jahh die dus niet mafketelquote:Op zondag 30 juni 2013 16:53 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
http://www.joymax.com/silkroad/ kk homo
Wat haat je op balkan, vriend? De meeste Nederlandse soldaatjes komen niet eens door de vooropleiding daar. Zware shit.quote:Op zondag 30 juni 2013 16:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ook dat van balkan ook echt!_!!
Hmm, da's hevige shit man. Ik hoop dat alles nu weer goed gaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 13:25 schreef Pastapipos het volgende:
Sorry, late reactie, laatste paar dagen niet op pc gezeten dus ik zag de quotes niet op mobiel.
[..]
Hersentumor. Maar als je dus zoiets krijgt sta je gewoon op straat zonder verzekering.
[..]
Volgensmij roestvrij ja
Garage is 6 bij 10 achterin de tuin, ook nog een zolder erop
Moete we em klappe die frikandel?quote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat haat je op balkan, vriend? De meeste Nederlandse soldaatjes komen niet eens door de vooropleiding daar. Zware shit.
Toch hoor ik er weinig over, misschien blijft het mentale aspect achterquote:Op zondag 30 juni 2013 16:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat haat je op balkan, vriend? De meeste Nederlandse soldaatjes komen niet eens door de vooropleiding daar. Zware shit.
ja eigenlijk wel, ben boos nuquote:
Moet je wat cevape?quote:
Omdat je alleen op Silk Road kan komen met TOR.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:00 schreef Kesefkesef het volgende:
wrm wil deze niet werken kpvz7ki2v5agwt35.onion.to/wiki/index.php/
Hoef jij hem niet meer te klappen. Jij blij en je zusje blij.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als jullie frikandel klappen, klappen jullie ook mijn ziel.
Heb je nog?quote:
Doe jij dat weleens?quote:Op zondag 30 juni 2013 17:04 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is een TOR link.
Gewoon TOR downloaden, ip checken op http://www.danasoft.com/ naar hidden wiki ( kpvz7ki2v5agwt35.onion.to/wiki/index.php/ ) gaan.
Nee man, had maar twee porties.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:04 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Heb je nog?Ik ga binnenkort daarheen om me vol te eten. Cevape, punjene paprike en pilav, fuck yeah!
Die man is kaki illegaal G.quote:
damn.quote:Op zondag 30 juni 2013 17:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee man, had maar twee porties.Jelly. Ik ging extra niet om die reden. Dat dere cut. Mijn moeder heeft gisteren voor haar en m'n pa punjene paprike gemaakt. Kwijlen als een mofo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |