Oke fair enoughquote:Op zondag 30 juni 2013 21:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar gehad dat ik wel veel downloaden maar toen heb ik eens een avond met paar mensen zitten praten over de gevolgen. En sindsdien download ik alleen nog muziek en ebooks.
Ik voel het niet als aanval hoor
Ben net begonnen met Hannibal, die is best tof.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:38 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben een nieuwe serie nodig om te kijken. Ik heb op m'n 101 lijstje Lost staan, maar daar heb ik een beetje spijt van![]()
Ik ga even googelenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
West wing, soprano's, damages (!!!!!!! Goeie serie!), burn notice, dexter (!!!!!! Goeie serie!), the wire (!!!!!!! Goeie serie!), the shield (!!!!!!! Goeie serie!), lost, the unit, mo is helemaal weg van mad man.
Serieus, the wire en the shield. Tering jantjequote:
Nah ik vind het leuk vermaak voor als ik echt niks te doen heb. Maar het is geen hoogstaande serie. Vond political animals beter.quote:
1ste ep gezien, vond hem mhawquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben net begonnen met Hannibal, die is best tof.
Oh ik vond hem echt geweldigquote:Op zondag 30 juni 2013 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah ik vind het leuk vermaak voor als ik echt niks te doen heb. Maar het is geen hoogstaande serie. Vond political animals beter.
Da's een nieuwe serie he? Zal ik ook op m'n reserve lijstje zettenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben net begonnen met Hannibal, die is best tof.
damn, je maakt het me zo wel moeilijkquote:Op zondag 30 juni 2013 21:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus, the wire en the shield. Tering jantje
mijn ouders kijken het graagquote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Toekito het volgende:
Kent iemand hier Borgen? Deense dramaserie.
Die staat hier bovenaan de lijst om aan te schaffen. Maar ook die vond ik nog te duur.quote:
ze hebben hem liggen maar niet zo legaal als jij hem zou willenquote:Op zondag 30 juni 2013 21:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
Die staat hier bovenaan de lijst om aan te schaffen. Maar ook die vond ik nog te duur.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ze hebben hem liggen maar niet zo legaal als jij hem zou willen
Ik heb geweldig genoten bij the wire en ook bij the shieldquote:
ze kijken nu ineens heel veel detectiveseries en veel uit scandinavie. Mijn vader vindt het helemaal geweldig. Ik zie zo nu en dan een stukje en snap er dan niet zoveel vanquote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef Toekito het volgende:
[..]Heb op Vara 4 afleveringen gezien ofzo en ben erg benieuwd.
Ik ga gewoon beginnen met Dexterquote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb geweldig genoten bij the wire en ook bij the shieldmaar dexter is ook geweldig!
dat kan ik dus echt niet. Boeken wegdoen. Soms gooien mensen ze ook wegquote:Op zondag 30 juni 2013 21:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik heb ze laatst allemaal weggedaanruimte gebrek enzo. Volgens mij heb ik er nog 1 of 2 welke mis je? kijk ik of ik die nog heb.
Mijn moeder kijkt vooral graag naar die oude films op MCM enz.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ze kijken nu ineens heel veel detectiveseries en veel uit scandinavie. Mijn vader vindt het helemaal geweldig. Ik zie zo nu en dan een stukje en snap er dan niet zoveel van
Ik ook niet goed, daar vind ik ze te duur voorquote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ik dus echt niet. Boeken wegdoen. Soms gooien mensen ze ook weg
Ik heb een neef in Denemarken zitten en als hij en ik beide meer tijd hebben wil ik Deense les van hem want denk dat je pas dan zo'n serie beter snapt dan nu met die nederlandse ondertiteling.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ze kijken nu ineens heel veel detectiveseries en veel uit scandinavie. Mijn vader vindt het helemaal geweldig. Ik zie zo nu en dan een stukje en snap er dan niet zoveel van
Ik heb ze echt heel lang bewaard maar ze lagen al 6jaar in een krat te liggen. Nu heb ik ze verkocht en er nu iemand blij meegemaakt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
het deens kun je zo al redelijk volgen vind ik. Noors trouwens ook. Al kan ik het beter lezen dan verstaan.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb een neef in Denemarken zitten en als hij en ik beide meer tijd hebben wil ik Deense les van hem want denk dat je pas dan zo'n serie beter snapt dan nu met die nederlandse ondertiteling.
Scandi series/boeken zijn vaak erg goed van kwaliteit.
Ik kan dat ook lastig. Maar ga binnenkort toch een lijst maken met boeken die weg moeten en of ik ze dan op FOK! zet of bijv aan de kerk hier op de hoek geef weet ik nog niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nou ik had toen x dat iemand belde en ik dus niet keek en half luisterde. Bij bijv. nederlandse series gaat dat nog wel maar nu lukte het niet. En ja ik had de tv op pauze kunnen zetten. ALS ik de AB niet kwijt wasquote:Op zondag 30 juni 2013 22:04 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
het deens kun je zo al redelijk volgen vind ik. Noors trouwens ook. Al kan ik het beter lezen dan verstaan.
Ja dat klopt maar met concentratie kom je een eind. Het is geen heel moeilijke taal.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ik had toen x dat iemand belde en ik dus niet keek en half luisterde. Bij bijv. nederlandse series gaat dat nog wel maar nu lukte het niet. En ja ik had de tv op pauze kunnen zetten. ALS ik de AB niet kwijt was
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik word er nu ineens wel makkelijker in (hormonen ofzo) maar ik vind echt dat we teveel troep hebben dus dat er dingen weg moeten. Tja helaas ben ik niet alleen en wil de ander er niet aan geloven. Zou ik maar zonder hem beginnen en het gewoon weggooien???
Ik gok dat hij er pas jaren later achterkomt ofzo. Echt ik weet nog steeds niet wat ik met 3 pc's moet waarvan 2 bejaarde. En een kleurenlaser die een foutmelding geeft. Het is dat ik hem echt niet getild krijg anders was hij al weggegooid.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar met concentratie kom je een eind. Het is geen heel moeilijke taal.
Oke ik ben heel erg vaak in Noorwegen geweest en de kinderen waar we daar mee speelde spraken alleen Noors en hun vader wel NL maar Noors tegen hun. Dus dan heb je vanzelf door wat hij vertaald.
Min 10x noorwegen is ook niet alles hoor. Ik wilde zon/zee/strand en ik kreeg vrieskou/regen/wind en een huisje zonder stroom/water/wc en heel veel wandelen met enkel mijn zus als leeftijdsgenoot en de 3x kinderen van de vriend van mijn vader dan maar die zagen we niet heel de vakantie.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:09 schreef Toekito het volgende:
[..]ja precies. Ik ben pas sinds ik op mezelf woon buiten NL geweest en toevallig niet in 1 der Scandinavische landen. Dus daar loop ik wat mee achter
Ik heb hier genoeg internetkabels om van mij tot Greys denk ik kabels te leggen. En nog meer van die zooi. Maar durf het niet weg te gooien want het komt altijd wel van pas. Alleen echt handig is het niet inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:09 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik gok dat hij er pas jaren later achterkomt ofzo. Echt ik weet nog steeds niet wat ik met 3 pc's moet waarvan 2 bejaarde. En een kleurenlaser die een foutmelding geeft. Het is dat ik hem echt niet getild krijg anders was hij al weggegooid.
heel herkenbaar en dan heb ik een snoertje nodig is het niet te vinden.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb hier genoeg internetkabels om van mij tot Greys denk ik kabels te leggen. En nog meer van die zooi. Maar durf het niet weg te gooien want het komt altijd wel van pas. Alleen echt handig is het niet inderdaad.
Onder dwang van mijn ex is mijn verzameling routers al gesneuveld dus toen stierf ik een beetje.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
heel herkenbaar en dan heb ik een snoertje nodig is het niet te vinden.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:15 schreef ferrari_rood het volgende:
En nu mag ik natuurlijk niks zeggen met mijn minimaal 50 paar schoenen en kleding waarvan ik denk heb ik dat??? of pas ik daar ooit nog in?
Goed opgevoedquote:Op zondag 30 juni 2013 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
En arme vriend zijn dochter is al dol op kleding want die loopt door de winkel naar de rekken. Zoekt er echt in roept mooi en pakt het eruit.
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:15 schreef ferrari_rood het volgende:
En nu mag ik natuurlijk niks zeggen met mijn minimaal 50 paar schoenen en kleding waarvan ik denk heb ik dat??? of pas ik daar ooit nog in?
Ik heb hooguit 10 paar en mijn man vindt dat al veel te veelquote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]50 paar schoenen?
Ik val hier echt van de ene verbazing in de andere. F&F SC-ers met heeeeuuuul veel nagellakjes en nu 50 paar schoenen
Ik heb volgens mij vier paar
Welke voetbal? Zo laat nog? In China o.i.d. zeker?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef Toekito het volgende:
Damn wilde in de kroeg straks voetbal kijken maar slaap nu alweer bijnadat gaat dus niets worden
Moet nog maar zien of ik uberhaupt nog wakker ben als ze om 00:00 aftrappen.
er is een kans dat het er meer zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 22:22 schreef senesta het volgende:
[..]50 paar schoenen?
Ik val hier echt van de ene verbazing in de andere. F&F SC-ers met heeeeuuuul veel nagellakjes en nu 50 paar schoenen
Ik heb volgens mij vier paar
Finale van de Confed Cup. toernooi tussen kampioenen van alle continenten en de wereldkampioen.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Welke voetbal? Zo laat nog? In China o.i.d. zeker?
Oke, grappig van Neymar. Mijn man vindt dat een goede spelerquote:Op zondag 30 juni 2013 22:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Finale van de Confed Cup. toernooi tussen kampioenen van alle continenten en de wereldkampioen.
Is in Brazilië tussen Brazilië en Spanje. Het bijzondere is dat de ster van Brazilië (Neymar) volgend jaar bij Barca gaat spelen en dus tegen een ploeggenoot of 7 speelt.
Heb je ook een pittig kort kapsel?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef senesta het volgende:
Ik ben maar weinig damesachtig denk ikIk heb vier paar schoenen, ik heb één handtas (die wel hoognodig vervangen moet worden trouwens
) Ik heb eigenlijk geen nagellak ( de nagellakjes in huis zijn van Samara), ik heb twee parfums, make-up gebruik ik zelden, gaat hier over datum denk ik. Ik gooi het meestal weg voor ik het 5 keer gebruikt heb omdat ik dan niet meer weet wanneer het gekocht is
Meh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |