Is een paar uurtjes vrij bij jou weekend?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:53 schreef Toekito het volgende:
Weekend tot morgenochtend 9:00vanavond voetbal in de kroeg, als ik me niet te beroerd voel na korte nacht enzo.
heb pas vrijdag van 7 s morgens tot zaterdag 12:00 echt weekendquote:Op zondag 30 juni 2013 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is een paar uurtjes vrij bij jou weekend?
Vind je het dan fijn om zo veel te werken?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb pas vrijdag van 7 s morgens tot zaterdag 12:00 echt weekenddus noem dit ook weekend haha.
Hoe???quote:Op zondag 30 juni 2013 15:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik was twee dagen met mijn moeder op pad. En nu heb ik mijn klerenkast maar eens uitgeruimd. Ja, dat houdt verband met elkaar
Die bezorgkosten zijn heel hoog, toch? Maar hoera voor een nieuw bureauquote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zojuist m'n nieuwe bureau bij de Ikea besteld!Online bestellen!
Ben je al extra krabpalen aan het bestellen?quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
deels. Het is mijn doping. En moet nu ff 2 weken 112 uur (inc gisteren en vandaag) werken anders kreeg ik geen vrij met bospop.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Vind je het dan fijn om zo veel te werken?
45 euro, ik vond het eerlijk gezegd nogal meevallen.quote:Op zondag 30 juni 2013 15:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die bezorgkosten zijn heel hoog, toch? Maar hoera voor een nieuw bureau
Ships, internetbankieren is heel erg kaduuk
Nee, maar ik ben wel al aan het rondkijkenquote:Op zondag 30 juni 2013 16:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je al extra krabpalen aan het bestellen?Ik heb ook nog een extra ladekast (opbergruimte!
en wat wandplanken besteld).
Nou eh, kledingwinkel in, kledingwinkel uit, goh leuk, moet je kopen, staat je goed, deze ook, en die, o die broek krijg je van mij, enz.quote:
O ik heb zoiets al eens eerder ergens gezienquote:Op zondag 30 juni 2013 16:01 schreef roos85 het volgende:
Hebben jullie vanochtend TLC/Animal Planet gekeken?
Waren mensen die een kattenhuis hadden, allemaal kattenbeeldjes, 9 katten en hadden aan het plafond een balk hangen (door het hele huis) waar de katten lekker op kunnen banjeren enzo
Ik ook niet, ik kan niet goed tegen drank dus voor ik dronken ben moet ik al overgeven dus dan stop je vanzelf.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:20 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nog geen dag zo dronken geweest dat ik alles kwijt was.
quote:Op zondag 30 juni 2013 15:58 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat moet ik ook nog eens doen , ik heb vorige keer al alles in maat 36 eruit gegooid want ik denk niet dat ik daar nog in ga passenquote:Op zondag 30 juni 2013 15:49 schreef Rewimo het volgende:
Drank maakt meer geheugen kapot dan je lief is
Ja ik moet me er echt toe zetten maar ik ben nu dus ook wel heel rigoureus tekeer gegaanEcht alles wat ik niet meer of nauwelijks draag eruit gegooid.
Ik ook niet. Wel een klein stukje, maar niet allesquote:Op zondag 30 juni 2013 16:20 schreef Toekito het volgende:
Ik ben nog geen dag zo dronken geweest dat ik alles kwijt was.
Ik las het topic van beneden naar boven en kreeg de indruk dat dit over drankmisbruik ging en dacht: 'huhquote:Op zondag 30 juni 2013 17:29 schreef indaha het volgende:
Dat moet ik ook nog eens doen , ik heb vorige keer al alles in maat 36 eruit gegooid want ik denk niet dat ik daar nog in ga passen
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik las het topic van beneden naar boven en kreeg de indruk dat dit over drankmisbruik ging en dacht: 'huh'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |