1. Ik ben niet dik (76 kilo)quote:Op maandag 1 juli 2013 12:46 schreef de_boswachter het volgende:
Als iedere dikkerd kon afvallen door met een zak chips op een stoel te zitten dan hadden we allemaal six-packs.
Oh, laat dan maar...quote:Op maandag 1 juli 2013 12:47 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
1. Ik ben niet dik (76 kilo)
2. Je gaat er niet alleen op zitten, het is de bedoeling dat je er ook wat op doet.
Maar het maakt wel makkelijk toch?quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Ondergrondse het volgende:
Abs are made in the kitchen. Het laagje buikvet weghalen is het belangrijkste. Voor buikspier oefeningen heb je ook geen apparaten nodig.
quote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef dezomervoorbij het volgende:
Iemand ervaring met :
http://wilik.nl/product/5(...)jl-jij-je-abs-traint
Ik heb geen tijd voor de sportschool en wil toch een beetje trainen.
Mwah, apparaten zijn vaak wel makkelijker maar ook minder effectief. Ik zou ook niet alleen je buik trainen, maar gewoon alles. Abs op een mager iemand zijn als grote borsten op een dikke vrouw (quote:Op maandag 1 juli 2013 12:51 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Maar het maakt wel makkelijk toch?
Ik voetbal 3 keer per week en loop 1 keer per week hard.
Ik weet van mezelf dat ik niet op de grond ga liggen op m'n buikspieren te trainen
Wauw! NSFW !!quote:Op maandag 1 juli 2013 12:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Gewoon doen wat deze dame doet:
https://www.zuzkalight.com/
Er schijnt wel (oude) pr0n van haar te vinden te zijn.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef flappy het volgende:
[..]
Wauw! NSFW !!
Zijn er ook filmpjes waar ze dat nakend doet?
Jatochnietdan. Pilletjes om af te vallen en gewoon blijven bunkeren die kroketten ftw.quote:
Ik mag jou wel.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jatochnietdan. Pilletjes om af te vallen en gewoon blijven bunkeren die kroketten ftw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg flappy doe je nu een fappy?quote:Op maandag 1 juli 2013 13:04 schreef flappy het volgende:
[..]
Wauw! NSFW !!
Zijn er ook filmpjes waar ze dat nakend doet?
Niet zo bijdehand botoxbloempje.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
Tevens, TS, je bent niet dik zeg je, 'want je weegt 76kg'. Dat is best dik als je maar 1.50m bent.
Met zo'n instelling wel ja.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef dezomervoorbij het volgende:
Vraag is: Heeft het zin om zo'n ding te kopen
Tijd moet je maken. Trainen doe je met volle overgave, niet een beetje half lam wat aankloten.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef dezomervoorbij het volgende:
Iemand ervaring met :
http://wilik.nl/product/5(...)jl-jij-je-abs-traint
Antwoord : Nee, het heeft geen reet zin om zo'n ding te kopen. Vol gas geven in de gym en op je voeding letten, dát gaat pas resultaat geven.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand botoxbloempje.
Tijd maken, geen tijd is altijd een onzin excuus.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:45 schreef dezomervoorbij het volgende:
Nee, er zijn voldoende oefeningen om zonder apparaten buikspieren te trainen. Als je het zonder apparaat al te veel moeite vindt, dan gaat het met apparaat ook niet lukken.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:47 schreef dezomervoorbij het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |