Nee, ik ben wel roodharigquote:
Ik heb vooral veel spullen en vervolgens lang niet altijd zin om alles op te doen/aan te trekken. Da's ook wel erg eigenlijkquote:Op zondag 30 juni 2013 22:29 schreef senesta het volgende:
Ik ben maar weinig damesachtig denk ikIk heb vier paar schoenen, ik heb één handtas (die wel hoognodig vervangen moet worden trouwens
) Ik heb eigenlijk geen nagellak ( de nagellakjes in huis zijn van Samara), ik heb twee parfums, make-up gebruik ik zelden, gaat hier over datum denk ik. Ik gooi het meestal weg voor ik het 5 keer gebruikt heb omdat ik dan niet meer weet wanneer het gekocht is
Meh
er is altijd kritiek als je in zulke landen gaat spelen.quote:
ik doelde meer op de houding van bepaalde teams. maar ik kan,het mis hebben.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
er is altijd kritiek als je in zulke landen gaat spelen.
Kritiek uit landen waar het zoals nu midden in de nacht is als ze spelen. En kritiek van de mensen in het land die in barre omstandigheden leeft terwijl er wel voor miljarden aan stadions gebouwd wordt en wegen aangelegd worden enzulk.
Dus snap niet dat de FIFA voor zulke landen kiest qua sportief aspect. Maar qua Euro's snap ik de FIFA wel.
Hij is een talent en kan groot worden maar moet die nare dingen, zoals bij elk tikkie doen alsof je poot geamputeerd wordt, afleren.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:30 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oke, grappig van Neymar. Mijn man vindt dat een goede speler
Hij is ook nogal van de trucjes toch? Ik vang af en toe wel eens wel opquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij is een talent en kan groot worden maar moet die nare dingen, zoals bij elk tikkie doen alsof je poot geamputeerd wordt, afleren.
Maar hij en Messi in 1 team is voor mij wel een reden om te proberen een wedstrijd van Barca live bij te wonen.
Neuh dat valt mee. Sommige balen dat Tahiti erbij is maarja ze zijn kampioen van Oceanië dus hebben het volste recht er te zijn. Alleen kennen ze daar idd niet voetballen vergeleken met landen als Spanje, Brazilië e.d. .quote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
ik doelde meer op de houding van bepaalde teams. maar ik kan,het mis hebben.
heb dit jaar voor eerst sinds 99 geen football manager meer. Maar heb wel FIFA op de Xdoos en daar heb ik Neymar al half jaar bij Barcaquote:Op zondag 30 juni 2013 22:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is ook nogal van de trucjes toch? Ik vang af en toe wel eens wel opHij speelt ook graag football manager, mijn eigen trainer
Ik hou mijn drankjes altijd vastquote:Op zondag 30 juni 2013 22:33 schreef Laysa het volgende:
Nip , hier komt de tip van de dag voor jou...hou je drankjes voortaan vast...niet even op de bar ofzo zetten, want drugs is er zo ingegooid.. En jouw verhaal klinkt als een klassieker....en verder is matigen altijd beter
Ik heb maat 39, ik zou best meer schoenen kunnen kopen hoor maar ik ben meestal niet zo stad-gaanderig. Ik heb mag schoenen, een paar laarsjes voor net, een paar gympen en slippertjes.quote:
Onze altijd lieve en subtiele oognip hequote:
Draag je ook geen mascara of zo? Dat zou op zich wel goed moeten gaan, toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb maat 39, ik zou best meer schoenen kunnen kopen hoor maar ik ben meestal niet zo stad-gaanderig. Ik heb mag schoenen, een paar laarsjes voor net, een paar gympen en slippertjes.
[..]
Onze altijd lieve en subtiele oognip he
Ik gebruik overigens ook weinig make-up omdat ik op veel make-up een huidreactie krijg. Ik heb nog niets gevonden wat mijn huid niet over de rel hielp.
dan kan ik niks doneren aan je. ik heb maat slagschip.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb maat 39, ik zou best meer schoenen kunnen kopen hoor maar ik ben meestal niet zo stad-gaanderig. Ik heb mag schoenen, een paar laarsjes voor net, een paar gympen en slippertjes.
[..]
Onze altijd lieve en subtiele oognip he
Ik gebruik overigens ook weinig make-up omdat ik op veel make-up een huidreactie krijg. Ik heb nog niets gevonden wat mijn huid niet over de rel hielp.
Gelukkig heeft hij hem niet op de XDoos, ik ben nu iedere keer al de pc kwijtquote:Op zondag 30 juni 2013 22:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb dit jaar voor eerst sinds 99 geen football manager meer. Maar heb wel FIFA op de Xdoos en daar heb ik Neymar al half jaar bij Barca
Ja, somsquote:Op zondag 30 juni 2013 22:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Draag je ook geen mascara of zo? Dat zou op zich wel goed moeten gaan, toch?
quote:
Dit was idd echt een opmerking die alleen Oognip kan makenquote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 22:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dan kan ik niks doneren aan je. ik heb maat slagschip.
Het is ook wel een echte FOK! opmerkingquote:Op zondag 30 juni 2013 22:41 schreef Bamba het volgende:
[..]
[..]
Dit was idd echt een opmerking die alleen Oognip kan maken![]()
Ik had er in seizoen 11/12 in eerste week 87 uur achter gezeten. Steam houdt dat bij. Vond mijn ex niet goedquote:Op zondag 30 juni 2013 22:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij hem niet op de XDoos, ik ben nu iedere keer al de pc kwijtBoys will be boys he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |