ik ben meestal niet zo stad-gaanderig. Ik heb mag schoenen, een paar laarsjes voor net, een paar gympen en slippertjes.
[..]
Onze altijd lieve en subtiele oognip he
Ik gebruik overigens ook weinig make-up omdat ik op veel make-up een huidreactie krijg. Ik heb nog niets gevonden wat mijn huid niet over de rel hielp.
dan kan ik niks doneren aan je. ik heb maat slagschip.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb maat 39, ik zou best meer schoenen kunnen kopen hoor maar ik ben meestal niet zo stad-gaanderig. Ik heb mag schoenen, een paar laarsjes voor net, een paar gympen en slippertjes.
[..]
Onze altijd lieve en subtiele oognip he
Ik gebruik overigens ook weinig make-up omdat ik op veel make-up een huidreactie krijg. Ik heb nog niets gevonden wat mijn huid niet over de rel hielp.
Gelukkig heeft hij hem niet op de XDoos, ik ben nu iedere keer al de pc kwijtquote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb dit jaar voor eerst sinds 99 geen football manager meer. Maar heb wel FIFA op de Xdoos en daar heb ik Neymar al half jaar bij Barca
Ja, somsquote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Draag je ook geen mascara of zo? Dat zou op zich wel goed moeten gaan, toch?
quote:
Dit was idd echt een opmerking die alleen Oognip kan makenquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dan kan ik niks doneren aan je. ik heb maat slagschip.
Het is ook wel een echte FOK! opmerkingquote:Op zondag 30 juni 2013 22:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
Dit was idd echt een opmerking die alleen Oognip kan maken![]()
Ik had er in seizoen 11/12 in eerste week 87 uur achter gezeten. Steam houdt dat bij. Vond mijn ex niet goedquote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij hem niet op de XDoos, ik ben nu iedere keer al de pc kwijtBoys will be boys he?
Goed zoquote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hou mijn drankjes altijd vasten het scheelt dat het meeste shotjes waren
Matigen ga ik zeker doen, ga echt niet weer zo van het padje af zijn
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het is ook wel een echte FOK! opmerking
87 uurquote:Op zondag 30 juni 2013 22:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik had er in seizoen 11/12 in eerste week 87 uur achter gezeten. Steam houdt dat bij. Vond mijn ex niet goedheel raar
![]()
werkte toen halve dagen ivm overlijden van mijn pa dus tijd zat
oh ik speel niet met andere. Deel wel eens hier op forum tips en trucs of via whats app met bijv mijn neefje ofzo. Heb in 2001 ofzo wel x netwerkspel gespeeld maar vond ik niet leuk.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
87 uurMijn man heeft er ook al heel wat uurtjes op zitten
En dan zit 'ie in een party met z'n andere "trainers" een speltactiek te overleggen
Ik ken vrijwel alle jongens die hij in z'n lijst heeft staan, zijn ook op onze bruiloft geweest. Vaak zet hij de Xbox puur aan om in een party te ouwehoeren met elkaar. Er zijn nu ook niet echt spellen uit die hij de moeite waard vind, vandaarquote:Op zondag 30 juni 2013 22:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh ik speel niet met andere. Deel wel eens hier op forum tips en trucs of via whats app met bijv mijn neefje ofzo. Heb in 2001 ofzo wel x netwerkspel gespeeld maar vond ik niet leuk.
Heb dit jaar nog niks gekocht voor xbox. Dat is echt niks voor mij, vroeger gaf ik (te) veel geld uit aan spelletjes. Maar ik kan er toch maar 1 tegelijk spelen dus wacht op FIFA en GTA en verder vind ik het wel best.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel alle jongens die hij in z'n lijst heeft staan, zijn ook op onze bruiloft geweest. Vaak zet hij de Xbox puur aan om in een party te ouwehoeren met elkaar. Er zijn nu ook niet echt spellen uit die hij de moeite waard vind, vandaar
Mijn man ook nietquote:Op zondag 30 juni 2013 22:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Heb dit jaar nog niks gekocht voor xbox. Dat is echt niks voor mij, vroeger gaf ik (te) veel geld uit aan spelletjes. Maar ik kan er toch maar 1 tegelijk spelen dus wacht op FIFA en GTA en verder vind ik het wel best.
yeahquote:Op zondag 30 juni 2013 22:53 schreef Laysa het volgende:
Toeksmans, de avondettape begint zo op ned 1
CoD speel ik heel soms. Ben ik niet zo goed in.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mijn man ook nietDie wacht geloof ik op Call of duty. GTA heeft 'ie 1 x een spelletje van gekocht geloof ik, of die kregen we erbij, kan ook nog
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
yeahik ben nog ff wat drinken regelen maar hoor nu abba. Dus is begonnen.
Mijn man vooral fanatiekquote:Op zondag 30 juni 2013 22:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
CoD speel ik heel soms. Ben ik niet zo goed in.
kijk jij ook?quote:
alleen als ik bij mijn broertje met hem en zijn maat speel of hier met collega's.quote:
Uiteraard...mart is er om te kunnen ergeren...en het hoort bij de tourquote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
kijk jij ook?
[..]
alleen als ik bij mijn broertje met hem en zijn maat speel of hier met collega's.
Nou Mart gaat nog wel. Die gozert van de Telegraaf naast hem vind ik veel enger.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Uiteraard...mart is er om te kunnen ergeren...en het hoort bij de tour
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
kijk jij ook?
[..]
alleen als ik bij mijn broertje met hem en zijn maat speel of hier met collega's.
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Uiteraard...mart is er om te kunnen ergeren...en het hoort bij de tour
Haat/ liefdequote:Op zondag 30 juni 2013 23:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggenIk vind het zo'n kwal van een vent
nee hoor, pure liefde!quote:
ja precies. Maar zoals je al zei het hoort erbij.quote:
Hij hoort er idd wel bij, maar ik verkies dan toch liever om niet te kijkenquote:
Ik kijk al sinds ik weet tour en sinds Mart er s avonds is naar Mart.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij hoort er idd wel bij, maar ik verkies dan toch liever om niet te kijken
Ik vind zelf erg weinig aan wielrennenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kijk al sinds ik weet tour en sinds Mart er s avonds is naar Mart.
Ik baal wel dat hij niet meer de live verslaggeving doet. En dat De Neel overleden is. Want die vertelde zo mooi.
Ik kende haar muziek wel hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
Nou, het dieptepunt is bereikt: ons aller Oognip wist niet wie Sinead O'Connor was.!
Ben ooit in Luik geweest bij een etappe. En juist toen ze in mijn stad waren was ik niet in mijn stad. Alleen op de vrijdag tijdens de perspresentatie. Ik liep op mijn werk naar buiten en lag bijna onder de wielen van Armstrong en ff later nog onder de wielen van de 1 of andere renner met duitse vlag op zijn mouwen maar herkende hem niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind zelf erg weinig aan wielrennenMaar mijn man vindt de bergetappes mooi, dus die krijg ik ook altijd half mee. Ik vind alleen de finish spannend
![]()
2 of 3 jaar geleden kwam de tour door ons dorp, dat vond ik dan weer wel leuk om te gaan kijken. Heel circus eromheen
quote:Op zondag 30 juni 2013 23:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ben ooit in Luik geweest bij een etappe. En juist toen ze in mijn stad waren was ik niet in mijn stad. Alleen op de vrijdag tijdens de perspresentatie. Ik liep op mijn werk naar buiten en lag bijna onder de wielen van Armstrong en ff later nog onder de wielen van de 1 of andere renner met duitse vlag op zijn mouwen maar herkende hem niet.
Ja? Is nu de wereld ingestort, omdat ze niet wist wie die gestoorde krijsende vrouw was.....quote:Op zondag 30 juni 2013 23:17 schreef Fascination het volgende:
Nou, het dieptepunt is bereikt: ons aller Oognip wist niet wie Sinead O'Connor was.!
Nipje kent d'r muziek wel he, dus ik weet niet of het veel helpt, qua zegen?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja? Is nu de wereld ingestort, omdat ze niet wist wie die gestoorde krijsende vrouw was.....
I dit geval is onwetendheid een zegen
Ga er vooral heel serieus op in. My lord.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja? Is nu de wereld ingestort, omdat ze niet wist wie die gestoorde krijsende vrouw was.....
I dit geval is onwetendheid een zegen
Dat is waar.... Aan rotzooi en trash is zelden te ontkomenquote:Op zondag 30 juni 2013 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nipje kent d'r muziek wel he, dus ik weet niet of het veel helpt, qua zegen?
Sarcasme....herken hetquote:Op zondag 30 juni 2013 23:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga er vooral heel serieus op in. My lord.
Die tijdrit in Luik was erg stoer want ik liep beetje te dolen daar en stond ineens oog in oog met Jan Raasquote:Op zondag 30 juni 2013 23:28 schreef Bamba het volgende:
[..]Het is een heel spektakel om mee te maken he?
Jij ook.quote:
Hear hear.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat is waar.... Aan rotzooi en trash is zelden te ontkomen
Gaaf hoorquote:Op zondag 30 juni 2013 23:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die tijdrit in Luik was erg stoer want ik liep beetje te dolen daar en stond ineens oog in oog met Jan Raas
En hoe die Franse voor 3 dagen stukken van Rotterdam even overnamen was bijzonder om mee te maken.
alleen jammer dat meneer Raas amper wilde praten en al helemaal geen tijd voor een foto hadquote:
Da's jammer iddquote:Op zondag 30 juni 2013 23:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen jammer dat meneer Raas amper wilde praten en al helemaal geen tijd voor een foto had
Hahaquote:Op zondag 30 juni 2013 23:37 schreef Bamba het volgende:
Ik vond dit net op Pinterest, als je even wilt lachen moet je klikken![]()
http://www.demilked.com/leaf-blower-portraits-tadao-cern/
Als je angst voor tandvlees hebt, moet je maar niet kijkenquote:
Hij liep gewoon achter dat startblok en volgens mij liep ik daar ietwat onterechtquote:Op zondag 30 juni 2013 23:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Da's jammer iddZoiets maak je toch niet heel erg vaak mee, dat je ze zo tegen het lijf loopt.
Haha, kleine Toek is gewoon voorbij de hekken gelopen?quote:Op zondag 30 juni 2013 23:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij liep gewoon achter dat startblok en volgens mij liep ik daar ietwat onterecht
http://www.procyclingstat(...)ge-9-ITT-Huy-Seraing
deze etappe dusik was 10
Kleine Toek welquote:Op zondag 30 juni 2013 23:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha, kleine Toek is gewoon voorbij de hekken gelopen?Ik zie Erik Breukink staan, die komt altijd in het filiaal waar ik eerst hebt gewerkt. Mijn moeder kent hem redelijk goed
Michael Boogerd doet daar trouwens ook altijd boodschappen, wat een arrogante eikel is dat zeg
zien rijden op 9 juli en op 18 juli was hij doodquote:142 CASARTELLI Fabio Motorola ,, ,,
Oh brrr dat is idd niet leukquote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kleine Toek welEn zou het nu evt weer doen.
Heb dus
[..]
zien rijden op 9 juli en op 18 juli was hij doodWeet nog dat ik er echt kapot van was.
lijkt soms wel of ze bewust klote weggetjes zoeken en ze daar overheen jagen. Gisteren was echt een aanfluiting.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh brrr dat is idd niet leukIk vind sowieso veel ongelukkig gebeuren bij het wielrennen
![]()
Ik zag toevallig tijdens de etappe van vandaag een stukje dat een hondje opeens de weg op kwam en echt maar net op tijd overgestoken wasIk snap zulke bazen niet
Je brengt heel veel mensen in gevaar en je hondje ook nog eens.
Dat mag Qquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Queller het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan Mart SmeetsEcht sorry; ik heb niet zo snel een hekel aan mensen, maar ik kan die man werkelijk niet luchten of zien (horen ook niet trouwens).
En de lol van de TdF snap ik niet
Hoe weinig ik aan wielrennen ook vind, ik vond het tot al die doping schandalen wel een hele hardwerkende sport waar veel eer aan te behalen viel. Maar sinds al die dopingquote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
lijkt soms wel of ze bewust klote weggetjes zoeken en ze daar overheen jagen. Gisteren was echt een aanfluiting.
En van die hond vandaag snap ik idd niks
[..]
Dat mag Q![]()
Ik weet niet beter of tot 2000 organiseerde mijn vader de tourpoule op zijn werk en ik hielp altijd mee. Namen/rugnummers checken. Deelnemerslijsten op geldigheid controleren voor de start. Na etappes op al die dingen de scores schrijven en handmatig (begin jaren 90) berekenen. Later invoeren op de pc enzo.
Klopt. Betrap (haha) mezelf er de laatste jaren op dat ik bij een prestatie aan dope denk. Dat hebben die jochies van nu niet verdient maar te dank aan de verrotte generaties voor ze.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoe weinig ik aan wielrennen ook vind, ik vond het tot al die doping schandalen wel een hele hardwerkende sport waar veel eer aan te behalen viel. Maar sinds al die dopingHaalt wel een beetje de charme van de sport af vind ik.
u2quote:
Ik zag net al iets op fb voorbij komenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
u2
Godver tijdens naar bed verhuizem vanuit de woonkamer een goal gemist.
Bron/Broen (the bridge) is echt te gek!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Toekito het volgende:
Kent iemand hier Borgen? Deense dramaserie.
succes!quote:Op maandag 1 juli 2013 08:59 schreef Qwea het volgende:
Mogguh. Ik zit te wachten bij de reumatoloog.
Ja lekkerquote:
Ja, nou zoals verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja lekker![]()
Q hoe was het gegaan bij de reumatoloog ?
Fuckquote:Op maandag 1 juli 2013 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou zoals verwacht eigenlijk.
Diagnose is reuma. Reuma bij crohn. Dus, ja
Ik moet de humira ophogen, dat had ik al heel even gedaan, maar waarschijnlijk te kort. Dus ik moet nu 3 maanden lang 1x per week spuiten in plaats van 1x per 2 weken.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:22 schreef indaha het volgende:
Dus tochdat is wel kut zeg .
Krijg je medicatie nu voor de reuma?
Neuh, ik had het zelf allemaal ook al bedacht. Dus ik wist het eigenlijk gewoon al welquote:Op maandag 1 juli 2013 13:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Fuck
Maar het verbaast me niet, gelet op al je klachten....
Jupquote:Op maandag 1 juli 2013 13:33 schreef indaha het volgende:
Een hele uitzoekerij wat nu het beste past bij de reuma en de crohn dus.
Mij verbaast het ook niet dat het reuma is , maar ik had het graag mis gehad
+ 1quote:Op maandag 1 juli 2013 13:33 schreef indaha het volgende:
Een hele uitzoekerij wat nu het beste past bij de reuma en de crohn dus.
Mij verbaast het ook niet dat het reuma is , maar ik had het graag mis gehad
Ja ach. Kan wel in een dip gaan zitten, maar daar gaat het niet van over bij mijn wetenquote:Op maandag 1 juli 2013 13:58 schreef Laysa het volgende:
Wat een tegenvaller Q![]()
Gelukkig pak je het goed op...
quote:
Ik weet dat de reumatologen van het Vu erg goed zijn...Niet uit eigen ervaring, maar wel die van lotgenoten.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ach. Kan wel in een dip gaan zitten, maar daar gaat het niet van over bij mijn wetenDus ach. Shit happens.
Ik heb wel die Celebrex gehaald en denk dat ik er straks toch stiekem maar 1 neem. Mijn reumatoloog werkt ook in het VU en de internisten daar vinden het acceptabel met crohn, en mijn voeten doen nu tering jantje pijn, dus ik denk dat ik maar gewoon ff 1 neem. Dan hoor ik morgen wel hoe ende wat van mijn eigen internist
Hoe ist met jou?
Ja en zij heeft daar ook gewerkt, dus ik geloof het wel eigenlijkquote:Op maandag 1 juli 2013 17:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik weet dat de reumatologen van het Vu erg goed zijn...Niet uit eigen ervaring, maar wel die van lotgenoten.
quote:Elke dag is kut en de meeste nog kutter.
Maar elke dag wakker worden en opstaan will do the trick....
meer kan ik er niet van maken....Er speelt een hoop en daardoor is bepaalde zaken afsluiten erg moeilijk.
Maar morgen gewoon weer een nieuwe dag
Ja, hij moet met het eten, dus ik moet nog ff een half u wachtenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:21 schreef Laysa het volgende:
En die pijnstiller zou ik zeker te weten nemen.....
Nah ben er vooralsnog vrij nuchter onder hoor. Toen ik de diagnose crohn had kreeg ik wel een optater, maar nu, ach. Zat er dik inquote:Op maandag 1 juli 2013 17:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
En dikke bagger, Q! Je mag het dan verwacht hebben, maar dat maakt het natuurlijk niet direct makkelijk.
U isch maar stoer!quote:Op maandag 1 juli 2013 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah ben er vooralsnog vrij nuchter onder hoor. Toen ik de diagnose crohn had kreeg ik wel een optater, maar nu, ach. Zat er dik in
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
U isch maar stoer!
En dikke bagger zeggen tegen een andere darmpatiënt is overigens best grappig
3 dagen barcelone, 900 euroquote:Op maandag 1 juli 2013 18:56 schreef roos85 het volgende:
Vervelend Q, maar aan de andere kant wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt.
Hoe staat het met de Barcelona plannen
quote:Op maandag 1 juli 2013 18:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
U isch maar stoer!
En dikke bagger zeggen tegen een andere darmpatiënt is overigens best grappig
En naar turkije zou ik niet gaan als ik jou was....ook niet als jij ik was hoorquote:Op maandag 1 juli 2013 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
3 dagen barcelone, 900 euroga je gvd 11 dagen voor naar turkije!
quote:Op maandag 1 juli 2013 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Je bon is binnenOnwijs bedankt babe! En dat kaartje wat erbij zat
![]()
Dat is vrij aan de prijs..quote:Op maandag 1 juli 2013 18:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
3 dagen barcelone, 900 euroga je gvd 11 dagen voor naar turkije!
Wat liefquote:Op maandag 1 juli 2013 19:30 schreef Muis006 het volgende:
Hoi
Moe, want de hele dag bezig geweest. Maar ik las van je diagnose Q, zo goed van je dat je er zo onder bent![]()
En verder onwijs veel liefde voor Laysa
Ziekenhuis enzo, was nuttig maar wel vermoeiend altijd, want zware kost.quote:Op maandag 1 juli 2013 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat lief![]()
Was je druk met studie, werk, huisje?
Kan me voorstellen....heel veel liefde terug aan jouquote:Op maandag 1 juli 2013 19:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ziekenhuis enzo, was nuttig maar wel vermoeiend altijd, want zware kost.
Nee ik heb officieel geen universiteit meer dus ook geen vakantiequote:
Ben je gestopt met je studie?quote:Op maandag 1 juli 2013 20:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee ik heb officieel geen universiteit meer dus ook geen vakantie
Maar ik neem lekker wel vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |