quote:Op maandag 1 juli 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
R&P / Mijn levenssituatie....
Spinoff: R&P / De vadsige bodybuilder en de gespierde vetklep
lol.quote:
Opgewonden standjes allemaalquote:Op maandag 1 juli 2013 13:53 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
van 3:52 tot 4:04 poophed i echt z'n pands.![]()
Hij wordt helemaal bleek![]()
Wel appart dat er niet een is die hem een ongelooflijke klof in z'n gezicht verkoopt.
lol.quote:
Heel veel mensen denken dat er bij Kneets allemaal criminelen trainen.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
Kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk. Je wordt zonder reden verbaal aangevallen/gekleineerd waar je bij staat . Al vind ik dat ze allemaal nog vrij rustig en netjes reageren. Gezien men denkt dat de gemiddelde sportschool bezoeker je al slaat als je maar verkeerd kijkt
haha lol zekers omdat jij daar traintquote:Op maandag 1 juli 2013 14:10 schreef seto het volgende:
[..]
Heel veel mensen denken dat er bij Kneets allemaal criminelen trainen.
Dit sowieso. Hij zit hier al zes jaar, ofzo? En elk jaar wel een sloot topics met gejank over z'n situatie, maar nooit verbetering.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:30 schreef VMSDKR het volgende:
Als Braddie de tijd die hij besteed heeft aan kuttopics maken besteed had aan liften was hij allang ripped as fuck geweest.
Nee dankje, ik kwam hier om inspiratie op te doen voor de gym.. Maar niks kunnen vinden wat ook maar met sporten te maken had.quote:
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Nee dankje, ik kwam hier om inspiratie op te doen voor de gym.. Maar niks kunnen vinden wat ook maar met sporten te maken had.
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Nee dankje, ik kwam hier om inspiratie op te doen voor de gym.. Maar niks kunnen vinden wat ook maar met sporten te maken had.
Google "fat people" genoeg inspiratie.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
gwn alle Zyzz inspirational/motivational vids bekijken op yt zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 1 juli 2013 14:41 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Fixed.quote:Op maandag 1 juli 2013 14:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Google "ripped ass motherfucker" genoeg inspiratie.
Waarom haten op mensen die gewoon tevreden zijn met hun lichaam?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef G.R.S. het volgende:
Vrouwen die niet streven naar een <20% BF moeten sowieso verbannen worden naar usa (notsrs)
Ik ben het er anders wel mee eens. Dikke mensenquote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef G.R.S. het volgende:
Vrouwen die niet streven naar een <20% BF moeten sowieso verbannen worden naar usa (notsrs)
Ik streef naar een vp <12%, maar heb zojuist een zak fruitduo's opengetrokken. Word ik nu ook verbannen?quote:Op maandag 1 juli 2013 15:01 schreef G.R.S. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |