Oh brrr dat is idd niet leukquote:Op zondag 30 juni 2013 23:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
Kleine Toek welEn zou het nu evt weer doen.
Heb dus
[..]
zien rijden op 9 juli en op 18 juli was hij doodWeet nog dat ik er echt kapot van was.
lijkt soms wel of ze bewust klote weggetjes zoeken en ze daar overheen jagen. Gisteren was echt een aanfluiting.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh brrr dat is idd niet leukIk vind sowieso veel ongelukkig gebeuren bij het wielrennen
![]()
Ik zag toevallig tijdens de etappe van vandaag een stukje dat een hondje opeens de weg op kwam en echt maar net op tijd overgestoken wasIk snap zulke bazen niet
Je brengt heel veel mensen in gevaar en je hondje ook nog eens.
Dat mag Qquote:Op zondag 30 juni 2013 23:50 schreef Queller het volgende:
Ik heb echt een schijthekel aan Mart SmeetsEcht sorry; ik heb niet zo snel een hekel aan mensen, maar ik kan die man werkelijk niet luchten of zien (horen ook niet trouwens).
En de lol van de TdF snap ik niet
Hoe weinig ik aan wielrennen ook vind, ik vond het tot al die doping schandalen wel een hele hardwerkende sport waar veel eer aan te behalen viel. Maar sinds al die dopingquote:Op zondag 30 juni 2013 23:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
lijkt soms wel of ze bewust klote weggetjes zoeken en ze daar overheen jagen. Gisteren was echt een aanfluiting.
En van die hond vandaag snap ik idd niks
[..]
Dat mag Q![]()
Ik weet niet beter of tot 2000 organiseerde mijn vader de tourpoule op zijn werk en ik hielp altijd mee. Namen/rugnummers checken. Deelnemerslijsten op geldigheid controleren voor de start. Na etappes op al die dingen de scores schrijven en handmatig (begin jaren 90) berekenen. Later invoeren op de pc enzo.
Klopt. Betrap (haha) mezelf er de laatste jaren op dat ik bij een prestatie aan dope denk. Dat hebben die jochies van nu niet verdient maar te dank aan de verrotte generaties voor ze.quote:Op zondag 30 juni 2013 23:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hoe weinig ik aan wielrennen ook vind, ik vond het tot al die doping schandalen wel een hele hardwerkende sport waar veel eer aan te behalen viel. Maar sinds al die dopingHaalt wel een beetje de charme van de sport af vind ik.
u2quote:
Ik zag net al iets op fb voorbij komenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
u2
Godver tijdens naar bed verhuizem vanuit de woonkamer een goal gemist.
Bron/Broen (the bridge) is echt te gek!quote:Op zondag 30 juni 2013 21:55 schreef Toekito het volgende:
Kent iemand hier Borgen? Deense dramaserie.
succes!quote:Op maandag 1 juli 2013 08:59 schreef Qwea het volgende:
Mogguh. Ik zit te wachten bij de reumatoloog.
Ja lekkerquote:
Ja, nou zoals verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja lekker![]()
Q hoe was het gegaan bij de reumatoloog ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |