Anderhalf jaar geleden overleden. Kloteziekte is t ;pquote:Op zondag 30 juni 2013 16:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, da's hevige shit man. Ik hoop dat alles nu weer goed gaat.
Het kan nooit te laat zijn; maar sterkte brah.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden overleden. Kloteziekte is t ;p
Hmm. Geen woorden voor...quote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Het is ook een scquote:Op maandag 1 juli 2013 09:06 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het duurt niet lang meer of dit topic heeft het BB topic ingehaald qua nummering.
Leven is soms hard en oneerlijk, om er even een cliche in te gooien...quote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
lol.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
R&P / Mijn levenssituatie....
Spinoff: R&P / De vadsige bodybuilder en de gespierde vetklep
Je mag alleen maar 10% bf zijn als je in de gym bent Raymondquote:Op maandag 1 juli 2013 13:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
panzer is de programmeerskills van de TD van Fok aan het testen met al z'n links. Volgens mij ben je rond als je ze volgt![]()
![]()
Zwerfkeipostuur![]()
lol.
huh? ik denk dat je me verkeerd begreep.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je mag alleen maar 10% bf zijn als je in de gym bent Raymond
Misselijkmakend.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
R&P / Mijn levenssituatie....
Spinoff: R&P / De vadsige bodybuilder en de gespierde vetklep
quote:Op maandag 1 juli 2013 13:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Boys, ik heb zojuist op het forum even gelezen en ik denk dat ik voor mezelf de diagnose kan stellen dat ik lijdt aan Panzermausisme.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
Dik zijn wordt steeds meer afgeschilderd als een acceptabele keuze. Door wie? Juist. Door zweterige zwijnvissen die acceptatie voor huninferieure zwerfkei-postuur willen.
Ik hou er wel van, die Panzrpoëzie.quote:Hoeft ook niet. Maar als jij jezelf voorneemt om kinderen te werpen van een zwijnvis dan mag de maatschappij jou preventief je eileiders ontnemen.
Ik heb zoveel macht in m'n vingers nu, ik kan gewoon een TR maken en dan ben je verbannen van het fokkers forumquote:Op maandag 1 juli 2013 13:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Had die braddie niet nog eerder geboren kunnen worden... Of gewoon niet geboren.
Ja, fijn. Al die klachten van hem ook en al die aidstopics altijd. Hij heeft gebrek aan ruggegraat dat is zijn probleem. Misschien dat dat bij de geboorte niet is meegekomen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:26 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Ik heb zoveel macht in m'n vingers nu, ik kan gewoon een TR maken en dan ben je verbannen van het fokkers forum
tE lAAT iK hEB jE aL aANGEGEVEN bIJ dE fOK1pOLITIEquote:Op maandag 1 juli 2013 13:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, fijn. Al die klachten van hem ook en al die aidstopics altijd. Hij heeft gebrek aan ruggegraat dat is zijn probleem. Misschien dat dat in de geboorte niet is meegekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |